Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Het is puberaal om te reageren op en bijdrage die je niet goed gelezen hebt,en waar lagen in zitten tja........

Posted Images

8 uur geleden zei ineke-kitty:

Donald Trump belooft meer banen o.a. in de kolenwinning. Meer kolen, minder vrijhandel .  Amerika gaat voor. Hij trekt zich definitief terug bij de TPP . De TPP is volgens DT een potentiele ramp voor Amerika.

Bron:  RTL Nieuws. 

Tja, PP zal er de komende tijd alles aan doen om het milieu naar de maan te helpen voor zijn eigen gewin. Meer kolen: hoe haalt iemand het in zijn hoofd. Gelukkig heeft Obama hard gewerkt aan internationale energieakkoorden waar Trump niet zonder slag of stoot onderuit kan.

2 uur geleden zei ineke-kitty:

Nog even over de vlag of banier die zal worden geplaatst als Christus Jezus Zijn Koninkrijk zal oprichten op aarde, te beginnen in Jeruzalem.

Jesaja 11:12 :  " En Hij zal een banier oprichten onder de heidenen, en Hij zal de verdrevenen van Israel verzamelen, en de vertrooiden uit Juda vergaderen, van de vier einden des aardrijks".

Jesaja 49:22 :  " Alzo zegt de Heere HEERE:  Ziet, Ik zal Mijn hand opheffen tot de heidenen, en tot de volken zal Ik Mijn banier opsteken....." .

Niet de vlag van de Islam, en niet de vlag van de VN,  maar de vlag van de Heere HEERE zal wapperen op de Tempelberg in Jeruzalem.

Weer een gezellig avondje OT gehad? Kaarsjes aangestoken, kaartjes geprint van OT teksten en geplakt op het actuele nieuws?

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei ineke-kitty:

@The Black Mathematician

Ah... Openbaring 13:1 .  "Het beest"  zou dan DT zijn?   Leg eens uit:  Wie of wat beelden die tien horens, zeven koppen en tien kronen dan uit?  Ik weet het wel, maar ik ben benieuwd waarom je DT associeert met  "het beest"  dat uit de zee tevoorschijn komt.

Op elke hoorn, kop of kroon valt wel een naam te plakken als je een beetje creatief bent. Steve Bannon bijvoorbeeld om maar een naam te noemen.

Ik heb hier in de VS een aantal christenen leren kennen die ziek worden van de opvatting dat bij het christen in de VS zijn ook een bepaalde politieke voorkeur hoort. Een voorkeur die gepaard gaat met een keiharde opinie over sociale zekerheid, waarbij een elfde gebod lijkt te zijn: "Gij zult geen belasting betalen," terwijl de daklozen, die hier vaak een psychische stoornis hebben, massaal in de goot liggen omdat menig psychiatrische kliniek wegbezuinigd is. Om een goed christen te zijn is het helpen van je medemens totaal niet belangrijk zolang je maar tegen abortus bent.

Mijn christelijke vrienden hebben niets met deze mentaliteit, en ook helemaal niets met Trump, die verklaart trots te zijn dat hij geen HIV heeft opgelopen ondanks dat hij in de jaren 80 alles heeft gepakt dat maar op twee benen staat en een hartslag heeft. Een man die menig vrouw heeft aangerand, en daar nog trots is op ook. Een man die drie maal getrouwd is, waarbij het eerste huwelijk gestrand is door overspel van zijn kant. Z'n eerste vrouw claimt ook dat hij haar verkracht heeft in het huwelijk. Ongeloofwaardig? Een man die waarschijnlijk jaren lang geen cent heeft bijgedragen aan de maatschappij en bij zijn schimmige zaken menig burger heeft opgelicht. Die om de steun van de evangelicans te krijgen christen claimt te zijn, maar bij de vraag wat zijn favoriete Bijbelpassage is nog geen regel kan citeren. En als hem later nog eens de vraag gesteld wordt, aan komt zetten met de regel: "Oog om oog, tand om tand."

Ik zie helemaal niets christelijks aan hem, in zijn hele leven lijkt hij zich van God noch gebod iets aan te trekken.  Ik zal je wat verklappen. Donald Trump gelooft helemaal niet in God, Donald Trump gelooft alleen maar in zichzelf en dat iedereen in de stront kan zakken zolang hij er maar beter van wordt. Waarschijnlijk heeft hij krom van het lachen gelegen dat zoveel evangelicans op hem hebben gestemd alleen maar omdat hij een rechter heeft beloofd die tegen abortus is. Ik ben niet verbaasd als het een rechter gaat worden die met name goed voor de zaken van Donald Trump zal zijn. Als zo'n iemand dan claimt christen te zijn, alleen maar om stemmen in te trekken, doet mij dat aan godslastering denken. Waar mooi dat beeld van het beest bij past.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Hitchens:

Aansluitend daarop zou ik wel eens van pro-Trump christenen hier willen weten hoe zij hun Trump fanatisme weten te combineren met het christen zijn. 

Kan je lang wachten de Trump Christen bestaat niet.wel mensen die er genoeg van hebben en Trump gestemd hebben voor de grote politieke schoonmaak;gaat ook in maart 2017 in Nederland gebeuren.Wen er maar aan.:Y:D

Link naar bericht
Deel via andere websites

@The Black Mathematician

Het gaat niet om een "beetje creatief zijn"  maar kom nu eens met een Bijbelse onderbouwing dat DT  "het beest"  zou zijn.  Wie, of wat beelden de tien horens, zeven koppen en tien kronen uit?  Willekeurig namen op de antichrist plakken kan iedereen, en dat is in het verleden al zo vaak gebeurd.

De zeven hoofden zijn een uitbeelding van de achtereenvolgende wereldrijken bijv. En de tien hoornen zijn een uitbeelding van het laatste wereldrijk dat gevormd wordt door tien staten, die zich aaneengesloten hebben tot EEN geheel.  Kronen beelden heerschappij uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Vrijheid:

Kan je lang wachten de Trump Christen bestaat niet.wel mensen die er genoeg van hebben en Trump gestemd hebben voor de grote politieke schoonmaak;gaat ook in maart 2017 in Nederland gebeuren.Wen er maar aan.:Y:D

Als je al jouw bijdragen in dit topic achter elkaar plakt dan staat er 100 keer Trump en 100 keer grote schoonmaak. Zou wel aardig zijn als je eens wat interessanters weet te melden dan dat. Het is maar een tip.

Anyway ik zie dat je de vraag niet begrijpt. Lees het bericht van TBM hierboven nog eens en vraag dan jezelf af hoe je als christen pro Trump kunt zijn in alles waar hij voor staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei ineke-kitty:

@The Black Mathematician

Het gaat niet om een "beetje creatief zijn"  maar kom nu eens met een Bijbelse onderbouwing dat DT  "het beest"  zou zijn.  Wie, of wat beelden de tien horens, zeven koppen en tien kronen uit?  Willekeurig namen op de antichrist plakken kan iedereen, en dat is in het verleden al zo vaak gebeurd.

De zeven hoofden zijn een uitbeelding van de achtereenvolgende wereldrijken bijv. En de tien hoornen zijn een uitbeelding van het laatste wereldrijk dat gevormd wordt door tien staten, die zich aaneengesloten hebben tot EEN geheel.  Kronen beelden heerschappij uit.

Jij interpreteert de Bijbel zoals jij wilt, ik interpreteer de Bijbel zoals ik wil. Als je daar niet mee kan leven, is dat jouw probleem.

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei ineke-kitty:

Je interpreteert de Bijbel zoals jij wilt?   Dat is nu precies het probleem hier. Je legt namelijk helemaal niks uit over Openbaring 13:1, en je roept maar wat. Je suggereert dat DT  " het beest"  zou zijn, en je kunt dat niet Bijbels onderbouwen. 

Wat heb jij ons dan wel niet uitgelegd? Je citeert hier alleen maar bijbelpassages die jou uitkomen in je drang om de Heer tegemoet te kunnen vliegen en de ondergang van ongelovigen met eigen ogen te mogen aanschouwen. Voor jouw "bijbelse" onderbouwing van 't een en ander geef ik persoonlijk daarom geen cent zoals je weet.

Luister, Jezus heeft gezegd dat niemand weet wanneer het laatste oordeel is, Hijzelf ook niet, alleen de Vader. Verbeeld jij je dan dat jij meer weet dan een ander? Jezus heeft wel het advies gegeven op bepaalde tekenen te letten. Die tekenen kan ieder voor zichzelf opmerken maar vormen geen bewijs wat aan  een ander opgelegd kan worden. Hetzelfde geldt voor de Openbaringen van Johannes. Het is voor sommigen bij gebrek aan nuttiger tijdsbestedingen wellicht een aardige bezigheid om zijn visioenen te trachten te ontrafelen maar als God had gewild dat wij alles klip en klaar zouden weten had Hij het ons wel op een andere manier kenbaar gemaakt en niet via raadseltjes die slechts door een paar uitverkorenen opgelost zouden kunnen worden. Een ieder is vrij om naar eigen inzicht aan koppen, horens en staarten een bepaalde betekenis te verbinden of er gezellig over te keuvelen maar bepaalde inzichten een ander opdringen kan voor zover ik de bijbel ken nooit Gods bedoeling van het boek Openbaringen zijn geweest, even aangenomen dat dat boek in de bijbel thuishoort, die toevoeging ging niet vanzelf als door God Geest gedreven zoals je weet.

Lees het stukje over jouw man Gods D.Trump van The Black Mathematician nog eens aandachtig door, wellicht vallen je dan de kleppen van de ogen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei ineke-kitty:

@The Black Mathematician

Je interpreteert de Bijbel zoals jij wilt?   Dat is nu precies het probleem hier. 

Dat doet iedereen. En dat is doorgaans geen probleem. Totdat er iemand langskomt die er, op zijn zachts gezegd, nogal dubieuze theorieën op nahoud. En vervolgens denkt dat hij/zij de enige mogelijke en goddelijke interpretatie heeft.

1 uur geleden zei ineke-kitty:

Je legt namelijk helemaal niks uit over Openbaring 13:1, en je roept maar wat. Je suggereert dat DT  " het beest"  zou zijn, en je kunt dat niet Bijbels onderbouwen. 

En toch is het allemaal een stuk zinvoller dan enkele anderen weten te melden met hun geknip en geplak en ronduit belachelijke theorieën.

Schijnbaar betekend 'bijbels onderbouwen' tegenwoordig net zoveel als het woord 'respect' onder straattuig (van welke nationaliteit dan ook). Het heeft zijn betekenis compleet verloren en mensen die het vaak roepen zijn niet zelden compleet van het padje en de Weg.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei ineke-kitty:

Hoezo  "ja en?"  .  Het moge toch duidelijk zijn dat dit een idioot politiek proces is,  waarbij de vrijheid van meningsuiting met voeten wordt getreden.  Enfin, 9 dec. is de uitspraak van de rechter.  Afwachten dus maar.

Het was de beste politieke rede ooit van na de oorlog van Geert Wilders,maar als je die drie vol van haat rechters  zag zitten...........

bij een veroordeling van Geert Wilders zal de overwinning in maart 2017 totaal zijn.

 

Wat moet er gebeuren........................ VRIJSPRAAK|:)||P:Y

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei ineke-kitty:

De heer Wilders kreeg vandaag het laatste woord, waarbij hij duidelijk aangaf de vrijheid van meningsuiting nooit op te geven, wat er ook gebeurt.  En zo is dat maar net. 

Nu sta jij hier niet bepaald bekend als een vriend van Marokkanen en moslims en dan is natuurlijk al snel alles geoorloofd zolang het resulteert in minder, minder. Of jij de vrije meningsuiting echt zo hoog in je vaandel heb staan is daarom zeer de vraag, het komt je gewoon goed uit. Mag Alexander P. van jou ook gaan roepen "Willen jullie minder christenen in Nederland? Dan gaan we dat regelenen'' Ik bedenk maar wat. Bedenk wel, een duidelijk standpunt is niet per definitie een correct standpunt omdat het een bepaalde groep toevallig goed uitkomt. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu verwacht ik dat niet van Pechthold (en dat zeg ik als niet-d66 stemmer). Maar dat gevoel van je post onderschrijf ik wel.

Maar eigenlijk zou dat niet eens nodig moeten zijn. Waar je verwekt bent zou niet ter zake moeten doen. En met een Nederlands paspoort ben je een Nederlander, punt. En met een verblijfsvergunning ben je welkom, punt. En als asielzoeker gaan we de aanvraag heel serieus nemen en kijken uit welke hel je gekomen bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het gaat helemaal niet over of iemand een Nederlands paspoort heeft, of een verblijfsvergunning.  Zoals Donald Trump ook duidelijk heeft gemaakt,  mensen die legaal in het land verblijven, en zich aan de regels en wetten van het land houden, hebben niets te vrezen.  Het gaat om mensen die illegaal de grens oversteken . 

Ik weet niet of iemand hier de documentaire van VPRO Tegenlicht heeft gezien over Erdogan's  aanhang, maar die was zeer verontrustend.  Veel Turken in Nederland zijn aanhangers van deze dictator.  Een jongeman , bewust gekleed in Ottomaanse klederdracht,  zei openlijk dat hij verlangde naar een nieuw op te richten Ottomaans Rijk zoals dat in het verleden is geweest.  Dat is namelijk ook het streven van meneer Erdogan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei ineke-kitty:

Ik weet niet of iemand hier de documentaire van VPRO Tegenlicht heeft gezien over Erdogan's  aanhang, maar die was zeer verontrustend.  Veel Turken in Nederland zijn aanhangers van deze dictator.  Een jongeman , bewust gekleed in Ottomaanse klederdracht,  zei openlijk dat hij verlangde naar een nieuw op te richten Ottomaans Rijk zoals dat in het verleden is geweest.  Dat is namelijk ook het streven van meneer Erdogan. 

ow wat erg zeg.. mijn god ik ga mijn schuilkelder in. Hier in Friesland zijn ook Friezen die streven naar een onafhankelijk Friesland. Lekker laten gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid