Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Niet terugkrabbelen en die stok pakken :) 

Ik heb ook dronken allures gehad. Tot alles inpakken en het door de raam kieperen. Toen zei ze : “ge moogt alles, maar geen alcohol meer bij mij.” Als ik dan toch moet kiezen, kies ik haar. Ze is ook wel de enige vrouw die dat heeft kunnen klaarspelen :)

Al de rest mag nog dus ik klaag zeker niet :)

Ja, meubels waren bij mij ook niet veilig en verdwenen ook wel eens door de ruiten. Dure business man. En de vriendin de scherven bij elkaar vegen. Machteloze toestand, echt machteloos.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

6 minuten geleden zei WdG:

Inderdaad. In feite heeft @TTC wel een punt. Dit soort obstakels verwijderen. Voorstel hoe?

Ik doe je een concreet voorstel, in deze 3D-wereld staat een gigantische schuldenberg. Met twee eenvoudige boekhoudkundige journaalposten is die berg volledig weg, morgen onbestaande als daartoe besloten zou worden. De obstakels zitten derhalve in de manier hoe we denken, het hedendaagse 3D-systeem. 

2 minuten geleden zei WdG:

Nu niet tijdloos. Straks wel, maar dan is er ook geen straks meer.

Toch is het vandaag ook al tijdloos, we kunnen immers obstakels wegwerken met dezelfde remedies van eeuwen geleden. Ja, zoals Jezus zei, ons verstand gebruiken met hart en ziel. 

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat is wat Jezus leerde. Komt niet van mij. Maar ik begrijp die uitdrukking steeds meer.

Ja, Jezus zei niet iets anders, ben blij dat je het stilaan begint te begrijpen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Ja, meubels waren bij mij ook niet veilig en verdwenen ook wel eens door de ruiten. Dure business man. En de vrouw de scherven bij elkaar vegen. Machteloze toestand, echt machteloos.

Tjah man, alcohol is dan ook vergif. Nooit begrepen dat ik dat overal als kind kon kopen maar wat mij dan beter maakt via de zwarte markt moet komen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Tjah man, alcohol is dan ook vergif. Nooit begrepen dat ik dat overal als kind kon kopen maar wat mij dan beter maakt via de zwarte markt moet komen. 

Whisky en jachtbitter. Ver bij uit de buurt blijven. Echter alcohol is niet per definitie vergif. Dat is het pas als men teveel nuttigt.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Ja, Jezus zei niet iets anders, ben blij dat je het stilaan begint te begrijpen.

Ik zeg je dat al vanaf we in discussie zijn? Maar je had dan kritiek op het het christendom, relativisme voor de islam en zou daarop een alternatief willen toepassen die niet conform met Zijn leer zijn?

Zojuist zei Kaasjeskruid:

Whisky en jachtbitter. Ver bij uit de buurt blijven.

Goh Whisky kan ik nog wel drinken. Schots bloed he :) Daar moet je u ook niet zat op drinken he,:D dat is goed voor ontoerekeningsvatbaar te worden :)

ik zoop mij altijd zat op bier, Al andere drankjes kan ik laten na 1tje. Maar zet mij aan den toog met bier vant vat en ik drink daar tot sluitingstijd :) Zeker wanneer het Omer is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zeg je dat al vanaf we in discussie zijn? Maar je had dan kritiek op het het christendom, relativisme voor de islam en zou daarop een alternatief willen toepassen die niet conform met Zijn leer zijn?

We hebben het nu over het wegwerken van obstakels in 4D, niet terug 3D.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Goh Whisky kan ik nog wel drinken. Schots bloed he :) Daar moet je u ook niet zat op drinken he,:D dat is goed voor ontoerekeningsvatbaar te worden :)

ik zoop mij altijd zat op bier, Al andere drankjes kan ik laten na 1tje. Maar zet mij aan den toog met bier vant vat en ik drink daar tot sluitingstijd :) Zeker wanneer het Omer is.

Ik sla rustig een fles whisky achterover en loop nog dusdanig dat men niet het idee krijgt dat ik dronken zou zijn. Problemen beginnen bij de tweede fles... Maarja, die drink je niet als je niet aan de eerste begint.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

We hebben het nu over het wegwerken van obstakels in 4D, niet terug 3D.

Neen TTC jij hebt het daarover en zo zal het altijd iets anders zijn. Waarom? Omdat u de controle wil houden en ze wellicht God niet,toebetrouwd. Dat dit de slechte mensen hun leven kost zou u eerder blij moeten,maken. 

Het westen gaat Namur achterna. 

4 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Ik sla rustig een fles whisky achterover en loop nog dusdanig dat men niet het idee krijgt dat ik dronken zou zijn. Problemen beginnen bij de tweede fles... Maarja, die drink je niet als je niet aan de eerste begint.

Ik heb dat met andere productjes. Waar x in slaap van valt leef ik op. En waar x actief van wordt ga ik slapen. 

Andersom geschapen he :)

Whisky vind ik een iets te nobel product me in te bezatten. Bij mij altijd zelfde zever eens de promille voorbij, altijd. En ik ga dan voor niemand opzij, dat ik nog leef is wel een wonder te noemen haha

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen TTC jij hebt het daarover en zo zal het altijd iets anders zijn. Waarom? Omdat u de controle wil houden en ze wellicht God niet,toebetrouwd. Dat dit de slechte mensen hun leven kost zou u eerder blij moeten,maken. Het westen gaat Namur achterna. 

In 4D worden allerhande non-lineaire attractors gebruikt om een ethische upgrade te begeleiden, dit betekent dat 5D zich kan doorzetten in versneld tempo. Mensen die nog vastgeroest zitten in  3D zullen zich hiertegen verzetten omdat ze geen idee hebben waar het over gaat. Net zoals je dat hier al heel de tijd tracht te verdonkeremanen onder valse voorwendsels en obstructie van het volwassen debat. En erger, je misbruikt God ten behoeve van dat doel, net alsof je denkt dat we allen blind zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei TTC:

In 4D worden allerhande non-lineaire attractors gebruikt om een ethische upgrade te begeleiden, dit betekent dat 5D zich kan doorzetten in versneld tempo. Mensen die nog vastgeroest zitten in  3D zullen zich hiertegen verzetten omdat ze geen idee hebben waar het over gaat. Net zoals je dat hier al heel de tijd tracht te verdonkeremanen onder valse voorwendsels en obstructie van het volwassen debat. En erger, je misbruikt God ten behoeve van dat doel, net alsof je denkt dat we allen blind zijn. 

Het volwassen debat, roflol. Het is niet omdat jij dat zo allemaal in uw hoofd beleeft,,we” dezelfde belevenis delen.

Ik verzet me nergens tegen, uit alleen mijn mening en vraag het eens voor te doen.

Als ik hier schrijf dat ik na mijn interdimensionele reizen in contact stond met iets wat boven onze waarneming staat en ik een ufo zag nadat ik nuchter werd verklaren ze me gek tenzij ik het voordoe en daarmee mijn gelijk toon. 

Ik misbruik God niet. Dat is wat ik,geloof. Alleen God kan ons redden, een bovennatuurlijke interventie.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het volwassen debat, roflol. Het is niet omdat jij dat zo allemaal in uw hoofd beleeft,,we” dezelfde belevenis delen. Ik verzet me nergens tegen, uit alleen mijn mening en vraag het eens voor te doen. Als ik hier schrijf dat ik na mijn interdimensionele reizen in contact stond met iets wat boven onze waarneming staat en ik een ufo zag nadat ik nuchter werd verklaren ze me gek. Ik misbruik God niet. Dat is wat ik,geloof. Alleen God kan ons redden, een bovennatuurlijke interventie.

Ja, kan gebeuren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je moet mij niet zeggen wat er allemaal op de markt is ons eventueel geestelijk te verrijken. Ik vind het chistendom het mooiste religie ter aarde, waarom zou ik dan anders gaan doen of me een exegese doen aanpraten die tegenstrijdig is?

Hoef je zelfs geen drugs voor te nemen, er zijn mensen die dat zo ook ervaren of waarnemen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Hoef je zelfs geen drugs voor te nemen, er zijn mensen die dat zo ook ervaren of waarnemen. 

Goh ieder zijn methode, maar na de laatste keer heb ik dat ook niet meer nodig die kanalen te openen. Ik kan nog geen 5 minuten bidden of ik krijg daar later response op. 

Denk je dat die met een 5D bewustzijn ook zoveel zuipen dan de 3D wezens nu? Of je gaat nu toch niet beweren dat alcohol geen drugs is? Nochtans zweven velen daar ook op en durven dat dan nog een volwassen gesprek noemen :):p

bewerkt door Fundamenteel
In 5D bewustzijn.
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Ik doe je een concreet voorstel, in deze 3D-wereld staat een gigantische schuldenberg.

Schijnbaar onoplosbaar.

Citaat

Met twee eenvoudige boekhoudkundige journaalposten is die berg volledig weg, morgen onbestaande als daartoe besloten zou worden. De obstakels zitten derhalve in de manier hoe we denken, het hedendaagse 3D-systeem. 

In feite is het zo. Enig idee welke journaalposten? Zie het als een ruil.

29 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik vind het chistendom het mooiste religie ter aarde, waarom zou ik dan anders gaan doen of me een exegese doen aanpraten die tegenstrijdig is?

Het is de enige Waarheid! Alle andere "goden" zijn drekgoden!

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei WdG:

Schijnbaar onoplosbaar.

Is in theorie al opgelost, ken je iets van boekhouden?

4 minuten geleden zei WdG:

In feite is het zo. Enig idee welke journaalposten? Zie het als een ruil.

Debet schuld @ credit eigen vermogen + credit vordering @ debet kas (geld), meer is het niet.

21 minuten geleden zei Fundamenteel:

Goh ieder zijn methode, maar na de laatste keer heb ik dat ook niet meer nodig die kanalen te openen. Ik kan nog geen 5 minuten bidden of ik krijg daar later response op. Denk je dat die met een 5D bewustzijn ook zoveel zuipen dan de 3D wezens nu? Of je gaat nu toch niet beweren dat alcohol geen drugs is? Nochtans zweven velen daar ook op en durven dat dan nog een volwassen gesprek noemen

We zijn nu met iets ernstigs bezig, misschien wil je even volgen.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-6-2019 om 22:46 zei Fundamenteel:

 

Maar Maria, vol van genade, blijft natuurlijk wel iemand die al ons respect verdient. Hoewel ik door de RKK sterk begin te twijfelen aan de mythe rond Christus.

Welke "mythe" heb je het precies over? Wat is volgens jou een mythe? (pagina 223 van deze topic)

 

bewerkt door Dolce Vita
Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei TTC:

Is in theorie al opgelost, ken je iets van boekhouden?

Debet schuld @ credit eigen vermogen + credit vordering @ debet kas (geld), meer is het niet.

We zijn nu met iets ernstigs bezig, misschien wil je even volgen.

Ernstig voor u, maar goed, bespreek het eens opnieuw met anderen. En als die u dan wijzen op de drek, dan doe je alsof men hun verstand niet gebruikt. Ware u werkelijk voorbij de tijd, waarom uw tijd dan hier verdoen? :) Alsof er geen groter publiek dan credible.nl is? Of willen die er ook niet van horen ?

2 minuten geleden zei Dolce Vita:

Welke "mythe" heb je het precies over? Wat is volgens jou een mythe? (pagina 223 van deze topic)

 

Geboren uit een maagd, zoon van God, pasen, kerstmis,  Staat wat verwoord in “Satan is Lucifer” maar de meningen zijn daarin verdeeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ernstig voor u, maar goed, bespreek het eens opnieuw met anderen. En als die u dan wijzen op de drek, dan doe je alsof men hun verstand niet gebruikt. Ware u werkelijk voorbij de tijd, waarom uw tijd dan hier verdoen? :) Alsof er geen groter publiek dan credible.nl is? Of willen die er ook niet van horen ?

Zo zie je maar hoe je dat telkens probeert, alsof het niet al eerder opgevallen is. Je hebt nog steeds geen flauw idee waar het over gaat, enkel destructie is je drijfveer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Zo zie je maar hoe je dat telkens probeert, alsof het niet al eerder opgevallen is. Je hebt nog steeds geen flauw idee waar het over gaat, enkel destructie is je drijfveer.

Ik weet het wel. Maar dat gaat u niet redden van wat komt.

Het is als een vulkaanuitbarsting 100m van uw huis hebben en je kinderen zeggen dat 5D bewustzijn hen kan redden tegen een 3D ramp. Enkel juist bewustzijn kan hun overlevingskansen vergroten. En dat is de auto in springen en volle gas wegrijden.

Als destructie mijn drijfsfeer is, dan zie ik niet hoe. Ik zie gewoon actie/reactie en besef er machteloos tegen te staan. Best dat u dat ook leert en verander wat kan. Is dat voor u 5D, prima. Maar hoe dient het u als je gefrustreerd raakt zodra anderen er niet warm voor lopen? 

Ik zou u ook een hele tijd tot mijn overtuigingen kunnen pogen te overtuigen, maar soms is agreed to disagree het beste. En dan mag je daarvoor neerkijken op mij of me dom noemen. Tijd achterhaald alles... 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Is in theorie al opgelost, ken je iets van boekhouden?

Creatief genoeg. Jij ook?

Citaat

Debet schuld @ credit eigen vermogen + credit vordering @ debet kas (geld), meer is het niet.

Klopt. Nu is het dus een kwestie van aannemen.

Citaat

We zijn nu met iets ernstigs bezig, misschien wil je even volgen.

Ik vroeg juist of jij nog meedoet. En?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid