Spring naar bijdragen

EO Jongerendag 2016


Aanbevolen berichten

Inmiddels is het alweer bijna een week geleden dat de EO Jongerendag plaatsvond in Arnhem.

Ik ben er geweest (met een perskaart, dus goed zicht :# ) en ik vond het een erg fijne dag! Goede sfeer, goede bands, goede preek en een algemeen goed programma.

Wat ik minder fijn vond was het feit dat er buiten bij het luchtkussen met volleybal-net (volgens mij was dit van Athletes in Action maar dat weet ik niet meer zeker) niet op de muziek werd gelet. Zo kwam 'Blurred Lines' langs, dat gaat over een meisje dwingen tot seks.. Leek me niet erg gepast in deze setting. Maar dat is persoonlijk en een andere discussie..

Ben jij ook geweest en wat vond je er van? (of: waarom ben je niet geweest?).

Link naar bericht
Deel via andere websites
(of: waarom ben je niet geweest?).

vind ik me te oud voor.

Maar ook vroeger ben ik nooit gegaan omdat het niet zo bij me past. Het 'Worship' genre heeft me nooit zo aangesproken. Ik ging vroeger liever dan naar dingen die iets meer een concert sfeer hadden en alternatiever waren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

YES

ik ben er geweest, vond het zelf echt super leuk! Ga eigenlijk elk jaar sinds 2010 :)

Had met een groep jongeren afgesproken, we kennen elkaar van de 'Christelijke Jongeren' van facebook door een app groep :D Was super leuk om elkaar te ontmoeten.

Verder was ik er met een vriendin en haar vriend.

Alleen die BEAM Awards had van mij niet gehoeven, maar voor de rest was het programma prima en heel leuk!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Neen, nog nooit geweest, al zeg ik elk jaar dat ik zal gaan... Er wordt trouwens uit België een bus ingezet, dus zeggen dat het te ver is en dat ik niet meer thuis zal raken, kan ik eigenlijk niet :$...

Maar ja, ik voel me er eigenlijk ook wel wat te oud voor, is er daar trouwens een stille ruimte voor mensen die overprikkeld raken?

Lijkt me wel gezellig met zo'n grote groep aanbidden.

Van 't weekend ben ik wel naar vrij-zijn conferentie geweest in Kortrijk. :D Was ook leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid