Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Thorgrem:

En wat zou dat als die 6% zich hier zou bevinden? Dat is overigens niet zo, op andere sites kan je ook mensen vinden die op Trump zouden stemmen.

Het is overigens algemeen bekend dat de Nederlandse omroepen in vele zaken een vertekenend beeld laten zien aan het Nederlandse volk. Als je er neutraal in staat kan je dat ook vrij makkelijk zien. Wij missen in Nederland gewoon kritische rechts georiënteerde media met genoeg bereik.

Juist,voorts is dit land een land van linkse politieke correcte Jan Salies,met de PKN voorop.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Militairen worden getraind en opgeroepen om namens de overheid onder meer oorlogsmissies uit te voeren. Ongeacht of zij het eens zijn met deze oorlogen, want daar gaan zij dan niet over. Als militair

Posted Images

12 minuten geleden zei Lobke:

Ik hoop dat Hillary straks president van Amerika wordt en dat verdeelde land weer bij elkaar kan krijgen.

Van mij mogen ze beide zich terug trekken zodat er een wel oprecht en geestelijk gezond persoon de koning van de apenrots kan worden aldaar. Het is nu echt lood om oud ijzer.

Sowieso geven deze verkiezingen wel aan dat ze echt hoognodig een ander democratisch systeem nodig hebben aan de andere kant van de plas.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Thorgrem:

Van mij mogen ze beide zich terug trekken zodat er een wel oprecht en geestelijk gezond persoon de koning van de apenrots kan worden aldaar. Het is nu echt lood om oud ijzer.

Sowieso geven deze verkiezingen wel aan dat ze echt hoognodig een ander democratisch systeem nodig hebben aan de andere kant van de plas.

juist......  maar dan nog liever Trump dan de heks van de VS Clinton zijn er al onregelmatigheden door haar toedoen met de stemmen.hen die willen dat zij de baas wordt zijn mede crimineel.

Het terug treden van allebei zou verre weg het beste zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laten we dan reageren op de politieke standpunten. Ik zelf denk eigenlijk links en ben geneigd voor Clinton te stemmen en kan mij niet verenigen met de harde opstelling en matcho rokkenjager Tarsangedrag van Trump. Echter vertrouw ik Clinton niet. Ik heb een beetje het idee dat er onder het linkse denken even goed een addertje onder het gras zit dan het rechtse denken.

Dat van Clinton wordt gevreesd dat het een oorlog met Rusland wordt, is omdat Clinton het af wil dwingen om een no-fly earia boven Syrië te krijgen. Dat wil Rusland absoluut niet.

Ik denk niet dat het zo ver komt, maar Trump is hierin anders van opstelling. 

Verder geloof ik dat Clinton de VS verder in de schulden werkt met het sociaal linkse stelsel opbouwen. Aan het einde van de rit komt de VS er nog beroerder er uit, dan dat het er al in zit

Maar dat zegt mijn boeren verstand.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Gaitema:

Laten we dan reageren op de politieke standpunten. Ik zelf denk eigenlijk links en ben geneigd voor Clinton te stemmen en kan mij niet verenigen met de harde opstelling en matcho rokkenjager Tarsangedrag van Trump. Echter vertrouw ik Clinton niet. Ik heb een beetje het idee dat er onder het linkse denken even goed een addertje onder het gras zit dan het rechtse denken.

Dat van Clinton wordt gevreesd dat het een oorlog met Rusland wordt, is omdat Clinton het af wil dwingen om een no-fly earia boven Syrië te krijgen. Dat wil Rusland absoluut niet.

Ik denk niet dat het zo ver komt, maar Trump is hierin anders van opstelling. 

Verder geloof ik dat Clinton de VS verder in de schulden werkt met het sociaal linkse stelsel opbouwen. Aan het einde van de rit komt de VS er nog beroerder er uit, dan dat het er al in zit

Maar dat zegt mijn boeren verstand.

Ach boeren verstand welnee je hebt in het algemeen nog gelijk ook.

Er zijn nu al door toedoen van het kamp van Clinton stemvervalsingen waar genomen dus...........................De VS  als volk kan zijn/haar borst nat maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Vrijheid:

 

8 uur geleden zei Vrijheid:

Ach boeren verstand welnee je hebt in het algemeen nog gelijk ook.

Er zijn nu al door toedoen van het kamp van Clinton stemvervalsingen waar genomen dus...........................De VS  als volk kan zijn/haar borst nat maken.

(Citeren is lastig hier grrrr)

Ja, dat is waar. Het kromme is, dat het op een manier gebeurd dat daar legaal is ook. Dat was gisteren nog in het nieuws.

Bijzonder dat Trump de goede kant op lijkt te gaan, als ik het nieuws hier mag geloven. We zullen zien wat er gaat gebeuren. :)

 

1 uur geleden zei ineke-kitty:

TRUMP!!!!!!   Nog maar 6 kiesmannen.

God bless the United Status of America

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Vrijheid:

Donald Trump de nieuwe President van de VS.De Amerikanen hebben hun gezonde verstand gebruikt. Iedereen die inzicht heeft in de Amerikaanse politiek wist dat Donald  Trump President zou worden. Clinton naam hem niet serieus links Nl ook niet,mensen zijn niet gek en straffen dat af. PROFICIAT President Donald Trump.

Las het ook net, time for change?

Citaat

Rond 1u Amerikaanse tijd (7u Belgische tijd) kruipt de Republikein Donald Trump langzaam naar een overwinning in de Amerikaanse presidentsverkiezingen. De New York Times geeft hem nu al 95% kans op winst. Donald Trump bereidt zich stilaan voor om zijn overwinningsspeech te geven. Clinton heeft momenteel 215 kiesmannen, tegenover 244 voor Trump. Er zijn er 270 nodig om president te worden. De Republikein heeft dus nog 26 kiesmannen nodig. Het ziet er bovendien naar uit dat hij Arizona (11 kiesmannen) sowieso binnenhaalt. Dan zijn er nog 15 nodig. Momenteel ligt hij met ruime voorsprong aan de leiding in Pennsylvania (20 kiesmannen), Wisconsin (10 kiesmannen) en Michigan (16 kiesmannen). Dat zijn maar liefst 46 resterende kiesmannen die voorlopig achter de naam van Trump komen te staan. Dat is veel meer dan de 15 die hij nodig heeft. (bron)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom is het gezond verstand om op iemand te stemmen die totaal geen ervaring heeft in de politiek, die hele bevolkingsgroepen ernstig heeft beledigd, die de verkiezingen bij voorbaat al verdacht maakte als Clinton zou winnen, die dus nog maar moet bewijzen dat zijn wilde plannen daadwerkelijk uitvoerbaar zijn en die enkel bekend is als harde zakenman die ook bepaald niet altijd slaagde in zijn voornemens?
Alsof je voor een openhartoperatie het liefste toch iemand hebt die totaal geen ervaring met chirurgie heeft, die zich heftig afzet tegen de medische code, maar wel geweldige plannen zegt te hebben met je hart (I will build a wall around it and your neighbour is gonna pay for it!)...

Ik bedoel, charisma zegt toch nog helemaal niets over kwaliteit? Dat je een volk weet toe te spreken, betekent toch niet dat je een goed politicus bent, laat staan een goede president? Maar ja, Trump zei het zelf al: "Ik kan iemand midden op straat neerschieten en niemand zal het wat schelen." En als je dan kritiek uit, dan behoor je tot de "linkse elite," of zoiets. Het woord "elite" is dan natuurlijk een fantastisch begrip, waarmee je ervaren politici gemakkelijk verdacht kunt maken.
We zullen maar moeten afwachten hoe het presidentschap van Trump zal verlopen. Misschien valt hij ineens wel mee als president (in Mexico zelf stelde hij zich immers weer heel diplomatiek op, dus hij kán het wel), of stelt hij toch zwaar teleur. Zelf heb ik in elk geval niet zoveel met de huidige mediacratische tendensen, waar vorm naar mijn idee veel te veel bepalend is. Ik zou bijvoorbeeld tijdens onze verkiezingen best wel eens een debat willen zien die een paar uur duurt en waarin men diep en heel kritisch ingaat op ideologische en filosofische beginselen en drijfveren, maar ja, dat levert natuurlijk geen leuke soundbites op...

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Robert Frans:

Waarom is het gezond verstand om op iemand te stemmen die totaal geen ervaring heeft in de politiek, die hele bevolkingsgroepen ernstig heeft beledigd, die de verkiezingen bij voorbaat al verdacht maakte als Clinton zou winnen, die dus nog maar moet bewijzen dat zijn wilde plannen daadwerkelijk uitvoerbaar zijn en die enkel bekend is als harde zakenman die ook bepaald niet altijd slaagde in zijn voornemens?
Alsof je voor een openhartoperatie het liefste toch iemand hebt die totaal geen ervaring met chirurgie heeft, die zich heftig afzet tegen de medische code, maar wel geweldige plannen zegt te hebben met je hart (I will build a wall around it and your neighbour is gonna pay for it!)...

Ik bedoel, charisma zegt toch nog helemaal niets over kwaliteit? Dat je een volk weet toe te spreken, betekent toch niet dat je een goed politicus bent, laat staan een goede president? Maar ja, Trump zei het zelf al: "Ik kan iemand midden op straat neerschieten en niemand zal het wat schelen." En als je dan kritiek uit, dan behoor je tot de "linkse elite," of zoiets. Het woord "elite" is dan natuurlijk een fantastisch begrip, waarmee je ervaren politici gemakkelijk verdacht kunt maken.
We zullen maar moeten afwachten hoe het presidentschap van Trump zal verlopen. Misschien valt hij ineens wel mee als president (in Mexico zelf stelde hij zich immers weer heel diplomatiek op, dus hij kán het wel), of stelt hij toch zwaar teleur. Zelf heb ik in elk geval niet zoveel met de huidige mediacratische tendensen, waar vorm naar mijn idee veel te veel bepalend is. Ik zou bijvoorbeeld tijdens onze verkiezingen best wel eens een debat willen zien die een paar uur duurt en waarin men diep en heel kritisch ingaat op ideologische en filosofische beginselen en drijfveren, maar ja, dat levert natuurlijk geen leuke soundbites op...

Jij weet het  zo als gewoonlijk altijd beter:*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het doet het altijd goed als je roept dat vreemdelingen het land niet inkomen en je een muur bouwt zodat geen Mexicaan erin komt.

Amerika voor de Amerikanen; met doodstraf, wapenbezit etc etc  Wat zijn de meeste Amerikanen?? Immigranten. 

Maar goed dit is wat de meeste Amerikanen willen, het zij zo.

 

Maar hij is tegen abortus...........dus een echte christen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, een verkeerde voorstelling van zaken  wordt hier weer eens neergezet.  Trump is tegen lui die illegaal de grens oversteken en de banen inpikken van de Amerikanen.  En terecht.  Moslims komen er ook niet meer in,  en terecht.  Amerika heeft genoeg te lijden gehad door alle aanslagen en de Amerikanen zijn het zat.  De kloof tussen arm en rijk is ten hemel schreiend, daar moet een einde aan komen.  En ja, hij is tegen abortus.  En terecht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei ineke-kitty:

Tja, een verkeerde voorstelling van zaken  wordt hier weer eens neergezet.  Trump is tegen lui die illegaal de grens oversteken en de banen inpikken van de Amerikanen.  En terecht.  Moslims komen er ook niet meer in,  en terecht.  Amerika heeft genoeg te lijden gehad door alle aanslagen en de Amerikanen zijn het zat.  De kloof tussen arm en rijk is ten hemel schreiend, daar moet een einde aan komen.  En ja, hij is tegen abortus.  En terecht.

Zo is dat;Donald Trum is niet voor niets gekozen,eindelijk grote schoonmaak.(YY)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die Mexicanen, zijn dat dan vluchtelingen? Als er vluchtelingen tussen zitten, zou hij ze werkelijk tegen houden of doelt hij op gelukzoekers die steden terroriseren?  Ik ben overigens met je eens dat we niet zo hard moeten zijn naar echte vluchtelingen, maar ik vraag me gewoon af of Mexicanen vluchtelingen zijn.

4 minuten geleden zei Vrijheid:

Zo is dat;Donald Trum is niet voor niets gekozen,eindelijk grote schoonmaak.(YY)

Van tijdelijke en beperkte aard. Hij is geen Messias 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mexicanen vluchtelingen?????  Hoe kom je erbij.  Het zijn gelukszoekers, want Amerika is het land van melk en honing voor die lui.   Voor wie en wat zouden ze dan moeten vluchten?  Voor de drugs baronnen zeker. Pfff.  ze smokkelen juist de drugs mee naar Amerika, zodat er duizenden op straat levende jongeren van ellende aan de drugs gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zonder de hulp van de grote financiële lobby’s is Donald Trump als het ware uit het niets op het verkiezingstoneel opgekomen. Verguisd en afgewezen door zijn eigen partij en zelfs tot op het laatst als praktisch onmogelijke verkozene beschouwd door het overgrote deel van de mensen. Maar niet enkel de mens neemt deel aan het wereldgebeuren maar ook God heeft nog steeds de leiding in handen.

Voor mij is de verkiezing van Trump tot President van Amerika  een goddelijke ingreep omdat deze keuze  volledig in overeenstemming blijkt  te zijn met hetgeen God in zijn Openbaring aan de mensheid mededeelt  Want een natie die als de sterkste natie de wereld zal dicteren en zich zal gedragen als een wolf in een schaapsvacht heeft dan ook een dergelijke leider als Donald Trump nodig.

Tezamen met een sterke raadgever zoals Mike Pence die zeer geliefd en sterk gesteund wordt door de evangelische kerken en in hun zog de Roomse Kerk. Waardoor een vooraanstaand punt van hun programma , namelijk de invoering van de Zondagswet, veel kans op slagen krijgt. En hierdoor de inleiding of het begin van “de tijd van het einde” een feit wordt.

bewerkt door bernard 3
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei ineke-kitty:

Mexicanen vluchtelingen?????  Hoe kom je erbij.  Het zijn gelukszoekers, want Amerika is het land van melk en honing voor die lui.   Voor wie en wat zouden ze dan moeten vluchten?  

Goede vraag. Het enige wat ik weet is dat protestanten in sommige dorpen vervolgt worden. Echter vluchten zij vaak binnen de landsgrenzen. Die zouden de enigen zijn die in Nederland "misschien" asiel zouden krijgen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid