Spring naar bijdragen

Bewerken van een forumpost


Aanbevolen berichten

Wanneer je in een forumpost iets wilt wijzigen -- een foutje er uit halen bijvoorbeeld -- verschijnt er een vet gezette grijze tekst onderin het bericht.

Voor kleine wijzigingetjes die je onmiddellijk na de plaatsing uitvoert is dat eigenlijk eerder storend dan nuttig.

Nu vandaag staat er zo'n tekst zowel bij Lobkes als bij mijn post waarin we Appie B. verwelkomen.

Ik voegde onmiddellijk na de eerste plaatsing alleen een komma erbij in het bericht.

Is er niet een mogelijkheid dat zo'n bewerkingsopmerking pas wordt geplaatst bij wijzigingen na een bepaalde tijd.

Misschien is het slordig van mij, maar voor mij is het heel gebruikelijk om een tekst te plaatsen als ik denk dat hij gereed is; en dan daarna lees ik nog even het reeds geplaatste bericht door om even te kijken of er geen foutjes ingeslopen zijn. En als dat wel zo is, verbeter ik het even. Als dat dan onmiddellijk wordt "afgestraft" met zo'n vette tekst over het feit dat ik de tekst bewerkt heb, ervaar ik dat beslist als hinderlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Rommel locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid