Spring naar bijdragen

Wie wil mij helpen?!


Aanbevolen berichten

Hi allemaal.
Ik ben Laura van Dijk, ik studeer Bedrijfseconomie in Breda en in januari ben ik mijn afstuderen begonnen. Ik doe een onderzoek naar hoe jij je administratie doet. Je kunt me daarbij helpen door een aantal vragen te beantwoorden.

Jouw hulp kan ik echt heel goed gebruiken, want ik heb nog niet zo heel veel respons ontvangen. 
Hoop dat je mee wilt doen. Het duurt ongeveer 5 minuutjes.
Mijn onderzoek vind je hier: https://lauravandijk.typeform.com/to/ALdkuR

Super bedankt! _:)_

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een poging gedaan.

Waarom krijg ik toch altijd de indruk bij dit soort enquêtes, dat je in een bepaald keurslijf gedwongen wordt en dat richting betaald.

Ik vul de eerste vragen in naar waarheid, daarbij duidelijk aangevend, dat een digitale opslag bij ons niet een pré is, daar mijn man alles altijd prima analoog weet te bewaren, er ook de voorkeur aan geeft en geen behoefte heeft, dat ook nog eens digitaal te doen.

Duidelijker kan ik het niet beantwoorden.

Waarom dan daarna nog de grootste hoeveelheid vragen over onze digitale voorkeuren voor een opslagmedium, gratis in de cloud of betaald, met duidelijke richtinggevende vragen in verband met veiligheid?

 

Deze vragen overslaand krijg ik het bericht dat ik 10 vragen niet heb beantwoord.

 

Jammer dan. Dan krijg je dus geen formulier terug om een beetje een objectief beeld te krijgen van wat mensen willen.

Deze enquête voldoet mi. absoluut niet aan de eisen van een wetenschappelijk onderzoek, naar de wensen en meningen van de ondervraagden.

Als waardering hiervoor zou ik als docent een onvoldoende geven.

 

Waarschijnlijk kun je beter terecht bij een commerciële organisatie, die gegevens van mensen willen hebben om te bepalen, waar zij geld aan uit willen geven en waaraan niet.

Ik kan me niet aan die indruk onttrekken.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid