Spring naar bijdragen

Geen moderatie meer?


Aanbevolen berichten

@Thorgrem Jij bent continue aan het beledigen. Je bent onchristelijk bezig. Ik kom met mijn mening die goed is onderbouwt. Als je daar niet tegen kan moet je niet op een forum zitten. Als ik iets zeg wat je niet bevalt, dan moet je met argumenten komen en niet met argumenten die niet te controleren zijn. Als jij met argumenten tegen mijn stelling of geloof komt die niet kloppen dan zal ik die gewoon weerleggen of verdedigen. Zo gaan volwassen mensen met elkaar om.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Thorgrem:

Zo werkt het niet.

We kunnen de strijdbijl ook begraven en onszelf wat voorzichtiger uitdrukken, ook al is dat soms moeilijk in het heetst van 'de strijd'. Deze nijd beïnvloed te veel de sfeer op dit forum. Maar sommige dingen zijn zoals ze zijn en dat moet kunnen worden uitgesproken. Als jij dat als belediging ziet, tja.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei sjako:

We kunnen de strijdbijl ook begraven en onszelf wat voorzichtiger uitdrukken, ook al is dat soms moeilijk in het heetst van 'de strijd'. Deze nijd beïnvloed te veel de sfeer op dit forum. Maar sommige dingen zijn zoals ze zijn en dat moet kunnen worden uitgesproken. Als jij dat als belediging ziet, tja.

Eerst heb je het over strijdbijl begraven, prima wat mij betreft. En vervolgens ga je jezelf al indekken. Het zal mij benieuwen hoe lang jij het vol houd. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 20-11-2016 om 02:11 zei Dwarrel:

fijn om te  zien dat we "gemist" worden, jammer dat er meteen een gesprek op negatieve toon gevoerd word...

Dat is inderdaad jammer. Maar wat ook jammer is dat ik vanuit de moderatie nog geen antwoord heb gekregen op mijn vraag. Hoewel ik zelf de moderatie over het algemeen waardeer: inmiddels staat het forum bol van racistische en of xenofobische bijdragen van enkele users en blijkbaar wordt dat allemaal getolereerd? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hitchens:

Dat is inderdaad jammer. Maar wat ook jammer is dat ik vanuit de moderatie nog geen antwoord heb gekregen op mijn vraag. Hoewel ik zelf de moderatie over het algemeen waardeer: inmiddels staat het forum bol van racistische en of xenofobische bijdragen van enkele users en blijkbaar wordt dat allemaal getolereerd? 

er zijn een aantal behoorlijke privé-omstandigheden aanwezig waardoor moderatie momenteel op een laag pitje staat.

Ik heb je vragen gezien en gelezen, helaas nog geen tijd/energie gehad om te antwoorden...

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Hitchens Wat Dwarrel zegt. Je kunt ons enorm helpen door berichten of discussies te rapporteren die niet door de beugel kunnen. Zo kunnen we al sneller ingrijpen bij dingen die echt niet kunnen en kunnen we de overige posts 'scannend' lezen. We hopen dat we binnenkort het team weer op volle sterkte hebben en zijn ook op zoek naar uitbreiding hiervan. 

 

Bedankt voor je begrip!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Oké crew jullie zijn met weinigen. Maar 1 x per dag het forum lezen is toch niet teveel gevraagd? Al die persoonlijke aanvallen die nergens meer over gaan....alstublieft haal het gummetje er over heen. Per dag 1 crewlid de boel nakijken, dat is 1x p 3 dagen een uurtje? Als het niet meer is wil ik dat ook nog wel doen.

Credible is een actief forum zover fora nog actief is. Zo jammer dat jullie het maar laten lopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op zaterdag 11 februari 2017 om 17:13 zei Lobke:

Oké crew jullie zijn met weinigen. Maar 1 x per dag het forum lezen is toch niet teveel gevraagd? Al die persoonlijke aanvallen die nergens meer over gaan....alstublieft haal het gummetje er over heen. Per dag 1 crewlid de boel nakijken, dat is 1x p 3 dagen een uurtje? Als het niet meer is wil ik dat ook nog wel doen.

Credible is een actief forum zover fora nog actief is. Zo jammer dat jullie het maar laten lopen.

Sluit ik me van harte bij aan!

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Magere Hein:

Sluit ik me van harte bij aan!

Huichelaar. Bah. Jij staat op nummer één van de forumregels overtreden. En begin nou niet met je misselijke trucje om te janken om citaten, waardoor de ander weet moeite moet doen. Het hele forum wijst je erop dat je continu offtopic gaat, de regels niet respecteert etc. Breng je handen eens langzaam richting je neus.... voel je wat hards, wat ronds? Das een bord...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

@Mods is het een bewuste keuze om dit forum te laten verloederen tot zo'n dramatisch slecht niveau dat dit soort opmerkingen gewoon getolereerd worden? 

Blijkbaar, als dit allemaal getolereerd wordt, is dit de nieuwe standaard? Je mag mensen verrot schelden en dat is prima.

Een kleine bloemlezing van de afgelopen weken (dit is de bijdrage van slechts één persoon):

Citaat

Lafbek

Citaat

Je bent echt, letterlijk, geestelijk gestoord. Leugenaar

Citaat

je dus echt geestelijke hulp nodig hebt

Citaat

Jij moet naar een psychiater stappen. Ik zou de psycholoog links laten liggen.

Citaat

je bent aantoonbaar gestoord

Citaat

Je lijdt aanDunning-Kruger, en niet zo'n beetje ook. Met je nare leugens, ontkenningen en gedraaikont

Citaat

Huichelaar

Als zo vrij mag zijn de moderatie op hun eigen huisregels te wijzen:

Schelden is uit den boze en zal serieus worden aangepakt.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jij hebt dan weer mazzel dat selectieve verontwaardiging niet vanuit de FAQ verboden is.  Overigens schat ik je intelligent genoeg in om te snappen dat er vele vormen van ontoelaatbaar gedrag zijn. Schelden is daar slechts één van. Waarom jij MH een hand boven het hoofd lijkt te houden is mij een raadsel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat zijn de doelstellingen van Credible?

Credible heeft als doel: het met elkaar in contact brengen van christelijke jongeren. Het forum biedt hen een plaats om samen met anderen over het geloof te praten en te discussiëren. Op deze manier kunnen deze jongeren groeien in hun persoonlijk geloof en een ander daarbij ondersteunen. Credible heeft als basis het christelijk geloof, zoals dat kernachtig wordt beschreven in de geloofsbelijdenis van Nicea-Constantinopel.

Een reactiei van Lobke: Credible is een actief forum zover fora nog actief is. Zo jammer dat jullie het maar laten lopen.

Een reactie van Magere  Hein: Sluit ik me van harte bij aan!

Een reactie van Mystic Netherlands: Huichelaar.

Waarom gaat het nu mis?

MN weet net als ik dat MH geen christelijke jongere is, integendeel, hij is een volwassen atheïst. Als MH dan zegt dat hij het forum ook graag in stand wilt houden maar in wezen met heel andere bedoelingen dan die van Lobke en zoals bekend ook met andere dan de doelstellingen weergeven (elkaar steunen in het geloof) dan krijg je automatisch reacties als huichelaar e.d. Dit is slechts een voorbeeld van hoe ad hominems uitgelokt worden. (De negeerknop werkt helaas niet bij over-actieve deelnemers, het wordt dan een niet meer te volgen discussie)

Ik ben wel van mening dat een ongelovige hier af en toe best kritische vragen over het geloof mag stellen zolang het uit interesse is, dat doe ik ook. Maar doordat atheïsten hier zijn gaan domineren en geen enkel begrip voor het geloof hebben ook al doen ze alsof is dit forum geworden tot een forum waar niemand de ander nog respecteert.    

Geloof is nu eenmaal geen rekensommetje. Geloof is een geloof. En niemand kan imo bewijzen dat zijn of haar geloof het juiste is. Maar zolang er op dit forum atheïsten toegelaten blijven die in elke topic eisen dat er eerst bewezen moet worden dat er een God bestaat, terwijl dat notabene  de basis van Credible is, zal de sfeer verziekt blijven. 

Ik ben als ongelovige bereid de hand in eigen boezem te steken en me hier terug te trekken om hier enkel uit interesse in het christelijk geloof nog mee te lezen, de voor en de tegens.

Mijn advies aan Magere Hein: Richt een forum op met als doelstelling dat atheïsten en gelovigen elkaar trachten te overtuigen van hun gelijk maar blijf die discussie niet tot het ongenoegen van menigeen op een forum als Creadible voeren. Je zal nu willen zeggen dat je helemaal geen gelijk wilt hebben maar dat je graag wilt horen wat jouw denkfout is maar zo gaat het in elk gesprek met je en als je naar je eerste reacties van een jaar geleden kijkt zal je moeten toegeven dat je in al die tijd niets wijzer bent geworden, hooguit dat er met gelovigen niet te praten valt. Accepteer dat dan!!!

 

 

 

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid