Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

10 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat maakt u niet onsterfelijk op deze wereld he. We are all gonna die.

Het is stilaan gedaan met al die geboden die je ons oplegt, we mogen onszelf worden als normale mensen met respect voor anderen en het leven.

Citaat

In de derde dimensie kennen we tijd als een lineair gegeven. Gisteren, vandaag en morgen, verleden en toekomst, maken deel uit van tijd en ruimte. We hebben tijd nodig om een idee uit te werken, maar hebben daar ook een juiste tijd van manifestatie (ruimte) voor nodig. Door ons handelen en door onze impulsen te volgen leren we over zuiverheid en waarheid. Schuldgevoel en fouten spelen een rol. Onbewust laat jouw persoonlijkheid zich in het vormgeven van je leven leiden door pijnlijke ervaringen in je vroege kinderjaren en vorige levens. Dit belemmert je om te kunnen zijn in wie je werkelijk bent en om vanuit je ware zijn – vanuit vrijheid zonder zelfopgelegde beperkingen – keuzes en beslissingen te kunnen maken. Onze blik is veelal naar buiten gericht, ‘zo hoort het, ergens aan voldoen’. (bron)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei TTC:

Het is stilaan gedaan met al die geboden die je ons oplegt, we mogen onszelf worden als normale mensen met respect voor anderen en het leven.

 

Heb je die youtube film trouwens gezien? Met die wolk die artificieel lijkt? Respect voor het leven reikt verder dan monetaire. Dat is een constante strijd tegen de dagelijkse onderdrukking.

5G in Nederland. Zwijgen is toestemmen. ??

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Heb je die youtube film trouwens gezien? Met die wolk die artificieel lijkt? Respect voor het leven reikt verder dan monetaire. Dat is een constante strijd tegen de dagelijkse onderdrukking. 5G in Nederland. Zwijgen is toestemmen.

We trappen niet meer in die valkuilen, het enige doel is al het goede te ondermijnen.

7 uur geleden zei Fundamenteel:

Ikke geboden opleggen? Dat is nieuw. Ik leef en laat leven, zo ik dacht. 

Melancholische beproevingen kun je nu dus achter je laten, want het weten vanuit essentie maakt dat liefde een existentieel feit van de eerste orde is, in waarachtigheid en terugstroming, op alle niveaus. Je hoeft dus niet meer vurig te wensen, je weet! Doordat je ervaart. Je leeft vanuit creatie, je verwerkelijkt. De liefde verbastert niet langer, is niet meer slap en krachteloos, steunt niet langer op macht en afhankelijkheid maar verbind je met een existentiële ander.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei TTC:

We trappen niet meer in die valkuilen, het enige doel is al het goede te ondermijnen.

Melancholische beproevingen kun je nu dus achter je laten, want het weten vanuit essentie maakt dat liefde een existentieel feit van de eerste orde is, in waarachtigheid en terugstroming, op alle niveaus. Je hoeft dus niet meer vurig te wensen, je weet! Doordat je ervaart. Je leeft vanuit creatie, je verwerkelijkt. De liefde verbastert niet langer, is niet meer slap en krachteloos, steunt niet langer op macht en afhankelijkheid maar verbind je met een existentiële ander.

Dat je er nu wel of niet in trapt zal overheden worst wezen. Zij verpesten het leven en met wat kumbaya te gaan zingen zullen ze niet stoppen neen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Dat je er nu wel of niet in trapt zal overheden worst wezen. Zij verpesten het leven en met wat kumbaya te gaan zingen zullen ze niet stoppen neen.

Je sleurt iedereen steeds terug mee naar de toxische omgeving, hierdoor krijgt het nieuwe geen kans om zichtbaar te worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

Je sleurt iedereen steeds terug mee naar de toxische omgeving, hierdoor krijgt het nieuwe geen kans om zichtbaar te worden.

Het is ook een toxische omgeving. Ze sproeien dat boven uw hoofd uit, dat valt op gewassen die wij eten, dringt in het grondwater dat wij drinken, komt in onze longen, bloedbaan, ... Ze manipuleren er het weer mee maar gaan u dan wijsmaken dat uw consumptie de oorzaak is terwijl zij de kak fabriceren. 

Ik doe dat niet, ik wijs erop dat het gebeurt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is ook een toxische omgeving. Ze sproeien dat boven uw hoofd uit, dat valt op gewassen die wij eten, dringt in het grondwater dat wij drinken, komt in onze longen, bloedbaan, ... Ze manipuleren er het weer mee maar gaan u dan wijsmaken dat uw consumptie de oorzaak is terwijl zij de kak fabriceren. Ik doe dat niet, ik wijs erop dat het gebeurt. 

Je had a lang het nieuwe kunnen integreren en dat cultiveren, zo hadden veel meer mensen daar kennis van kunnen nemen waardoor ze hetzelfde zouden doen.

Citaat

We maken allen deel uit van één reusachtige familie. Wij zijn dragers van hetzelfde zaad van het licht van de Schepper dat naar de Aarde is gekomen als Lemuriërs en daarna ook als Atlantiërs. Nu scheppen wij samen in liefde en eenheid een nieuwe Aarde en een nieuwe manier van zijn op deze planeet. Er ontstaat een nieuw bewustzijn dat elke pijn, elke moeite, elk verdriet en elke traan met goud zal belonen. Laat de diamant in je hart elke dag feller stralen'. (bron)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Je had a lang het nieuwe kunnen integreren en dat cultiveren, zo hadden veel meer mensen daar kennis van kunnen nemen waardoor ze hetzelfde zouden doen.

 

Wat je ook gelooft, toepast op jezelf, aanvaard, praktiseert.... de elementen waaraan we onderworpen worden veranderen daarmee niet. 

Als ze door het bereik van een 5G netwerk te testen honderden vogels doden, hoeft iemand die daarvan wegkijkt mij echt geen respect in het leven bij te brengen. Integendeel, ik zet deze strijd verbitterd door zodat geen dierbare daar zonder een verzet aan onderworpen wordt. Ieder zijn koers, maar dit is de eindtijd voor uw very own eyes. Door ervan weg te kijken en alternatieven te bedenken zal die situatie eerder erger worden. 

Whatever pushes you, push it back

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat je ook gelooft, toepast op jezelf, aanvaard, praktiseert.... de elementen waaraan we onderworpen worden veranderen daarmee niet. Als ze door het bereik van een 5G netwerk te testen honderden vogels doden, hoeft iemand die daarvan wegkijkt mij echt geen respect in het leven bij te brengen. Integendeel, ik zet deze strijd verbitterd door zodat geen dierbare daar zonder een verzet aan onderworpen wordt. Ieder zijn koers, maar dit is de eindtijd voor uw very own eyes. Door ervan weg te kijken en alternatieven te bedenken zal die situatie eerder erger worden. Whatever pushes you, push it back

Niet voor jou maar voor de aandachtige lezers geven we de handleiding mee.

Citaat

Wij (en de Aarde) worden opgetild naar een hoger bewustzijn. Dit is nogal een proces als je er goed over nadenkt. Want alles in ons dat hiermee niet in harmonie is en vastzit in structuren van lager bewustzijn zal ‘losgetrild’ worden naar een hogere lichttrilling. Eeuwen hebben we dat in een dualistische 3D-wereld kunnen vasthouden, nu lukt dat niet meer. En dat kan gepaard gaan met onverklaarbare of toenemende fysieke klachten, innerlijke conflicten of onverklaarbare emoties. (bron)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei TTC:

Niet voor jou maar voor de aandachtige lezers geven we de handleiding mee.

 

Ja zoals kundalini, chakras, akasha kronieken etc. Concreet: new age.

Het is nochtans simpel: aanvaard je lot. Je ontsnapt niet aan entropie.

Hier en dit is mei 2019 alleen. Dit is niet fake noch normaal. Maar dan heb ik het over de wolkenvelden en niet die ufo’s. Hoewel er wereldwijd wel wat gaande blijkt op dat vlak. Trump zijn space force? Er gaat trouwens een asteroïde met eigen maan dit weekend onze aarde passeren. Ze vermoeden dat die ooit gaat botsen met de aarde, dus ze moeten wel een “defense-shield” in space bouwen. Die ufo’s zijn mijn inziens aardse tech en die geen aardse tech zijn komen eerder uit een andere dimensie dan planeet/stelsel.

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja zoals kundalini, chakras, akasha kronieken etc. Concreet: new age. Het is nochtans simpel: aanvaard je lot. Je ontsnapt niet aan entropie. Hier en dit is mei 2019 alleen. Dit is niet fake noch normaal. Maar dan heb ik het over de wolkenvelden en niet die ufo’s. Hoewel er wereldwijd wel wat gaande blijkt op dat vlak. Trump zijn space force? Er gaat trouwens een asteroïde met eigen maan dit weekend onze aarde passeren. Ze vermoeden dat die ooit gaat botsen met de aarde, dus ze moeten wel een “defense-shield” in space bouwen. Die ufo’s zijn mijn inziens aardse tech en die geen aardse tech zijn komen uit eerder uit een andere dimensie dan planeet/stelsel.

Hoe het noemt maakt niet uit, het gaat steeds over hetzelfde proces dat je grandioos mist.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Hoe het noemt maakt niet uit, het gaat steeds over hetzelfde proces dat je grandioos mist.

Maar dat proces staat perfect beschreven. Het komt zowat uit alle culturen op ons af. God heeft duidelijk gesproken. Kies uw kant, deze wereld of Hem. 

Iedere oplossing, alternatief dat afkomstig is van de mens corrumpeert en faalt uiteindelijk. Het maakt niet uit wat je u nu nog bedenkt, het is vijf na twaalf. We beperken dan beter de schade door een gezonde omgeving te bepleiten. Maar men leidt mensen af en maakt deze wijs dat het klimaat gelinkt is aan ons verbruik. Die deze propaganda in gang zette beheren daar natuurlijk de geldpot van. Ze zijn vanop de schoolbank bezig met ons te indoctrineren wat over wat en wie te denken. Ook hoe we dat moeten doen. Gedenk de politieke correctheid. Ze zijn systematisch bezig alles om te vormen en later hebben onze kinderen daar niets aan over.

Beetje gaan zweven op kundalini is nu echt niet de tijd. Wir haben es das gewusst.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar dat proces staat perfect beschreven. Het komt zowat uit alle culturen op ons af. God heeft duidelijk gesproken. Kies uw kant, deze wereld of Hem. Iedere oplossing, alternatief dat afkomstig is van de mens corrumpeert en faalt uiteindelijk. Het maakt niet uit wat je u nu nog bedenkt, het is vijf na twaalf. We beperken dan beter de schade door een gezonde omgeving te bepleiten. Maar men leidt mensen af en maakt deze wijs dat het klimaat gelinkt is aan ons verbruik. Die deze propaganda in gang zette beheren daar natuurlijk de geldpot van. Ze zijn vanop de schoolbank bezig met ons te indoctrineren wat over wat en wie te denken. Ook hoe we dat moeten doen. Gedenk de politieke correctheid. Ze zijn systematisch bezig alles om te vormen en later hebben onze kinderen daar niets aan over. Beetje gaan zweven op kundalini is nu echt niet de tijd. Wir haben es das gewusst.

Toen ik nog dom en naïef was dacht ik dat open dialoog wel eenvoudig zou zijn, ik haal er nu telkens het verzamelde studiewerk over alle religies bij om uit te leggen waarom dat niet zo is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Toen ik nog dom en naïef was dacht ik dat open dialoog wel eenvoudig zou zijn, ik haal er nu telkens het verzamelde studiewerk over alle religies bij om uit te leggen waarom dat niet zo is.

En ga je er nog altijd vanuit dat enkel uw alternatieven de weg zijn of was dat enkel toen je dom en naïef was?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Het is niet fake en heel normaal. Het probleem is dat de filmer, de poster en jij niet in de gaten hebben wat het is.

Je weet toch dat er gehele vierkante wolkenvelden uit space waar te nemen zijn? En er lang een hele doorlopende lijn was (van ik dacht noordpool tot zuidpool)

Wat oh wat is dan de oorzaak van deze bizarre wolkenvelden? Zeg het ons oh wijze dat beloof ik }-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je weet toch dat er gehele vierkante wolkenvelden uit space waar te nemen zijn?

Nog nooit van gehoord. Waarschijnlijk bij je eigen 'betrouwbare' mediabronnen opgepikt ?

22 minuten geleden zei Fundamenteel:

En er lang een hele doorlopende lijn was (van ik dacht noordpool tot zuidpool)

Dácht je dat? Ga nou eerst eens uitzoek wat het precies is geweest waar je op doelt. voordat je het gebruikt om anderen mee om de oren te slaan.

22 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat oh wat is dan de oorzaak van deze bizarre wolkenvelden? Zeg het ons oh wijze dat beloof ik }-)

Dat weet ik natuurlijk ook niet. De filmer had daar duidelijkheid over kunnen verschaffen door er bij te vertellen doe die wolk is ontstaan.  Of door gewoon rustig te filmen en de hele lucht in beeld te nemen. Helaas schijnt geen van beide filmers dat te kunnen (of te willen). Er zijn verschillende omstandigheden waardoor wolken met scherpe randen ontstaan. Ik weet niet wat hier het geval was, want ook dat wordt er niet bij verteld. 

Een gat in de bewolking ('cavum') is een bekend verschijnsel, meestal doordat er een vliegtuig doorheen vliegt. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Nog nooit van gehoord. Waarschijnlijk bij je eigen 'betrouwbare' mediabronnen opgepikt ?

Dácht je dat? Ga nou eerst eens uitzoek wat het precies is geweest waar je op doelt. voordat je het gebruikt om anderen mee om de oren te slaan.

Dat weet ik natuurlijk ook niet. De filmer had daar duidelijkheid over kunnen verschaffen door er bij te vertellen doe die wolk is ontstaan.  Of door gewoon rustig te filmen en de hele lucht in beeld te nemen. Helaas schijnt geen van beide filmers dat te kunnen (of te willen). Er zijn verschillende redenen dat wolken met scherpe randen ontstaan. 

Dus ge kunt alleen zeggen wat het niet is? Dat helpt!

Houdt oe nu maar vast aan de takken van de bomen. Be ready to be alienated ??

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dus ge kunt alleen zeggen wat het niet is? Dat helpt!

Mooi. Leg die logica nu ook eens op de filmer.

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Houdt oe nu maar vast aan de takken van de bomen. Be ready to be alienated

Kijk, dat is nu nep.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Mooi. Leg die logica nu ook eens op de filmer.

Kijk, dat is nu nep.

En die vogels die doodvielen in Nederland? Dat zou jij beter moeten weten aangezien je daar woont. Was in Den Haag vermoed ik?

ja die wolkenvelden ontstaan door chemtrails die ze met haarp begeleiden he :) 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:
16 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Mooi. Leg die logica nu ook eens op de filmer.

Kijk, dat is nu nep.

En die vogels die doodvielen in Nederland? Dat zou jij beter moeten weten aangezien je daar woont. Was in Den Haag vermoed ik?

ja die wolkenvelden ontstaan door chemtrails die ze met haarp begeleiden he :) 

Wil je jet écht weten? De maker van het filmpje zegt dat hij het van Google Earth heeft. Nou, ik zou zeggen: start Google Earth en zoek eens op 'Clouds from space'.
Dan zul je versteld staan van de wolken die Moeder Natuur voor ons in petto heeft. Uit eigen keuken, zonder aliens. 
O ja, als je niet veel kennis van de zee hebt, zou ik niet te erg inzoomen op de zee tussen Amerika en Europa, je zou zomaar eens kunnen denken dat die vol ligt met 'perfect evenwijdige'  landingsbanen voor aliens.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

En ga je er nog altijd vanuit dat enkel uw alternatieven de weg zijn of was dat enkel toen je dom en naïef was?

Voor wie iets van het katholicisme of de bijbel kent zal beslist ook al eens gehoord hebben van Jubel- of Heilige jaren, in moderner bewoordingen zijn dat sociale correctiemechanismen die ingezet kunnen worden wanneer daar nood toe is. De relatie met de nieuwe GGZ zal de aandachtige lezer beslist niet ontgaan, begrippen zoals derde orde veranderingen, herstel en paradigmashift sluiten hier immers naadloos bij aan. Vergis je echter niet, het betekent ook dat nogal wat ‘stoornissen’ op een heel andere manier kunnen bekeken worden, knap lastig om dat ook als dusdanig te moeten (h)erkennen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei TTC:

Voor wie iets van het katholicisme of de bijbel kent zal beslist ook al eens gehoord hebben van Jubel- of Heilige jaren, in moderner bewoordingen zijn dat sociale correctiemechanismen die ingezet kunnen worden wanneer daar nood toe is. De relatie met de nieuwe GGZ zal de aandachtige lezer beslist niet ontgaan, begrippen zoals derde orde veranderingen, herstel en paradigmashift sluiten hier immers naadloos bij aan. Vergis je echter niet, het betekent ook dat nogal wat ‘stoornissen’ op een heel andere manier kunnen bekeken worden, knap lastig om dat ook als dusdanig te moeten (h)erkennen.

Zijt ge daar nu weer mee ja

10 uur geleden zei TTC:

Maar die vogels die stierven na de 5G test in den haag. Uw mening?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid