Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Gaitema:

Wie is dan de valse profeet en hoezo kennen ze Jezus wel? 

Hij die loochen dat Jezus de Zoon van God is, hij die zijn volgelingen toefluisterde dat je mag liegen, moorden, oorlog moet voeren seksslaven mag hebben. 

Satan is de leugenaar en moordenaar, wie hem volgt verheerlijkt de dood. Wie Jezus volgt verheerlijkt het leven.

Concreter: mohammed.

11 uur geleden zei TTC:

Elastiekjes

Je beseft dat ik een jonge aarde creationist ben? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

Zojuist zei TTC:

Een elastiekje van God.

Al die theorieën dienen louter en alleen om God te ontkennen. 

God heeft geen miljarden/miljoenen jaren nodig. Als God zegt laat er licht zijn is dat er ogenblikkelijk. Als God blaast op materie kan Hij deze bezielen, ergo levend maken. 

Dat is de eerste stap van de duivel om ons weg te rukken van God, er veel tijd aan toedichten. Dat maakt van God een beperkt wezen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Fundamenteel:

Al die theorieën dienen louter en alleen om God te ontkennen. God heeft geen miljarden/miljoenen jaren nodig. Als God zegt laat er licht zijn is dat er ogenblikkelijk. Als God blaast op materie kan Hij deze bezielen, ergo levend maken. Dat is de eerste stap van de duivel om ons weg te rukken van God, er veel tijd aan toedichten. Dat maakt van God een beperkt wezen. 

God als beperkt wezen, daar heeft men verklaringen voor gegeven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei TTC:

Is het misschien jouw intentie om haat te zaaien?

Neen. Ik zaai ze niet, ik wijs de haatzaaier aan. Het is beter bekend te maken dat mohammed een pedofiele woestijn rover was dan te liegen dat hij geïnspireerd door God was. Het is een politieke ideologie afkomstig van de satan himself.

Dat hieruit haat ontstaat is te wijten aan de duivelaanbidder, die reageert zoals die gevormd is. Islam is geen vrede maar terreur, sharia, onderdrukking, seksslavernij, moord, kortom het is fascisme. Wie daarvoor opkomt haat alles waarvoor ik sta en is dus de hater. Simpel :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Neen. Ik zaai ze niet, ik wijs de haatzaaier aan. Het is beter bekend te maken dat mohammed een pedofiele woestijn rover was dan te liegen dat hij geïnspireerd door God was. Het is een politieke ideologie afkomstig van de satan himself. Dat hieruit haat ontstaat is te wijten aan de duivelaanbidder, die reageert zoals die gevormd is. Islam is geen vrede maar terreur, sharia, onderdrukking, seksslavernij, moord, kortom het is fascisme. Wie daarvoor opkomt haat alles waarvoor ik sta en is dus de hater. Simpel :)

Simpel zijn onredelijke debatten waarin elke nuancering mist, zelfs misleidend.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Fundamenteel:

De nuancering staat er toch? Islam is geen religie maar een politiek oorlogsdoctrine. Dat is geen haatzaaien maar de waarheid onverbloemd weerleggen.

Ja, de islam heeft iets tegen het soort globalisme waar jij ook tegen bent.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei TTC:

Ja, de islam heeft iets tegen het soort globalisme waar jij ook tegen bent.

Islam vereist dat moslims wereldwijd een sharia implementeren. Zolang er geen sharia is zijn ze in strijd met dat land. Dat is ook een vorm van globalisme. Hetzij dan met een andere wereldregering dan de nwo. Ze zijn beide in hetzelfde bed ziek, Ware moslims nationalisten was de islam beperkt tot Medina (SA) niet waar? Maar kijk waar het onze wereld bracht. Wereldwijd overal problemen waar moslims verschijnen. Zelfs wanneer ze een marginaal klein percentage zijn. Waar ze de meerderheid vormen neemt de islamitische anarchie toe.  Weg ermee man :) Het is fascisme in haar puurste vorm. Zelfs Mein Kampf predikt minder haat, verdeeldheid dan de koran. De koran zet nog eens aan tot moord, verkrachting, onrechtmatigheden etc. Nochtans was Mein Kampf lang een verboden boek. Vergelijken we haar met de koran is het plots geen verboden boek meer? Wat een klucht.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Fundamenteel:

Islam vereist dat moslims wereldwijd een sharia implementeren. Zolang er geen sharia is zijn ze in strijd met dat land. Dat is ook een vorm van globalisme. Hetzij dan met een andere wereldregering dan de nwo. Ze zijn beide in hetzelfde bed ziek, Ware moslims nationalisten was de islam beperkt tot Medina (SA) niet waar? Maar kijk waar het onze wereld bracht. Wereldwijd overal problemen waar moslims verschijnen. Zelfs wanneer ze een marginaal klein percentage zijn. Waar ze de meerderheid vormen neemt de islamitische anarchie toe.  Weg ermee man :) Het is fascisme in haar puurste vorm. Zelfs Mein Kampf predikt minder haat, verdeeldheid dan de koran. De koran zet nog eens aan tot moord, verkrachting, onrechtmatigheden etc. Nochtans was Mein Kampf lang een verboden boek. Vergelijken we haar met de koran is het plots geen verboden boek meer? Wat een klucht.

Het valt in elkaar mits toevoeging van nieuwe elementen, je kan ze ook buitenspel laten om niet ongekende redenen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei TTC:

Het valt in elkaar mits toevoeging van nieuwe elementen, je kan ze ook buitenspel laten om niet ongekende redenen.

Jaja het nieuwe element dat toegevoegd werd heet Dries Van Langenhove. Zeer georganiseerd me dunkt en geen kattenpis.

Linkse ratten rol uw matten. Heerrrrrlijk om over de tong te laten vloeien.

Merkel bibbert Adolf al achterna, the end is near.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jaja het nieuwe element dat toegevoegd werd heet Dries Van Langenhove. Zeer georganiseerd me dunkt en geen kattenpis. Linkse ratten rol uw matten. Heerrrrrlijk om over de tong te laten vloeien. Merkel bibbert Adolf al achterna, the end is near.

Zo is het nu al meer dan 2000 jaar, kan er nog wel bij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei TTC:

Zo is het nu al meer dan 2000 jaar, kan er nog wel bij.

En dan weer een tijd van glorie tot mensen opnieuw medelijden met terroristen krijgen. Moge “never again” hierna een andere betekenis krijgen. Never (islam) again. En vergis u niet, de meerderheid zal dat weldra als fascisme herkennen. Wat wellicht al reeds zo is, althans toch in Vlaanderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Fundamenteel:

En dan weer een tijd van glorie tot mensen opnieuw medelijden met terroristen krijgen. Moge “never again” hierna een andere betekenis krijgen. Never (islam) again. En vergis u niet, de meerderheid zal dat weldra als fascisme herkennen. Wat wellicht al reeds zo is, althans toch in Vlaanderen.

We laten best al de rest buiten het collectieve bewustzijn, het zou misschien immers te schokkend kunnen worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei TTC:

We laten best al de rest buiten het collectieve bewustzijn, het zou misschien immers te schokkend kunnen worden.

Collectief bewustzijn klinkt mooi, maar die is er niet. Je kan ook niet verwachten dat een moslim een jood wordt of andersom. Daarom is het belangrijk dat iedereen blijft waar ze thuishoren om conflicten te vermijden. Wij leven in vrede met joden omdat de orthodoxen in segregatie leven. Laat ze samen met onze kinderen naar school gaan en je hebt dezelfde zever als met moslims.

Wij (Europese nationalisten) willen concreet geen collectief bewustzijn met de islam bereiken. Eerder er naar streven collectief hetzelfde op te tellen. De som is dat islam een fascistische ideologie is. Wie dat aanhangt is een regelrechte bedreiging voor onze westerse samenleving.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Collectief bewustzijn klinkt mooi, maar die is er niet. Je kan ook niet verwachten dat een moslim een jood wordt of andersom. Daarom is het belangrijk dat iedereen blijft waar ze thuishoren om conflicten te vermijden. Wij leven in vrede met joden omdat de orthodoxen in segregatie leven. Laat ze samen met onze kinderen naar school gaan en je hebt dezelfde zever als met moslims. Wij (Europese nationalisten) willen concreet geen collectief bewustzijn met de islam bereiken. Eerder er naar streven collectief hetzelfde op te tellen. De som is dat islam een fascistische ideologie is. Wie dat aanhangt is een regelrechte bedreiging voor onze westerse samenleving.

Niet iedereen ziet wat er al is, het is misschien niet eens bewust verscholen gebleven. En dat is ook het goede nieuws, zij het soms als onwennig ervaren wanneer het zich aanbiedt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Niet iedereen ziet wat er al is, het is misschien niet eens bewust verscholen gebleven. En dat is ook het goede nieuws, zij het soms als onwennig ervaren wanneer het zich aanbiedt. 

Ok vat mij concreet het menselijke collectieve bewustzijn samen. Wat is dat? Wat biedt zich aan? En er nu aub eens niet neffe pissen he :)

Als ik kijk naar het huidige collectieve bewustzijn in het westen, is dat net hetgene uitgesloten wordt. Collectief zijn we het er wel grotendeels overeen dat de islam een perfide ideologie is.  Maar dat mogen we steeds minder zeggen. Het westen zegt dit overigens niet alleen. In alle niet islamitische landen waar islam zich aanbiedt zijn ze het liever kwijt dan rijk, overal. Ik herhaal: overal! 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ok vat mij concreet het menselijke collectieve bewustzijn samen. Wat is dat? Wat biedt zich aan? En er nu aub eens niet neffe pissen he. Als ik kijk naar het huidige collectieve bewustzijn in het westen, is dat net hetgene uitgesloten wordt. Collectief zijn we het er wel grotendeels overeen dat de islam een perfide ideologie is.  Maar dat mogen we steeds minder zeggen. 

Vergeten Jubel- en Heilige Jaren behoren tot het collectieve bewustzijn, dit verdwijnt niet zomaar door telkens over iets anders te beginnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Vergeten Jubel- en Heilige Jaren behoren tot het collectieve bewustzijn, dit verdwijnt niet zomaar door telkens over iets anders te beginnen.

Ze zijn vergeten maar behoren tot het collectieve bewustzijn?

neenee dat pakt niet, wat is het huidige collectieve bewustzijn? Erken het, dat is er niet. Enkel verdeeldheid. Er zijn afgezonderde groepen met een eigen collectief bewustzijn. Maar algemeen op de mensheid toepassen is een utopie. Het bestaat niet en zal nooit werken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ze zijn vergeten maar behoren tot het collectieve bewustzijn? neenee dat pakt niet, wat is het huidige collectieve bewustzijn? Erken het, dat is er niet. Enkel verdeeldheid. Er zijn afgezonderde groepen met een eigen collectief bewustzijn. Maar algemeen op de mensheid toepassen is een utopie. Het bestaat niet en zal nooit werken. 

Vreemd misschien, zo behoren de woorden van Jezus toch ook tot het collectieve bewustzijn? Het staat trouwens in de Bijbel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid