Spring naar bijdragen

Enquête: Het einde van de wereld?


Aanbevolen berichten

Geachte forumleden

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie met het onderwerp: End of the World and The Psychological Functions. In het kort, vraag ik me af wat voor psychologische factoren het sterkste verband heeft met in het geloven van het einde van de wereld. Dit is niet alleen heel erg interessant, maar ook zeer vernieuwend. Want men heeft hierover nauwelijks echt op verdiept, dus mijn onderwerp is zeer exploratief.

Iedereen kan deze vragenlijst invullen ook al gelooft u niet dat de wereld ooit zal veranderen of dat de wereld wel zal veranderen op een positieve wijze (bijvoorbeeld door technologische ontwikkelingen of door god). Al met al ben ik geïnteresseerd in uw toekomstbeeld voor de wereld.

De vragenlijst is zeer anoniem, U hoeft alleen uw geslacht en leeftijd aan te geven en hieronder staat het desbetreffende linkje die direct leidt naar de vragenlijst. Daarbij het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 à 15 minuten.

https://tilburgss.co1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6mtYJsdxyM3bldj

Alvast heel erg bedankt voor uw medewerking.

Heeft u een vraag over de vragenlijst? Stel ze gerust en ik zal ze meteen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Bxoza

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gedaan, ondanks de dubbele vraag, de spelfout en de soms ambivalente formulering :)

Wees eens een uitzondering en laat wél wat van je horen hier als je de resultaten hebt verwerkt :D

Heel erg bedankt! Ja de dubbele vraag kan ik helaas niet meer corrigeren, maar de spelfout wel! Weet u nog de vraag met de spelfout?

En dat zal ik zeker doen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pfff, nee loop het zelf even na zou ik zeggen :) Ik denk overigens wel dat ik weet naar welke correlaties je op zoek bent, maar ik zie zogezegd de resultaten en vooral je conclusie graag tegemoet.

Tip, ook op je openingspost gelet hier, controleer je zinnen goed op spelfouten en (vooral) grammatica en algehele zinsconstructie voordat je je scriptie indient :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Pfff, nee loop het zelf even na zou ik zeggen :) Ik denk overigens wel dat ik weet naar welke correlaties je op zoek bent, maar ik zie zogezegd de resultaten en vooral je conclusie graag tegemoet.

Tip, ook op je openingspost gelet hier, controleer je zinnen goed op spelfouten en (vooral) grammatica en algehele zinsconstructie voordat je je scriptie indient :)

Dankjewel voor de tip. Schrijven is inderdaad niet mijn sterkste kant!

Ik kan momenteel natuurlijk niet teveel loslaten. Anders bestaat er een kans dat de participanten gebiased worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gedaan, ondanks de dubbele vraag, de spelfout en de soms ambivalente formulering :)

Wees eens een uitzondering en laat wél wat van je horen hier als je de resultaten hebt verwerkt :D

Heel erg bedankt! Ja de dubbele vraag kan ik helaas niet meer corrigeren, maar de spelfout wel! Weet u nog de vraag met de spelfout?

En dat zal ik zeker doen!

In de categorie rechtvaardigheid, een paar keer "verdient" terwijl het "verdiend" moet zijn.

In de categorie bovennatuurlijk: 2 x "gebeurd" terwijl het juist "gebeurt" had moeten zijn

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gedaan, ondanks de dubbele vraag, de spelfout en de soms ambivalente formulering :)

Wees eens een uitzondering en laat wél wat van je horen hier als je de resultaten hebt verwerkt :D

Heel erg bedankt! Ja de dubbele vraag kan ik helaas niet meer corrigeren, maar de spelfout wel! Weet u nog de vraag met de spelfout?

En dat zal ik zeker doen!

In de categorie rechtvaardigheid, een paar keer "verdient" terwijl het "verdiend" moet zijn.

In de categorie bovennatuurlijk: 2 x "gebeurd" terwijl het juist "gebeurt" had moeten zijn

Danku, het is inmiddels gecorrigeerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid