Spring naar bijdragen
Gaitema

Eindtijd

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Gaitema:

Ach zo, nou dat was niet best doen in de jaren 30 en 40

Soms zegt men dat één van de grootste problemen in de Westerse samenleving de kloof tussen arm en rijk is, dat is waar. Echter, dit is een ‘Westerse’ manier om ernaar te kijken, louter gekwantificeerd als de inkomenskloof. En hoe alarmerend die kloof ook is, er is nog een zorgwekkender kloof nl. de innerlijke kloof, een cultuurkloof, een kloof in bewustzijn, een kloof in de diepte. Als het zwaartepunt van een samenleving meer en meer verschuift, als steeds meer mensen overgaan van egocentrisch naar etnocentrisch en wereldcentrisch, dan plaatst dit een zware last op de samenleving om die mensen ‘verticaal’ te integreren op verschillende diepten in hun eigen ontwikkeling. En hoe dieper het zwaartepunt van een cultuur ligt, des te groter is de noodzaak en de last van deze verticale integratie. Zoals altijd maakt het nieuwe en hogere zwaartepunt de beschikbaarheid van de hogere of diepere structuren voor individuele burgers mogelijk, maar garandeert het die niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Gaitema:

Oké, zal best 🤔

Ach zo, nou dat was niet best doen in de jaren 30 en 40

Ik heb zelf wat moeilijks termen opgezocht. Ik denk dat ik je  snap. Het zijn ook eindtijdskenmerken ja.

Dus ja, climat change is de mens te wijten. Maar niet de kleine man, overheden doen aan geo engineering. HAARP is daar het sleutelwoord van, via chemtrails sproeien ze dan metalen die ze met HAARP geleiden, letterlijk.

2 uur geleden zei TTC:

Je kan altijd de Duivel inroepen als excuus. :)

Lucifer betekent lichtbrenger.

Of dood door vuur

bewerkt door Fundamenteel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Als we maar angstig kunnen blijven.

Ik ben daar niet bang van, ik wijs op de technieken in zijn systeem. Geld, muziek, geo engineering, mind control, ... Eerst moet dat duivelse systeem verslagen worden, en ik vrees deze niet. Daarvoor heeft ie net iets teveel gedregen :) Ik geloof in God en niet in een menselijke oplossing. De mens is het probleem net.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik ben daar niet bang van, ik wijs op de technieken in zijn systeem. Geld, muziek, geo engineering, mind control, ... Eerst moet dat duivelse systeem verslagen worden, en ik vrees deze niet. Daarvoor heeft ie net iets teveel gedregen :) Ik geloof in God en niet in een menselijke oplossing. De mens is het probleem net.

Bijna onwaarschijnlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bijna onwaarschijnlijk.

Kijk eens goed rond naar de wereld :) exposure overal. Nowhere to hide. De enige manier dat de duivel zijn agenda nog kan verkopen is door censuur, persvrijheid,en de vrijheid van meningsuiting in te perken.

als jij denkt dat mensen niet op straat zullen komen zou ik eens goed kijken in uw achtertuin. Gros van de politici zijn reeds dead men walking. En terecht!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Kijk eens goed rond naar de wereld :) exposure overal. Nowhere to hide. De enige manier dat de duivel zijn agenda nog kan verkopen is door censuur, persvrijheid,en de vrijheid van meningsuiting in te perken. als jij denkt dat mensen niet op straat zullen komen zou ik eens goed kijken in uw achtertuin. Gros van de politici zijn reeds dead men walking. En terecht!

Straks is het WOIII en je hebt niets gedaan om een en ander te vermijden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Straks is het WOIII en je hebt niets gedaan om een en ander te vermijden.

Ik heb mensen gewezen wat de gevolgen van bepaalde oorzaken zijn. Men koos alsnog de tv te geloven en onschuldigen neer te maaien in Libië. Ik roep al sedert Irak (Obama niet Bush) dat het westen collaboreert met jihadisten. Het drong maar door toen ik foto’s van het Assad regime vergeleek met de strijders die het westen bewapende. Zonder Rusland en Iran was Syrië gevallen en was heel het midden oosten een kalifaat geworden. Het westen is maar bijgedraaid omdat ze achterhaald is en de grote beer (Rusland) uit zijn slaap na de koude oorlog ontwaakte.

zo nu ook TTC mag Rusland zijn weg tot Berlijn of Brussel vinden en heel die top daar eens aan een regime change onderwerpen. Oogsten wat ze zaaiden. Verschil tussen u en mij zal zijn dat ik mijn handjes niet in de lucht zal steken met de befaamde quote: wir haben es das nicht gewusst

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Dus ja, climat change is de mens te wijten. Maar niet de kleine man, overheden doen aan geo engineering. HAARP is daar het sleutelwoord van, via chemtrails sproeien ze dan metalen die ze met HAARP geleiden, letterlijk.

Heb je daar interessante bronnen voor?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Gaitema:

Heb je daar interessante bronnen voor?

Meestal geef ik kernwoorden in de hoop dat mensen zelf op research gaan :D Want er is echt wel een goed filter voor nodig waar je enkele stukken moet negeren, waar je andere dan weer moet verbinden met andere externe bronnen. Ik heb daar nochtans eens wat uitgebreider over gepost in dit onderwerp met links naar satellieten waar je de onnatuurlijke wolkenvelden veelal livestream kan volgen. Op youtube hoef je maar geo engineering of chemtrails te typen en je krijgt een hele lijst. Amateur beelden die straalhard bewijzen dat het geen natuurlijke wolkenvelden zijn. Men heeft zelfs stalen door onafhankelijke labo’s laten testen waar bewezen wordt dat ze metalen sproeien.  

Hier is een voorbeeld van een wolkenveld dat ook in de benelux wordt waargenomen. Haarp in werking 👇🏻

https://www.alertgroepen.nl/documentatie/chemtrails-geo-engineering-haarp-klimaat/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik heb mensen gewezen wat de gevolgen van bepaalde oorzaken zijn. Men koos alsnog de tv te geloven en onschuldigen neer te maaien in Libië. Ik roep al sedert Irak (Obama niet Bush) dat het westen collaboreert met jihadisten. Het drong maar door toen ik foto’s van het Assad regime vergeleek met de strijders die het westen bewapende. Zonder Rusland en Iran was Syrië gevallen en was heel het midden oosten een kalifaat geworden. Het westen is maar bijgedraaid omdat ze achterhaald is en de grote beer (Rusland) uit zijn slaap na de koude oorlog ontwaakte. zo nu ook TTC mag Rusland zijn weg tot Berlijn of Brussel vinden en heel die top daar eens aan een regime change onderwerpen. Oogsten wat ze zaaiden. Verschil tussen u en mij zal zijn dat ik mijn handjes niet in de lucht zal steken met de befaamde quote: wir haben es das nicht gewusst

Mensen zijn enkel gemaakt om oorlog te maken, misschien heeft dat een gegronde reden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Bastiaan73:

Volgens mij is het een typefout en moet het ego engineering zijn.

Dat doet de muziekindustrie en Hollywood. 

38 minuten geleden zei TTC:

Mensen zijn enkel gemaakt om oorlog te maken, misschien heeft dat een gegronde reden.

Ja het staat vrij goed beschreven in Genesis en Henoch. Volgens velen heeft men bewust Henoch uit de bijbel gestript omdat die de duivel te gedetailleerd beschrijft. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja het staat vrij goed beschreven in Genesis en Henoch. Volgens velen heeft men bewust Henoch uit de bijbel gestript omdat die de duivel te gedetailleerd beschrijft. 

God heeft het allemaal zo bedoeld, nochtans logisch wanneer je een en ander diepgaander beschouwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

God heeft het allemaal zo bedoeld, nochtans logisch wanneer je een en ander diepgaander beschouwd.

God heeft telkens de kloof willen dichten na de zondeval. Maar er is iets slecht in onze wereld en geest gekomen. 

Ik overdrijf niet als ik zeg dat ze al heel ver met mind control staan. Dat project heet "MK ultra". Dat is niet van God maar het beestensysteem waarvoor de openbaringen ons waarschuwen. Global warming etc zijn misleidingen om u van de waarheid weg te houden. Namelijk dat grote techbedrijven (reuzen) aan geo engineering bezig zijn. Ze steken het op ons, maar laat eens referenda spreken alvorens die elite verder naar de kleine man wijst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

God heeft telkens de kloof willen dichten na de zondeval. Maar er is iets slecht in onze wereld en geest gekomen. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ze al heel ver met mind control staan. Dat project heet "MK ultra". Dat is niet van God maar het beestensysteem waarvoor de openbaringen ons waarschuwen. Global warming etc zijn misleidingen om u van de waarheid weg te houden. Namelijk dat grote techbedrijven (reuzen) aan geo engineering bezig zijn. Ze steken het op ons, maar laat eens referenda spreken alvorens die elite verder naar de kleine man wijst.

Denk je dat morgen die zondeval stopt dan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Denk je dat morgen die zondeval stopt dan? 

Morgen zou wat snel zijn. De grote misleiding heeft nog enkele fases te doorgaan alvorens de Armageddon start. Gedenk de derde tempel, disclosure rond "aliens", rfid chips, dat sociaal puntensysteem in China. 

Het zal niet lang duren voor China die tech optimaliseerde en aan andere landen zal verkopen. Uw gedrag bepaalt uw score en aan de hand van uw punten heb je voorrang of niet op voordelen, betaal je minder of meer voor levensmiddelen. AI wordt niet in ons voordeel toegepast, het draait rond controle. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Fundamenteel:

Morgen zou wat snel zijn. De grote misleiding heeft nog enkele fases te doorgaan alvorens de Armageddon start. Gedenk de derde tempel, disclosure rond "aliens", rfid chips, dat sociaal puntensysteem in China. Het zal niet lang duren voor China die tech optimaliseerde en aan andere landen zal verkopen. Uw gedrag bepaalt uw score en aan de hand van uw punten heb je voorrang of niet op voordelen, betaal je minder of meer voor levensmiddelen. AI wordt niet in ons voordeel toegepast, het draait rond controle. 

Je hebt wel heel vreemde gedachten, of mis je iets in het verhaal?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

God heeft telkens de kloof willen dichten na de zondeval.

Iets wat haaks op elkaar staat, valt niet te dichten of te rijmen met elkaar. Dat kost strijd.

Vandaar het zwaard, en het vuur, ter scheiding, reiniging en loutering.

bewerkt door thom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei thom:

Iets wat haaks op elkaar staat, valt niet te dichten of te rijmen met elkaar. Dat kost strijd.

Dacht ik ook, er blijkt maar weinig elementaire kennis om vervolgens wel allerhande wilde uitspraken te lanceren. Maar zo gaat het nu eenmaal. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei thom:

Dacht ik ook, er blijkt maar weinig elementaire kennis om vervolgens wel allerhande wilde uitspraken te lanceren. Maar zo gaat het nu eenmaal. :)

Ha, herken je de eigen stijl.. 😎

Het kruis is hét voorbeeld hierin; de horizontale balk als het dualisme, de verticale als de inwerking van de Geest. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei thom:

Ha, herken je de eigen stijl.. Het kruis is hét voorbeeld hierin; de horizontale balk als het dualisme, de verticale als de inwerking van de Geest. 

Volledig de kluts kwijt in het spel maar die verwarring wist men netjes te parkeren bij de duivel. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei TTC:

Je hebt wel heel vreemde gedachten, of mis je iets in het verhaal?

Ik denk dat ik een duidelijk verhaal schets maar de essentie daar niet van doordringt. Dat komt door die mind control he :)

2 uur geleden zei thom:

Vandaar het zwaard, en het vuur, ter scheiding, reiniging en loutering.

De mens koos de kant van de duivel. God stuurde profeten en Zijn Zoon die kloof te dichten. Maar nog steeds kiest de mens de kant van onderdrukking uit angst voor vervolging. Ik word liever vervolgd dan te zwijgen. Give me freedom or take my life. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar nog steeds kiest de mens de kant van onderdrukking uit angst voor vervolging. Ik word liever vervolgd dan te zwijgen.

Het gaat niet over een uiterlijke strijd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid