Spring naar bijdragen

Waar is iedereen?


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Naeva:

Niet negatief bedoeld hoor, maar puur interesse: ik zie maar een paar actieve gebruikers. Waar is iedereen gebleven?

Fijn dat jij iig weer terug bent. Je bent van harte welkom. 

Fora zijn in deze Facebook tijd minder populair. We hebben technische problemen gehad waardoor het forum er een tijdje uit was. En we hebben wat problemen met bepaalde users gehad die hun best deden om zoveel mogelijk mensen weg te jagen. 

Die problemen liggen nu achter ons en we zijn in rustiger vaarwater gekomen. Nu is het tijd om weer op te bouwen. :) 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
Op 4/26/2017 om 08:57 zei Thorgrem:

Fijn dat jij iig weer terug bent. Je bent van harte welkom. 

Die problemen liggen nu achter ons en we zijn in rustiger vaarwater gekomen. Nu is het tijd om weer op te bouwen. :) 

Al een idee hoe dan? Fora kunnen hopeloos verouderd overkomen en Facebook is geen kleine concurrent :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Morphogenesis:

Al een idee hoe dan? Fora kunnen hopeloos verouderd overkomen en Facebook is geen kleine concurrent :#

De activiteit loopt al weer wat op, evenals het aantal bijdragen. Het zou fijn zijn, en veel helpen, als enkele actieve leden van vroeger ook weer zo nu en dan langs komen.

In vergelijking met Facebook zijn fora ouderwets. Aan beide platvormen kleven voor en nadelen. Maar een concreet plan heb ik niet. Ideeën zijn natuurlijk van harte welkom. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Thorgrem:

De activiteit loopt al weer wat op, evenals het aantal bijdragen. Het zou fijn zijn, en veel helpen, als enkele actieve leden van vroeger ook weer zo nu en dan langs komen.

In vergelijking met Facebook zijn fora ouderwets. Aan beide platvormen kleven voor en nadelen. Maar een concreet plan heb ik niet. Ideeën zijn natuurlijk van harte welkom. :)

Wil credible zich nog steeds als jongeren forum profileren? Alle oudgedienden die destijds tot deze doelgroep behoorde zijn inmiddels volwassen en de doelgroep ontstegen. 

Mjah. Reünie enzo zou leuk zijn, maar ik denk dat het concept forum wel redelijk een stille dood aan het sterven is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
Op 25-4-2017 om 22:43 zei Naeva:

Niet negatief bedoeld hoor, maar puur interesse: ik zie maar een paar actieve gebruikers. Waar is iedereen gebleven?

Moved on. Niet de tijd meer en ken de discussies ondertussen wel.
Maar heel soms daag ik wel nog op, omdat religie me nog steeds boeit en sommige mensen best interessante dingen te vertellen hebben. Sommige onderwerpen mis ik wel in mijn IRL omgeving.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 9-7-2017 om 23:20 zei Morphogenesis:

Wil credible zich nog steeds als jongeren forum profileren? Alle oudgedienden die destijds tot deze doelgroep behoorde zijn inmiddels volwassen en de doelgroep ontstegen. 

Mjah. Reünie enzo zou leuk zijn, maar ik denk dat het concept forum wel redelijk een stille dood aan het sterven is. 

Ja reunie is miss. wel leuk. Iig de meets met Morpho waren altijd gezellig. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Ik ga schaamteloos reageren op een bericht van meer dan een jaar geleden.

Op 22-9-2017 om 00:04 zei Lobke:

Hoi Morph; 

Je woont nog steeds tussen Leeuwarden en Maastricht? Wat inbreng van jongeren is best leuk hier. :)

Inderdaad. Ik ben wel verhuisd, maar laten we zeggen dat ik woonachtig ben tussen Oslo en Madrid.
En fijn dat je me typeert als jongere. Gebeurt ook niet dagelijks.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Morphogenesis:

Ik ga schaamteloos reageren op een bericht van meer dan een jaar geleden.

Inderdaad. Ik ben wel verhuisd, maar laten we zeggen dat ik woonachtig ben tussen Oslo en Madrid.
En fijn dat je me typeert als jongere. Gebeurt ook niet dagelijks.

Fijn weer iets van je te horen, hoe is het met je?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid