Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Fundamenteel:

De Waarheid. Je beantwoordt mijn vraag met een vraag. Hoe kan je met tegenpolen een collectief bewustzijn vormen? Je kan dat niet, dat collectief veroorzaakt conflicten en oorlogen waar je zo tegen bent. 

De Waarheid, wat is dat?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik weet er iets van, niet alles maar zal het u pas zeggen zodra je mijn vraag beantwoordt. Waarom beantwoorden mensen vragen met een vraag? En het zijn geen retorische vragen he. 

Door samen te werken en je vijand lief te hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Door samen te werken en je vijand lief te hebben.

Maar samenwerking wordt tegen ons gebruikt? 

Hoe kan je samenwerken met een cultuur die mag liegen, bedriegen, moorden, verkrachten? 

Gedenk zelfs maar de wapenstilstanden, hun grote voorbeeld de pedofeet verbrak verdragen om als een dief in de nacht toe te slaan... 

Leest u ook eens Mattheüs 24. De vijand liefhebben betekende nooit ermee samenwerken. 

2 Johannes 1:9-10 Een iegelijk, die overtreedt, en niet blijft in de leer van Christus, die heeft God niet; die in de leer van Christus blijft, deze heeft beiden den Vader en den Zoon. Indien iemand tot ulieden komt, en deze leer niet brengt, ontvangt hem niet in huis, en zegt tot hem niet: Zijt gegroet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar samenwerking wordt tegen ons gebruikt? Hoe kan je samenwerken met een cultuur die mag liegen, bedriegen, moorden, verkrachten? Gedenk zelfs maar de wapenstilstanden, hun grote voorbeeld de pedofeet verbrak verdragen om als een dief in de nacht toe te slaan... Leest u ook eens Mattheüs 24. De vijand liefhebben betekende nooit ermee samenwerken. 2 Johannes 1:9-10 Een iegelijk, die overtreedt, en niet blijft in de leer van Christus, die heeft God niet; die in de leer van Christus blijft, deze heeft beiden den Vader en den Zoon. Indien iemand tot ulieden komt, en deze leer niet brengt, ontvangt hem niet in huis, en zegt tot hem niet: Zijt gegroet.

Eerst in eigen boezem kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Eerst in eigen boezem kijken.

Moord en verkracht ik? Zeg ik dat een pedofiele krijgsheer zijn ideologie vrede is na zulke taferelen,? Taqqiya. 

Alleen moslims mogen liegen en moorden van hun geloof. Dat is van de satan, liegen en moorden. Ik heb daar totaal niet in eigen boezem te kijken. Verre van. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Moord en verkracht ik? Zeg ik dat een pedofiele krijgsheer zijn ideologie vrede is na zulke taferelen,? Taqqiya. Alleen moslims mogen liegen en moorden van hun geloof. Dat is van de satan, liegen en moorden. Ik heb daar totaal niet in eigen boezem te kijken. Verre van. 

Eerst in eigen boezem kijken en daarin actie ondernemen, het zou immers kunnen dat je hiermee andere conflicthaarden neutraliseert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei TTC:

Eerst in eigen boezem kijken en daarin actie ondernemen, het zou immers kunnen dat je hiermee andere conflicthaarden neutraliseert.

Ik heb niet in eigen boezem te kijken. Ik ben gewoon Vlaming in eigen land. Als ik naar Mekka ga om varkensvlees op scholen te eisen en hun tradities aan te vallen mag je me dat advies geven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb niet in eigen boezem te kijken. Ik ben gewoon Vlaming in eigen land. Als ik naar Mekka ga om varkensvlees op scholen te eisen en hun tradities aan te vallen mag je me dat advies geven. 

Je kan ook niet anders denken dan zoals je denkt, ook Jubel- en Heilige Jaren zijn immers niet mogelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Niet mogelijk dus, je zou dan verder kunnen gaan met de islam.

Zodra islam volmondig als fascisme erkend wordt hoef je je geen zorgen meer te maken he. Dan is het einde verhaal voor quasi de hele gevestigde orde. Als ze dan dood of berecht zijn kunnen we nog eens een jubeljaar bespreken. ;)

Tick tock. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Zodra islam volmondig als fascisme erkend wordt hoef je je geen zorgen meer te maken he. Dan is het einde verhaal voor quasi de hele gevestigde orde. Als ze dan dood of berecht zijn kunnen we nog eens een jubeljaar bespreken. Tick tock. 

Ja, vroeger kon dit niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei TTC:

Wachten op God, meer is het niet.

Ja en Hij zal heel blij zijn wanneer Hij ziet wat we ervan maakten door Hem te loochenen.

Het is nochtans simpel. Wie brult dat God geen Zoon heeft, al brullend zijn (andere) god boven alles en iedereen plaatst, die wil oplegt door een dodelijke aanslag en diens ideologie daartoe oproept; hebben we niet met een godsdienst te maken maar fascisme.

Er is geen middenweg bij God. Je bent voor of tegen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja en Hij zal heel blij zijn wanneer Hij ziet wat we ervan maakten door Hem te loochenen.

Het is nochtans simpel. Wie brult dat God geen Zoon heeft, al brullend zijn (andere) god boven alles en iedereen plaatst, die wil oplegt door een dodelijke aanslag en diens ideologie daartoe oproept; hebben we niet met een godsdienst te maken maar fascisme.

Er is geen middenweg bij God. Je bent voor of tegen.

We worden nu inderdaad gedwongen tot een keuze. Dit is de eindtijd en dit is waar Openbaring over gaat. Openbaring is de culminatie van de wereldgeschiedenis en van de Bijbel. Het grijze gebied is aan het verdwijnen. We worden nu gedwongen om een keuze te maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Willempie:

We worden nu inderdaad gedwongen tot een keuze. Dit is de eindtijd en dit is waar Openbaring over gaat. Openbaring is de culminatie van de wereldgeschiedenis en van de Bijbel. Het grijze gebied is aan het verdwijnen. We worden nu gedwongen om een keuze te maken.

Neen, dwang is er niet. Zelfs onpartijdigheid is een keuze he. 

Maar ik kan u verzekeren Willempie dat er iets staat te veranderen in Europa. Onze invloed is daar individueel nihil in. Maak je geen zorgen en slaap op beide oren :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Willempie:

We worden nu inderdaad gedwongen tot een keuze. Dit is de eindtijd en dit is waar Openbaring over gaat. Openbaring is de culminatie van de wereldgeschiedenis en van de Bijbel. Het grijze gebied is aan het verdwijnen. We worden nu gedwongen om een keuze te maken.

Zo is dat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei TTC:

Zo is dat.

Er is gewoon geen tussenweg meer. Dat maakt niet dat je moet kiezen he. Maar in tijden van oorlog kiest ge best wel de juiste kant. Dat is niet onze EU na de collaboratie met moslim obama en jihadisme in het MO aan regime changes te doen.

Zowel geestelijk als fysiek is de strijd losgebarsten. Alle namen zijn met foto gearchiveerd en zullen niet ontsnappen aan de toekomst. Wij (nationalisten) eisen ons continent in veiligheid terug. 

Afgelopen week alleen een verkrachting achter de hoek en iets verder een schietpartij. Dat meisje dat verkracht werd hebben ze nog kunnen redden. Ik zie levendig vanuit een grootstad wat de massa migratie en de islam veroorzaakt. Nooit overwogen een wapen te kopen, nu ben je bijna gedwongen bewapend op straat te lopen. De veiligheid kan men niet garanderen en wij moeten telkens de hele wereld helpen terwijl eigen volk van ontbering omkomt. Genoeg, die linkse ratten rollen hun matten of ze gaan helaas gedwongen opzij gestampt worden. Wij zijn nu de meerderheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Europeanen kunnen overigens niet ontkennen dat de top in Brussel de oorzaak van alle Europese problemen is, in collaboratie met de bondskanselier. 

Europa zal wel varen met een Vlaamse onafhankelijkheid en een ander Brussel. Het is tijd ons continent te hervormen en wie dat extreem rechts of fascistisch vind kan gerust naar Zweden verhuizen he :) 

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er is gewoon geen tussenweg meer. Dat maakt niet dat je moet kiezen he. Maar in tijden van oorlog kiest ge best wel de juiste kant. Dat is niet onze EU na de collaboratie met moslim obama en jihadisme in het MO aan regime changes te doen. Zowel geestelijk als fysiek is de strijd losgebarsten. Alle namen zijn met foto gearchiveerd en zullen niet ontsnappen aan de toekomst. Wij (nationalisten) eisen ons continent in veiligheid terug. Afgelopen week alleen een verkrachting achter de hoek en iets verder een schietpartij. Dat meisje dat verkracht werd hebben ze nog kunnen redden. Ik zie levendig vanuit een grootstad wat de massa migratie en de islam veroorzaakt. Nooit overwogen een wapen te kopen, nu ben je bijna gedwongen bewapend op straat te lopen. De veiligheid kan men niet garanderen en wij moeten telkens de hele wereld helpen terwijl eigen volk van ontbering omkomt. Genoeg, die linkse ratten rollen hun matten of ze gaan helaas gedwongen opzij gestampt worden. Wij zijn nu de meerderheid.

Wees gewoon blij dat het leven maar tijdelijk is, men zal nooit de sociale alternatieven willen honoreren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid