Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Fundamenteel:

Zijt ge daar nu weer mee ja

Zowat overal zien we gelijkaardige berichten, heel bijzonder is het Wat vrijwel niet of nauwelijks wordt vermeld is dat de Schumann-resonantie gestaag is opgelopen van 7,8 Hz naar waarden tussen de 12 en 13 Hz. Dit is merkbaar bij iedereen, want parallel aan de frequentieverhoging wil ook het bewustzijn mee. Omdat de Schumann-resonantie nog te weinig wordt benoemd hebben de mensen geen referentiekader en zien we dat het gevoel en verstand steeds meer met elkaar in conflict komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

1 uur geleden zei TTC:

Zowat overal zien we gelijkaardige berichten, heel bijzonder is het Wat vrijwel niet of nauwelijks wordt vermeld is dat de Schumann-resonantie gestaag is opgelopen van 7,8 Hz naar waarden tussen de 12 en 13 Hz. Dit is merkbaar bij iedereen, want parallel aan de frequentieverhoging wil ook het bewustzijn mee. Omdat de Schumann-resonantie nog te weinig wordt benoemd hebben de mensen geen referentiekader en zien we dat het gevoel en verstand steeds meer met elkaar in conflict komen.

Men heeft zelfs de frequenties in de film- en muziekindustrie aangepast. Beelden en geluid kunnen ons ziek maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Fundamenteel:
22 uur geleden zei TTC:

Maar die vogels die stierven na de 5G test in den haag. Uw mening?

Zoals gebruikelijk bent U met uw berichten weer eens niet duidelijk. Ik moest eerst even opzoeken wat U nu eigenlijk bedoelt.
Mij is onduidelijk hoe is bewezen dat dit komt door 5G tests. 
Maar ongetwijfeld kunt U dit wel even duidelijk maken, het is immer uw stelling?
Zo niet, dan kunnen we (ook) deze bewering van U weer door het toilet spoelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Zoals gebruikelijk bent U met uw berichten weer eens niet duidelijk. Ik moest eerst even opzoeken wat U nu eigenlijk bedoelt.
Mij is onduidelijk hoe is bewezen dat dit komt door 5G tests. 
Maar ongetwijfeld kunt U dit wel even duidelijk maken, het is immer uw stelling?
Zo niet, dan kunnen we (ook) deze bewering van U weer door het toilet spoelen.

Wat is dan de officiële verklaring? Neen het is niet mijn stelling, mensen uit Den Haag deelden die beelden. Wanneer een land het bereik van haar 5G netwerk test gaat dit meestal gepaard met massale vogelsterfte. Lijkt me sterk dat ik het beter ook wat serieuzer neem met u, droge ?

5 minuten geleden zei TTC:

Tja, mensen slapen rustig verder.

Of geven voorrang aan alternatieven die daar niets aan veranderen. De grote misleiding is ver gevorderd. Je denkt goed te doen, maar het is zo ontworpen dat je uiteindelijk meer kwaad dan goed doet.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Of geven voorrang aan alternatieven die daar niets aan veranderen. De grote misleiding is ver gevorderd. Je denkt goed te doen, maar het is zo ontworpen dat je uiteindelijk meer kwaad dan goed doet.

Het zal wel weer WO worden, breng je dierbaren maar al ergens in veiligheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:
28 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Zoals gebruikelijk bent U met uw berichten weer eens niet duidelijk. Ik moest eerst even opzoeken wat U nu eigenlijk bedoelt.
Mij is onduidelijk hoe is bewezen dat dit komt door 5G tests. 
Maar ongetwijfeld kunt U dit wel even duidelijk maken, het is immer uw stelling?
Zo niet, dan kunnen we (ook) deze bewering van U weer door het toilet spoelen.

Wat is dan de officiële verklaring? Neen het is niet mijn stelling, mensen uit Den Haag deelden die beelden. Wanneer een land het bereik van haar 5G netwerk test gaat dit meestal gepaard met massale vogelsterfte. Lijkt me sterk dat ik het beter ook wat serieuzer neem met u, droge ?

Hoho, U kwam met de stelling hier aan zetten. :

Citaat

5G in Nederland. Zwijgen is toestemmen. ??

Dat U het ergens anders vandaan heeft, soi, maar je kunt toch hopelijk wel gewoon aangeven waar is bewezen dat dit komt door 5G?
Nou dan, draai er niet om heen en doe dat even. En dan wil ik het best serieus nemen. 
Maar een losse bewering zonder onderbouwing, je kunt niet verwachten dat dit serieus wordt genomen.
Dan kan ik ook beweren dat de vogelsterfte in Den Haag werd veroorzaakt door tante Jo die verkouden was en voorbij kwam rijden in tram 3.
 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik denk dat je nergens kan ontsnappen tenzij ergens heel diep onder de grond. Maar dat is enkel voor de elite natuurlijk, ze hebben al zulke bunkers.

Jammer, de eeuwig beschikbare sociale alternatieven kunnen ook niet helpen, ergens stopt het verhaal. Dikke pech voor onze kinderen die vertrouwen hadden in hun ouders.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Hoho, U kwam met de stelling hier aan zetten. :

Dat U het ergens anders vandaan heeft, soi, maar je kunt toch hopelijk wel gewoon aangeven waar is bewezen dat dit komt door 5G?
Nou dan, draai er niet om heen en doe dat even. En dan wil ik het best serieus nemen. 
Maar een losse bewering zonder onderbouwing, je kunt niet verwachten dat dit serieus wordt genomen.
Dan kan ik ook beweren dat de vogelsterfte in Den Haag werd veroorzaakt door tante Jo die verkouden was en voorbij kwam rijden in tram 3.
 

 

Ok stel dat die vogels toch een natuurlijke dood stierven.

5G komt eraan en 4G is al bewezen kankerverwekkend. 5G is trouwens een potentieel wapen in een digitaal tijdperk waar een hacker de frequenties van 1 wijk moet verhogen om iedereen op full max te “bestralen”. Ik heb zo eens een researcher aan het woord gelaten die honderdtal medische onderzoeken aan elkaar linkte en met honderdtal meer dokters in contact stond. Misschien is het wijs eerst eens te kijken in plaats van altijd de manier van discussie te bespreken. Het zou leuk zijn als mensen zich zelf eens verdiepen eerder dan alles voor te kauwen. Dit was die film ??

 

Zojuist zei TTC:

Jammer, de eeuwig beschikbare sociale alternatieven kunnen ook niet helpen, ergens stopt het verhaal. Jammer voor onze kinderen.

5G moet gestopt worden en gewone wifi op scholen ook. Zie de film waarom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik denk niet dat “wij” toekijken maar de strijd al reeds opgenomen hebben. Ik doe de staat sowieso een proces aan als er 1 mast in mijn buurt komt.

Ze zullen eens lachen met je, miljoenen mensen wordt economische nonsens verkocht en er gaat ook iemand een proces starten omwille van een domme mast. Hilarisch is niet het juiste woord, moeten we dringend een nieuw neologisme voor verzinnen. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei TTC:

Ze zullen eens lachen met je, miljoenen mensen wordt economische nonsens verkocht en er gaat ook iemand een proces starten omwille van een domme mast. Hilarisch is niet het juiste woord, moeten we dringend een nieuw neologisme voor verzinnen. :)

Dan huur ik een bestelbus, bind er een ketting rond en rijd volle gas vooruit. Simpel

Edit: mss best eerst wat doorslijpen met een slijpschijf eerst muahhaha

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik denk niet dat “wij” toekijken maar de strijd al reeds opgenomen hebben. Ik doe de staat sowieso een proces aan als er 1 mast in mijn buurt komt.

Ik denk dat ze speciaal jouw wijk gaan uitzoeken om de stralingsdosis te maximeren tot 14,5 KgHf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Ik denk dat ze speciaal jouw wijk gaan uitzoeken om de stralingsdosis te maximeren tot 14,5 KgHf.

Lol 

maar even alle gekheid op een stokje. Mijn betoog rond 5G en geo engineering is oprecht. Vergeet die ufo en lijn even. Er zijn echt rare toestanden aan de gang en deze worden artificieel opgewekt. Al dan niet bewust, maar ze zijn met iets bezig op globaal gebied waarvan ze het echte verhaal niet delen. 5G is meer dan sneller internet he, het is total control. 

Aub dbi, pretty please, kijk de docu. Als ik met serieus beeldmateriaal afkom vind ik dat dit forum dat ook de kans moet geven om tot een betere manier van discussievoeren te komen. Het is een tweerichtingsstraat he, hopelijk :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dan huur ik een bestelbus, bind er een ketting rond en rijd volle gas vooruit. Simpel. Edit: mss best eerst wat doorslijpen met een slijpschijf eerst muahhaha

Dat is wat Jezus al zei, gebruik je verstand.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Dat is wat Jezus al zei, gebruik je verstand.

Je begrijpt het niet he? 5G heeft een korter bereik dus moeten ze om de circa 10 a 20m een extra zendmast bij bouwen die u constant zal bombarderen met miljarden stralingdeeltjes per seconde/minuut. 

Er krijgen steeds meer mensen tumoren waaronder kinderen omdat hun schedel niet volgroeid is en dus niet voldoende bescherming biedt. Dat is dan reeds de huidige tech, maar ze gaan het nog eens extra verhogen. Het beestensysteem wordt voor ons deur uitgerold en wat zweven op kundalini zal ons daar echt niet in helpen.

Paulus zei ook steeds den bozen te bestrijden door deze bekend te maken. Wij strijden niet tegen vlees en bloed, maar tegen de duisternis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je begrijpt het niet he? 5G heeft een korter bereik dus moeten ze om de circa 10 a 20m een extra zendmast bij bouwen die u constant zal bombarderen met miljarden stralingdeeltjes per seconde/minuut. Er krijgen steeds meer mensen tumoren waaronder kinderen omdat hun schedel niet volgroeid is en dus niet voldoende bescherming biedt. Dat is dan reeds de huidige tech, maar ze gaan het nog eens extra verhogen. Het beestensysteem wordt voor ons deur uitgerold en wat zweven op kundalini zal ons daar echt niet in helpen. Paulus zei ook steeds den bozen te bestrijden door deze bekend te maken. Wij strijden niet tegen vlees en bloed, maar tegen de duisternis.

Begrijpen doet iedereen dat wel, zou dat ook niet tot Gods Plan behoren dan?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Begrijpen doet iedereen dat wel, zou dat ook niet tot Gods Plan behoren dan?

Dus wat is dan prioriteit? U laten wijsmaken dat alles uw schuld is, u en uw kinderen daarvoor de zakken laten leegzuigen terwijl je moet aanvaarden dat die het geld incasseren alles om zeep helpen?

Jij staat daar met allerlei masterplannen voor Babylonische muren. In Frankrijk en Amerika zijn die muren reeds gebroken en is er geen compromis meer mogelijk. Ik vind dat die focus zich ook naar Brussel mag verleggen omdat daar de kern van het probleem is. Zondag verkiezingen, en wat was de campagne? Bedrijfswagens, pensioenen. Waar was het debat over Europa? Vakkundig ontweken en de hele massa opgehitst met pensioenen en bedrijfswagens. 

Het is aan God nu TTC, maar pas u vooral niet aan op het beestensysteem. Van stof tot stof.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Lol 

maar even alle gekheid op een stokje. Mijn betoog rond 5G en geo engineering is oprecht. Vergeet die ufo en lijn even. Er zijn echt rare toestanden aan de gang en deze worden artificieel opgewekt. Al dan niet bewust, maar ze zijn met iets bezig op globaal gebied waarvan ze het echte verhaal niet delen. 5G is meer dan sneller internet he, het is total control. 

Aub dbi, pretty please, kijk de docu. Als ik met serieus beeldmateriaal afkom vind ik dat dit forum dat ook de kans moet geven om tot een betere manier van discussievoeren te komen. Het is een tweerichtingsstraat he, hopelijk :)

Jij voert op een rare manier discussie.
Eerst kom je op de proppen met een rechte wolken (wat een heel normaal natuurverschijnsel is)  en nadat ik aangetoond heb dat dit normaal is kom je ineens met een verband tussen 5G en dode vogels in Den Haag. 
Dat verband is er helemaal niet, het is gewoon een verzinsel. 
En als ik dan vraag om dat verband aan te tonen (wat natuurlijk niet kan), dan is het : "Oke, vergeet de vogels, maar 5G komt er aan!"  

Ja, so what man?  Eerst hadden we 2G, toen 3G, daarna 4G en nu 5G. Wat zou dat ?
Je laat jezelf gek maken door de stomste uit de lucht gegrepen veronderstellingen. 
Wat er moet gaan gebeuren is dat jijzelf eerst eens je bronnen checkt voordat je met je zoveelste onzinnige bewering komt.
En dán komen we tot een betere manier van discussievoeren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Jij voert op een rare manier discussie.
Eerst kom je op de proppen met een rechte wolken (wat een heel normaal natuurverschijnsel is)  en nadat ik aangetoond heb dat dit normaal is kom je ineens met een verband tussen 5G en dode vogels in Den Haag. 
Dat verband is er helemaal niet, het is gewoon een verzinsel. 
En als ik dan vraag om dat verband aan te tonen (wat natuurlijk niet kan), dan is het : "Oke, vergeet de vogels, maar 5G komt er aan!"  

Ja, so what man?  Eerst hadden we 2G, toen 3G, daarna 4G en nu 5G. Wat zou dat ?
Je laat jezelf gek maken door de stomste uit de lucht gegrepen veronderstellingen. 
Wat er moet gaan gebeuren is dat jijzelf eerst eens je bronnen checkt voordat je met je zoveelste onzinnige bewering komt.
En dán komen we tot een betere manier van discussievoeren.

Dbi als je niet kan zeggen wat die wolken veroorzaakt zou ik dat niet normaal noemen. Normaal - zoals iets het vaaktste voorkomt. 

Ik laat me niet gek maken. Het is bewezen dat er een link is met de stijging in kanker en draadloze communicatie. Dat is dan de huidige tech en ze willen de straling nog eens meer dan verdubbelen. Geen kleinkinderen bij u dan? Denk eens aan hen en niet jezelf. Kijk de bespreking en minimaliseer dan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Dbi als je niet kan zeggen wat die wolken veroorzaakt zou ik dat niet normaal noemen. Normaal - zoals iets het vaaktste voorkomt. 

Als je niet weet hoe iets is ontstaan, betekent dat niet het niet normaal is. Het betekent alléén dat je niet weet hoe het is ontstaan.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Fundamenteel:

Dus wat is dan prioriteit? U laten wijsmaken dat alles uw schuld is, u en uw kinderen daarvoor de zakken laten leegzuigen terwijl je moet aanvaarden dat die het geld incasseren alles om zeep helpen? Jij staat daar met allerlei masterplannen voor Babylonische muren. In Frankrijk en Amerika zijn die muren reeds gebroken en is er geen compromis meer mogelijk. Ik vind dat die focus zich ook naar Brussel mag verleggen omdat daar de kern van het probleem is. Zondag verkiezingen, en wat was de campagne? Bedrijfswagens, pensioenen. Waar was het debat over Europa? Vakkundig ontweken en de hele massa opgehitst met pensioenen en bedrijfswagens. Het is aan God nu TTC, maar pas u vooral niet aan op het beestensysteem. Van stof tot stof.

Heel soms kom je van die mensen die geen flauw benul hebben waar ze over praten, zelfs quasi onmogelijk om ze van mening te doen veranderen maar toch weten ze anderen te misleiden met hun stellingen. Op deze manier ontstaat een wereld die geenszins nog laat vermoeden dat logisch boerenverstand een optie is die we kunnen aanwenden om onszelf te dienen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Dat beloof ik:

Als je niet weet hoe iets is ontstaan, betekent dat niet het niet normaal is. Het betekent alléén dat je niet weet hoe het is ontstaan.

Als het zelden voorkomt en decennia daarvoor niet, morgen we er toch van uit gaan dat het hoogstwaarschijnlijk onnatuurlijk is he. Loodrechte lijnen met hoeken he. Ding dong

1 uur geleden zei TTC:

Heel soms kom je van die mensen die geen flauw benul hebben waar ze over praten, zelfs quasi onmogelijk om ze van mening te doen veranderen maar toch weten ze anderen te misleiden met hun stellingen. Op deze manier ontstaat een wereld die geenszins nog laat vermoeden dat logisch boerenverstand een optie is die we kunnen aanwenden om onszelf te dienen.

Pas uw kennis dan eens toe? Lead the way

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid