Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af of er hier mensen bekend zijn met Amigo Reizen en zo ja wat dan je eventuele ervaringen zijn!

Deze zomer wil ik namelijk graag op reis naar een ver land maar wel met een christelijke reisorganisatie en zo dacht ik aan Amigo Reizen.

Ik zie jullie reacties tegemoet!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Omdat ik het fijn vind om met andere christelijke jongeren op stap te gaan, want ik ga ook in mijn eentje. Ik ben namelijk bang dat als ik met een onchristelijke organisatie meega er veel gefeest word en ik mis het als er op zondag geen kerk of iets is

Dat ligt er net aan met wat voor organisatie je op reis gaat ;). Een vakantieaanbieder die adverteert met feestvakanties, daar kan je van verwachten dat er gefeest zal worden. Maar wat voor vakanties spreken je aan dan? Als je culturele reizen leuk vindt, dan kan ik je altijd een lijstje van aanbieders geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Omdat ik het fijn vind om met andere christelijke jongeren op stap te gaan, want ik ga ook in mijn eentje. Ik ben namelijk bang dat als ik met een onchristelijke organisatie meega er veel gefeest word en ik mis het als er op zondag geen kerk of iets is

Wat al gezegd is: er zijn ook jongerenreizen die de bestemmingen Sodom en Gomorra mijden. Vaak is het ook veel leuker om naar een plaatselijke kerkdienst te gaan, en daar heb je je reisgroep niet bij nodig. :#

Mijn ouders hebben wel goede ervaringen met Goed Idee Reizen (die richten zich hoofdzakelijk op ouderen, maar hebben ook jongerenreizen), Dominicus (katholiek) en Avanta (richt zich op reformatorische doelgroep, maar is interkerkelijk). In feite maakt het niet zo veel uit wat de achtergrond van zo'n organisatie is denk ik.

Ik ben zelf nog nooit met een groepsreis meegeweest. Is dat niet ontzettend prijzig?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wilde ook nt suggereren dat alle niet christenen feestbeesten zijn hoor ;p

Culturele reizen spreken mij idd erg aan omdat ik niet de hele dag op het strand wil doorbrengen.

Groepsreizen zijn idd wel prijzig maar alleen gaan vind ik helemaal niks en vinden mijn ouders ook geen goed idee. Naar avanta had ik ook al gekeken maar 2 weken in een tentje doorbrengen is me iets teveel van het goede ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid