Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei TTC:

Mensen maken zich geen zorgen om wat ze niet weten, het is enkel pijnlijk voor diegenen die zich zorgen maken om wat ze wel weten.

Maar we weten het heel goed. Er was maar 1 dictator die een eigen leger wenste en daarmee eerst Polen demoniseerde om zijn oorlog verder uit t breiden voor werelddominatie, dat derde rijk. En vandaag? Zien we daar geen herhaling van? Wederom zit Polen in de weg van Duitsland haar agenda, ze spreken van een Europees leger en dat is reeds ingezet om Fransmannen die reeds kreupel waren nog meer kreupel te slaan, jeugd verzamelen met ordetroepen zoals Hitler Joden verzamelde, scholen gebruiken de politieke visie te indoctrineren, kritisch denken verbieden, de tv en krant die ons dicteert wie en wat te haten/liefhebben. 

Ja ze hebben inderdaad lessen uit Hitler getrokken, maar dan louter dat proces herhalen zodat zij de wereld voor zichzelf hebben en alles en iedereen kunnen controleren en dicteren. We weten het heel goed en er zijn velen die dat niet vergeten, noch vergeven.

Never again!

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar we weten het heel goed. Er was maar 1 dictator die een eigen leger wenste en daarmee eerst Polen demoniseerde om zijn oorlog verder uit t breiden voor werelddominatie, dat derde rijk. En vandaag? Zien we daar geen herhaling van? Wederom zit Polen in de weg van Duitsland haar agenda, ze spreken van een Europees leger en dat is reeds ingezet om Fransmannen die reeds kreupel waren nog meer kreupel te slaan, jeugd verzamelen met ordetroepen zoals Hitler Joden verzamelde, scholen gebruiken de politieke visie te indoctrineren, kritisch denken verbieden, de tv en krant die ons dicteert wie en wat te haten/liefhebben. Ja ze hebben inderdaad lessen uit Hitler getrokken, maar dan louter dat proces herhalen zodat zij de wereld voor zichzelf hebben en alles en iedereen kunnen controleren en dicteren. We weten het heel goed en er zijn velen die dat niet vergeten, noch vergeven. Never again!

Als ze het allemaal zo goed weten dan had men ook die Heilige Jaren heel anders ingevuld, het bedrog wordt erger naarmate je hiernaar durft te verwijzen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Als ze het allemaal zo goed weten dan had men ook die Heilige Jaren heel anders ingevuld, het bedrog wordt erger naarmate je hiernaar durft te verwijzen.

Ze is dan de nationalisten? Wel kijk nu... toen de volksgeest nationalistisch was kon mijn oma haar voordeur openlaten als ze ging winkelen (echt helemaal open dat je in de gang kon kijken). Toen er globalisme (niet enkel de goederen) kwam werd ze overvallen en zou de staat haar van ontbering laten sterven hebben waren er geen katholieke bejaardenhuizen waar ze uw verblijf berekenen op uw inkomen. Theorie is allemaal schoon, leg het ook eens naast de praktijk.

Toegegeven haar zonen droegen hier wel een evengroot aandeel in.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zie zo ergens vanaf minuut 2 komt de predikant (John Hagee) echt op gang en maakt hij dus straalhard duidelijk waarom ik niet meer naar mezelf als christen refereer. Doch is de roeping en het geloof nooit geblust. Luisteren van begin tot eind @TTC en ik reik u de hand, wanna fight the dark side?

Yes I get up, mijn doornkroon recht, mijn kruis recht op de rug trekken en de Lieve Heer terug eerst plaatsen. I got carried away in the moment. Maar ik neem het kruis terug op.

Want christenen, eindtijd of niet, we gaan toch niet wachten? Ik moet ook mijn rol opnemen en ik weet al perfect hoe en jawel zelfs waar. God heeft niet stilgezeten een pad te effenen en ik ga daarop lopen. De eindtijd staat aan onze voordeur.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ze is dan de nationalisten? Wel kijk nu... toen de volksgeest nationalistisch was kon mijn oma haar voordeur openlaten als ze ging winkelen (echt helemaal open dat je in de gang kon kijken). Toen er globalisme (niet enkel de goederen) kwam werd ze overvallen en zou de staat haar van ontbering laten sterven hebben waren er geen katholieke bejaardenhuizen waar ze uw verblijf berekenen op uw inkomen. Theorie is allemaal schoon, leg het ook eens naast de praktijk. Toegegeven haar zonen droegen hier wel een evengroot aandeel in.

Het is beter te verankeren aan dat wat je wil bestrijden dan te zien hoe absurd dat is, het is zowat de beste manier om al het andere niet te zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Het is beter te verankeren aan dat wat je wil bestrijden dan te zien hoe absurd dat is, het is zowat de beste manier om al het andere niet te zien.

Ik zou de preek ook eens bekijken. En daarom heb je hier gewoon gelijk en bewijst het des te harder dat de strijd op de verkeerde manier gestreden wordt. We zouden beter door iets verenigd worden dan verdeeld. Maar wel vanuit een perspectief waarin we de realiteit ervan plaatsen zoals ze is. Monetair zijn we compleet schaakmat gezet. Dus er is een proces vooraf nodig. Zie de preek, als wij allemaal in eenheid verenigd zijn hoeven wij het maar in de hoek te duwen om ons doel te bereiken. Zo simpel kan dat dus zijn en daarom krijgt de ene cultuur ook meer gedaan dan de andere, er is minder verdeeldheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zou de preek ook eens bekijken. En daarom heb je hier gewoon gelijk en bewijst het des te harder dat de strijd op de verkeerde manier gestreden wordt. We zouden beter door iets verenigd worden dan verdeeld. Maar wel vanuit een perspectief waarin we de realiteit ervan plaatsen zoals ze is. Monetair zijn we compleet schaakmat gezet. Dus er is een proces vooraf nodig. Zie de preek, als wij allemaal in eenheid verenigd zijn hoeven wij het maar in de hoek te duwen om ons doel te bereiken. Zo simpel kan dat dus zijn en daarom krijgt de ene cultuur ook meer gedaan dan de andere, er is minder verdeeldheid.

Je kunt ONMOGELIJK winnen uit eigen kracht. Wees sterk in Christus! CHRISTUS ALLEEN, is wat Hagee leert! Vergeving, genezing, vreugde, rust, ze komen door "the Prince of peace", Jezus Christus! Kijk:

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zou de preek ook eens bekijken. En daarom heb je hier gewoon gelijk en bewijst het des te harder dat de strijd op de verkeerde manier gestreden wordt. We zouden beter door iets verenigd worden dan verdeeld. Maar wel vanuit een perspectief waarin we de realiteit ervan plaatsen zoals ze is. Monetair zijn we compleet schaakmat gezet. Dus er is een proces vooraf nodig. Zie de preek, als wij allemaal in eenheid verenigd zijn hoeven wij het maar in de hoek te duwen om ons doel te bereiken. Zo simpel kan dat dus zijn en daarom krijgt de ene cultuur ook meer gedaan dan de andere, er is minder verdeeldheid.

Heel soms probeer je iets te begrijpen waarin de logica ontbreekt, het wordt pas echt schokkend wanneer je dat begrijpt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei WdG:

Je kunt ONMOGELIJK winnen uit eigen kracht. Wees sterk in Christus! CHRISTUS ALLEEN, is wat Hagee leert! Vergeving, genezing, vreugde, rust, ze komen door "the Prince of peace", Jezus Christus! Kijk:

 

Yes I have seen them all :)

Moest daar vandaag nog eens aan herinnerd worden. De power of Christ compels me.

11 minuten geleden zei TTC:

Heel soms probeer je iets te begrijpen waarin de logica ontbreekt, het wordt pas echt schokkend wanneer je dat begrijpt.

Lol het is alsof ze er de draak mee spelen. Een schande is dat.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Moest daar vandaag nog eens aan herinnerd worden. De power of Christ compels me.

Christ alone! Hagee heeft het goed begrepen. Het toont de ware nederigheid! Vergeving door Christus alleen! Genezing door Christus alleen! Rust door Christus alleen! Vrede en plezier door Christus alleen! Onderstaand is geweldig:

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei WdG:

Christ alone! Hagee heeft het goed begrepen. Het toont de ware nederigheid! Vergeving door Christus alleen! Genezing door Christus alleen! Rust door Christus alleen! Vrede en plezier door Christus alleen! Onderstaand is geweldig:

 

Ja Hagee weet het wel samen te vatten. Ik ga nu wel geen preek van een uur luisteren hehe, maar ik ben wel bekend met Hagee. Ik volg the lion of Judah op youtube daar worden ook veel van zijn preken gebruikt. An sich heeft deze gemeente het ook heel goed getroffen met de dominee. Het is belangrijk in Hem te blijven, het dekt de hele lading. 

Maar dat wilt wel niet zeggen achterover leunen he, wat met 5G broeders en zusters?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Maar dat wilt wel niet zeggen achterover leunen he, wat met 5G broeders en zusters?

Misschien is het verschil tussen "rusten" en "passief zijn" niet duidelijk? Het is oorlog, broeder, maar, in deze oorlog mogen we op het slagveld rusten in HEM! Zie je het verschil tussen "rusten" en "passief zijn"?

Strijd de goede strijd, maar rust in die strijd! Rust in HEM! Christus alleen, zoals ook Hagee zegt!

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei TTC:

Escapisme is een keuze, dit geldt niet voor mensen die herstel ernstig nemen.

Maar dat heet in mijn woordenboek megalomanie. Je kan niet iets herstellen waar rond ondringbare muren gebouwd zijn. In de preek wordt gezegd dat we komende tijd over onszelf als een vader moeten waken die de belangen van zijn gezin beschermd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar dat heet in mijn woordenboek megalomanie. Je kan niet iets herstellen waar rond ondringbare muren gebouwd zijn. In de preek wordt gezegd dat we komende tijd over onszelf als een vader moeten waken die de belangen van zijn gezin beschermd.

Ondringbare muren bestaan niet, dat is nog iets van de Middeleeuwen. Vandaag hebben we internet en elektronische netwerken die wereldwijd met elkaar verbonden zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

Ondringbare muren bestaan niet, dat is nog iets van de Middeleeuwen. Vandaag hebben we internet en elektronische netwerken die wereldwijd met elkaar verbonden zijn.

Je kan wel wat manipuleren, maar concreet: the house always wins.

Dat kat en muis spelletje heeft de kat alleen maar sterker gemaakt en van ons sitting ducks gemaakt. breekt gij door de muren, dan is er een auto destruct terwijl ze veilig in de ivoren toren kruipen. Dit is high tech society, wie drijft de tech denk je? En waar gaat het uitmonden? Total (mind) control.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je kan wel wat manipuleren, maar concreet: the house always wins. Dat kat en muis spelletje heeft de kat alleen maar sterker gemaakt en van ons sitting ducks gemaakt. breekt gij door de muren, dan is er een auto destruct terwijl ze veilig in de ivoren toren kruipen. Dit is high tech society, wie drijft de tech denk je? En waar gaat het uitmonden? Total (mind) control.

Voor eventjes kan het wel, 3000 jaar geleden deden ze dat ook maar die informatie en inzichten laten we liever buiten het debat. De redenen daarvoor zijn echter wel gekend, niet dat het nieuws is voor mensen die dit ernstig nemen dan wel kan het schokkend zijn wanneer je dat voor de eerste keer hoort en begrijpt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Voor eventjes kan het wel, 3000 jaar geleden deden ze dat ook maar die informatie en inzichten laten we liever buiten het debat. De redenen daarvoor zijn echter wel gekend, niet dat het nieuws is voor mensen die dit ernstig nemen dan wel kan het schokkend zijn wanneer je dat voor de eerste keer hoort en begrijpt.

Volgens mij hadden beschavingen voor ons vast ook pittige discussies voor het vlak voor het einde doordrong dat het er allemaal niets toe deed. Of gedenk het op kleinere schaal als in Pompeï.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Volgens mij hadden beschavingen voor ons vast ook pittige discussies voor het vlak voor het einde doordrong dat het er allemaal niets toe deed. Of gedenk het op kleinere schaal als in Pompeï.

Zo kunnen we nog eeuwen bezig blijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ah neen, dat is net het punt 

Misschien is er gewoon nood aan een nieuwe vorm van spiritualiteit, eigenlijk hetzelfde maar ontdaan van allerhande bugs die niet meer toelaten om te zien waar het nu werkelijk om gaat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei TTC:

Misschien is er gewoon nood aan een nieuwe vorm van spiritualiteit, eigenlijk hetzelfde maar ontdaan van allerhande bugs die niet meer toelaten om te zien waar het nu werkelijk om gaat. 

Waar gaat het dan om? Dat de mens met tech haar eigen eindtijd inluidt. Dan willen ze met tech die onze omgeving vermoord zichzelf enkele jaren meer kopen omdat de mens te laf voor de dood is. Of dan komen ze op tech -die bewezen kankerverwekkend is- bespreken hoeveel beter het kan zijn als.... Het gaat over meer dan geld, het is vooral te doen om zij die het geld beheren. Dat kwartje viel al bij JFK maar mensen vandaag zijn dat vergeten en vinden een deepstate complotdenken. Maar er zijn nu eenmaal samenzweringen, ergo complotten.

Diezelfde mensen zijn geleerd hun hoofd af te draaien en zich te richten op een subject waarmee ze moraalridder kunnen spelen. Bij u is dat het monetaire, bij mij het globalisme. Zonder globalisme was er al veel minder honger. Ik zeg bewust niet armoede, want armoede is zeer relatief als je onderdak hebt en elke dag voldoende kunt drinken en eten. Zolang de globalisten dat aan iedereen kunnen voorzien is er niet meteen een probleem. Gedenk ook dat veel buitenlanders gebruik maken van ons monetaire systeem dus zo slecht zal dat nog niet zijn. Misschien moeten we dat omdraaien? Minder uitdelen ipv meer? :)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Waar gaat het dan om? Dat de mens met tech haar eigen eindtijd inluidt. Dan willen ze met tech die onze omgeving vermoord zichzelf enkele jaren meer kopen omdat de mens te laf voor de dood is. Of dan komen ze op tech -die bewezen kankerverwekkend is- bespreken hoeveel beter het kan zijn als.... Het gaat over meer dan geld, het is vooral te doen om zij die het geld beheren. Dat kwartje viel al bij JFK maar mensen vandaag zijn dat vergeten en vinden een deepstate complotdenken. Maar er zijn nu eenmaal samenzweringen, ergo complotten. Diezelfde mensen zijn geleerd hun hoofd af te draaien en zich te richten op een subject waarmee ze moraalridder kunnen spelen. Bij u is dat het monetaire, bij mij het globalisme. Zonder globalisme was er al veel minder honger. Ik zeg bewust niet armoede, want armoede is zeer relatief als je onderdak hebt en elke dag voldoende kunt drinken en eten. Zolang de globalisten dat aan iedereen kunnen voorzien is er niet meteen een probleem. Gedenk ook dat veel buitenlanders gebruik maken van ons monetaire systeem dus zo slecht zal dat nog niet zijn. Misschien moeten we dat omdraaien? Minder uitdelen ipv meer? 

Het is altijd hetzelfde oppervlakkige verhaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Het is altijd hetzelfde oppervlakkige verhaal.

Likewise brother lol

Alleen gaan we niet dood van een euro minder maar worden we wel allemaal tegen wil en dank blootgesteld aan kankerverwekkende frequenties. Die willen ze nu verhogen voor geo engineering, sneller internet ergo sneller geld pakken op de beurs, mind control.

Mind control ik vind dat ik dat niet oppervlakkig breng, maar als 1 weigert een documentaire te zien (we feed the world) en de slachtoffers van het globalisme weigert aan te kijken zal 1 dat altijd oppervlakkig vinden. Dat ligt niet aan de boodschapper maar aan de ontvanger die te oppervlakkig is, ergo weigert zich open te stellen voor iets anders dat niet van zichzelf is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Likewise brother lol Alleen gaan we niet dood van een euro minder maar worden we wel allemaal tegen wil en dank blootgesteld aan kankerverwekkende frequenties. Die willen ze nu verhogen voor geo engineering, sneller internet ergo sneller geld pakken op de beurs, mind control. Mind control ik vind dat ik dat niet oppervlakkig breng, maar als 1 weigert een documentaire te zien (we feed the world) en de slachtoffers van het globalisme weigert aan te kijken zal 1 dat altijd oppervlakkig vinden. Dat ligt niet aan de boodschapper maar aan de ontvanger die te oppervlakkig is, ergo weigert zich open te stellen voor iets anders dat niet van zichzelf is.

Ik denk dat reïncarnatie bestaat omdat wijsheid met de jaren komt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid