Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Ik ga met mn tweelingbroer vieren dat we vijftien worden + 12,5 jaar bij elkaar in de klas zitten dit jaar :) Dan nodigen we vrienden uit en we willen een paar spellen doen, maar we weten niet wat.

We zijn in totaal met z'n elven, we gaan sowieso weerwolven :) Maar wat is nog meer leuk?

We willen er niet een spel voor hoeven aan te schaffen, het moet leuk en simpel zijn en het liefst een beetje grappig _O-_O-

(andere) suggesties zijn GRAAG welkom! :Y:Y:Y(Y)(Y)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik wou je het Chinese spel æ€æ‰‹ aanraden, maar dat blijkt ongeveer hetzelfde te zijn als 'weervolven' hehe. Idee, wat ik nu opeens verzin... :) Je kunt zelf Twister doen met wat papier en kleurpennen en twee dobbelstenen oid?

Ik heb het opgezocht maar niks gevonden... dat het er op lijkt hoeft niet erg te zijn :) kan je het uitleggen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik wou je het Chinese spel æ€æ‰‹ aanraden, maar dat blijkt ongeveer hetzelfde te zijn als 'weervolven' hehe. Idee, wat ik nu opeens verzin... :) Je kunt zelf Twister doen met wat papier en kleurpennen en twee dobbelstenen oid?

Ik heb het opgezocht maar niks gevonden... dat het er op lijkt hoeft niet erg te zijn :) kan je het uitleggen?

het is echt 90% hetzelfde. Met één rechter, een paar agenten, omstanders en een paar moordenaars die ler dag/nacht een slachtoffer aanwijzen. De agenten mogen 's nachts 1x raden wie de moordenaar is etc etc
Link naar bericht
Deel via andere websites
Ga met zijn alle lekker paintballen. Prima vermaak voor een groep vrienden.

Is inderdaad heel leuk, maar we zitten dan wel met vervoer (3 uit Hwijk, 4 uit zeewolde, 1 uit putten 1 uit Nijkerk en wij komen uit Lelystad) en kosten :/ In lelystad is namelijk geen paintball gelegenheid dus dat wordt 'm niet :(

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik wou je het Chinese spel æ€æ‰‹ aanraden, maar dat blijkt ongeveer hetzelfde te zijn als 'weervolven' hehe. Idee, wat ik nu opeens verzin... :) Je kunt zelf Twister doen met wat papier en kleurpennen en twee dobbelstenen oid?

Ik heb het opgezocht maar niks gevonden... dat het er op lijkt hoeft niet erg te zijn :) kan je het uitleggen?

het is echt 90% hetzelfde. Met één rechter, een paar agenten, omstanders en een paar moordenaars die ler dag/nacht een slachtoffer aanwijzen. De agenten mogen 's nachts 1x raden wie de moordenaar is etc etc

Oh dan lijkt het er wel heel erg op jah :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wist nooit echt wat t was. Klinkt best geinig! Jouw vriend is een nerd :#
Is ook best wel leuk, maar voor mij alleen met temperaturen boven de 20 graden, niet 's nachts, en geen regen en/of wind, hij bezoekt zelfs events enzo, 't zal je verbazen hoe groot en wereldwijd geocaching is. Enne ja we zijn enigzins nerd, ik kom er openlijk voor uit, hij met dit soort dingen ik met gamen |P
Link naar bericht
Deel via andere websites

geocaching is inmiddels zo gigantisch dat je het net als gaming eigenlijk niet meer typisch als voor nerds kan bestempelen. Vooral met de tegenwoordige smartphones is dit iets wat een ieder zo kan oppakken. Heb het zelf ook wel eens gedaan, maakt je wandeling gelijk een stuk nuttiger en interessanter en je komt op plaatsen waar je anders nooit zal komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid