Spring naar bijdragen

Wat raakt jou? Wat spreekt je aan.


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Als grote denkers met elkaar van gedachten wisselen krijg je dit soort ongelooflijk interessante en leerzame gesprekken. Over Exodus:  

Onvoorwaardelijke liefde voor je kinderen zou een vereiste moeten zijn, maar helaas is het vaak anders... Zelf heb ik helaas geen kinderen (pijnlijk geweest trouwens) ik heb wel drie neefjes en een ni

Foto’s van bijna 10 jaar geleden. Tranen :’-)

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hier kunnen mensen nog wat van leren: een hond die mishandeld werd voor gevechten (wat mij betreft mogen ze de 'mensen' die dat leuk en/of stoer vinden een spuitje geven) is niet vals geworden maar blijkt een hele lieve ziel te zijn gebleven.

 

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Bastiaan73:

Hier kunnen mensen nog wat van leren: een hond die mishandeld werd voor gevechten (wat mij betreft mogen ze de 'mensen' die dat leuk en/of stoer vinden een spuitje geven) is niet vals geworden maar blijkt een hele lieve ziel te zijn gebleven.

Weer typisch vrouwen die honden menselijke trekjes toedichten. Die hond is helemaal niet blij maar gewoon gauw opgewonden en uit dat. Doet de mijne ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Weer typisch vrouwen die honden menselijke trekjes toedichten. Die hond is helemaal niet blij maar gewoon gauw opgewonden en uit dat. Doet de mijne ook.

Weer typisch Kaasjeskruid die zijn eigen gemoedstoestand naar honden projecteert. Kaasjeskruid is namelijk helemaal niet blij maar gewoon gauw opgewonden en projecteert dat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Bastiaan73:

Weer typisch Kaasjeskruid die zijn eigen gemoedstoestand naar honden projecteert. Kaasjeskruid is namelijk helemaal niet blij maar gewoon gauw opgewonden en projecteert dat.

Je had psychiater moeten worden. ? Dit raakt een gevoelige snaar en spreekt mij aan. Heel ontroerend.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Willempie:

 

Hartverwarmend hoor. Heel oprecht en spontaan van Trump ook. Zal vast niet met voorbedachten rade door een spin doctor ingegeven zijn met het oog op de verkiezingen waar hij wil scoren bij zwarte christenen.

(Sarcasme modus weer uit.)

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Bastiaan73:

Hartverwarmend hoor. Heel oprecht en spontaan van Trump ook. Zal vast niet met voorbedachten rade door een spin doctor ingegeven zijn met het oog op de verkiezingen waar hij wil scoren bij zwarte christenen.

(Sarcasme modus weer uit.)

"Er wordt ook steevast een groepering of persoon gezocht die baat zou hebben bij het mysterie. Meestal hebben de aanhangers al vooroordelen of wantrouwen ten aanzien van deze figuur of instantie en wordt deze als zondebok gebruikt. Er wordt dan van uitgegaan dat deze mensen tot alles in staat zijn. De theorieaanhangers gaan gemakkelijk akkoord met de geruchten omdat zij hun vooroordelen erdoor bevestigd zien." ?

Maar het gaat me niet zozeer om die vreeeeeselijke Trump doch om om gebed voor Amerika en de leiders. God is de enige die dat land nog kan redden van totale ineenstorting. En ik hou nu eenmaal van Amerika.

 

 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Willempie:

"Er wordt ook steevast een groepering of persoon gezocht die baat zou hebben bij het mysterie. Meestal hebben de aanhangers al vooroordelen of wantrouwen ten aanzien van deze figuur of instantie en wordt deze als zondebok gebruikt. Er wordt dan van uitgegaan dat deze mensen tot alles in staat zijn. De theorieaanhangers gaan gemakkelijk akkoord met de geruchten omdat zij hun vooroordelen erdoor bevestigd zien." ?

Leuk geprobeerd. Maar ik ben geen complotdenker. Trump is gewoon een übernarcist maar jij ziet dat niet.

 

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Bastiaan73:

Leuk geprobeerd. Maar ik ben geen complotdenker. Trump is gewoon een übernarcist maar jij ziet dat niet.

En een tweede Hitler en een racist en een antisemiet en een geldwolf en een lakei van Putin en een leugenaar en een vrouwenhater en een oorlogshitser en een volslagen idioot en wat je maar allemaal nog meer voor slechts weet te bedenken. Waarschijnlijk is hij de antichrist zelve. Ook is zijn vrouw een hoer, zijn zoon een autist en zijn hele familie deugt trouwens ook voor geen meter. Gaat er bij jou dan geen lichtje branden? Maar nogmaals: Ik hou van Amerika en zie het op de afgrond afstevenen. Dat vind ik heel erg en ik geloof dat gebed en verootmoediging de totale ineenstorting nog kan uitstellen. God verhoort gebeden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Willempie:

En een tweede Hitler en een racist en een antisemiet en een geldwolf en een lakei van Putin en een leugenaar en een vrouwenhater en een oorlogshitser en een volslagen idioot en wat je maar allemaal nog meer voor slechts weet te bedenken. Waarschijnlijk is hij de antichrist zelve. Ook is zijn vrouw een hoer, zijn zoon een autist en zijn hele familie deugt trouwens ook voor geen meter. Gaat er bij jou dan geen lichtje branden? Maar nogmaals: Ik hou van Amerika en zie het op de afgrond afstevenen. Dat vind ik heel erg en ik geloof dat gebed en verootmoediging de totale ineenstorting nog kan uitstellen. God verhoort gebeden.

Melania Trump is geen hoer. Ik heb eigenlijk een beetje medelijden met haar.

Ik denk/geloof eerder dat God gebeden aanhoort. Of ze allemaal worden verhoord betwijfel ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Bastiaan73:

Melania Trump is geen hoer. Ik heb eigenlijk een beetje medelijden met haar.

Ik denk/geloof eerder dat God gebeden aanhoort. Of ze allemaal worden verhoord betwijfel ik.

Je onderschat de kracht van gebed zeer. John Wesley heeft ooit gezegd dat God niets doet dan door gebed. God heeft ons veel verantwoordelijkheid gegeven. Wij zijn medestrijders met Hem.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid