Spring naar bijdragen

De perfecte trouwring...


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje, en hopelijk kunnen jullie me helpen!

Ik ben nu al even verloofd en ik ben nu samen met mijn vriend volop bezig met de voorbereidingen voor onze trouw! Super leuk dus ;) Nu ben ik aan het kijken naar een trouwring en de juweliers waarbij ik ging geven compleet andere adviezen... De meeste zeggen dat ik klassiek moet gaan, maar er was er ook eentje die zei dat ik wat meer richting de 'mode van trouwringen' moet gaan. Ik vond dit vreemd en ging online (uiteraard ;) ) wat opzoekingswerk doen. Bijgevolg vond ik dit artikel:

Hier spreken ze van gouden ringen, diamanten etc...

Maar bestaat er zoiets als mode in trouwringen? En wat zou ik moeten kiezen? Iets klassiek of iets meer gewaagd?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ten eerste: Gefeliciteerd :)

Wow dat is toevallig, onze trouwringen zijn afgelopen week bij de juwelier binnen gekomen en vanavond gaan we ze passen!

Iets klassiek of iets meer gewaagd?

Dat heeft echt met jouw/jullie smaak te maken en kan niemand voor jullie beslissen behalve jullie 2!

Het zou zonde zijn als je iets kiest op aangeven van iemand anders en er spijt van gaat krijgen...

Mijn vriendin (Verloofde vind ik zo'n stom woord...) had in haar hoofd dat ze veel "glimmende steentjes" wilde in die van haar. Dus wij op pad, ik hield mijn hart al vast vanwege de prijskaartjes.

Eenmaal aangekomen en in de stoel gingen de bakjes met ringen al snel in razend tempo voorbij toen de vraag werd gesteld wat ik eigenlijk voor ring wou, kon mijn vriendin nog even kijken.

Mijn idee was simpel, een kleine gouden band (Had ik uit een Hank Williams nummer).

Toen ik deze eenmaal aan het passen was was zij ook om! Wij zijn dus voor semi-traditioneel gegaan!

Roze goud ipv normaal, een trapeze vorm en die van mij net ietsjes groter als normaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid