Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei TTC:

Erg, gewoon even nuchter naar de wereld kijken, dan zie je toch iets merkwaardigs, niet? Vooral na het lezen van de Bijbel is dat nog duidelijker, amper draaglijk voor het mensenhart. 

Bedoel je dan dat je overal de duivel in ziet? 

Nee. Maar je ziet het als die ergens wel in zit.

9 minuten geleden zei TTC:

Erg, gewoon even nuchter naar de wereld kijken, dan zie je toch iets merkwaardigs, niet? Vooral na het lezen van de Bijbel is dat nog duidelijker, amper draaglijk voor het mensenhart. 

Klik

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Het is puberaal om te reageren op en bijdrage die je niet goed gelezen hebt,en waar lagen in zitten tja........

Posted Images

15 minuten geleden zei leren_schoen:

Nee. Maar je ziet het als die ergens wel in zit.

Mensen hebben zich volledig geconformeerd aan een systeem van beperkte rationaliteit waar ze zich geen vragen meer bij stellen, wat ze wel doen is het systeem beklagen op zo'n manier dat het kluwen, een daarmee de duisternis, nog minder toegankelijk wordt voor dat wat voor de hand ligt. Door het lezen van de Bijbel, en het individuele ontwakingsproces dat hiermee gepaard gaat, kunnen we dit overstijgen waardoor we hier ook meer inzicht verwerven. In werkelijkheid betekent dit dat de mensheid principieel strijd levert tegen problemen die niet eens bestaan, dan wel slechts in stand gehouden door de manier hoe gedacht wordt. Maar mensen zien dat niet, omdat ze ook niet spontaan op het idee om hierover anders te gaan denken, met als gevolg dat we kunnen zeggen dat mensen slapen, schijnbaar wakker. Vanuit deze zienswijze is het amper mogelijk om naast die vermeende duivel te kijken, omwille van de verwarring die blijft aanhouden zonder dat er aan de bron van het probleem iets gedaan wordt. En op deze manier komen we tot allerhande metaforen die intuïtief dan misschien wel herkenning geven, de diepgang ontgaat ons. Maar dat gaat over vandaag, over miljoenen mensen die waan voor werkelijk nemen, in volle onbewustheid. En als je kijkt naar de eenvoud van het alternatief dan geloven we onze ogen misschien niet, schijnbaar, zo blijkt nu, ook niet na het lezen van de Bijbel.  

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei leren_schoen:

Het is een diepgaande uit het hart en emotionele, medelijdende liefde die jij bedoelt. Waar je dan vaak haat voor terug krijgt. (<  die vermeende duivel) 

Ja, het kennen van de Bijbel leidt dan ook tot een haast ondraaglijke verantwoordelijkheid, je weet nu dingen die anderen niet weten, noch begrijpen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Fundamenteel:

Iedere herleesbeurt gaat telkens dieper. Ik verslind de bijbel opnieuw al zat ik 40dagen zonder geestelijk voedsel. Door het NT opnieuw te lezen ben ik Hem opnieuw in nederigheid aan het naderen. Ik ben op papier een predikant dus misschien moet ik dat in de praktijk ook wat serieuzer gaan nemen 

Als herstel een bikkelharde confrontatie met de realiteit is dan vraag ik me vaak af hoe het met al mijn lotgenoten vergaat, uit ervaring maar al te goed wetend wat zoiets met een mens doet, een kwelling is het. Maar dan komt het, als individueel zelf kunnen we ons dan wel verrijken met allerhande bevrijdende en deskundig onderbouwd hoopvolle inzichten, het baat tot niets als deze ook niet breder gedeeld kunnen worden. Alle begrip overigens, ook voor hen is dit confronterend, maar zo blijven we bezig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei TTC:

Als herstel een bikkelharde confrontatie met de realiteit is dan vraag ik me vaak af hoe het met al mijn lotgenoten vergaat, uit ervaring maar al te goed wetend wat zoiets met een mens doet, een kwelling is het. Maar dan komt het, als individueel zelf kunnen we ons dan wel verrijken met allerhande bevrijdende en deskundig onderbouwd hoopvolle inzichten, het baat tot niets als deze ook niet breder gedeeld kunnen worden. Alle begrip overigens, ook voor hen is dit confronterend, maar zo blijven we bezig.

Ik ben daar nog geen week mee bezig en schrijf al java ?

volgend jaar webshops. Sowieso ben ik na amper een week al bovengemiddeld bezig. Gelak de echte, maar we hebben nog veel te leren. 

Als ik ga slapen denk ik dat ik een scriptje moet schrijven om het deken te verleggen, compleet in een andere wereld. The Matrix int echt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben daar nog geen week mee bezig en schrijf al java volgend jaar webshops. Sowieso ben ik na amper een week al bovengemiddeld bezig. Gelak de echte, maar we hebben nog veel te leren. Als ik ga slapen denk ik dat ik een scriptje moet schrijven om het deken te verleggen, compleet in een andere wereld. The Matrix int echt.

Matrix is altijd echt, relatief en dualistisch gezien dan toch.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei TTC:

Matrix is altijd echt, relatief en dualistisch gezien dan toch.

Ik zeg jullie, neen ik vraag jullie: help mee aan mijn manifest. Ik beloof 1 ieder dat het er boenk op gaat zijn. Als ik 72h+ in trance ga op een symposium,  eindigt dat 9 op 10 met een meesterlijke climax. Ownage gaste, pure ownage.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zeg jullie, neen ik vraag jullie: help mee aan mijn manifest. Ik beloof 1 ieder dat het er boenk op gaat zijn. Als ik 72h+ in trance ga op een symposium,  eindigt dat 9 op 10 met een meesterlijke climax. Ownage gaste, pure ownage.

Weer eens teveel gebruikt? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja maar in het echt schrijven we niet makkelijk codes om ons eigen wereldje te scheppen. Die nwo werkt alle innovatie tegen. 

Zeggen we toch, de bevolking strijdt tegen problemen die al opgelost zijn, en ze kennen zelf de oplossingen niet eens. En dan is het de fout van de NWO, makkelijk zat. 

18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zeg jullie, neen ik vraag jullie: help mee aan mijn manifest. Ik beloof 1 ieder dat het er boenk op gaat zijn. Als ik 72h+ in trance ga op een symposium,  eindigt dat 9 op 10 met een meesterlijke climax. Ownage gaste, pure ownage.

Ga je de Bijbel herschrijven? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Weer eens teveel gebruikt? 

Resultaat van te weinig en teveel koffie.

Maarja, als de coronacrisis voorbij is ben ik op het niveau van een gediplomeerde programmeur. Ik deelde al wat werk privé met mensen. Vaneigenst niet met u.

3 minuten geleden zei TTC:

Zeggen we toch, de bevolking strijdt tegen problemen die al opgelost zijn, en ze kennen zelf de oplossingen niet eens. En dan is het de fout van de NWO, makkelijk zat. 

Ga je de Bijbel herschrijven? 

Ik heb u laten zien met wat ik bezig ben. Hele content ga van layout en wordt boek met animaties. Die gast die mij onderwijst doet zulke presenties met zijn ogen toe:

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb u laten zien met wat ik bezig ben. Hele content ga van layout en wordt boek met animaties. Die gast die mij onderwijst doet zulke presenties met zijn ogen toe:

Ieder z'n weg, alles kent z'n tijd. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei TTC:

Tegen de tijd dat ze die oefening hebben kunnen oplossen, zal wellicht WOIII al voorbij zijn. Maar ze kennen er alles van, amper geloofwaardig is het. 

Ja zie mij ff een rekenenoefening oplossen. Ik vecht om iets te laten passen op alle schermen. Van 3inch tot 20inch. Andere wiskunde. Als ge met pixels hebt staan klooien zal "rem" geen soelaas brengen tot het daarboven fijngestemd staat.

De enige wijsheid is weten dat je niets weet. <id class="Socrates">

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ja zie mij ff een rekenenoefening oplossen. Ik vecht om iets te laten passen op alle schermen. Van 3inch tot 20inch. Andere wiskunde. Als ge met pixels hebt staan klooien zal "rem" geen soelaas brengen tot het daarboven fijngestemd staat. De enige wijsheid is weten dat je niets weet. <id class="Socrates">

Jij niet, je hebt geen hart, zeg je. Socrates past perfect bij je, niemand zal dat ontkennen. 

47 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Weer eens teveel gebruikt? 

Als ethiek de romantiek inhaalt dan kan je maar beter voorbereid zijn, een en ander is de conclusie na het diepgaander bestuderen van de aspiraties van de nieuwe GGZ. Dit brengt een aantal E-werkers tot een zwaar moreel dilemma waar ze paradoxaal genoeg geen GGZ-experten voor kunnen vinden, ondanks hun preventieve hulpvragen en al hun traumatische ervaringen waar ze mee worstelen, als een logisch te verklaren continuïteit. E-werkers zijn, ondanks al hun hoop en herstelonderzoek, dan ook intens bezorgd dat een en ander zwaar onderschat wordt, wat ze tot onbegrepen OPS-lijders maakt, smekend om participatie van de GGZ. Geloof niets zomaar, in eer en geweten, van harte.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

De enige wijsheid is weten dat je niets weet.

Heeft wijsheid enig nut in een samenleving waarvan een aantal stelt dat alles liefde en bewustzijn is? In de boekjes staat het mooi en waarachtig, op de volgende klimaattop is het dan ook die liefde en bewustzijn dat hier eens hartelijk om zal lachen, niet? Het is als zeggen dat bij deflatie geld spreekwoordelijk uit de lucht valt, het is de logica van een kind die complotdenkers onmogelijk kunnen bevatten. Het zijn bijzondere observaties, op dat moment kent iedereen plots Socrates, ik weet dat ik niets weet, niemand thuis.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei TTC:

Heeft wijsheid enig nut in een samenleving waarvan een aantal stelt dat alles liefde en bewustzijn is? In de boekjes staat het mooi en waarachtig, op de volgende klimaattop is het dan ook die liefde en bewustzijn dat hier eens hartelijk om zal lachen, niet? Het is als zeggen dat bij deflatie geld spreekwoordelijk uit de lucht valt, het is de logica van een kind die complotdenkers onmogelijk kunnen bevatten. Het zijn bijzondere observaties, op dat moment kent iedereen plots Socrates, ik weet dat ik niets weet, niemand thuis.

Allemaal niet aantrekken. Gewoon toekijken en staan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid