Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei TTC:

Hier vooral.

Ik durf dat hier benoemen ja. Laatst moesten we over de islam leren voor godsienstlessen. Ik heb daar een kruis door getrokken en de school er aan herinnerd een christelijke school te zijn. Tegelijk presenteerde ik korancitaten over ongelovigen, christenen en Joden. Mijn jongste is nog geen 10 maar is al meteen gewapend tegen de indoctrinatie die op haar afkomt. Mijn godsdienstvrijheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

Zojuist zei Fundamenteel:

Ik durf dat hier benoemen ja. Laatst moesten we over de islam leren voor godsienstlessen. Ik heb daar een kruis door getrokken en de school er aan herinnerd een christelijke school te zijn. Tegelijk presenteerde ik korancitaten over ongelovigen, christenen en Joden. Mijn jongste is nog geen 10 maar is al meteen gewapend tegen de indoctrinatie die op haar afkomt. Mijn godsdienstvrijheid.

Het staat er.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik weet dat omdat het gebeurt. De islam is geen godsdienst maar een doodscultus die zich vermomd als godsdienst en zo de hele geschiedenis door regios verovert. Als daar dan kruistochten op volgen zijn de christenen de barbaren. Begrijpe wie begrijpe kan.

Begrijpelijk, voor wie begrijpen wil.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Begrijpelijk, voor wie begrijpen wil.

Ik ben dankbaar voor de kruistochten. Ze zijn niet uit het niets ontstaan. De eerste kruistocht is gestart om Jeruzalem van de moslims te bevrijden. Daarna weer verloren en duurde dat tot ergens in de jaren 1960 alvorens dat terug hersteld werd. Pas vandaag wordt Jeruzalem terug als hoofdstad van Israël erkend. De strijd is nooit gestopt en als christen ga ik echt niet bij barbaren staan die graag slachtoffertje spelen als ze verliezen maar tegelijk zonder genade bewust burgerslachtoffers maken. Christenen en Joden vermijden ten alle tijden burgerslachtoffers.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik ben dankbaar voor de kruistochten. Ze zijn niet uit het niets ontstaan. De eerste kruistocht is gestart om Jeruzalem van de moslims te bevrijden. Daarna weer verloren en duurde dat tot ergens in de jaren 1960 alvorens dat terug hersteld werd. Pas vandaag wordt Jeruzalem terug als hoofdstad van Israël erkend. De strijd is nooit gestopt en als christen ga ik echt niet bij barbaren staan die graag slachtoffertje spelen als ze verliezen maar tegelijk zonder genade bewust burgerslachtoffers maken. Christenen en Joden vermijden ten alle tijden burgerslachtoffers.

Dat heb ik nog gehoord.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ja waarheid herhaalt zich vaak. Ook de andere kruistochten waren tot doel Europa van tig,invasies af te weren. Van zowel moslims als Vikingen etc. Zie hoe lang het Spanje duurde hun land terug te winnen van barbaarse mohammedanen.

En erger, het zou zomaar eens kunnen dat de NWO die Moslims financiert om hun slag thuis te halen, wie kan je dan nog vertrouwen in deze wereld. Iedereen helpt eraan mee op die manier, gelukkig ligt de eindtijd in de toekomst.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

En erger, het zou zomaar eens kunnen dat de NWO die Moslims financiert om hun slag thuis te halen, wie kan je dan nog vertrouwen in deze wereld. Iedereen helpt eraan mee op die manier, gelukkig ligt de eindtijd in de toekomst.

De nwo doet gewoon verder wat Hitler van plan was. Moslims is trouwens zonder hoofdletter geschreven. Dat je hen wel een hoofdletter toedicht en christenen niet is weer iets tekenend. The devil is in the details.

De nwo heeft gecollaboreerd met de fascistische islam, die strijd is verloren. Hun proxyleger (de IS) is vakkundig vernietigd en de EU heeft geen vrienden meer. Ze zijn gedwongen een trade deal met Afrika op te starten omdat de rest in ons de vijand ziet. Zo ook is nazi Duitsland opnieuw tegen Polen bezig. Geschiedenis herhaalt zich, klik nu op mijn onderschrift.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

De nwo doet gewoon verder wat Hitler van plan was. Moslims is trouwens zonder hoofdletter geschreven. Dat je hen wel een hoofdletter toedicht en christenen niet is weer iets tekenend. The devil is in the details. De nwo heeft gecollaboreerd met de fascistische islam, die strijd is verloren. Hun proxyleger (de IS) is vakkundig vernietigd en de EU heeft geen vrienden meer. Ze zijn gedwongen een trade deal met Afrika op te starten omdat de rest in ons de vijand ziet. Zo ook is nazi Duitsland opnieuw tegen Polen bezig. Geschiedenis herhaalt zich, klik nu op mijn onderschrift.

Het leven is een groot complot, dat is inmiddels wel duidelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Het leven is een groot complot, dat is inmiddels wel duidelijk.

De grote misleiding he. We leven daarin en worden in leugens opgevoed. Sorry als ik dat zo frappant zeg, maar je bent daar een goed voorbeeld van.

Jahweh zie je als wraakzuchtige God maar Allah laat je buiten schot. Christenen bashen maar moslims wel met hoofdletter schrijven en vergoeilijken. Owee de polarisatie bij mohammedanen, maar wegkijken waar andere gepolariseerd worden, sterker nog er aan meedoen. Ik geloof dat er gematigde moslims bestaan, een gematigde islam echter niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

De grote misleiding he. We leven daarin en worden in leugens opgevoed. Sorry als ik dat zo frappant zeg, maar je bent daar een goed voorbeeld van. Jahweh zie je als wraakzuchtige God maar Allah laat je buiten schot. Christenen bashen maar moslims wel met hoofdletter schrijven en vergoeilijken. Owee de polarisatie bij mohammedanen, maar wegkijken waar andere gepolariseerd worden, sterker nog er aan meedoen. Ik geloof dat er gematigde moslims bestaan, een gematigde islam echter niet.

Binnen die misleiding is ook veel stemmingmakerij, sommigen noemen het uitstelgedrag om niet tot jezelf te moeten komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Binnen die misleiding is ook veel stemmingmakerij, sommigen noemen het uitstelgedrag om niet tot jezelf te moeten komen.

Ik zeg het zoals het is, ik neem geen deel meer omdat ons bestuur als de SS geworden is. Diens ordehandhavers zie ik als gestappo. Uitstelgedrag, misschien. Maar ik draag niet meer af anderen te vermoorden in mijn naam. Noch kan je uit mijn btw afgiftes geld terug vinden dat dient terroristen te steunen om politieke doeleinden te behalen. 

All has been exposed, the Luciferian reign will soon be over.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zeg het zoals het is, ik neem geen deel meer omdat ons bestuur als de SS geworden is. Diens ordehandhavers zie ik als gestappo. Uitstelgedrag, misschien. Maar ik draag niet meer af anderen te vermoorden in mijn naam. Noch kan je uit mijn btw afgiftes geld terug vinden dat dient terroristen te steunen om politieke doeleinden te behalen. All has been exposed, the Luciferian reign will soon be over.

Ik denk dat je dan best alle geldstromen eerst in kaart kan brengen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Ik denk dat je dan best alle geldstromen eerst in kaart kan brengen. 

Zo transparant is dat niet. Laatst wat wind rond het kabinet Rutte, ze zouden Toyotas geleverd hebben aan de IS die ter transport zijn gebruikt christenen te onthoofden. Wie heeft daar nog iets van gehoord? Ik geloof zelfs sterk dat de verkiezingen gefraudeerd worden. Elektronisch stemmen is zo makkelijk te beïnvloeden en wat is een telling door het volk daarin waard? Daarom lijkt het me beter terug op papier te stemmen en sterkere controles door burgers te laten uitvoeren.

Je kan er toch niet bij dat partijen als groen terug verkozen worden? Op twitter bij de polls gaat het soms over duizendtal stemmen waar de PVV ruim 90% haalt. Toch zal het weer Rutte worden, dat kan alleen als men verkiezingen fraudeert. Daarom stem ik niet meer. 1 dat is op zondag en 2 dat is verloren moeite want ons systeem is corrupt tot het bot.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zo transparant is dat niet. Laatst wat wind rond het kabinet Rutte, ze zouden Toyotas geleverd hebben aan de IS die ter transport zijn gebruikt christenen te onthoofden. Wie heeft daar nog iets van gehoord? Ik geloof zelfs sterk dat de verkiezingen gefraudeerd worden. Elektronisch stemmen is zo makkelijk te beïnvloeden en wat is een telling door het volk daarin waard? Daarom lijkt het me beter terug op papier te stemmen en sterkere controles door burgers te laten uitvoeren. Je kan er toch niet bij dat partijen als groen terug verkozen worden? Op twitter bij de polls gaat het soms over duizendtal stemmen waar de PVV ruim 90% haalt. Toch zal het weer Rutte worden, dat kan alleen als men verkiezingen fraudeert. Daarom stem ik niet meer. 1 dat is op zondag en 2 dat is verloren moeite want ons systeem is corrupt tot het bot.

Is dat het systeem zelf of wie het op deze of gene manier gebruikt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Is dat het systeem zelf of wie het op deze of gene manier gebruikt?

Beide, democratie is een gefaald systeem zoals communisme. Je kan dan zeggen “we hebben nog geen echte democratie gehad” maar dat zeggen communisten ook over het communisme. Het werkt gewoon allebei niet.

Daarom verheugt het mij dat steeds meer mensen dat de rug toekeren. Pas als het kwade met tak en wortel vernietigd is kunnen we een vruchtzaam beleid uitwerken. Zonder een stockholmsyndroom onder het mom van tolerantie dan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Beide, democratie is een gefaald systeem zoals communisme. Je kan dan zeggen “we hebben nog geen echte democratie gehad” maar dat zeggen communisten ook over het communisme. Het werkt gewoon allebei niet. Daarom verheugt het mij dat steeds meer mensen dat de rug toekeren. Pas als het kwade met tak en wortel vernietigd is kunnen we een vruchtzaam beleid uitwerken. Zonder een stockholmsyndroom onder het mom van tolerantie dan.

Nog iets voor jou eigenlijk.

KyKbrE7.png

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Nog iets voor jou eigenlijk.

KyKbrE7.png

Niet enkel bij mij. Neem bv die leerkracht dat ontslagen is omdat die zogezegd mohammed een pedofiel noemde. Maar wat als Mohammed echt een pedofiele krijgsheer en geen profeet was, wat zou die waarheid dan betekenen in onze samenleving vandaag? Wat is het gevolg de waarheid te vervolgen en de leugen verder te beleven?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Niet enkel bij mij. Neem bv die leerkracht dat ontslagen is omdat die zogezegd mohammed een pedofiel noemde. Maar wat als Mohammed echt een pedofiele krijgsheer en geen profeet was, wat zou die waarheid dan betekenen in onze samenleving vandaag? Wat is het gevolg de waarheid te vervolgen en de leugen verder te beleven?

Ik denk dat er nog pedofielen rondlopen, was dat laatst niet op het nieuws?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Niet enkel bij mij. Neem bv die leerkracht dat ontslagen is omdat die zogezegd mohammed een pedofiel noemde. Maar wat als Mohammed echt een pedofiele krijgsheer en geen profeet was, wat zou die waarheid dan betekenen in onze samenleving vandaag? Wat is het gevolg de waarheid te vervolgen en de leugen verder te beleven?

En dat terwijl het tegenwoordig heel normaal is om op scholen christenen te beledigen en te vernederen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid