Spring naar bijdragen

Contract wordt NIET verlengd: Reden: Onbekend


Aanbevolen berichten

Contract wordt niet verlengd. Dit terwijl ik al jaren voor het bedrijf heb gewerkt. Eerst op basis van stukloon (post) en later op contract. Maar nu wil het postbedrijf het contract niet verlengen. De reden hoeven zij niet te zeggen volgens de wetgeving dus dat doen ze dan ook niet. Ik zou in aanmerking komen voor een vast contract. Ik vind dat ze dan eerlijk kunnen zijn door te communiceren dat ze liever geen mensen willen in vaste dienst. Maar kennelijk willen ze de waarheid niet op tafel gooien. Wat voor redenen horen jullie dat het contract ten einde loopt van je werkgever? Is het dan je functioneren? Of wat anders?

Link naar bericht
Deel via andere websites
sterkte met wat anders zoeken. Inderdaad allerminst correct van de post hoor, maar zo werkt de economie tegenwoordig helaas wel vaak.
inderdaad, wen er maar aan, zeker bij banen waar ruim voldoende personeel voor te vinden is, zal er niet zosnel een vast contract gegeven worden.

Ik kan ikbenben de uitleg wel geven, bedrijf wil flexibel en goedkoop werken, sociale aspect is totaal ondergeschikt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...
Contract wordt niet verlengd. Dit terwijl ik al jaren voor het bedrijf heb gewerkt. Eerst op basis van stukloon (post) en later op contract. Maar nu wil het postbedrijf het contract niet verlengen. De reden hoeven zij niet te zeggen volgens de wetgeving dus dat doen ze dan ook niet. Ik zou in aanmerking komen voor een vast contract. Ik vind dat ze dan eerlijk kunnen zijn door te communiceren dat ze liever geen mensen willen in vaste dienst. Maar kennelijk willen ze de waarheid niet op tafel gooien. Wat voor redenen horen jullie dat het contract ten einde loopt van je werkgever? Is het dan je functioneren? Of wat anders?

Mijn nicht, 30 jaar werkzaam bij de Post, kon ook vertrekken, ze is net als jij te duur!

Je wordt ingeruild voor een broekie of een bejaarde want die goedkoop. Mijn nicht kan wel bij het bedrijf werken maar dan kon ze enkel terecht in Amsterdam en daarvoor zou ze dan een auto moeten aanschaffen. 't Is ongehoord... maar als je een beetje van de Bijbel afweet !! wat heeft de bijbel met mijn werk van doen? !!! ALLES!!

Wie is de heerser van de aarde? Als je dat weet, weet je ook waarom het zo gaat als het gaat!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Makkelijk afschuiven zo.

Een auto moeten hebben om naar je werk te komen is overigens niet iets wat heel vreemd is. Vrij gebruikelijk zelfs.

Dat is correct maar niet voor iedereen te betalen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Makkelijk afschuiven zo.

Een auto moeten hebben om naar je werk te komen is overigens niet iets wat heel vreemd is. Vrij gebruikelijk zelfs.

Dat is correct maar niet voor iedereen te betalen.

Als je er een nodig hebt dan krijg je daar vergoeding voor. Of je krijgt reiskosten voor het openbaar vervoer. Openbaar vervoer gecombineerd met een fiets is genoeg om de meeste plekken wel te bereiken.

Alsnog vind ik het lekker makkelijk afschuiven. Iets gaat niet zoals je wil; de duivel heeft het gedaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid