Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Fundamenteel:

Vandaag las ik een quote Mark Twain. “It is easier to fool the people than to tell them they are being fooled.”

Esperanto is geen garantie voor een beter begrip, het wil zeggen dat we gaan ruziën in dezelfde taal waardoor dat op z’n minst toch iets makkelijker wordt. Vergelijk het misschien met de invoering van een wereldmunt, veel en veel eenvoudiger maar je krijgt misschien wel de helft van de wereld op je dak. Zo zie je maar, derde orde veranderingen zijn naar idee helemaal zo moeilijk niet, zelfs kinderlijk eenvoudig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

21 minuten geleden zei TTC:

En zo blijf je maar doorgaan, tot je terug op je spoor van haatzaaierij bent. Vergeet niet af en toe Solus Christus te mompelen, zo kan je de schijn blijven opwekken.

Er is alle reden om zeer angstig te zijn of worden, als dat de reden mag zijn om te verkrampen dan zal verruiming en harmonisatie geen optie zijn.

Maar ik zaaide nu geen haat. Ik stel simpele vragen die je weigert te benaderen. 

Als ik bv zeg dat islam fascisme is is dart alsof ik 1 + 1 = 2 schrijf. Jij haat mijn mening en kijkt daarvoor neer op mijn persoon. Dat is een andere situatie dan die jij schetst. 

Eens zien hoe jij zou reageren als je dierbaren constant risico lopen op een aanranding, verkrachting en moord. En hoe komt dat? Falend justitie en politiek correct gedoe. Wegkijken = medeplichtig. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Waarom zou ik antwoorden op “wat als” vragen als je amper wil antwoorden op “wat is” vragen? 

'Wat als' vragen verleggen of verruimen denksporen naargelang de inhoud van de vraag, op deze manier kan er een beter en dieper begrip ontstaan waardoor diverse vastgeroeste meningen ook herzien kunnen worden. En dat is niet altijd een pretje, zeker wanneer al het voorgaande gebaseerd is op het ontbreken van enig inzicht en relationele verbindingen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Dolce Vita:
14 uur geleden zei Dat beloof ik:

Op de riemen van de Duitse soldaten stond "Gott mit uns" , niet "Allah akbar".

Ja en? Dat heeft Hitler erop laten zetten.  Als jij als antitheïst "God met ons" op je jas gaat schrijven, is het toch ook niet zo dat het christendom met het antitheïsme heult? In dat geval  heb jij gewoon het christendom misbruikt voor je eigen antitheïstische doeleinden.

Inderdaad. Dát heeft Hitler er op laten zetten, en niet 'Allah Akbar'.
Alsof oorlog voeren onder God zo gek is.
Het OT bestaat voor de helft uit oorlogsverslagen waar bij Gods hulp zorgde voor de zege.

Antitheisten zetten dat niet op hun jas.
 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Maar ik zaaide nu geen haat. Ik stel simpele vragen die je weigert te benaderen. Als ik bv zeg dat islam fascisme is is dart alsof ik 1 + 1 = 2 schrijf. Jij haat mijn mening en kijkt daarvoor neer op mijn persoon. Dat is een andere situatie dan die jij schetst. Eens zien hoe jij zou reageren als je dierbaren constant risico lopen op een aanranding, verkrachting en moord. En hoe komt dat? Falend justitie en politiek correct gedoe. Wegkijken = medeplichtig. 

Vergeet niet je halve waarheden over globalisatie te verkondigen, ook dat is haat opwekken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

'Wat als' vragen verleggen of verruimen denksporen naargelang de inhoud van de vraag, op deze manier kan er een beter en dieper begrip ontstaan waardoor diverse vastgeroeste meningen ook herzien kunnen worden. En dat is niet altijd een pretje, zeker wanneer al het voorgaande gebaseerd is op het ontbreken van enig inzicht en relationele verbindingen. 

Maar dan doe je bijna aan cultuurrelativisme. Tuurlijk zijn die gele hesjes verdeeld qua mening. Er zaten zelfs anti Semitische moslims bij. Maar de Fransman is er in grote lijnen wel mee eens dat Macron moet opstappen. Le Pen haalde meer stemmen dan hem. 

Het is niet aan linkse globalisten hun agenda dan verder op te dringen. Wij nationalisten willen ECHTE vluchtelingen maar tijdelijk opvangen en de mensensmokkel stoppen. De hiërachie van nu verrijkt zichzelf erop. 

7 minuten geleden zei TTC:

Vergeet niet je halve waarheden over globalisatie te verkondigen, ook dat is haat opwekken.

Halve? Dan heb je niet gekeken me dunkt. Ik hou me nog in om. Er was ook een collaboratie met jihadisten die later de IS werden. Obama en de EU weet je nog,? 

9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Inderdaad. Dát heeft Hitler er op laten zetten, en niet 'Allah Akbar'.
Alsof oorlog voeren onder God zo gek is.
Het OT bestaat voor de helft uit oorlogsverslagen waar bij Gods hulp zorgde voor de zege.

Antitheisten zetten dat niet op hun jas.
 

Deed hij niet. Stond er al op voor Hitler aan de bak kwam. Was al zo in 1897 Waarom liegen? Hitler liet “mijn eer is mijn trouw” op de riemen van de SS drukken. Duits leger was er al voor Hilter he, de ss niet.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gott_mit_uns

bewerkt door Fundamenteel
1897
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Deed hij niet. Stond er al op voor Hitler aan de bak kwam. Was al zo in 1897 Waarom liegen?

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gott_mit_uns

Ik lieg niet. Jouw gebrek aan kennis op allerlei gebied is irritant aan het worden.
De  Wehrmacht werd opgezet onder Hitler in 1935.
Dat de spreuk al eerder in Duitsland ook werd gebruikt op gespen in het leger, dat klopt. 
Maar Hitler heeft dat overgenomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei TTC:

Esperanto is geen garantie voor een beter begrip, het wil zeggen dat we gaan ruziën in dezelfde taal waardoor dat op z’n minst toch iets makkelijker wordt. Vergelijk het misschien met de invoering van een wereldmunt, veel en veel eenvoudiger maar je krijgt misschien wel de helft van de wereld op je dak. Zo zie je maar, derde orde veranderingen zijn naar idee helemaal zo moeilijk niet, zelfs kinderlijk eenvoudig.

Maar jij zaait haat tegen mij persoonlijk terwijl mijn haat gericht is op bevoegdheden die onze democratie loochenen en liters bloed aan de handen hebben. Dat bloed wassen op de onschuld van onze kinderen.

Jij bent de hater, ik,doe dit uit liefde voor mijn dierbaren. Waarvoor doe jij het dan, mij zo van mening pogen te veranderen?

3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik lieg niet. Jouw gebrek aan kennis op allerlei gebied is irritant aan het worden.
De  Wehrmacht werd opgezet onder Hitler in 1935.
Dat de spreuk al eerder in Duitsland ook werd gebruikt op gespen in het leger, dat klopt. 
Maar Hitler heeft dat overgenomen.

Of Hitler veranderde dat niet omdat hij nog op weg naar zijn dictatuur was? Dictators veranderen alles systematisch tot ze een eigen leger willen. Toen liet hij die spreuk over God achterwege (bij de SS) en stelde hij het nazi regime eerst.

Jij gaat mij niet bijleren hoor. De enige met gebrek aan kennis rond wo2 is u. “Hitler werkte nooit samen met moslims” laugh out loud hoor.

Je liegt gewoon, want je zei eerst dat Hitler dat erop zette terwijl dat er al sedert 1897 opstaat.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Dat beloof ik:
21 uur geleden zei Fundamenteel:

Ja en de relatie tussen Hitler en moslims was ook niet ver te zoeken. Ze deelden dezelfde meningen.

Hitler werkte samen met christenen, vooral de RK-kerk. Niet met moslims.

@Fundamenteel, dit was wat ik schreef en dat was in reactie op jou.

9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Of Hitler veranderde dat niet omdat hij nog op weg naar zijn dictatuur was? Dictators veranderen alles systematisch tot ze een eigen leger willen. Toen liet hij die spreuk over God achterwege (bij de SS) en stelde hij het nazi regime eerst.

De wehrmacht is het duitse leger dat is opgericht door Hitler op 16 maart 1935.
De SS bestond al sinds 1925, als lijfwacht.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar jij zaait haat tegen mij persoonlijk terwijl mijn haat gericht is op bevoegdheden die onze democratie loochenen en liters bloed aan de handen hebben. Dat bloed wassen op de onschuld van onze kinderen. Jij bent de hater, ik,doe dit uit liefde voor mijn dierbaren. Waarvoor doe jij het dan, mij zo van mening pogen te veranderen? Of Hitler veranderde dat niet omdat hij nog op weg naar zijn dictatuur was? Dictators veranderen alles systematisch tot ze een eigen leger willen. Toen liet hij die spreuk over God achterwege (bij de SS) en stelde hij het nazi regime eerst. Jij gaat mij niet bijleren hoor. De enige met gebrek aan kennis rond wo2 is u. “Hitler werkte nooit samen met moslims” laugh out loud hoor. Je liegt gewoon, want je zei eerst dat Hitler dat erop zette terwijl dat er al sedert 1897 opstaat.

Wie het wil hebben over belangrijke zaken kan dat misschien best vaag en mysterieus houden, in het andere geval lopen we het risico dat meer mensen dat gaan begrijpen. Het is als het water naar het paard dragen, internet staat bol met belangwekkende zaken die enkel om een beetje aandacht vragen om ze te kunnen begrijpen. Tegelijk is het een kwestie van preventie om daar ook voorzichtig mee te zijn aangezien het psychotechnische luik wordt maar al te vaak onderschat wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

@Fundamenteel, dit was wat ik schreef en dat was in reactie op jou.

De wehrmacht is het duitse leger dat is opgericht door Hitler op 16 maart 1935.
De SS bestond toen al 10 jaar.

Je zei dus dat hij niet met moslims samenwerkte daar die het meeste transparant collaboreerden met Hitler.

Nogmaals, een dictator kan niet alles meteen veranderen. Die doen dat systematisch en eens er een SS was, was God evenzeer verdwenen. Die riem was heilig voor vele soldaten en dat verwijder je niet als je uw macht nog niet veilig gesteld hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je liegt gewoon, want je zei eerst dat Hitler dat erop zette terwijl dat er al sedert 1897 opstaat.

Bij de Reichswehr bestond het ook ja. Hitler richtte de Wehrmacht op en besloot toen de spreuk die al bestond, ook bij de Wehrmacht te gebruiken. 

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nogmaals, een dictator kan niet alles meteen veranderen. Die doen dat systematisch en eens er een SS was, was God evenzeer verdwenen. Die riem was heilig voor vele soldaten en dat verwijder je niet als je uw macht nog niet veilig gesteld hebt

Nee, de SS bestond als sinds 1925 en had een andere spreuk.  Het is dus niet zo dat God daarna was verdwenen, want de Wehrmacht werd pas 10 jaar later opgericht..... 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Bij de Reichswehr bestond het ook ja. Hitler richtte de Wehrmacht op en besloot toen de spreuk die al bestond, ook bij de Wehrmacht te gebruiken. 

Nee, de SS bestond als sinds 1925 en had een andere spreuk.  Het is dus niet zo dat God daarna was verdwenen, want de Wehrmacht werd pas 10 jaar later opgericht..... 

Maar God met ons komt niet van Hitler.

7 minuten geleden zei TTC:

Wie het wil hebben over belangrijke zaken kan dat misschien best vaag en mysterieus houden, in het andere geval lopen we het risico dat meer mensen dat gaan begrijpen. Het is als het water naar het paard dragen, internet staat bol met belangwekkende zaken die enkel om een beetje aandacht vragen om ze te kunnen begrijpen. Tegelijk is het een kwestie van preventie om daar ook voorzichtig mee te zijn aangezien het psychotechnische luik wordt maar al te vaak onderschat wordt.

Water naar een paard dragen lijkt me nuttig, naar de Schelde wat minder. 

Ik begrijp uw advies wel, maar veel informatie wordt ook doelbewust achtergehouden, verdraaid en gewoon verwijderd op internet. Andere ontucht mag tieren zoals het promoten van pedofilie.

Gisteren hebben ze btw die pedo met naam en foto bekend gemaakt op de social media die flyers op de Nederlandse gay parade wou uitdelen. Onze media zwijgt en zou kindhuwelijken nog promoten moest de D66 etc aan de macht het hen opleggen. D66 en pvda stemden voor kindhuwelijken .... in Nederland. Wil je verder dit parcours volgen of gaan we verdorie knokken tegen dit parcours? Je bent voor of je bent tegen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Water naar een paard dragen lijkt me nuttig, naar de Schelde wat minder. Ik begrijp uw advies wel, maar veel informatie wordt ook doelbewust achtergehouden, verdraaid en gewoon verwijderd op internet. Andere ontucht mag tieren zoals het promoten van pedofilie. Gisteren hebben ze btw die pedo met naam en foto bekend gemaakt op de social media die flyers op de Nederlandse gay parade wou uitdelen. Onze media zwijgt en zou kindhuwelijken nog promoten moest de D66 etc aan de macht het hen opleggen. D66 en pvda stemden voor kindhuwelijken .... in Nederland. Wil je verder dit parcours volgen of gaan we verdorie knokken tegen dit parcours? Je bent voor of je bent tegen.

Er wordt niets achtergehouden, wel overschaduwt door allerhande haat en lastercampagnes.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei TTC:

Er wordt niets achtergehouden, wel overschaduwt door allerhande haat en lastercampagnes.

Ow, wie zijn dan de bevoegdheden die het FSA en andere rebellen bewapende in het oosten? Kunt ge ze bij naam noemen om ze voor de rechter te slepen? Denk je dat die bewijzen transparant zijn of weggemoffeld met fraude onder de noemer “humanitaire hulp”? Irak en Libië was Obama en Sarkozy. Maar wie in onze landen hielp de IS bewapenen? 

Waarom verdraait onze msm alle nieuws en belicht ze niet wat werkelijk speelt? Zo krijgen de IS kinderen massaal aandacht om terug gehaald te worden. Toen kinderen in Kobani door de IS afgeslacht werden ageerde niemand, want Yezidi. Turkije deed later mee aan genocide van Koerden en werd beloond door onze staatshoofden. Wake up man. Er is een collaboratie met fascisme, again.

De haat en lastercampagnes komen van links. Zie hoe ze Dries aanpakten. Zie hoe p magazine deed met nva etc. Kijk,je,temperatuur eens na. Ik benoem maar wat speelde en wil de bevoegden berecht zien. En ja dat mag gerust de doodstraf zijn. Mussolini-style liefst :) Opdat de volgende dictator aan zijn lot herinnerd wordt. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ow, wie zijn dan de bevoegdheden die het FSA en andere rebellen bewapende in het oosten? Kunt ge ze bij naam noemen om ze voor de rechter te slepen? Denk je dat die bewijzen transparant zijn of weggemoffeld met fraude onder de noemer “humanitaire hulp”? Irak en Libië was Obama en Sarkozy. Maar wie in onze landen hielp de IS bewapenen? Waarom verdraait onze msm alle nieuws en belicht ze niet wat werkelijk speelt? Zo krijgen de IS kinderen massaal aandacht om terug gehaald te worden. Toen kinderen in Kobani door de IS afgeslacht werden ageerde niemand, want Yezidi. Turkije deed later mee aan genocide van Koerden en werd beloond door onze staatshoofden. Wake up man. Er is een collaboratie met fascisme, again. De haat en lastercampagnes komen van links. Zie hoe ze Dries aanpakten. Zie hoe p magazine deed met nva etc. Kijk,je,temperatuur eens na. Ik benoem maar wat speelde en wil de bevoegden berecht zien. En ja dat mag gerust de doodstraf zijn. Mussolini-style liefst  Opdat de volgende dictator aan zijn lot herinnerd wordt. 

Het is begonnen bij Adam en Eva, zeggen ze. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Het is begonnen bij Adam en Eva, zeggen ze. 

Maar ik doe niet aan laster. Degene die ik aanwijs doen aan lastercampagnes.

Die overigens averechts werkt. Nationalisten worden de nieuwe meerderheid en we gaan de bevoegden berechten. In Amerika zitten er al een paar in de bak. Democraten gebruiken daar leugens en laster om doelen te bereiken, de republikeinen hebben de waarheid als bondgenoot.

Lastig he, als mensen in deze tijd met waarheid de waan overstijgen.

End game. The Luciferian reign will soon be over. Solus Christus. En dat ik een slecht volgeling ben is waar, maar alleen Hij is nog bevoegd te heersen over mij. Alleen aan Hem leg ik verantwoordelijkheid af. Niet aan u noch een pedobeschermende islamofascistische staat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar ik doe niet aan laster. Degene die ik aanwijs doen aan lastercampagnes. Die overigens averechts werkt. Nationalisten worden de nieuwe meerderheid en we gaan de bevoegden berechten. In Amerika zitten er al een paar in de bak. Democraten gebruiken daar leugens en laster om doelen te bereiken, de republikeinen hebben de waarheid als bondgenoot. Lastig he, als mensen in deze tijd met waarheid de waan overstijgen. End game. The Luciferian reign will soon be over. Solus Christus. En dat ik een slecht volgeling ben is waar, maar alleen Hij is nog bevoegd te heersen over mij. Alleen aan Hem leg ik verantwoordelijkheid af. Niet aan u noch een pedobeschermende islamofascistische staat. 

De vraag is niet wat ik weet maar hoe ik zal reageren op dat wat ik niet weet, uit angst voor het onbekende is het misschien maar beter dat ik dat vooral niet te weten kom. Een minderheid doet het misschien andersom en komt te weten wat anderen niet weten, de innerlijke pijn en het verdriet amper draaglijk voor het mensenhart. En daar zit je dan mee, voor de rest van je leven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei TTC:

De vraag is niet wat ik weet maar hoe ik zal reageren op dat wat ik niet weet, uit angst voor het onbekende is het misschien maar beter dat ik dat vooral niet te weten kom. Een minderheid doet het misschien andersom en komt te weten wat anderen niet weten, de innerlijke pijn en het verdriet amper draaglijk voor het mensenhart. En daar zit je dan mee, voor de rest van je leven.

Verdriet? Ik verheug mij in overwinning. Ik zie pedo’s opgesloten worden, boegbeelden in de politiek afgezet worden (Verhofstadt en Gwendolyn Rutten). Ik zie opstanden en een ommekeer. Dat je die verandering niet wenst en op een alternatief hoopte kan u verdrietig maken. Mij niet, ik verheug. My cup runneth over. Surrexit Christus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Verdriet? Ik verheug mij in overwinning. Ik zie pedo’s opgesloten worden, boegbeelden in de politiek afgezet worden (Verhofstadt en Gwendolyn Rutten). Ik zie opstanden en een ommekeer. Dat je die verandering niet wenst en op een alternatief hoopte kan u verdrietig maken. Mij niet, ik verheug. My cup runneth over. Surrexit Christus.

Er zijn prachtige en vreedzame scenario's geschreven door geniale mensen, deskundig onderbouwd maar niet gekend omdat mensen nu eenmaal liever destructie prediken dan het verstand te gebruiken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Er zijn prachtige en vreedzame scenario's geschreven door geniale mensen, deskundig onderbouwd maar niet gekend omdat mensen nu eenmaal liever destructie prediken dan het verstand te gebruiken.

Mijn verstand zegt dat massa migratie de oorzaak van de meeste ellende is. Mijn verstand zegt dat veel onheil door fascisme komt wat onze staten als een godsdienst erkennen en helpen faciliteren.

Samen vormt dat verstand een collectief wat reeds erkenning voor salafistische moskeeën afneemt. Door al dat gebrul en agressief de vuist op tafel slaan wordt er eindelijk wat aan gedaan. Mijn kleinkinderen zullen mij niets kwalijk kunnen nemen. Ik vocht met man en macht, ik droeg bij aan het ontmaskeren en exposen. Vergeet maar niet wie als eerste luidkeels riep dat onze overheden met de jihad collaboreerden...

Ik oogst vruchten. Er is geen enkele geniale die daarvoor een alternatief bedacht. Je bent zelf bekend met het Kalegri plan. Kijk,rond je heen in Europa, ze doen het nog ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Fundamenteel:

Verdriet? Ik verheug mij in overwinning. Ik zie pedo’s opgesloten worden, boegbeelden in de politiek afgezet worden (Verhofstadt en Gwendolyn Rutten). Ik zie opstanden en een ommekeer. Dat je die verandering niet wenst en op een alternatief hoopte kan u verdrietig maken. Mij niet, ik verheug. My cup runneth over. Surrexit Christus.

Daarbij wel in aanmerking genomen dat  bij een geheel rechtse  regering of bij rechtse regeringen in alle vooraanstaande staten hebben het maar zeer de vraag is of er geen andersoortige tweespalt komt met alle inbegrepen oorlogen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei antoon:

Daarbij wel in aanmerking genomen dat  bij een geheel rechtse  regering of bij rechtse regeringen in alle vooraanstaande staten hebben het maar zeer de vraag is of er geen andersoortige tweespalt komt met alle inbegrepen oorlogen. 

Het is reeds oorlog. Of denk je dat kerken in brand steken, vrouwen aanranden, verkrachten etc een teken van wapenstilstand is?

Hate to break it, maar de jihad is reeds begonnen in Europa. Op ieder gebied, via de hijrah (migratie), juridisch en ook fysiek.

Ons laf bestuur is gewoon te bang daar op te schieten. Maar er zal geschoten worden. Dat ligt dan aan de mensen die al sedert de jaren 80 de kop in het zand steken. Eerdere generaties namen vrede vanzelfsprekend, mijn generatie niet. Wij willen vrede, maar geen vrede tot de vijand verwijderd is. En verwijderen zullen we! Stap per stap

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei antoon:

De regeringen hebben zich in de nesten gewerkt, dat is zeker, laf, kortzichtig, dom, met goede bedoelingen, of met geloof in de goede wil van de mens, ik weet het niet. Wel weet ik dat de wantoestanden erger zullen worden  

Met goede bedoelingen? Met goede bedoelingen?! Ze wisten dat heel goed en houden zeer bewust informatie achter. 

We hebben des tijds met megafoons toegeroepen dat niet Assad daar het probleem was maar de IS veroorzaakt door eerdere regime changes. We hebben toen achter de schermen moeten gaan, alles moeten verzamelen en de data online moeten smijten  tot ze niet langer konden ontkennen. 

Niets goede bedoelingen, agenda. Ze hebben zich laten omkopen door oliestaten waar Assad en Khadaffi in de weg zaten. Khadaffi haalde zwaar uit naar SA en wou het oosten verenigen met een gouden dinar. Saddam was nooit om wmd maar om de petrodollar, Saddam handelde in euro’s en niet langer in dollar wat zijn dood werd. Alles is gelogen en de enigste goede bedoeling is zichzelf verrijken, over de lijken van uw volk en anderen,

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid