Spring naar bijdragen

Vanaf morgen minder hier


Aanbevolen berichten

Morgen zit de vakantie er weer op en op mijn werk staat er een zeer druk half jaar voor de deur.

Ik zal mijn inbreng op dit forum dan ook drastisch moeten gaan beperken.

Op sommige items zal ik nog wel reageren, bijvoorbeeld mijn discussie met Robert Frans staat mij zeer aan.

Ik zal niet meer reageren op niet-geloofsinhoudelijke discussies, zoals bijvoorbeeld opwekking en genezing. Dat wordt meer een welles-nietes discussie.

Wellicht dat de discussie over de betrouwbaarheid van de evangeliën nog nieuw leven ingeblazen wordt, vond ik ook een inhoudelijk bij tijd en wijle goede discussie.

Maar verder dwingt het gebrek aan tijd mij.......

En er moet natuurlijk ook nog tijd overblijven voor mijn verdere persoonlijke Thuisreis.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@HJW; Jammer, ik "lees" je graag. Inderdaad de discussies met Robert -Frans en o.a jij laten zien hoe het kan. Anders over zaken denken maar toch respectvol met elkaar omgaan.

Het gaat je goed op je persoonlijke Thuisreis. Misschien lopen we (op Credible) af en toe samen een eindje op. :)

Het is beter een licht te ontsteken dan de duisternis te vervloeken |:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

"Het werk gaat voor het meisje." wordt wel gezegd. ;)

En je moet je prioriteiten stellen.

Veel van de gedachten wisselingen zijn idd. tijdverspilling, ook al probeer jij het vaak een kans te geven door ze toch nog even door te lezen en te proberen er een goede wending aan te geven.

Dat is dan ook wat ik je vaak zie doen.

Goede beslissing om het op een paar topics te houden, waarvan je weet dat het nog een (inspannende) ontspanning kan zijn als afwisseling van je werk.

Want dat heb je toch ook nodig.

Verder kan ik alleen maar herhalen wat Lobke hier schrijft.

@HJW; Jammer, ik "lees" je graag.

Het is beter een licht te ontsteken dan de duisternis te vervloeken |:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Over anderhalve week ben ik weer in Nederland. Gaan we dan weer rustig verder met de discussie over de evangeliën. Responsetijd van de wifi nu op de camping is niet van de kwaliteit die een leuke discussie mogelijk maakt. Ik hoop dat je straks nog wel tijd hebt af en toe te kijken. Ik doe het ook liever rustig aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid