Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Militairen worden getraind en opgeroepen om namens de overheid onder meer oorlogsmissies uit te voeren. Ongeacht of zij het eens zijn met deze oorlogen, want daar gaan zij dan niet over. Als militair

Posted Images

4 minuten geleden zei ineke-kitty:

Tja,  het is duidelijk dat ook de Nederlandse overheid het allemaal  "lekker laat gaan"   totdat het te laat is.

Wat laten ze precies gaan dan? Is toch gewoon vrijheid van menings uiting?

Ik vind het allemaal niet zo boeiend. Zolang iedereen zich aan de wet houdt kan ik met niet zo druk maken eigenlijk. Tegenwoordig heeft elke malloot door alle social media de kans om zijn ongefundeerde kansloze mening te verkondigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei ineke-kitty:

Tja,  het is duidelijk dat ook de Nederlandse overheid het allemaal  "lekker laat gaan"   totdat het te laat is.

Juist------------------maar velen slapen en houden van hun gemak;maar ook dat is niks nieuws ,in dit land is het altijd al zo geweest dat een kleine groep strijd voor de ander.Dit land is al eeuwen verdeeld .Hopelijk komt er na de schoonmaakverkiezingen in maart 2017 is een eind aan.

De oude wapenspreuk van dit land was en is EENDRACHT MAAKT MACHT,mee genomen door de Zuidelijke Nederlanden.Nu is de wapen spreuk IK ZAL HANDHAVEN.......................het zal is tijd worden .:Y(Y)

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei ineke-kitty:

.......Een jongeman , bewust gekleed in Ottomaanse klederdracht,  zei openlijk dat hij verlangde naar een nieuw op te richten Ottomaans Rijk zoals dat in het verleden is geweest........ 

Ja en?

Ik droom ervan dat Nederland weer wordt als in de Gouden eeuw, alle overzeese gebiedsdelen weer in ons bezit, lekker veel verdienen aan hun inwoners, geen abortus meer maar internaten voor zwangere meisjes, herinvoering van de breekbank voor bv. politici die alles op hun beloop laten  en elke zondag weer propvolle kerken met God dankende gelovigen die gedwee luisteren naar de hel en verdoemenis predikende dominee's.

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei ineke-kitty:

Droom maar fijn verder.  Als er niet heel snel ogen geopend worden, zal de fiere vlag van ons land,  met als symbool de Leeuw,  vervangen worden door de zwarte vlag van de Islam. 

Ineke, het ligt allemaal besloten in Gods soevereine plan. Als je de grote verdrukking wil tegen houden moet je niet hier zijn maar bij God. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Allemaal een beetje heen en weer gepraat wat er zou kunnen gebeuren.velen zien dat niet maar de islam is bezig aan het imploderen.En de grote verdrukking zal uit ons midden komen ,maar voor die tijd zal nog en een en ander uit gevochten worden.

Maar het ging hier over Donald Trump de nieuwe president van de VS,eerst maar is rustig afwachten wat hij gaat doen,het zou wel is ten goed kunnen komen voor heel de wereld.

Laten  men hier op houden om waarzegger  en ster te zijn met glazen bol zoals op de kermis.

Hen die de geschiedenis kennen en zo ook theologisch bijbelkennis hebben weten  wat wij willen zeggen.En  @ineke-kitty zegt niet zo van die gekke dingen,het is nog na te gaan ook:=:Y

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inhoudelijk ben ik het met je eens, van aanpak blijf ik een andere toon kiezen. Daar moet het christendom ook gebruik van maken, want wij hebben de kracht van de Liefde.

Ik las net een stripvoorstelling van Jezus die zegt: "Heb je naaste lief als jezelf."

Waarop de volgende vraagt: "ook als hij vluchteling is of homo?"

Waarop Jezus in een ballonnetje reageert: "Is er iets mis met je oren?"

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Vrijheid:

Allemaal een beetje heen en weer gepraat wat er zou kunnen gebeuren.velen zien dat niet maar de islam is bezig aan het imploderen.En de grote verdrukking zal uit ons midden komen ,maar voor die tijd zal nog en een en ander uit gevochten worden.

Maar het ging hier over Donald Trump de nieuwe president van de VS,eerst maar is rustig afwachten wat hij gaat doen,het zou wel is ten goed kunnen komen voor heel de wereld.

Laten  men hier op houden om waarzegger  en ster te zijn met glazen bol zoals op de kermis.

Hen die de geschiedenis kennen en zo ook theologisch bijbelkennis hebben weten  wat wij willen zeggen.En  @ineke-kitty zegt niet zo van die gekke dingen,het is nog na te gaan ook:=:Y

Leuk, zo'n oproep tot het stoppen met voorspellen, maar wat doe je zelf in de eerste alinea?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is inderdaad allemaal na te gaan, maar dan dient men wel kennis van het profetisch Woord te hebben, en dat heeft niets te maken met  "voorspelling"  maar gewoon de Bijbel naast de ontwikkelingen die in de wereld plaatsvinden te leggen, en dan valt het puzzeltje vanzelf op z'n plaats. Voor mij is het althans duidelijk dat we in de eindtijd leven, en of het presidentschap van DT daar nu wel of niet een rol in zal spelen is niet relevant,  want voordat de antichrist of  "het beest"  zich zal openbaren, zal eerst de Gemeente worden opgenomen. En aangezien dat nog niet gebeurd is, kan DT onmogelijk bestempeld worden als  "het beest" .

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎23‎-‎11‎-‎2016 om 20:27 zei ineke-kitty:

....  Wel, de associatie met DT  die ook beschuldigd wordt van racisme, omdat hij een duidelijk standpunt inneemt.........

Slecht nieuws voor je Ineke:

Moslims

De Moslimspeech van Trump ging de hele wereld over. Kort na de schietpartij in San Bernardino roept de kandidaat op om alle moslims de toegang tot de Verenigde Staten te ontzeggen. “We moeten de stroom moslims die ons land binnenkomen volledig stilleggen,” zei Trump.

Volgens het onderzoek van NBC News veranderde Trump zijn standpunt rond moslimimmigratie liefst vijftien keer. Zo zou een Schotse moslim die zijn golfbanen zou willen bezoeken wel welkom zijn en het verbod van tafel zijn. Alle immigranten zou nu extreem worden doorgelicht. Extreme Vetting, noemde Trump dat in het laatste presidentiële debat. Dat zou gelden voor mensen uit ‘bepaalde landen’, maar niet per se gaan om moslims.

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenland/donald-trump-heeft-geen-grandioos-huwelijk-met-de-waarheid/ar-AAkLo2Z?li=BBoPOOe&ocid=mailsignout

Ik ben bang dat jij nu in je eentje de zwarte vlag zal moeten tegen houden (met Gods hulp)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Hitchens:

Omdat de vraag nog onbeantwoord is gebleven herhaal ik em hier nog eens speciaal voor de Trumpaanhangers op dit forum:

Hoe kun je als christen pro Trump zijn, terwijl Trump de christelijke normen en waarden van het NT stelselmatig aan zijn laars lapt? 

Nog geen antwoord. Schijnbaar te confronterend. Ik ben geen Trump-aanhanger. Ik zie de keuze in de VS als 1 tussen twee slechte kandidaten die beide niet in het witte huis thuishoren. Toch zou ik Trump stemmen, om de simpele reden dat ik denk dat hij het minste kwaad van de 2 is. Of ik zou niet stemmen, dat denk ik eigenlijk eerder. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had Hillary gestemd. Of nog liever Bernie. Ik zie Trump als een totaal onvoorspelbaar figuur, en zo'n persoon zie ik niet graag president van het machtigste land ter wereld worden. Verder hebben Republikeinen het niet op de wetenschap. Ook als is wetenschap niet zaligmakend, als een kandidaat of partij nadrukkelijk veel wetenschappelijke resultaten negeert, gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. Met name als het om het klimaat gaat. Trump lijkt onwetend over zoveel zaken, dat ik me echt hele diepe zorgen maak over dit land en de rest van de wereld.

Hillary was een bijzonder matige presidentskandidaat; toch had ik bij haar wel goede hoop dat ze op z'n minst een redelijke president zou kunnen worden. Ik denk dat niemand zo'n goede voorbereiding heeft gehad als zij. Dat hoeft niets te zeggen; Obama had nauwelijks ervaring, en ik zie hem als een uitmuntende president. Maar het lijkt me dat de kans dat iemand slaagt als president wel wat groter is als men meer ervaring heeft.

Het belangrijkste waarom ik voor Hillary zou kiezen is dat zij veel minder grillig lijkt dan Trump, wetenschap niet beschouwt als een groot complot, maar bovenal dat zij waarschijnlijk had geprobeerd het toch niet al te sterke sociale vangnet in de VS te versterken in plaats van af te breken wat nu onder Trump lijkt te gaan gebeuren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Thorgrem:

Nog geen antwoord. Schijnbaar te confronterend. Ik ben geen Trump-aanhanger. Ik zie de keuze in de VS als 1 tussen twee slechte kandidaten die beide niet in het witte huis thuishoren. Toch zou ik Trump stemmen, om de simpele reden dat ik denk dat hij het minste kwaad van de 2 is. Of ik zou niet stemmen, dat denk ik eigenlijk eerder. 

Voor mij net zo

17 uur geleden zei violist:

Slecht nieuws voor je Ineke:

Moslims

De Moslimspeech van Trump ging de hele wereld over. Kort na de schietpartij in San Bernardino roept de kandidaat op om alle moslims de toegang tot de Verenigde Staten te ontzeggen. “We moeten de stroom moslims die ons land binnenkomen volledig stilleggen,” zei Trump.

Volgens het onderzoek van NBC News veranderde Trump zijn standpunt rond moslimimmigratie liefst vijftien keer. Zo zou een Schotse moslim die zijn golfbanen zou willen bezoeken wel welkom zijn en het verbod van tafel zijn. Alle immigranten zou nu extreem worden doorgelicht. Extreme Vetting, noemde Trump dat in het laatste presidentiële debat. Dat zou gelden voor mensen uit ‘bepaalde landen’, maar niet per se gaan om moslims.

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenland/donald-trump-heeft-geen-grandioos-huwelijk-met-de-waarheid/ar-AAkLo2Z?li=BBoPOOe&ocid=mailsignout

Ik ben bang dat jij nu in je eentje de zwarte vlag zal moeten tegen houden (met Gods hulp)

 

Dat typeert volgens mij Trump: harde woorden, maar een mildere uitvoering. Daarom kon hij nog wel eens mee vallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid