Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei TTC:

Het is je eigen keuze in welke wereld je morgen wil wakker worden.

Zoals het Marrakeshpact onze keuze was? Als de meerderheid tegen is voert de linkerzijde toch een staatsgreep uit om de grootste partij te ontslagen? Die dan maar een charade voerde omdat niemand van het Marrakeshpact sprak tot VB aan de bel trok.

Deze wereld is geen om u op aan te passen. Eerder u tegen af te zetten. Genoeg is genoeg. Ich habe es gewusst.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zoals het Marrakeshpact onze keuze was? Als de meerderheid tegen is voert de linkerzijde toch een staatsgreep uit om de grootste partij te ontslagen? Die dan maar een charade voerde omdat niemand van het Marrakeshpact sprak tot VB aan de bel trok. Deze wereld is geen om u op aan te passen. Eerder u tegen af te zetten. Genoeg is genoeg. Ich habe es gewusst.

Jouw taak in het geheel is het onderstaande, enkel opletten dat je hierin niet in doorschiet waardoor het 5D-perspectief niet kan groeien.

Een samenleving vanuit 3D kenmerkt zich door macht, hebzucht, dominantie, controle, bemoeienis, overheersing, competitie, dualiteit, ego-denken. Doordat de aarde haar energiefrequentie aan het verhogen is, komen veel schandalen aan het licht en komen mensen op voor hun rechten. Dit hebben we nodig om te komen tot een samenleving vanuit 5D. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Jouw taak in het geheel is het onderstaande, enkel opletten dat je hierin niet in doorschiet waardoor het 5D-perspectief niet kan groeien.

Een samenleving vanuit 3D kenmerkt zich door macht, hebzucht, dominantie, controle, bemoeienis, overheersing, competitie, dualiteit, ego-denken. Doordat de aarde haar energiefrequentie aan het verhogen is, komen veel schandalen aan het licht en komen mensen op voor hun rechten. Dit hebben we nodig om te komen tot een samenleving vanuit 5D. 

Hitler is ook niet door 5D verslagen maar gewoon vanuit zijn eigen dimensie. Moet je Verhofstadt eens zien speechen over de soevereiniteit en dat vergelijken met Adolfke Hitler. 

Wat hij zegt: “ wij veroorzaken een probleem in jullie landen en de enige uitweg is ons de volledige bevoegdheid over alle deelstaten geven.” Team Juncker in Brussel, Macron, Merkel en Verhofstadt de touwtjes van Europa geven, stel u voor zeg :)

Laten we eerst toekijken hoe het kwaad met tak en wortel uitgeroeid wordt en dan praten. Tot dan ben ik in een andere neutralere dimensie op off aan het toekijken met leedvermaak.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hitler is ook niet door 5D verslagen maar gewoon vanuit zijn eigen dimensie. Moet je Verhofstadt eens zien speechen over de soevereiniteit en dat vergelijken met Adolfke Hitler. Wat hij zegt: “ wij veroorzaken een probleem in jullie landen en de enige uitweg is ons de volledige bevoegdheid over alle deelstaten geven.” Team Juncker in Brussel, Macron, Merkel en Verhofstadt de touwtjes van Europa geven, stel u voor zeg :)Laten we eerst toekijken hoe het kwaad met tak en wortel uitgeroeid wordt en dan praten. Tot dan ben ik in een andere neutralere dimensie op off aan het toekijken met leedvermaak.

Misschien kan je de afgelopen 2000 jaar even navertellen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Misschien kan je de afgelopen 2000 jaar even navertellen?

Wel concreet: de duivel is verslagen door Christus, dus de duivel doet er nu alles aan mensen te misleiden. Nu met de high tech is alles in een versnelde dynamiek gesprongen. Het gaat niet over ons verleden, ook niet het heden want dat is niet wat we voor onszelf wensten. Dit gaat over ons thuisland, ons continent en over het feit dat ons eigen bestuur zich tegen ons keert.

Macron is echt gek geworden. Zijn volk keert zich tegen hem en plots komen daar vliegtuigen tsjokvol toe uit Afrika met economische migranten. Tick tock. The end is near.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wel concreet: de duivel is verslagen door Christus, dus de duivel doet er nu alles aan mensen te misleiden. Nu met de high tech is alles in een versnelde dynamiek gesprongen. Het gaat niet over ons verleden, ook niet het heden want dat is niet wat we voor onszelf wensten. Dit gaat over ons thuisland, ons continent en over het feit dat ons eigen bestuur zich tegen ons keert.

Macron is echt gek geworden. Zijn volk keert zich tegen hem en plots komen daar vliegtuigen tsjokvol toe uit Afrika met economische migranten. Tick tock. The end is near.

Zag er gisteren nog een reportage over op YouTube. We stevenen af op een catastrofe. Iets wat ook al voorspelt is in de Bijbel. Namelijk de Grote Verdrukking wat uit gaat monden in Armageddon. We zitten er dicht tegen aan. 

49 minuten geleden zei Fundamenteel:

Deze wereld is geen om u op aan te passen. Eerder u tegen af te zetten. Genoeg is genoeg. Ich habe es gewusst.

Dingen gaan zoals ze moeten gaan. Probeer er geen weerstand tegen te bieden. Verloren moeite die je beter ergens anders in kan stoppen. Christenen zijn niet voor niets geen deel van deze wereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei sjako:

Zag er gisteren nog een reportage over op YouTube. We stevenen af op een catastrofe. Iets wat ook al voorspelt is in de Bijbel. Namelijk de Grote Verdrukking wat uit gaat monden in Armageddon. We zitten er dicht tegen aan. 

Dingen gaan zoals ze moeten gaan. Probeer er geen weerstand tegen te bieden. Verloren moeite die je beter ergens anders in kan stoppen. Christenen zijn niet voor niets geen deel van deze wereld.

Ik doe daar ook niets in. Wel ga ik wat meer doen voor mensen die dat zouden nodig hebben. Maar deelnemen of verzetten tegen dit systeem? Neen bedankt. Het is reeds volbracht en Zijn wil geschiede. 

We stevenen inderdaad op iets gigantisch af. En daar hebben wij minder aandeel in dat die hoogmoedige politici die denken het te kunnen oplossen of controleren. De grote misleiding is van start, de politiek keert zich tegen ons en de geest is uit de fles. 

Ik pak mijne boel en verhuis uit de grootstad alleszins.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik pak mijne boel en verhuis uit de grootstad alleszins.

Misschien nog niet eens zo'n gek idee. Maar voor Armageddon is niet weg te lopen. Het wordt een spannende tijd! Blijf dicht bij Christus, onze beschermer. Probeer zoveel mogelijk de waarheid te begrijpen en bestrijd het kwaad met liefde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei sjako:

Misschien nog niet eens zo'n gek idee. Maar voor Armageddon is niet weg te lopen. Het wordt een spannende tijd! Blijf dicht bij Christus, onze beschermer. Probeer zoveel mogelijk de waarheid te begrijpen en bestrijd het kwaad met liefde.

Stel u voor, daar zo eindelijk gesetteld zijn en dan een stijgende zeespiegel :D 

Ik neem toch mijn kansen. Door wat te rijpen in mijn leeftijd zie ik waarmee bejaarden geconfronteerd worden en hoe ze wegkwijnen, geen personeel voor is en echt mensonwaardig sterven. Dat steekt ons systeem vakkundig weg en mensen die constant op hun smartphone kleven nemen dat niet meer waar. We worden apathisch gevormd en hoeven niet eens meer voor onszelf na te denken. Maar de dood komt ons allemaal verzamelen op een dag en dan zullen wij zien waar onze belangen lagen als we op ons sterfbed onze dierbaren deze wereld nalaten. Ich habe es gewusst.

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wel concreet: de duivel is verslagen door Christus, dus de duivel doet er nu alles aan mensen te misleiden. Nu met de high tech is alles in een versnelde dynamiek gesprongen. Het gaat niet over ons verleden, ook niet het heden want dat is niet wat we voor onszelf wensten. Dit gaat over ons thuisland, ons continent en over het feit dat ons eigen bestuur zich tegen ons keert. Macron is echt gek geworden. Zijn volk keert zich tegen hem en plots komen daar vliegtuigen tsjokvol toe uit Afrika met economische migranten. Tick tock. The end is near.

Als de duivel al verslagen is door christus waarom heeft iedereen het dan altijd over de duivel? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Christus heeft hem verslagen. Jij en ik niet, dat kan alleen door Hem te volgen. Te zien de situatie zijn we er nog niet bij denk ik. 

De duivel loopt hier nog rond zeg al altijd, enige nuchterheid in je redevoering misschien gepast.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

De duivel loopt hier nog rond zeg al altijd, enige nuchterheid in je redevoering misschien gepast.

Ik vind nuchtere mensen geconditioneerd naar een systeem dat ze gewoon van jongs af aanvaard hebben waardoor ze ermee gebrainwasht zijn. Alsof iedereen een kort termijn geheugen heeft en vergeet wat ons aangedaan wordt, hoe erger ze het maken. Ze hoeven er niet eens moeite voor te doen, de mens is zo beïnvloedbaar dat iedereen het elkaar opdringt. Heers en verdeel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik vind nuchtere mensen geconditioneerd naar een systeem dat ze gewoon van jongs af aanvaard hebben waardoor ze ermee gebrainwasht zijn. Alsof iedereen een kort termijn geheugen heeft en vergeet wat ons aangedaan wordt, hoe erger ze het maken. Ze hoeven er niet eens moeite voor te doen, de mens is zo beïnvloedbaar dat iedereen het elkaar opdringt. Heers en verdeel.

Ofwel is de duivel verslagen, ofwel is de duivel niet verslagen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Nogmaals: Christus versloeg de duivel, wij niet. Het enige dat je kan doen is u bewapenen met het geloof en door naar het geloof te handelen de satan weerstaan. Ik wens u alvast veel succes :) 

Vooral niet vergeten te sterven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Willempie:

Speciaal voor jou, beste TTC. Er is alle reden voor hoop!

In 3D wordt alles onthuld.

Citaat

Een groot gedeelte van de verwarring over de 144.000 is een gevolg van de valse doctrines van de Jehova’s Getuigen. De Jehova’s Getuigen beweren dat de 144.000 een limiet zou zijn voor het aantal mensen dat met Christus in de hemel zal heersen en de eeuwigheid met God zal doorbrengen. Deze 144.000 hebben volgens de Jehova’s Getuigen de hemelse hoop. Mensen die niet wedergeboren zijn zullen de aardse hoop genieten – een paradijs op aarde waar Christus en de 144.000 zullen heersen. We kunnen hierin duidelijk zien dat deze leer van de Jehova’s Getuigen een kastensysteem in het hiernamaals opzet, met daarin een heersende klasse (de 144.000) en de mensen die door hen bestuurd zullen worden. (bron)

 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid