Spring naar bijdragen

Enquête: wat doen oproepen tot online enquêtes met jou?


Aanbevolen berichten

Ik vraag mij af waarom wij de afgelopen máánden geen enquête te zien kregen waarna er vervolgens afgelopen week minstens drie opduiken. Conspiracy...

Het zijn geen echte enquetes. Zelfs de reclamewereld heeft kennelijk zoveek last van de economische crisis, dat er geen hond meer naar reclames kijkt. Daar moeten fake enquetes voor verzonnen worden, zodat er eindelijk wat mensen naar de reclame kijken. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dus volgens jou betekent: 'zou jij naar een bijbelcursus willen' eigenlijk: 'kom naar de bijbelcursus!'?

Oh, heb je het over bijbelstudies? Ik dacht te lezen dat je het zo vreemd vond dat er "zoveel" enquetes waren. 1 van de 2 bleek geen enquete te zijn. Zoveel zijn het er dus niet. viewtopic.php?f=20&t=30744&p=1168203#p1168185. En de derde waar jij het over hebt nu, was me nog niet opgevallen en heb ik niet eens gelezen ook al is ie blijkbaar ook nog dubbel gepost.

Mij boeit het verder niet, ik bekijk die topics verder niet cq lees die enquetes niet. Heb wel wat beters te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid