Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Bij deze open ik een nieuw banmeld topic. In het verleden was het goed gebruik om bans kort te melden zodat overige gebruikers wisten dat iemand (voorlopig) niet zou antwoorden op openstaande vragen. Ik heb enkele korte bans uitgedeeld de afgelopen tijd en dat vermeld in het topic zelf. Toch lijkt me een centraal topic makkelijker werken omdat gebande gebruikers vaak in meerdere draden in gesprek zijn.

Dit topic is eenrichtingsverkeer. Vaak ik wel duidelijk voor de users waarom iemand geband is. Het lijkt mij handig als het ingrijpende crewlid toch een korte mededeling geeft over het waarom.

Vandaag heb ik na een topic report en het lezen van de bijdragen forumlid Fundamenteel een ban opgelegd van 1 week. Vandaag verdiende hij zijn 2e strafpunt in korte tijd. Crewlid Rommel heeft hem afgelopen woensdag al een strafpunt gegeven en uitvoerige uitleg gedaan waarom. Ik zie geen verbetering in zijn gedrag. Gedrag wat dit forum negatief beïnvloed, bevolkingsgroepen stigmatiseert en beledigd, Gods naam ijdel gebruikt en de crew uitmaakt voor oa fascisten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 82
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Kaasjeskruid vond het gisteren nodig om @Hitchens uit te schelden voor volgens mij dwaas (ik kan de exacte benaming niet meer terugvinden). Ik dacht te volstaan met het verwijderen van het woord en h

Nav een bericht in het getuigenistopic waarvan de strekking was; "Atheisten bestrijden de bijbel en christendom, terecht. Daar moeten ze voor op christelijke fora zijn aangezien christenen niet op Fre

@Chris Waltersheeft permanente ban wegens het incognito bewegen op dit forum en wegens het schofferen van de moderatie

  • 2 weeks later...

Op eigen verzoek heeft @violist een permanente uitsluiting gekregen van het plaatsen van berichten. Mocht hij op een later tijdstip weer mee willen doen kan hij de crew verzoeken die uitsluiting op te heffen.

 

@violist vond het nodig om op hoge poten, inclusief de zoveelste valse beschuldiging, een aanpassing te eisen. Bij deze dus hem geciteerd;

"Dit is verdraaid en dus niet correct. In de "ban-topic" dit svp zsm verwijderen en vervangen door mijn verzoek niet langer geregistreerd te willen blijven. De reden staat op het forum en behoeft niet herhaald te worden."

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb helaas @vredestichter een ban van 1 week moeten opleggen. Ik heb hem deze ochtend nog ondubbelzinnig medegedeeld dat knippen en plakken zonder eigen begeleidend schrijven ongewenst is. En niet lang daarna doet hij het gewoon nog een keer en ditmaal zonder bronvermelding. Ik heb de hoop uitgesproken dat hij over een week wel normaal mee kan doen op dit forum.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Voor het herhaaldelijk knippen en plakken van teksten zonder bronvermelding (gister wederom om 14:03, 15:22 en 18:21 in het eindtijd topic) een stafpunt voor @vredestichter. Het plaatsen van een vermelding van een bron is herhaaldelijk met hem besproken. Dit levert hem een ban van een maand op. 31 augustus kan hij weer proberen mee te doen op dit forum.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...

@Foppe1986 kon zich wederom niet gedragen. Na de afgelopen dagen enkele berichten verborgen te hebben en vandaag 1 aangepast bleek het onverkoopbaar voor hem. De rest heb ik naar het feedbacktopic verplaatst. Foppe heeft een ban van een maand ontvangen (4e punt). Ik heb hem medegedeeld dat ik een verandering in gedrag wens. Indien hij bereid is hieraan te werken dan is hij na de maand weer welkom, zo niet dan zal zijn tijdelijke ban in een permaban omgezet worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

@Kaasjeskruid vond het gisteren nodig om @Hitchens uit te schelden voor volgens mij dwaas (ik kan de exacte benaming niet meer terugvinden). Ik dacht te volstaan met het verwijderen van het woord en het met rood aangeven dat er wat verwijderd was. Schijnbaar viel dat niet in goede aarde en kwamen in dat topic reacties als; "Jij grote schijnheil dat je er bent. Nergens scheld ik. Weet je wat jij lekker moet doen? Die atheïsten de kont in kruipen. Rare bruinvinger dat je er bent. Mocht ik je ooit eens voor de vuist krijgen wegens een van die vuile grapjes van je ben je van mij. Linkmichel." gevolgd door "Per rectificatie, grote kloothommel met je paapse grapjes." en in het eindtijdtopic kwam voorbij "Zwetser. Depersonalisatie heeft niks te maken met wedergeboren worden. Integendeel: het staat voor angst en twijfel. Stel gnomen op deze site met een grote mond, je te verschansen achter "credible"..."

Voor het schelden verdient @Kaasjeskruid1 strafpunt. Voor de bedreiging krijgt hij een 2e stafpunt. Dat vind ik wel een ban van een week waard.

Van schelden ben ik niet zo onder de indruk. Van bedreigingen ook niet. Maar weet wel dat van bedreigingen aangifte gedaan kan worden en dat Credible de IP nummers van de gebruikers registreert. Denk dus goed na voordat je weer bedreigingen uit.

Ik hoop dat er vanuit de usergroep begrip is dat ik in dit geval ingrijp terwijl ik zelf onderwerp ben. Simpelweg omdat het anders enige tijd op het forum blijft staan. Vandaar ook dat deze post wat meer informatie bevat dan gebruikelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@vredestichter heeft zich wederom schuldig gemaakt aan plagiaat door te knippen en te plakken zonder bronvermelding. En wel in deze bijdrage;

De bron is; http://preterisme.nl/duizend-jaar-regeren-christus/

Hiervoor leg ik Vredestichter een tijdelijke ban op van 1 week. Mocht het hierna nog een keer voorkomen dan volgt een permanente ban.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

@vredestichter en @Radical hebben een permanente ban ontvangen wegens kloon account. In PM werd mij door @Radicalnadrukkelijk gemeld niet dezelfde persoon te zijn. Vandaag lees ik elders het tegendeel uit de mond van @vredestichterzelf; http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?f=6&t=28554&p=2068441&sid=f3e012a44e83886aab6de3170874d4f6#p2068438

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

@bernard 3 heeft in plaats van een tijdelijke ban een andere beperking opgelegd gekregen om een aantal redenen;

- Het wegzetten van andere christelijke zienswijzen als van satan afkomstig

- Het niet beantwoorden van een directe vraag die hijzelf heeft opgeroepen, ook niet nadat er herhaaldelijk om een antwoord is gevraagd. Dit forum kan enkel werken als men ook bereid is om vragen te beantwoorden, voor het stelselmatig negeren van simpele vragen en het enkel willen zenden is een forum niet geschikt. Het werkt zeker niet sfeerbevorderend.

De maatregel houdt in dat de crew elke reactie van Bernard 3 zal moeten goedkeuren alvorens het zichtbaar wordt voor de users. Na enige tijd zal er gereflecteerd worden en al dan niet besloten om de maatregel op te heffen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

De strafpunt van @bernard 3 is ingenomen. Dat was volgens mij de enige technische mogelijkheid om zijn beperking weg te nemen aangezien ik geen tijdslimiet had ingesteld. Ik heb een verbetering in zijn bijdragen gezien en zo heeft hij ook geen vertraging meer in het beantwoorden van eventuele vragen die in zijn nieuwe getuigenissen topic naar voren kunnen komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Nav een bericht in het getuigenistopic waarvan de strekking was; "Atheisten bestrijden de bijbel en christendom, terecht. Daar moeten ze voor op christelijke fora zijn aangezien christenen niet op Freethinkersfora komen." heeft @Foppe1986 een permanente ban ontvangen. Atheïsten zijn van harte welkom om van gedachten te wisselen, beter begrip te krijgen over de gelovige mindset of om beter begrip te kweken onder theïsten over de atheïstische mindset, maar als je zo duidelijk aangeeft hier te zijn om het christendom te bestrijden dan is er geen plaats hier op dit christelijke forum.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid