Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Door ze te gebruiken. Daarom sta ik nu ook zonder wrok tegenover die knapen. Zo had ik bijvoorbeeld in eerste instantie het idee opgedaan dat deze knapen op een later tijdstip nog een bezoek van mij konden verwachten. Echter dat idee leek elke dag een stukje minder goed idee omdat ik ben gaan nadenken over gevolgen. Gelukkig is dat gevoel weggeëbd. Dat was vroeger wel anders.

Je zou ze toch kunnen bezoeken, met de liefde van Christus? Wie weet wat het brengt?!

1 minuut geleden zei TTC:

Het staat er toch, je verstand gebruiken. Hoe ga je dat doen?

En je kracht, en je ziel, en je hart. Hoe ga jij dat doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

6 minuten geleden zei WdG:

Je zou ze toch kunnen bezoeken, met de liefde van Christus? Wie weet wat het brengt?!

Hmmm, als er iemand een excuus verschuldigd is dan zijn zij dat wel. Sloeg nergens op wat ze probeerden. Volgende keer gaat de stok er gelijk over, ik ga me knuisten er niet op vernielen.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Hmmm, als er iemand een excuus verschuldigd is dan zijn zij dat wel. Sloeg nergens op wat ze probeerden. Volgende keer gaat de stok er gelijk over, ik ga me knuisten er niet op vernielen.

Vergeef ze, zoals jouw hemelse Vader jou vergeeft. Ze hebben Jezus net zo hard nodig als wij!

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik gebruik dat nier meer.

Verstand...ig

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei TTC:

Er zijn verschillende opties om meer licht te brengen, het wegnemen van obstakels bijvoorbeeld.

Welke obstakels ga jij bij jezelf wegnemen? Een balk? En dan? Hoe kan je naast je verstand ook je kracht, en je ziel, en je hart gebruiken?

Zojuist zei Kaasjeskruid:

Dat is gebeurd. Ik heb het dan ook over als men het nog eens probeert.

7 maal 70, toch? Of was het 70 maal 70?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zelfs dan nog vat ik het gros beter samen. Met mijn ogen halfopen :)

Kan je nagaan. Degenen die jou iets proberen duidelijk te maken vormen een obstakel voor zichzelf. Vaak zijn het boeddhabeelden e.d. die in de weg zitten.

Zojuist zei Kaasjeskruid:

Na de stok vergeef ik ze weer.

70 x 70 slagen?

6 minuten geleden zei TTC:

Dat is wat mensen je hier al een tijdje vriendelijk proberen te zeggen.

Doe je nog mee? Welke mensen? Volgens mij maar weinigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Helder. Waren er geen obstakels leidde ze wel door voorbeeld, helaas.

Inderdaad. In feite heeft @TTC wel een punt. Dit soort obstakels verwijderen. Voorstel hoe?

Zojuist zei Fundamenteel:

Heerlijk toch dat sterkere geslacht zijn.

Hoe was het ook nog? We zijn sterk in onze zwakte?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Nou, ik voelde mij helemaal geen grote jongen nadien. Ik heb gefaald en had die kroeg niet in moeten gaan. Ook de verbale agressie was niet van de lucht.

Niet terugkrabbelen en die stok pakken :) 

Ik heb ook dronken allures gehad. Tot alles inpakken en het door de raam kieperen. Toen zei ze : “ge moogt alles, maar geen alcohol meer bij mij.” Als ik dan toch moet kiezen, kies ik haar. Ze is ook wel de enige vrouw die dat heeft kunnen klaarspelen :)

Al de rest mag nog dus ik klaag zeker niet :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid