Spring naar bijdragen

Weeskinderen Manilla opgesloten in kooien voor bezoek Paus.


Aanbevolen berichten

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... pines.html

Om de straat schoon te houden zijn weeskinderen en bedelaars in Manilla (hoofdstad Filipijnen) door de politie van de straat gehaald en in kooien gestopt, in voorbereiding van het bezoek van de Paus aan de hoofdstad.

Extraatje: foto's van Paus-merchandise onderaan. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoop dat hij hier lucht van krijgt en er publiekelijk iets van zegt.

Verder is de gruwelijke werkelijkheid in dat soort landen vaak dat kinderen idd voor berovingen zorgen. Omdat ze of niets anders kunnen om te overleven, of omdat ze gedwongen worden door gangleiders. Er worden zelfs kinderen verminkt om zo meer bedelgeld op te halen. Er zijn zelfs mensen die zichzelf uit vrije wil verminken om diezelfde reden.

Verschrikkelijk allemaal :(

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik prober te zeggen is, en ik zeg het heel voorzichtig omdat ik wil voorkomen dat ik de indruk wek dat het niet allemaal HEEL erg verschrikkelijk is (!), dat een mening vormen over een dergelijke situatie in een dergelijk ingewikkeld, extreen arm land lasting kan zijn. Zoals ik al zei, kinderen kunnen idd veel criminaliteit veroorzaken (zoals ik al zei: of door armoede gedwongen of door ganglaeiders gedwongen). Als men dan uit veiligheidsredenen gebruik maakt van de gebruikelijke opvangsvoorzieningen (die idd erbarmelijk zijn), is dat idd een verschrikkelijke situatie, maar het wordt dan wellicht een beetje met een verkeerde bril bekeken. Het feit dat de Paus komt is dan eigenlijk het minst belangrijke aan de situatie. Snappie?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid