Spring naar bijdragen

Massa-aanranding in Keulen


Aanbevolen berichten

http://www.nu.nl/buitenland/4192599/dui ... eulen.html

Deze islamitische beesten hebben een beestachtige dictatuur nodig. Beestachtige islamitische wetgeving heeft hen niet getemd maar deze beestachtige gedragingen juist gekweekt. Door beestachtige oorlog zijn ze gevlucht of hebben ze die aangegrepen als een argument om hier de beest uit te komen hangen. Het vrije westen is duidelijk niet de juiste aangepaste omgeving voor hen. Het rijk van het beest dan maar?

Inmiddels houdt Iran oefeningen voor het veroveren van de Tempelberg

http://www.endofdays.nl/index.php/2015/ ... empelberg/

De profetie over Damascus is inmiddels ook al uitgekomen, het is letterlijk een ruïne geworden.

Op een spoedige Wederkomst!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 53
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Afschuwlijk.

Hoewel de vergelijking met beesten begrijpbaar is, denk ik niet dat ze "islamitisch" genoemd mogen worden. Ik kan me niet voorstellen dat de islam dit goedkeurd in welke vorm dan ook.

Deze "mannen" (tussen aanhalingstekens, in mijn ogen zijn het geen mannen...) moeten maar snel opgespoord worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach, die vrouwen waren natuurlijk wel keffirs. Ze vragen er ook n beetje om he... Zo maar rondlopen zonder man, zonder hoofddoek. Beetje flauw, maar waar ik naar toe wil is dat de islam n behoorlijk multi-interpretabele religie is, veel meer dan bijv t christendom (zeker als t gaat over gedrag naar medemensen) maar dat t gedrag richting niet-moslims wel héél erg open voor interpretatie is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Afschuwlijk.

Hoewel de vergelijking met beesten begrijpbaar is, denk ik niet dat ze "islamitisch" genoemd mogen worden. Ik kan me niet voorstellen dat de islam dit goedkeurd in welke vorm dan ook.

Zij zijn islamitisch en zij mogen wis en waarachtig islamitisch worden genoemd, zij noemen zichzelf islamitisch, en bovendien voldoen zij aan de islamitische wetgeving in hun landen van herkomst, waar vrouwen verkracht mogen worden als zij niet aan de islamitische regeltjes voldoen. Verkrachte vrouwen die aangifte doen, worden daar zélf veroordeelt, wat nogal eens resulteert in steniging.

Dus hou maar op met die flauwekul. Dat er islamitische mensen zijn die een andere interpretatie van de islamitische geschriften erop na houden, omdat in hun hart nog iets anders leeft dan de islam en het gedrag van de islamitische profeet, dat is duidelijk. Wij hebben in onze buurt 2 islamitische buren (meer, maar deze kennen we iets beter). Met de ene maken wij op straat een praatje, hij wenst ons fijne kerstdagen en wij wensen hem prettige dagen ondanks dat het voor hem geen feestdagen zijn. De andere leeft overdag een westers leven zonder hoofddoek en wordt 's avonds laat opgehaald door vijf "zusters" in niqab. Zij loopt dan zelf ook in niqab (een boerka zonder oogdoek maar met mond-en-neuslap) en wordt gerekruteerd voor de orthodoxe islam. Beiden zijn islamitisch. Overigens hebben wij over de islam van de islamitische vriendelijke buurman geen illusies, doch in zijn hart leeft naast islam in elk geval nog iets anders.

Deze "mannen" (tussen aanhalingstekens, in mijn ogen zijn het geen mannen...) moeten maar snel opgespoord worden.

Dit zijn geen mannen, dit zijn beesten. In werkelijkheid hebben zij natuurlijk Jezus Christus nodig, maar Die verwerpen zij. Zij hebben geprobeerd uit eigen kracht de werken van het vlees te bestrijden, en hebben gefaald, omdat ze weigeren in te zien dat de enige manier om de lust van het vlees tegen te gaan is door te wandelen in de Geest van Jezus Christus. Alleen wie de Zoon van God, Jezus Christus aanneemt, en zich laat leiden door de Heilige Geest, zal niet meer voldoen en hunkeren naar de verlangens van het vlees.

Dit zijn beesten die Jezus Christus afwijzen, en dus toekomen aan het beest.

Overigens weet men dit allang van die "migranten". Duitsland is bij lange na niet het eerste Europese land waar dit gebeurt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Beetje flauw, maar waar ik naar toe wil is dat de islam n behoorlijk multi-interpretabele religie is,

Eens. Als er een moslimextremistische aanslag is gepleegd, roepen moslims altijd om het hardst dat die aanslag niet verantwoord is volgens hun geloof, maar toch blijft het gebeuren. Als IS zegt dat ze zich op de Koran baseren, roepen moslims om het hardst dat wat IS doet tegen de Koran is, maar toch blijven er moslims naar Syrië vertrekken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En blijven er evenals honderdduizenden moslims vluchten voor IS, of tegen ze vechten aan de frontlinie. Samen met verschillende andere moslimlanden, waaronder zelfs ook Saudi-Arabië.

De islam kent geen hiërarchisch leergezag zoals het katholicisme dat kent. Er zijn twee hoofdstromingingen, het sjiisme en het soennisme, en elke stroming kent een aantal belangrijke rechtsscholen, verschillende stromingen en ook een heel aantal sekten.

Als buitenstaander, die natuurlijk geen islamitisch leergezag heeft en dus niet kan bepalen wat de "ware islam" zou zijn, kun je dus enkel afgaan op welke stromingen statistisch gezien het meest representatief zijn voor de islamitische gemeenschap.

Wat betreft die mannen lijkt het me duidelijk dat ze gewoon berecht moeten worden volgens het Duitse recht en dat daar verder weinig anders over gezegd kan worden dan dat ze vreselijke wandaden hebben gepleegd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zij zijn islamitisch en zij mogen wis en waarachtig islamitisch worden genoemd, zij noemen zichzelf islamitisch

Sorry ik heb even de interview gemist met de veroordeelde daders waarin ze dat aangaven.
en bovendien voldoen zij aan de islamitische wetgeving in hun landen van herkomst, waar vrouwen verkracht mogen worden als zij niet aan de islamitische regeltjes voldoen. Verkrachte vrouwen die aangifte doen, worden daar zélf veroordeelt, wat nogal eens resulteert in steniging.
Volgens mij mag je helemaal niet vrouwen verkrachten die niet aan regektjes voldoen. Ik weet alleen dat ze krijgsgevangen die niet zwanger zijn mogen 'nemen', moslima of niet. Maar ik laat me verrassen door je onderbouwing.
zijn beesten die Jezus Christus afwijzen, en dus toekomen aan het beest.

Laten we dan liever bidden dat ze tot inkeer komen ipv ze nu al af te schrijven.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Zullen we maar wachten tot de rechter gesproken heeft?

En nog een overweging, misschien vergezocht hoor, maar het is zo grootschalig dat organisatie niet ondenkbaar is, en dan komt er nog een mogelijkheid bij mij op.

Pegida vrouwen die aan uitloking deden?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is echter volstrekt niet zeker of het moslims waren en ook niet of het vluchtelingen waren. Als je dus nu beweert van wel, dan is dat een eigen keuze die (nog) nergens op gebaseerd is. Je kunt er op dit moment net zo goed vanuit gaan dat het geen moslims en geen vluchtelingen waren.

Aan jou nu de keuze dus om je of aan de feiten te houden, of enkel aan eigen speculaties.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zij zijn islamitisch en zij mogen wis en waarachtig islamitisch worden genoemd, zij noemen zichzelf islamitisch

Sorry ik heb even de interview gemist met de veroordeelde daders waarin ze dat aangaven.
en bovendien voldoen zij aan de islamitische wetgeving in hun landen van herkomst, waar vrouwen verkracht mogen worden als zij niet aan de islamitische regeltjes voldoen. Verkrachte vrouwen die aangifte doen, worden daar zélf veroordeelt, wat nogal eens resulteert in steniging.
Volgens mij mag je helemaal niet vrouwen verkrachten die niet aan regektjes voldoen. Ik weet alleen dat ze krijgsgevangen die niet zwanger zijn mogen 'nemen', moslima of niet. Maar ik laat me verrassen door je onderbouwing.

Wie nu nog zo kletst als jij hier en sommige anderen, is naar mijn mening niet meer te helpen. Ga zelf de zaken maar eens een jaar of tien bestuderen op academisch niveau. Als je die tijd nog hebt.

zijn beesten die Jezus Christus afwijzen, en dus toekomen aan het beest.

Laten we dan liever bidden dat ze tot inkeer komen ipv ze nu al af te schrijven.

Er is geen "we", doe wat je moet doen. Als bidden voor jou het hoogst haalbare is, bid je. Anderen hebben zich uitgesproke en spreken zich uit. En beesten die zich zo beestachtig gedragen, daar zal het recht zijn beloop krijgen. Tot inkeer zullen ze komen. Dat lijdt geen enkele twijfel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zullen we maar wachten tot de rechter gesproken heeft?

En nog een overweging, misschien vergezocht hoor, maar het is zo grootschalig dat organisatie niet ondenkbaar is, en dan komt er nog een mogelijkheid bij mij op.

Pegida vrouwen die aan uitloking deden?

Al staat er iemand in zijn of haar blote kont voor je, dan heb jij gewoon je poten thuis te houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wie nu nog zo kletst als jij hier en sommige anderen, is naar mijn mening niet meer te helpen. Ga zelf de zaken maar eens een jaar of tien bestuderen op academisch niveau. Als je die tijd nog hebt.

Ik vertaal het maar even voor hen die geen Onziniaans spreken: Ik weet dus ook niet hoe het zit en scherm nog wat met indrukwekkende termen als 'academisch' en 'tien jaar'.
Er is geen "we", doe wat je moet doen. Als bidden voor jou het hoogst haalbare is, bid je. Anderen hebben zich uitgesproke en spreken zich uit. En beesten die zich zo beestachtig gedragen, daar zal het recht zijn beloop krijgen. Tot inkeer zullen ze komen. Dat lijdt geen enkele twijfel.
Wat ben jij een hak op de tak poster zeg. Mag ik ook bidden zonder dat t voor mij t hoogst haalbare is? En mag ik me ook uitspreken en toch bidden

? Veel meer haal ik niet uit je voor mij nogal warrige verzameling zinnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zie hier de dhimmitude moslim-wannabe's.

Ik ben een westerling en laat de rechter het oordeel vellen. Als dat me een dhimmitude moslim wanna-be maakt. het zij zo.

Ik persoonlijk denk dat het traditie is. Die mannen hebben de traditie om zo om te gaan met vrouwen. Wij hebben hier trouwens ook een traditie. Die luidt als volgt: als je je handen niet thuis kan houden krijg je:

a) een lel voor je kanis van de bepotelde vrouw

B) een tijdje gevangenis straf

c) een combinatie van beide

d) In elk geval geen volksgericht.

Omcirkelen wat van toepassing is.

Toevoeging: In één van de artikelen die ik las stond dat de mannen dronken waren. Dat zou weer niet duiden op moslim daders.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zie hier de dhimmitude moslim-wannabe's.

Zie hier een in allerlei conspiracy theorieën gelovende persoon die heel vaak t woord 'academische' bezigt, maar niet bijster academisch overkomt want zich normaal tot feiten en geschreven tekst beperken lijkt n onmogelijke opgave.

Wie al jaren onder een stoeptegel leeft, die laten wij lekker onder die stoeptegel zitten. Zoals Socrates reeds zei, het heeft geen zin om te trekken aan een dood paard.

Soms is het beste wat men kan doen is mensen opgeven. Lekker laten zitten waar ze zitten. Pas dan gaan ze zelf aan het werk. Voor ons is dat moment geruime tijd geleden gekomen. Er zijn anderen die misschien nog doorgaan. En anders registreer je jezelf maar op islamitische fora en meld je daar aan als serieuze bekeerling in spe. Leg , zodra je genoeg vertrouwen hebt gewekt, al je vragen dan voor aan serieuze moslims. Voor sommige mensen is ondervinding de enige mogelijkheid tot kennisverwerving.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit zijn geen mannen, dit zijn beesten. In werkelijkheid hebben zij natuurlijk Jezus Christus nodig, maar Die verwerpen zij.

Jezus zal met liefde naar je kijken Anja. Je hebt het vonnis (schuldig aan verkrachting) al getekend.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit zijn geen mannen, dit zijn beesten. In werkelijkheid hebben zij natuurlijk Jezus Christus nodig, maar Die verwerpen zij.

Jezus zal met liefde naar je kijken Anja. Je hebt het vonnis (schuldig aan verkrachting) al getekend.

Slaap lekker, Jacobus.

En maak je om mijn Relatie met Jezus maar geen zorgen. Maak je maar liever zorgen om je eigen zieltje. En lees eens wat vaker kranten en bladen die ertoe doen. En loop eens met je vrouw op koopavonden door de no-go-area's in eigen land.

Link naar bericht
Deel via andere websites
En het topic gaat weer vooral om ONS en hoe goed WIJ zijn, en hoe veel god van ONS houdt.

Schamen jullie je niet dat ene ketter jullie hierop moet wijzen? (ketters natuurlijk uitgezonderd).

Schaam jij jezelf maar, dat je zelfs nu nog deze houding aanneemt en meedoet aan het onder het tapijt vegen van wat al geruime tijd realiteit is in grote delen van Europa, en je je geweten dichtbrandt met misleidende drogredenen over alcohol el.d.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid