Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei TTC:

Totale chaos wordt het, het zou kunnen dat weldra iedereen op elkaar begint te schieten. Best niet onderschatten.

Heel ons elektrisch grid zal het geweten hebben. Maar de vloeibare kern zal enorme tektonische druk veroorzaken.

supervulkanen, tsunami’s, onbeschermd tegen straling en geladen deeltjes van de zon. De mensheid zal er niet aan sterven omdat ze al ondergrondse steden gebouwd hebben. Maar dat wat niet kan ontkomen zeker wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

Zojuist zei Fundamenteel:

Heel ons elektrisch grid zal het geweten hebben. Maar de vloeibare kern zal enorme tektonische druk veroorzaken. supervulkanen, tsunami’s, onbeschermd tegen straling en geladen deeltjes van de zon. De mensheid zal er niet aan sterven omdat ze al ondergrondse steden gebouwd hebben. Maar dat wat niet kan ontkomen zeker wel.

Ja, we zullen allemaal sterven, het was al lang aangekondigd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Hoop dat het allemaal wat sneller mag gaan, hebben deze wereld nu wel gehad.

Nu,komt de aap uit de mouw, jij wilt de dood. Ik niet, ik,hoop,dat,mijn dierbaren een lang, gezond en gelukkig leven mogen leiden. Maar dat bereik je niet door ze in leugens op te voeden. Wie de waarheid niet kent gaat dwalen en verliest zichzelf. Been there done that.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Nu,komt de aap uit de mouw, jij wilt de dood. Ik niet, ik,hoop,dat,mijn dierbaren een lang, gezond en gelukkig leven mogen leiden. Maar dat bereik je niet door ze in leugens op te voeden. Wie de waarheid niet kent gaat dwalen en verliest zichzelf. Been there done that.

Voor ons hoeft dat niet, we zijn meegaand zodat je sneller succes kan boeken. Jullie zijn dit nu al zolang aan het prediken, dan liever gisteren dan vandaag uiteraard.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Voor ons hoeft dat niet, we zijn meegaand zodat je sneller succes kan boeken. Jullie zijn dit nu al zolang aan het prediken, dan liever gisteren dan vandaag uiteraard.

Jij hebt het gehad met de wereld, terwijl ik enkel problemen in de samenleving zie. Het wordt duidelijk, jij herkent in de wereld jezelf en projecteert je wraakzuchtige haat af op een wereld die je gehad hebt.

ik zeg maar dat het versneld en wat daar de effecten van kunnen zijn. Alsof ik daar enige controle over zou uitoefenen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jij hebt het gehad met de wereld, terwijl ik enkel problemen in de samenleving zie. Het wordt duidelijk, jij herkent in de wereld jezelf en projecteert je wraakzuchtige haat af op een wereld die je gehad hebt. ik zeg maar dat het versneld en wat daar de effecten van kunnen zijn. Alsof ik daar enige controle over zou uitoefenen.

Jullie prediken het al heel de tijd, ook dierbaren blijven niet gespaard.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei TTC:

Jullie prediken het al heel de tijd, ook dierbaren blijven niet gespaard.

Ik probeer samen te vatten, dat maakt niet dat ik die tribulatie wens. Eerder ben ik voorbereid en zullen veel mainstreamers niet aankunnen wat komt. Beeldt u maar eens in als de warenhuizen leeg zijn in een grootstad waar alle mensen op elkaar gepropt leven. Mijn dierbaren leven op de buiten en gaan naar een blanke christelijke school.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Wrong, het is zodanig aan het versnellen dat het in 1 leven naar de evenaar kan wijzen = verzwakt magnetisch veld = aardbevingen = megaquakes. De wetenschap kan hier niets over voorspellen omdat het onbekend terrein is. 

Ik sta nergens van te kijken in deze tijd. Gods aardse Koninkrijk staat voor de deur!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik probeer samen te vatten, dat maakt niet dat ik die tribulatie wens. Eerder ben ik voorbereid en zullen veel mainstreamers niet aankunnen wat komt. Beeldt u maar eens in als de warenhuizen leeg zijn in een grootstad waar alle mensen op elkaar gepropt leven. Mijn dierbaren leven op de buiten en gaan naar een blanke christelijke school.

Ja, en die blanke christelijke school blijft ongeschonden staan wellicht? Maar het is nu te laat, het prediken van haat, onheil en verderf begint nu z'n vruchten af te werpen waardoor het zich in versneld tempo kan doorzetten. En zo haalt die God van jullie z'n slag thuis, mooi om zien dat het nog werkt ook.

1 minuut geleden zei sjako:

Ik sta nergens van te kijken in deze tijd. Gods aardse Koninkrijk staat voor de deur!

Ja, je hebt het al zo lang gepredikt, nu komt het uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Ja, en die blanke christelijke school blijft ongeschonden staan wellicht? Maar het is nu te laat, het prediken van haat, onheil en verderf begint nu z'n vruchten af te werpen waardoor het zich in versneld tempo kan doorzetten. En zo haalt die God van jullie z'n slag thuis, mooi om zien dat het nog werkt ook.

Ik zie hier maar enkele haten. Dat zijn A die niet in God geloven en B zij die God lasteren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Volgens mij zijn we voorbij de 6e zegel, voorbij de 4e ruiter. De tribulatie zal tussen nu en 2030 wellicht op ons af stormen. Ten laatste 2050.

Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Je ziet ook steeds meer dat Babylon de Grote naakt gemaakt wordt. Misstanden komen steeds meer boven water.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei sjako:

Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Je ziet ook steeds meer dat Babylon de Grote naakt gemaakt wordt. Misstanden komen steeds meer boven water.

Inderdaad. En dat vuur op ons hoofd wordt echt heel letterlijk te nemen nu.

2 minuten geleden zei TTC:

Over welke God heb je het hier? 

Er is er maar 1. Maar jij steekt een pole shift al op mij of Hem. De grote misleiding is gaande, ziet toe dat niemand u misleidt en bekijk het eens allemaal rustig zonder je geest te intoxiceren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er is er maar 1. Maar jij steekt een pole shift al op mij of Hem. De grote misleiding is gaande, ziet toe dat niemand u misleidt en bekijk het eens allemaal rustig zonder je geest te intoxiceren.

Zo is dat, het is zelfs dermate overwoekerend dat andere impulsen geen toegang krijgen tot het collectieve bewustzijn. Maar dat is geen optie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Zo is dat, het is zelfs dermate overwoekerend dat andere impulsen geen toegang krijgen tot het collectieve bewustzijn. Maar dat is geen optie.

Als het westen ziek is, wat is een collectief bewustzijn daar dan waard? Ze heersen en verdelen ons al millennia en jij denkt nog aan een collectief bewustzijn? Die mindfullness en new age enzo is niet bepaald christelijk te noemen hoor. Daarbovenop is er MK ultra waardoor vrije wil een steeds vager concept wordt. Zelfs ons koopgedrag wordt al extern beïnvloed. Poog dat wat is eens te vereenvoudigen, we moeten het niet moeilijker maken dan het is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Als het westen ziek is, wat is een collectief bewustzijn daar dan waard? Ze heersen en verdelen ons al millennia en jij denkt nog aan een collectief bewustzijn? Die mindfullness en new age enzo is niet bepaald christelijk te noemen hoor. Daarbovenop is er MK ultra waardoor vrije wil een steeds vager concept wordt. Zelfs ons koopgedrag wordt al extern beïnvloed. Poog dat wat is eens te vereenvoudigen, we moeten het niet moeilijker maken dan het is.

Kunnen er niets aan doen, het zal zo zijn zoals voorspeld en gepredikt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid