Spring naar bijdragen
Olorin

Ontspanning

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Zola:

Dat je iets wilt doen als je depressief bent begrijp ik wel.  En de foto vind ik knap gemaakt. Maar dat je een levend wezen onnodig zoveel pijn wilt doen begrijp ik eigenlijk niet. Een vis in benauwdheid brengen omdat je depressief bent lijkt mij tot een nieuwe depressie te leiden. Of werkt dat bij jou zo niet?

Wat betekent “me PB” ? Misschien een stomme vraag maar ik weet niet wat dat is.

Het is niet mijn depressie waar ik op doel maar op de weeromslag. Ik vis al vanaf klein kind en het bevredigd mijn jagersinstinct. Mijn doel is zo onbeschadigd als mogelijk de vis weer terugzetten. PB= persoonlijke best.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Het is niet mijn depressie waar ik op doel maar op de weeromslag. Ik vis al vanaf klein kind en het bevredigd mijn jagersinstinct. Mijn doel is zo onbeschadigd als mogelijk de vis weer terugzetten. PB= persoonlijke best.

Dankjewel voor je antwoord. Duidelijk. (Y)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Zola:

Dankjewel voor je antwoord. Duidelijk. (Y)

De depressie bij een van me vismaten van vroeger heeft er echter wel voor gezorgd dat hij zich aan een boom heeft opgeknoopt. Hij viste wel degelijk om de depressie het hoofd te bieden en raakte geobsedeerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Depressies leiden niet zeldzaam tot bijzonder goede vangsten. Zo ving ik er vannacht 4 waarvan deze de grootste. Amper te tillen en vermoedelijk zwaarder dan 20 kilo wist deze rakker mij zeker een half uur bezig te houden. Ik heb een app op de telefoon geïnstalleerd waar ik tegen kan fluiten en dan maakt ie een fotootje... Nu nog even uitvogelen hoe ik dat 3 seconden oid vertragen kan.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dreambit.whistlecamera&hl=nl

dikke vis jonguh.jpg

Wow! Dat is een beste vis.

Wat naar dat je depressief bent, dat is een hele strijd. Houd moed! 🙏🏻

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Naeva:

Wow! Dat is een beste vis.

Wat naar dat je depressief bent, dat is een hele strijd. Houd moed! 🙏🏻

Bedankt voor je zorgen, maar ze zijn gelukkig ongegrond. Ik praat in visserstermen en depressie staat dan gelijk aan een lagedrukgebied. Ik ben dus gaan vissen tijdens het onweren.

bewerkt door Kaasjeskruid

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid