Spring naar bijdragen

Crewlid stopt


Aanbevolen berichten

Beste Credible leden,

Na ruim 1 jaar Crew lid te zijn, heb ik besloten om het stokje door te geven aan een ander lid. De reden voor de keuze is dat het voor mij moeilijker is geworden om het werk met de studie te combineren. Dit heeft vooral te maken met persoonlijke ‘problemen’, die gelukkig niet ernstig zijn.

Ik zal natuurlijk wel als lid actief blijven op Credible.nl. Ik ben Credible.nl erg dankbaar dat ik onderdeel mocht zijn van het team. Het was een heel leerzame periode en absoluut een aanrader voor gebruikers met mod aspiraties ;).

Ik zal deze zomervakantie nog wel actief zijn als mod, dus jullie zijn nog niet van mij af :P! Binnenkort zal er een vacature worden geplaatst met de functie-eisen etc.

Gods zegen!

Aer

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed dat je voor je studie kiest in zo'n situatie. Dank voor je bijdrage hier en blijf vooral actief als user. Volgens mij legt de geheime dienst van Credible geen paardenhoofden meer in bedden van deserterende crewleden, dus je hoeft je in elk geval geen zorgen te maken over je welzijn en kunt je daarom straks weer rustig wijden aan de studie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Aer.

Dank voor je inspanningen van het afgelopen jaar.

Uit ervaring weet ik dat, als er een positieve reeks leden inspanning met ontspanning weet af te wisselen er een goede doorsnee sfeer kan zijn op het forum en het er prettig verblijven is.

Ook met felle discussies.

Wordt het te zwaar, dan gaat dat ten koste van positieve inbrengen.

Dat te couperen en ten gunste te wenden vereist ware stuurmanskunst en goed inzicht gecombineerd met liefde voor mensen.

Het is nooit echt uit de hand gelopen en dat zie ik toch als verdienste van een steeds op tijd ingrijpen.

Het is nooit bekend wie Credible precies is, daarom wil ik naast jou tegelijkertijd het beheer hier in zijn geheel bedanken.

Ik hoop voor Credible op een waardige opvolger, die goed past in het team.

Jij verder succes met je studie en we zien je af en toe wel weer.

Misschien wel vaker bij name en binnen discussies dan we gewend waren. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid