Spring naar bijdragen
Sanne69

Muziek topic

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Willempie:

Ongelooflijk mooi. Ik zou zelfs willen zeggen: hemels, niet van deze aarde. Ik had het al eerder gehoord maar geniet er nu nog meer van. Dank je wel! 

Dank. Vond het zelf ook erg mooi. Het is een religieus lied, vandaar dat ik het hier deelde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog een keer, met een reactie die me aansprak:

Love isn't smiling and hugging people all the time . . . love isn't being relentlessly optimistic about a good ending . . . . love isn't sensational and something to put up in flashing lights . . . . love is sincerity spoken with one's own voice . . . . it's telling the truth even when the truth is ugly . . . . the truth of personal experience, the truth of witnessing horror and not pretending it's something else . . . . in our lives Dylan has proven that the pen is mightier than the sword and that sincerity is more meaningful than pretty words spoken with a smile.

bewerkt door Willempie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Lobke:

@Bastiaan73,

Leuk het roept herinneringen op. Mijn neef(je) speelde dit met hun band, gewoon in de huiskamer en niet perfect maar wel leuk!

Hartstikke goed! Cool dat ze hun eigen stijl hebben en heel goed hun stemmen! Welke is je neef?

Ik poogde ooit mee te bassen met de originele Congo's:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid