Spring naar bijdragen
Gaitema

Eindtijd

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat ik deel komt uit research waar ik de helft van mijn leven toewijdde. Het is wat het is, ongeacht wat men er van denkt. Je kan natuurlijk geloven dat dictators geweldloos opzij gaan staan, of hopen dat ze zich laten omkopen. Maar ik geloof in rechtvaardigheid. De diepgang ging verloren waar jij weigerde de slachtoffers in de ogen te kijken. 2 can play that game.

Ik hou er niet zo van dat ik m'n verstand zou moeten gebruiken, en al zeker niet wanneer ik daarmee het risico loop om voor schut te staan.

bewerkt door TTC

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Ik hou er niet zo van dat ik m'n verstand zou moeten gebruiken, en al zeker niet wanneer ik daarmee het risico loop om voor schut te staan.

I am whatever you say I am. 

Ze doen aan geo engineering, 4G is kankerverwekkend, 5G nog meer, 5G zal de weersatellieten beïnvloeden waardoor het weer niet meer te voorspellen is. Ergo niet meer waar te nemen is hoe hard ze ermee sjoemelen. De EU is de fascist en nam via de VN nazi’s aan, Amerika ook. Dat derde rijk wordt nu verkocht als globalisme. Hitler was anti Joden en pro islam. Hoe is dat anders dan wat de VN en de EU doen? Denk je dat het stijgende anti semitisme toeval is? Neen dat is agenda van fascisten. Kies uw kant goed, ik sta liever voor schut te zeggen waarvoor ik sta dan me in bochten te wringen er beter uit te komen. Thanks but no thanks.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

I am whatever you say I am. Ze doen aan geo engineering, 4G is kankerverwekkend, 5G nog meer, 5G zal de weersatellieten beïnvloeden waardoor het weer niet meer te voorspellen is. Ergo niet meer waar te nemen is hoe hard ze ermee sjoemelen. De EU is de fascist en nam via de VN nazi’s aan, Amerika ook. Dat derde rijk wordt nu verkocht als globalisme. Hitler was anti Joden en pro islam. Hoe is dat anders dan wat de VN en de EU doen? Denk je dat het stijgende anti semitisme toeval is? Neen dat is agenda van fascisten. Kies uw kant goed, ik sta liever voor schut te zeggen waarvoor ik sta dan me in bochten te wringen er beter uit te komen. Thanks but no thanks.

Het is een verloren zaak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Stap per stap. Domino per domino. Kijk eens naar Parijs. En dan niet op de vrt maar via livestream op de social media. 

Zal niet lukken, ze zullen in verwarring blijven leven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Zal niet lukken, ze zullen in verwarring blijven leven.

Als Macron al een helikopter klaar heeft staan om te vluchten... 

Die man kan zich niet meer tussen het volk verplaatsen of vanop afstand speechen. 

Je klinkt als een nazi collaborateur die ervan uitging dat Hilter ging winnen. Of dat nu onbewust, doelbewust of vanuit het stockholmsyndroom gebeurt maakt weinig verschil. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als Macron al een helikopter klaar heeft staan om te vluchten... Die man kan zich niet meer tussen het volk verplaatsen of vanop afstand speechen. Je klinkt als een nazi collaborateur die ervan uitging dat Hilter ging winnen. Of dat nu onbewust, doelbewust of vanuit het stockholmsyndroom gebeurt maakt weinig verschil. 

Ja, Macron komt straks dat helikoptergeld uitdelen, stel je voor.

Citaat

Stel dat er op een dag een helikopter vliegt boven deze gemeenschap en een extra duizend dollar in bankbiljetten uitwerpt, die, vanzelfsprekend, snel worden verzameld door de leden van de gemeenschap. Laten we verder veronderstellen dat iedereen ervan overtuigd is, dat dit een unieke gebeurtenis is die nooit zal worden herhaald. (Milton Friedman)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wist dat je dat ging zeggen  Maar zoals gebleken, ze willen zijn geld niet. Aftreden is de eis. 

Het is hopeloos, bereid je maar rustig voor op de volgende episode van hetzelfde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een Franse revolutie mag zich best hetzelfde voordoen ja Zo met de guillotine op het marktplein haha

Als er maar veel geweld en bloed bij komt kijken, zo maken ze mensen blij tegenwoordig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat heet rechtvaardigheid. 

En dat noemt christendom?

3 minuten geleden zei sjako:

Wie anders dan God kan bepalen wat rechtvaardigheid is? 

Ja, we mogen er zelf niet meer over nadenken, een optie zoals Jezus ook al zei.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei sjako:

Wie anders dan God kan bepalen wat rechtvaardigheid is? 

Ons geweten. En dat knaagt en velen azen op het hoofd van enkele leiders. Als dit gebeurt juich ik de pletter uit mijn lijf.

1 minuut geleden zei TTC:

Hopeloze wereld is het.

Dus fix hem niet. Rather destroy it.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Zo vergaat het de mensheid.

De mensheid is een product van de duivel. 

Kijk hoeveel we met ons meetrekken in de hoop ons leven enkele jaren te rekken. Zwijgen is toestemmen, gebruik maken van de middelen is medeplichtig. Zelfs een medicijn tegen alzheimer wordt ontworpen door andere dieren bewust hersenschade toe te brengen. Ik ga nog liever dood dan dat ik zulke medicatie moet slikken. Weinigen zijn bereid te sterven, heel weinigen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

De mensheid is een product van de duivel. Kijk hoeveel we met ons meetrekken in de hoop ons leven enkele jaren te rekken. Zwijgen is toestemmen, gebruik maken van de middelen is medeplichtig. Zelfs een medicijn tegen alzheimer wordt ontworpen door andere dieren bewust hersenschade toe te brengen. Ik ga nog liever dood dan dat ik zulke medicatie moet slikken. Weinigen zijn bereid te sterven, heel weinigen.

De wedergeboorten bij Albert Heyn zijn in solden, alvast benieuwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Fundamenteel:

Is dat niet 10 cent per flesje? Beter niet doen, maar toemme toch khem deust. 

In de volksmond, there is a crack in everything, that’s how the light gets in. Ook hier is het goed om te relativeren en te nuanceren, met hypomaan kan immers ook verwezen worden naar vlindereffecten. Dit zijn minieme fluctuaties die een cascade aan gevolgen induceren, dit kan zowel goedschiks als kwaadschiks. We bekijken het hier positief, zo kunnen kleine systeemveranderingen het hedendaagse systeem onder druk zetten waardoor het ook instort en/of een grondige transformatie ondergaat. Sociale innovatie betekent hier creatieve destructie, als het wegnemen van die obstakels die het geambieerde herstel nadelig beïnvloeden. Op deze manier kan de co-creatieve modus operandi zich steeds meer nestelen binnen de samenleving en dat alsof een en ander uit het niets komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

In de volksmond, there is a crack in everything, that’s how the light gets in. Ook hier is het goed om te relativeren en te nuanceren, met hypomaan kan immers ook verwezen worden naar vlindereffecten. Dit zijn minieme fluctuaties die een cascade aan gevolgen induceren, dit kan zowel goedschiks als kwaadschiks. We bekijken het hier positief, zo kunnen kleine systeemveranderingen het hedendaagse systeem onder druk zetten waardoor het ook instort en/of een grondige transformatie ondergaat. Sociale innovatie betekent hier creatieve destructie, als het wegnemen van die obstakels die het geambieerde herstel nadelig beïnvloeden. Op deze manier kan de co-creatieve modus operandi zich steeds meer nestelen binnen de samenleving en dat alsof een en ander uit het niets komt.

En dat is waar wij van mening verschillen. Er wordt teveel bij nagedacht. 

Het is echter simpel:

Oorlog/revolutie, tijd van anarchie, dode dictators, vrede. 

Nu zal die strijd wellicht wat langer dan wo2 duren, maar ik verzeker u dat ie gestreden wordt en dat het erop of eronder is. Wij willen bloed voor bloed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid