Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei TTC:

Ik denk dat reïncarnatie bestaat omdat wijsheid met de jaren komt.

En jij bent dan volgens jezelf de oude ziel en ik de jonge. vaneigenst. 

Laat het me concreet maken: als die alternatieve oplossingen werkelijk zo voor de hand liggend zijn, waarom past niemand ze toe? Waarom is de mensheid er doof naar? Het zou nu toch niet kunnen zijn omdat ze reeds onder een vorm van mind control staan? En degene die de puntjes dan weigert te verbinden maar in 1 hokje blijft, staat die dan ook onder mind control? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

En jij bent dan volgens jezelf de oude ziel en ik de jonge. vaneigenst. Laat het me concreet maken: als die alternatieve oplossingen werkelijk zo voor de hand liggend zijn, waarom past niemand ze toe? Waarom is de mensheid er doof naar? Het zou nu toch niet kunnen zijn omdat ze reeds onder een vorm van mind control staan? En degene die de puntjes dan weigert te verbinden maar in 1 hokje blijft, staat die dan ook onder mind control? 

Omdat de geesten in verwarring zijn en vastgeroest zitten, dat krijg je vooral door eeuwenlang die alternatieven buiten beschouwing te laten. Mensen geloven niet eens meer dat zoiets kan, en dat in hoeverre ze al enige notie hebben over wat het werkelijk gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei TTC:

Omdat de geesten in verwarring zijn en vastgeroest zitten, dat krijg je vooral door eeuwenlang die alternatieven buiten beschouwing te laten. Mensen geloven niet eens meer dat zoiets kan, en dat in hoeverre ze al enige notie hebben over wat het werkelijk gaat.

Wel nogmaals, we gaan samen die alternatieven uitleggen in Brussel aan de Europese commissie? Team Druncker euh Juncker. Waar wachten we nog op?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Wel nogmaals, we gaan samen die alternatieven uitleggen in Brussel aan de Europese commissie? Team Druncker euh Juncker. Waar wachten we nog op?

Waarom zou je dat moeten uitleggen, ze beginnen er zelf over.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Waarom zou je dat moeten uitleggen, ze beginnen er zelf over.

Omdat zij over onze euro gaan, dat monetaire dus het meeste kunnen beïnvloeden. Maar ze creëren chaos en verrijken zichzelf ermee. Dus we staan voor een Babylonische ondoordringbare muur. Want gedenk de gele hesjes, hele korpsen hebben ze in Brussel moeten inzetten om de orde te herstellen. Maar veroorzaken illegalen overlast aan een treinstation verhuizen ze gewoon de bushaltes. De waanzin regeert TTC, verhaal die onmacht niet op uw medemensen. Dat is des duivels

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Omdat zij over onze euro gaan, dat monetaire dus het meeste kunnen beïnvloeden. Maar ze creëren chaos en verrijken zichzelf ermee. Dus we staan voor een Babylonische ondoordringbare muur. Want gedenk de gele hesjes, hele korpsen hebben ze in Brussel moeten inzetten om de orde te herstellen. Maar veroorzaken illegalen overlast aan een treinstation verhuizen ze gewoon de bushaltes. De waanzin regeert TTC, verhaal die onmacht niet op uw medemensen. Dat is des duivels

We zouden ons ook de vraag kunnen stellen of destructivisme niet leidt tot het ondermijnen van dat wat spontaan groeit, hiermee zeggend dat het zich verankeren aan de duivel een list van de duivel is.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

We zouden ons ook de vraag kunnen stellen of destructivisme niet leidt tot het ondermijnen van dat wat spontaan groeit, hiermee zeggend dat het zich verankeren aan de duivel een list van de duivel is.

Daarom is het wijzer dat monetaire te laten varen en werken te bouwen op iets dat in ons voordeel werkt. Geld is duidelijk een lokmiddel waardoor de allerslechtsten zich naar de top van de piramide kunnen trekken. De rechtvaardige, of zij die ernaar streven, zijn niet goed af op deze wereld. Maar er is een werkend alternatief dat de meeste liever loochenen. Ik ook, dat kruis is zwaar, het eens afwerpen kan verlossend werkend, maar op termijn weegt het berouw nog zwaarder.

Matthew 5:3 blessed are the poor in spirit,
    for theirs is the kingdom of heaven.
4 Blessed are those who mourn,
    for they will be comforted.
5 Blessed are the meek,
    for they will inherit the earth.
6 Blessed are those who hunger and thirst for righteousness,
    for they will be filled.
7 Blessed are the merciful,
    for they will be shown mercy.
8 Blessed are the pure in heart,
    for they will see God.
9 Blessed are the peacemakers,
    for they will be called children of God.
10 Blessed are those who are persecuted because of righteousness,
    for theirs is the kingdom of heaven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Fundamenteel:

Daarom is het wijzer dat monetaire te laten varen en werken te bouwen op iets dat in ons voordeel werkt. Geld is duidelijk een lokmiddel waardoor de allerslechtsten zich naar de top van de piramide kunnen trekken. De rechtvaardige, of zij die ernaar streven, zijn niet goed af op deze wereld. Maar er is een werkend alternatief dat de meeste liever loochenen. Ik ook, dat kruis is zwaar, het eens afwerpen kan verlossend werkend, maar op termijn weegt het berouw nog zwaarder.

Politieke debatten leiden maar al te vaak tot dendritische overprikkeling, aanvankelijk dachten we dat religieuze debatten anders zouden zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei TTC:

Politieke debatten leiden maar al te vaak tot dendritische overprikkeling, aanvankelijk dachten we dat religieuze debatten anders zouden zijn.

The anointment of Christ is het enige dat mij kan kalmeren. Maar wij voeren geen religieuze debatten. (Christelijk) Religie is de wet, sacramenten en rituelen van Christus uitvoeren. 

Maar het Christendom komt ook met een waarschuwing, dat het geen gemakkelijk geloof is. We zouden het daarom echter niet de rug mogen toekeren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

The anointment of Christ is het enige dat mij kan kalmeren. Maar wij voeren geen religieuze debatten. (Christelijk) Religie is de wet, sacramenten en rituelen van Christus uitvoeren. Maar het Christendom komt ook met een waarschuwing, dat het geen gemakkelijk geloof is. We zouden het daarom echter niet de rug mogen toekeren. 

Voor de technici was het al lang in orde, er moest alleen nog over gedebatteerd worden over de eeuwen heen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Het is niet wat ze zeggen (sabbatsjaren, monetaire reset, helikoptergelden, ...), het is dat ze een ander belangrijk segment overzien. Wat de macht over de eeuwen heen verworven heeft could not care less. 

Misschien zeggen ze nog wel veel meer dat niet gezien wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja op de duur lopen we verloren in alternatieven en nemen we andere mensen kwalijk eentonig te worden ?

Het valt soms moeilijk te begrijpen waarom hoop ook tot zoveel intens verdriet kan leiden, zelfs al is dat de logica zelve.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Wel nogmaals, we gaan samen die alternatieven uitleggen in Brussel aan de Europese commissie? Team Druncker euh Juncker. Waar wachten we nog op?

Tussen miljarden sterren en planeten groeiden de begrotingstekorten stoïcijns.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei TTC:

Tussen miljarden sterren en planeten groeiden de begrotingstekorten stoïcijns.

En daartussen niets dan rust die in chaos heerst zonder geluid, heerlijkheid in al haar glorie, woorden en luisteren wordt overbodig. Zo ook doet spreken dat moment te niet, verheerlijk het Zijn broeder, ge zit er middenin. Wees de muis in de gatenkaas. Yes we can.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

En daartussen niets dan rust die in chaos heerst zonder geluid, heerlijkheid in al haar glorie, woorden en luisteren wordt overbodig. Zo ook doet spreken dat moment te niet, verheerlijk het Zijn broeder, ge zit er middenin. Wees de muis in de gatenkaas. Yes we can.

Kaas met gaatjes bestaat niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei TTC:

Het zal hier niets worden met die eindtijd, of het nu illusoir is of niet zal het toch pijnlijk worden.

Ik weet dat je er niet zozeer in gelooft, maar we - de mensheid/aarde- zijn een kritiek punt voorbij. Je kan dan snaren zoeken om uw viool te herstellen terwijl de Titanic zinkt of ge leert zwemmen in de kou als er niet voldoende sloepen zijn. Hoe dan ook, iedereen gaat uiteindelijk dood. 

Ik heb hier voldoende tekens van de eindtijd gedeeld. 5G en geo engineering is zoooo eindtijd, monetair ook maar dat is des duivels. Je kan niet met iets slecht iets goed doen. Ze zeggen niet zomaar dat geld de kern van het kwaad is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik weet dat je er niet zozeer in gelooft, maar we - de mensheid/aarde- zijn een kritiek punt voorbij. Je kan dan snaren zoeken om uw viool te herstellen terwijl de Titanic zinkt of ge leert zwemmen in de kou als er niet voldoende sloepen zijn. Hoe dan ook, iedereen gaat uiteindelijk dood. Ik heb hier voldoende tekens van de eindtijd gedeeld. 5G en geo engineering is zoooo eindtijd, monetair ook maar dat is des duivels. Je kan niet met iets slecht iets goed doen. Ze zeggen niet zomaar dat geld de kern van het kwaad is. 

Ja, er zijn nu geen positieve gedachten meer mogelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid