Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Dolce Vita:

Nee precies. Een Christen is op alle dagen Christen. En Christus accepteert geen islamitische cultuur. Ongesluierde rouwen verkrachten doen ze maar in hun land van herkomst, niet hier.  Het Evangelie van Jezus Christus vedraagt geen multicultuur en is ook niet syncretistisch van aard. In de relatie van een mens met God in Christus is geen overspel, wordt er geen compromis gesloten, want Christus laat zich niet compromitteren. Islamitische waarden en normen verdragen zich niet met de waarden en normen van Christus.

Dat soort Marokkanen hoort thuis in een streng islamitisch land, Saoedi Arabië of zo. Daar worden handen of voeten afgehakt als ze stelen.  Maar hier mogen zij stelen van hun geloof, want in een christelijk land (alle Westerlingen worden in islamitische landen namelijk als christenen beschouwd, ook atheisten) bevinden zij zich in het "land van oorlog" (oorlog met de islam, want pas als men zich aan de islam onderwerpt is er salam in het huis van islam. )

Men is hier te gast en men past zich aan!  Als je iemand bij je thuis te eten uitnodigt, en die besteelt je, laat je hem ook niet meer binnen. 

 

Zo is dat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Het is puberaal om te reageren op en bijdrage die je niet goed gelezen hebt,en waar lagen in zitten tja........

Posted Images

Terreurdreiging Rotterdam Airport .  Tja, was te verwachten. 

Eis O.M. 5000 euro boete voor uitspraak over Marokkanen van de heer Wilders.  Hij noemt dit vonnis waanzinnig en een gevaar voor de vrijheid van meningsuiting , niet alleen voor hem maar ook voor elke Nederlandse burger .  A.s. maandag gaat zijn advocaat Geert-Jan Knoops in verweer tegen de uitspraak van het O.M. 

Bron:  RTL Nieuws.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei ineke-kitty:

Terreurdreiging Rotterdam Airport .  Tja, was te verwachten. 

Eis O.M. 5000 euro boete voor uitspraak over Marokkanen van de heer Wilders.  Hij noemt dit vonnis waanzinnig en een gevaar voor de vrijheid van meningsuiting , niet alleen voor hem maar ook voor elke Nederlandse burger .  A.s. maandag gaat zijn advocaat Geert-Jan Knoops in verweer tegen de uitspraak van het O.M. 

Bron:  RTL Nieuws.

Nu is de vraag wat de rechter vindt, en vervolgens zal in maart 2017 schoonmaakverkiezingen zijn en zal de overwinning voor de PVV totaal zijn.Men vraagt er om.:Y

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op de dag van zijn inauguratie, dus 20 januari 2017/het Joodse jaar 5777, zal Trump 70 jaar, 7 maanden en 7 dagen oud zijn.  

In de topic 'de zalige hoop' schreef Ineke-Kitty: ' De zevende bazuin leidt de oordelen in van de zeven schalen  [of: fiolen], die de laatste 42 maanden omvatten.  Deze tijd noemde de Here Jezus  'de grote verdrukking'.

En dit heeft hij over Israël gezegd: https://christenenvoorisrael.nl/isreality/5-uitspraken-donald-trump-israel/?gclid=CIei46GRstACFQsQgQodV7IMJQ

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het volgende artikel las ik in het blad AMEN actueel mei/juni 2016:

Leger Zwitserland bereidt zich voor om grenzen te sluiten.

In het afgelopen jaar zijn er in totaal ruim 1,3 miljoen asielaanvragen gedaan in de EU, waarvan in Duitsland alleen al meer dan 500.000.  Nu lijkt het wat rustiger, maar waarschijnlijk weten de Zwitsers iets wat wij niet weten, want ze treffen voorbereidingen om de grenzen door het leger te laten afsluiten.  Het Zwitserse leger is volgens ZeroHedge.com druk bezig met de voorbereidingen van de komst van grote groepen vluchtelingen.  Iets dat eigenlijk niet logisch is, want Europa heeft immers een   'goede deal' met Turkije gesloten?

Is het zoiets simpels dat ze verwachten dat vluchtelingen nu een andere route gaan kiezen en daarbij in Zwitserland terechtkomen of staan er dingen op stapel waardoor nieuwe stromen vluchtelingen worden gecreeerd?  Ze hebben nu voorbereidingen getroffen dat wanneer er b.v. binnen enkele dagen meer dan 30.000 asielaanvragen zouden zijn in Zwitserland ze onmiddellijk het leger naar de grenzen sturen om deze hermetisch af te sluiten tegen verdere instroom en mogelijke terroristische bedreigingen.

In de Zwitserse krant Schweiz am Sonntag verscheen eerder een artikel waarin de hoogste baas van het Zwitserse leger,  Andre Blattman,  waarschuwt dat de kans op sociale onlusten in Europa hand over hand toeneemt. Blattman denkt dat de situatie onder Europese burgers dermate gespannen is dat hier van een mogelijke explosieve situatie sprake is en hij roept Zwitserse burgers dan ook op om zichzelf te bewapenen.

Bron:  niburu.co

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Ineke-Kitty, dat is interessante informatie!  ik denk dat de deal met Turkije niet doorgaat en dat de EU kennelijk heeft besloten Turkije niet toe te laten tot de EU. Erdogan heeft beloofd dat hij in dat geval een leger moslimvluchtelingen op Europa afstuurt. Het laat zich raden welke exemplaren hij het eerst Turkije uit zal zetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is nog de vraag wat Obama gaat doen, welke functie hij gaat bekleden. Een poos geleden ging het gerucht dat hij voorzitter van de V.N. zou worden. Hij heeft al eens uitgesproken dat hij de vlag van de VN op de Tempelberg wil planten. http://www.huisgezingods.nl/index.php/nieuws/algemeen-nieuws/11-obama-wil-vlag-vervangen-door-die-van-de-vn

5 minuten geleden zei ineke-kitty:

@Dolce Vita

Oh, ik wist niet dat de deal met Turkije niet doorgaat, en dat de EU al heeft besloten Turkije niet toe te laten tot de EU. 

Nee, dat is officieel ook niet besloten, daarom schreef ik ook 'ik denk'.  Erdogan is ongeduldig geworden en dat was wel in het nieuws. Maar het lijkt me duidelijk dat een dictatuur , waarin Turkije nu is veranderd, nooit kan worden toegelaten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dolce Vita

Obama wil de vlag van de VN plaatsen op de Tempelberg?  Hilarisch is dat, want dat is de Islam ook van plan.  Volgens een hadith heeft Mohammed gezegd:  " Legers met zwarte vlaggen als banieren zullen komen, en geen macht zal in staat zijn ze tegen te houden. Uiteindelijk zullen ze Eela [ de Islamitische heiligdommen op de berg Sion]  bereiken en daar hun vlaggen neerzetten".  

Die zwarte vlag is de vlag van de Jihad, die op het 'heilige huis, de Rotskoepel in Jeruzalem"  geplaatst zal worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dolce Vita

Ik sluit overigens niet uit dat Erdogan uit is op een hernieuwd  "Ottomaans Rijk"  .  Ooit was Turkije het centrum van het Islamitische Kalifaat, en een wereldmacht van betekenis.  Het Ottomaanse Rijk is er nu in 2016 [nog]  niet, maar wat niet is kan nog komen.  Ik sluit dus niet uit dat het zevenjarig schrikbewind van de antichrist een Islamitisch Kalifaat zal zijn met Turkije als centrum, dat opnieuw tot leven zal komen. Ik ben van mening dat de opmars van de Islam een sterke aanwijzing is voor dit scenario, mede ook door het vaak vergeten historische feit van de omvang en de macht van het Ottomaanse Rijk in het verleden in die richting wijst.

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei ineke-kitty:

@Dolce Vita

Obama wil de vlag van de VN plaatsen op de Tempelberg?  Hilarisch is dat, want dat is de Islam ook van plan.  Volgens een hadith heeft Mohammed gezegd:  " Legers met zwarte vlaggen als banieren zullen komen, en geen macht zal in staat zijn ze tegen te houden. Uiteindelijk zullen ze Eela [ de Islamitische heiligdommen op de berg Sion]  bereiken en daar hun vlaggen neerzetten".  

Die zwarte vlag is de vlag van de Jihad, die op het 'heilige huis, de Rotskoepel in Jeruzalem"  geplaatst zal worden.

Ze willen allemaal hun vlag daar plaatsen.  

13 minuten geleden zei ineke-kitty:

@Dolce Vita

Ik sluit overigens niet uit dat Erdogan uit is op een hernieuwd  "Ottomaans Rijk"  .  Ooit was Turkije het centrum van het Islamitische Kalifaat, en een wereldmacht van betekenis.  Het Ottomaanse Rijk is er nu in 2016 [nog]  niet, maar wat niet is kan nog komen.  Ik sluit dus niet uit dat het zevenjarig schrikbewind van de antichrist een Islamitisch Kalifaat zal zijn met Turkije als centrum, dat opnieuw tot leven zal komen. Ik ben van mening dat de opmars van de Islam een sterke aanwijzing is voor dit scenario, mede ook door het vaak vergeten historische feit van de omvang en de macht van het Ottomaanse Rijk in het verleden in die richting wijst.

Dat is een mogelijkheid, maar dat lukt Turkije nooit zonder hulp van de VS en de VN. Politiek stelt Turkije niet veel voor.

https://www.theguardian.com/us-news/2015/mar/23/white-house-israeli-occupation-palestinian-territories-must-end

http://www.worldjewishdaily.com/50-year-occupation.php

Ik verwacht het verraad aan Israël toch vooral van het Westen, zoals ook Judas een broeder van binnenuit de kring van Jezus was. De geschiedenis heeft uitgewezen dat het christendom en het Westen zeer gemakkelijk tot dit verraad in staat is en gemakkelijk zwicht onder een beetje druk. Net als Judas. Zeker als het (olie)geld oplevert, ook net als Judas.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei ineke-kitty:

@Dolce Vita

Ja, het Westen zal daar zeker een rol in spelen. Uiteindelijk zal de hele wereld zich tegen Israel keren .

Ja. En ik denk dat wat jij denkt over het kailfaat en Erdogan ook zeker steekhoudend is. Die man is volkomen doorgedraaid, met zijn vervolging van die Duitse cabaretier en zo. Waanzinnig. Mohammed deed dat trouwens ook, grappenmakers executeren. Ik ken het Turkse standpunt t.a.v. Israël niet exact. Verraad, daartoe is het Westen gerust in staat, maar in de islam is  taqia zelfs een deugd. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dolce Vita

Erdogan is ten slotte op de eerste plaats een Moslim, en als hij gelooft wat er in de Koran staat over het volk Israel, en wat daarmee 'gedaan'  moet worden, hou ik m'n hart vast.  Maar we zullen het afwachten uit welke hoek het verraad aan Israel zal  komen, en welke rol het Westen daarin een plaats zal nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Over Obama's uitspraak om de vlag van de VN op de tempelberg (bij de klaagmuur) te plaatsen, kan ik de letterlijke uitspraak niet direct vinden, die moet ik nog wel ergens hebben opgeslagen.  Evenwel spreekt hetzelfde uit de berichten van Ynet news. " Ynetnews is Israel's most comprehensive, authoritative daily source in English for breaking news and ..." http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4712189,00.html De klaagmuur zou bij Al Aqsa moeten horen en zou Buraq Plaza moeten worden genoemd.  

Tel daarbij op dat het clubje evangelische (Heinrich Bedford Strohm) en katholieke priesters (Kardinaal Reinhard Marx) die een ontmoeting hadden met de moefti bij Al Aqsa hun kruis hebben afgedaan, en het plaatje wordt compleet.  Wie een klein beetje kennis heeft van de islamitische cultuur, weet hoe iets dergelijks daar ontvangen wordt, namelijk als onderwerping aan de islam. Het lijkt me bijna onmogelijk dat zo'n delegatie uit de kerk die daar naartoe gestuurd wordt, dit niet weet.

Het is triest, doch het ziet ernaar uit dat  de moderne Judas een (clubje) christen(en) is, en de haan dit keer wel voor de de derde keer zal kraaien/heeft gekraaid.

Het tweetal met hun ambtsketen http://www.dw.com/en/bedford-strohm-named-germanys-top-protestant-bishop/a-18057282#

En het tweetal zonder hun ambtsketen. (Klik op read more)

http://www.catholicanada.com/2016/11/16/cardinal-marx-under-fire-for-removing-pectoral-cross-at-temple-mount/

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

De diepe haat tegen de Joden wordt o.a. beschreven in een van de hadiths van de eschatologie van de Islam:   "De profeet zei... Het laatste uur zal niet aanbreken voordat de Moslims de Joden zullen bestrijden en de Moslims ze zullen doden, totdat de Joden zich achter een steen of een boom zullen verbergen.  Een steen en een boom zullen zeggen:  Moslim, of dienaar van Allah, er zit een Jood achter mij, kom en dood hem....".    Dus het ouderwetse antisemitisme, en de wereld zal het laten passeren.  De Islamitische eschatologie leert dat de oorlog met Israel de Islam zal triomferen. De opdracht is om de wereld met de Islam te vullen, desnoods met geweld. Want de Islam gaat uit van het absolute gezag van de Koran en ook van de Hadith.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Thorgrem

Je stelt  hier de "haat tegen Moslims" gelijk  met "het gevaar voor de overheersing van de Islam" . Dat zijn twee verschillende zaken.  Je probeert nu degenen,  die de mogelijkheid van die overheersing waarschijnlijk achten,  te vergelijken met de haat die zij volgens jou in dit topic zouden uitdragen. Een totaal verkeerde voorstelling van zaken dus. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei ineke-kitty:

 Je probeert nu degenen,  die de mogelijkheid van die overheersing waarschijnlijk achten,  te vergelijken met de haat die zij volgens jou in dit topic zouden uitdragen. Een totaal verkeerde voorstelling van zaken dus. 

Ik betwijfel dit, aan de vrucht kent men de boom:

Want ieder boom wordt uit zijn eigen vrucht gekend; want men leest geen vijgen van doornen, en men snijdt geen druif van bramen. (Luk 6:44)

Maar dat zal ze nooit toegeven omdat christenen hun vijanden van Jezus niet mogen haten.

Ik kom er gewoon voor uit dat ik Abu Bakr haat, niet omdat hij moslim is maar omdat hij wreed is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid