Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei TTC:

Van mij mag een narcist de leiding nemen in het ons bevrijden van deze mensonterende wereld, als het mag van de kerk tenminste.

Ja. Van mij ook maar dan wel een supernarcist en geen übernarcist. :#

Die Einstein met zijn relativiteitstheorie was geniaal. Full blown narcisme regeert de wereld en de mensen dragen de (covid) maskers. De egotransverwarring bijna compleet. Gekker kan bijna niet.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Het is puberaal om te reageren op en bijdrage die je niet goed gelezen hebt,en waar lagen in zitten tja........

Posted Images

1 minuut geleden zei Plume:

Van mij ook maar dan wel een supernarcist en geen übernarcist.

Het is starten bij het begin, we zitten vandaag op het niveau van een telraam. Op het hervinden van logisch boerenverstand en kinderlijke creativiteit. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei TTC:

Het is starten bij het begin, we zitten vandaag op het niveau van een telraam. Op het hervinden van logisch boerenverstand en kinderlijke creativiteit. 

Dat is een mooi begin. :)

 

Covid 19,een manifestatie van narcisme. De NWO, Trump.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Over narcisten gesproken.

Trump raaskalt maar verder.
Nu beweert hij bewijs te hebben gezien dat het virus in een lab in Wuhan is ontstaan.
Op de vraag wat dat bewijs dan is 'dat mag ik helaas niet zeggen'.
Van zijn veiligheidsdiensten heeft hij het in ieder geval niet, want die sluiten uit dat het lab dit virus met opzet heeft gemaakt... 

https://nos.nl/artikel/2332388-trump-speculeert-opnieuw-over-rol-laboratorium-in-wuhan-bij-ontstaan-coronavirus.html

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Over narcisten gesproken.

Trump raaskalt maar verder.
Nu beweert hij bewijs te hebben gezien dat het virus in een lab in Wuhan is ontstaan.
Op de vraag wat dat bewijs dan is 'dat mag ik helaas niet zeggen'.
Van zijn veiligheidsdiensten heeft hij het in ieder geval niet, want die sluiten uit dat het lab dit virus met opzet heeft gemaakt... 

https://nos.nl/artikel/2332388-trump-speculeert-opnieuw-over-rol-laboratorium-in-wuhan-bij-ontstaan-coronavirus.html

In 2012 wist de Duitse overheid al dat de covid “pandemie” op de markt in China uit zou breken. 
Ook deze blame game komt van de übernarcist. 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik zal maar niet vragen om een bron, want die zal er wel niet zijn.

Die heb ik allang gegeven Zoek het maar op. Bundesdokument. (zoekwoord wellicht).

Vanaf ongeveer de zesde minuut over Merkel. In Oost-Duitsland heerste vreemdelingenhaat. Met de muur werd de BRD als het ware bevroren in de vooroorlogse mentaliteit.  Het schuldencomplex zorgt voor epistemologische obstakels. Merkel wordt door schuldgevoelens gedreven.

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Plume:
28 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik zal maar niet vragen om een bron, want die zal er wel niet zijn.

Die heb ik allang gegeven Zoek het maar op. Bundesdokument. (zoekwoord wellicht).

Aha, die.

Dat is geen 'weten', maar verwachten.

30 minuten geleden zei Plume:

In 2012 wist de Duitse overheid al dat de covid “pandemie” op de markt in China uit zou breken. 

Wetenschappers verwachten dat iets waarschijnlijk zou gaan gebeuren en daar is een scenario op geschreven.
Dat was nadat Sars in 2003 was uitgebroken in China..... 

Dat is nu eenmaal wat wetenschap doet: aan de hand van bevindingen conclusies trekken en aangeven wat er zou kunnen gaan gebeuren.
Het probleem is dat daar, ook nu weer, veel te weinig serieuze aandacht aan wordt gegeven.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Dat beloof ik:


Het probleem is dat daar, ook nu weer, veel te weinig serieuze aandacht aan wordt gegeven.

?

34 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Jouw quarantaine heeft niet echt geholpen he? 

De jouwe gaat je ook niet helpen.  Hopelijk maken onze kleinkinderen de narcistische omkering die de wereld ondergaat niet mee. Die mogen ook mondkapjes op, hebben ze vandaag een nieuwe ziekte voor bedacht. De schrik voor Covid doet het niet meer. Dus nieuwe ziekte erbij.

Tijd voor een supervaccin? Beter maar gelijk een elctronische?

Alles om de schuldgevoelens maar te omzeilen? Is dat geen hogere prijs dan die van bewustwording denk je? Lichaam versus ziel? 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Twee uitstekende boeken over dit onderwerp van Martin Appelo: Wij Zij - Gaat de wereld aan narcisme ten onder?  En van dezelfde schrijver dus: een spiegel voor narcisten. 
 

https://www.bol.com/nl/p/een-spiegel-voor-narcisten/9200000010220498/?bltgh=ra15L494KA92CDq5ht1KMg.1_4.6.ProductTitle    

 

https://www.bol.com/nl/p/wij-zij/9200000075940379/?bltgh=ra15L494KA92CDq5ht1KMg_oj2nsS-I7J-pdjXJzY5Kew_2.7.ProductPage

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Het probleem is dat daar, ook nu weer, veel te weinig serieuze aandacht aan wordt gegeven.

Er worden heel veel scenario's geschetst en wetenschappelijk onderbouwd. Het probleem is dat het een naald uit een hooiberg is dat één van die scenario's daadwerkelijk uitkomt. Na de sars en mers uitbraak had het wel wat serieuzer genomen kunnen worden maar ik denk dat de schade niet groot genoeg was om de samenleving van te voren had moeten voor te bereiden op een mogelijk virus uitbraak van deze schaal. En hoe had je nog meer kunnen voorbereiden? N95 maskers hamsteren? 

Er zijn ook heel veel wetenschappers die gewoon graag subsidie willen al is hun scenario of onderzoek flauwekul. Daarom is dat altijd zo'n moeilijke overweging. Wetenschappers komen niet automatisch met het visitekaartje: vertrouw mij, ik ben wetenschapper. Integendeel.

bewerkt door leren_schoen
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Jouw quarantaine heeft niet echt geholpen he? 

De relativiteit is van toepassing op alles binnen tijd en ruimte, op heel de kosmos, op miljarden sterren en planeten, behalve op de economie op de planeet aarde, waarvan we vrij zeker kunnen zijn dat er ook mensen wonen. Waarvan akte in het jaar 2020, een voetnoot.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei leren_schoen:

Er zijn ook heel veel wetenschappers die gewoon graag subsidie willen al is hun scenario of onderzoek flauwekul. Daarom is dat altijd zo'n moeilijke overweging. Wetenschappers komen niet automatisch met het visitekaartje: vertrouw mij, ik ben wetenschapper. Integendeel.

Linguistische relativiteit vind ik weer een prachtig woord om volgende keer interessant over te komen, maar misschien dat het ook pijnlijk wordt wanneer we het diepgaander gaan ontleden. Linguistische relativiteit zorgt ervoor dat metaforische parels naar de zwijgspiraal verdreven worden, als tijdloze attractors die nu net een oplossing willen bieden aan problemen die binnen de vigerende realiteit als normaal worden beschouwd. In mensentaal noemt het gewoon stigma, afhankelijk van in welk vak je zit, met of zonder kennis over wat dieperliggend onze normale spreektaal voedt. Enfin, OPS-lijders lullen maar wat, het heeft verder allemaal geen betekenis.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Plume:

Die heb ik allang gegeven Zoek het maar op. Bundesdokument. (zoekwoord wellicht).

Vanaf ongeveer de zesde minuut over Merkel. In Oost-Duitsland heerste vreemdelingenhaat. Met de muur werd de BRD als het ware bevroren in de vooroorlogse mentaliteit.  Het schuldencomplex zorgt voor epistemologische obstakels. Merkel wordt door schuldgevoelens gedreven.

 

depositphotos_335617756-stock-photo-conf

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat klopt, maar hier is het wel fysiek, want je schrijft 

De laatste keer dat ik iemand met een zwaar iets zag neer sabelen, was dat best wel fysiek en naar mijn weten is dat niet veranderd.
Niets vreedzaams dus. En als het wel vreedzaam is bedoeld, gebruik dan andere woorden.
Doe je dat niet, dan kon je simpelweg fysiek agressief over en dat is dan een bewuste keus.

Lees Efeziërs 6 eens wil je,,,  Het Zwaard is het Woord.

22 uur geleden zei thom:

 

Houdt allemaal veel steek, maar ik haak af bij zionisme Thom. :)

Het is wel zo dat ik voor de rest quasi hetzelfde begin te zien en te geloven. Ik keer me tot God en ga er alles aan doen vrouw en kind uit het beestensysteem te sleuren. 

The plannedemic. 

21 uur geleden zei TTC:

Van mij mag een narcist de leiding nemen in het ons bevrijden van deze mensonterende wereld, als het mag van de kerk tenminste.

Nog ergere narcisten werken hem tegen en de hatende zuurpruimen relativeren dat onrecht. Maar zie ze kakelen als het andersom gebeurt in minder ergere mate...

Wie hadden de nazi kunnen worden zonder een führer die hen alles,voorkauwde en inlepelde he? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nog ergere narcisten werken hem tegen en de hatende zuurpruimen relativeren dat onrecht. Maar zie ze kakelen als het andersom gebeurt in minder ergere mate... Wie hadden de nazi kunnen worden zonder een führer die hen alles,voorkauwde en inlepelde he?

Gewoon een achterlijke samenleving, het verstand gebruiken te moeilijk. Het zijn eenvoudige verhalen, en dan maar bleiten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:
22 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat klopt, maar hier is het wel fysiek, want je schrijft 

De laatste keer dat ik iemand met een zwaar iets zag neer sabelen, was dat best wel fysiek en naar mijn weten is dat niet veranderd.
Niets vreedzaams dus. En als het wel vreedzaam is bedoeld, gebruik dan andere woorden.
Doe je dat niet, dan kon je simpelweg fysiek agressief over en dat is dan een bewuste keus.

Lees Efeziërs 6 eens wil je,,,  Het Zwaard is het Woord.

Jij en ik hoeven in verband hiermee Efeziers niet te lezen. Wij weten allebei dat een zwaard alles te maken heeft met fysieke agressie en niets met vreedzaam met elkaar omgaan.

Er is maar 1 reden dat het zwaard een het woord is verbonden, en dat is dat dit in die tijden nu eenmaal zo was. Mozes, toen hij de geboden had ontvangen, moest zijn zwaard opppaken, door het kamp gaan en er velen duizenden doden. Omdat die mensen niet naar hem luisterden.

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Jij en ik hoeven in verband hiermee Efeziers niet te lezen. Wij weten allebei dat een zwaard alles te maken heeft met fysieke agressie en niets met vreedzaam met elkaar omgaan.

Er is maar 1 reden dat het zwaard een het woord is verbonden, en dat is dat dit in die tijden nu eenmaal zo was. Mozes, toen hij de geboden had ontvangen, moest door het kamp gaan en er velen duizenden doden. Omdat die mensen niet naar hem luisterden.

 

Wie is we in uw betoog? Degene waarnaar ik het schreef zal als christen wel weten wat ik bedoelde.

Iemand als u doet er wijs aan mijn teksten niet te pogen samenvatten. 

Zojuist zei TTC:

Ze kennen zelfs niets van monetaire systemen, nog nooit ernstig over nagedacht. Het is werkelijk onwaarschijnlijk.

Alsof daar deliverance is he? Als ge daar de slang niet in wilt zien, ok dan....

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Alsof daar deliverance is he? Als ge daar de slang niet in wilt zien, ok dan....

Wat een gezever, een sterrenjaar duurt 26.000 jaar. Pas maar op, zo meteen komt die slang je pakken! 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Wat een gezever, een sterrenjaar duurt 26.000 jaar. Pas maar op, zo meteen komt die slang je pakken! 

De slang kijkt bang vanaf haar hoekje en siddert door een gespleten tong door ne teut die ik al jaren geleden dicht trapte. 

Maar dat is trollen voor u... :) Derwijl mensen zeveren doen anderen ook nog wat.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

De slang kijkt bang vanaf haar hoekje doet en siddert door een gespleten tong door ne teut die ik al jaren geleden dicht trapte. Maar dat is trollen voor u...  Derwijl mensen zeveren doen anderen ook nog wat.

We zijn nu vlak voor de doorbraak, die ons een ruimere werkelijkheid zal ontsluieren. Want vele sluiers worden dunner. Steeds duidelijker kunnen we een nieuwe werkelijkheid gewaarworden. Aan de ene kant kunnen we steeds makkelijker zien hoe fout we bezig zijn en vragen ons af, waarom we dit niet eerder hadden opgemerkt! Het is nu zo klip en klaar: de misstanden binnen het financiële systeem, de ecologische ramp die gaande is, het belachelijke verschil tussen arm en rijk, noem maar op. Alles komt uit, alles komt nu boven, niets kan meer bedekt worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid