Spring naar bijdragen

Waarom christenen Trump supporten


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Willempie:

De mensen die inmiddels weer werk hebben zodat hun kinderen niet langer met honger naar school gaan zullen daar bijzonder blij en dankbaar voor zijn

Dat wist ik niet, dat er in de VS geen werklozen meer waren sinds Trump president is. 

15 minuten geleden zei Willempie:

We mogen ook blij zijn dat er geen oorlog met Rusland is uitgebroken, waar Clinton openlijk op afstevende

Gelukkig hebben we daar Noord Korea.......

De doorzichtigheid van dit soort argumenten is wel representatief voor de gemiddelde Trump aanganger.

17 minuten geleden zei TTC:

Dat gaat over structurele monetaire hervormingen die nakend zijn, dat wat anderen heel die tijd niet gedaan hebben.

Hebben we het hier over dezelfde president Trump die in oktober nog een wet ondertekende om het schuldenplafond te laten stijgen en onder wie de staatsschuld van VS in 9 maanden met 430 miljard steeg. Die gaat structurele monetaire hervormingen doorvoeren ?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 591
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pff, ik heb het wel een beetje gehad met de extremistische denkbeelden van Fundamenteel en Dolce Vita. Fundamenteel is het spoor volledig bijster (of is een enorme trol) en Dolce Vita is blind voor al

Dat is jou antwoord op de vraag. Mijn antwoord op de vraag ga je niet accepteren. Want dat bestaat uit een moeizaam proces van wederzijds begrip, respect en acceptatie. Compromissen waarbij Israe

Je kan er vele uit het lijstje halen die in Europa plaatsvonden. Joegoslavië? Wat dacht je van de aanslagen bij het conflict in Noord-Ierland of in Baskenland? De muur die Berlijn spleet? De Turkse be

20 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Hebben we het hier over dezelfde president Trump die in oktober nog een wet ondertekende om het schuldenplafond te laten stijgen en onder wie de staatsschuld van VS in 9 maanden met 430 miljard steeg. Die gaat structurele monetaire hervormingen doorvoeren?

Je ziet het zo gebeuren, hoog tijd. Op die manier kan/kon hij mensen in nood helpen.

Het Amerikaanse schuldenplafond, de hoeveelheid geld die de federale overheid kan lenen, wordt drie maanden verhoogd. Daardoor kan er 8 miljard dollar (ruim 6,7 miljard euro) worden vrijgemaakt voor noodhulp aan de staten Texas en Louisiana, die zwaar werden getroffen door orkaan Harvey. Deze uitkomst werd bekendgemaakt na onderhandelingen tussen president Trump, de Republikeinse en de Democratische partijtop. (bron)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Exact. En dat is dus precies de manier waarop je de schulden doet toenemen. Een andere manier zou zijn geweest om dat geld ergens anders niet uit te geven, maar te besteden aan de noodhulp. Maar hij doet nu dus precies dat wat hij zijn voorgangers verwijt: geen keuzes maken en alleen maar meer schulden creëren.
Tot zover jouw "monetaire hervormingen".  Ook die zijn dus gebakken lucht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Exact. En dat is dus precies de manier waarop je de schulden doet toenemen. Een andere manier zou zijn geweest om dat geld ergens anders niet uit te geven, maar te besteden aan de noodhulp. Maar hij doet nu dus precies dat wat hij zijn voorgangers verwijt: geen keuzes maken en alleen maar meer schulden creëren. Tot zover jouw "monetaire hervormingen".  Ook die zijn dus gebakken lucht.

Die schulden zijn als gebakken lucht, ook dat kan hij makkelijk oplossen. Hij heeft eerst aandacht voor de bevolking en hun welbevinden, waarom zouden we hem dat verwijten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op Saturday, December 23, 2017 om 07:48 zei Fundamenteel:

Laat ons dan beginnen tellen van waar Palestina Israël de oorlog verklaarde? Hoeveel vredesakkoorden gaan de Palestijnen nog kunnen afwijzen voor hun anti semitische aard U duidelijk wordt?
Het zijn de Palestijnen die geen vrede willen, oorlog verklaren, daarmee land verliezen. Ook nu is er een oplossing voor een tweestatenoplossing.

Ziet U het zelf niet? Israël bereid Jeruzalem in twee te splitsen = ieder zijn eigen staat = vrede.
Palestina die Jeruzalem niet in twee wil delen = oorlog.

Aan wie ligt het dan?
We kunnen zo over en weer blijven bekvechten who's right who's wrong. Maar daarmee bereik je geen vrede.

Ik stel voor te beginnen bij Jericho waar mensen die al eeuwen in die regio woonden op de meest afschuwelijke manier werden afgeslacht door nieuwkomers die dat land nu nog steeds claimen als hun rechtmatig eigendom :

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Mullog:

Ik stel voor te beginnen bij Jericho waar mensen die al eeuwen in die regio woonden op de meest afschuwelijke manier werden afgeslacht door nieuwkomers die dat land nu nog steeds claimen als hun rechtmatig eigendom :

Nou, je kunt beter beginnen bij een moment waar de Palestijnen de mist in gingen. Anders kun je dat punt namelijk niet maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎24‎/‎12‎/‎2017 om 10:34 zei Mullog:

Ik stel voor te beginnen bij Jericho waar mensen die al eeuwen in die regio woonden op de meest afschuwelijke manier werden afgeslacht door nieuwkomers die dat land nu nog steeds claimen als hun rechtmatig eigendom :

Toen was er geen sprake van moslims. Dus mogen we de moskee afbreken op de tempelberg en gelijk de tempel bouwen?

Beantwoordt U wel even mijn vraag? Ziet U het zelf of doet U alsof omdat je liever halsstarrig in je ongelijk blijft hangen?

Dit is (in mijn leven) de 2e vredesoplossing die Palestijnen afvechten met een intifada.
Met Arafat en Clinton was er een akkoord voor een tweestatenoplossing, goedgekeurd door de hele VN. Palestina weigerde.
Wederom, een poging tot een vredesakkoord. Palestina roept op tot geweld.
Het zijn de Palestijnen die Jeruzalem niet willen delen, niet de joden. Het feit dat de wereld daar blind voor ontwikkeld is en de ogen sluit bij een intifada getuigt hoe ver heen we zijn.

Ze zouden liever nog een Hillary aan de top hebben en het westen tegen mekaar opzetten dan via een Trump gelijkgezindheid te bereiken.
Niemand van ons vroeg Rusland te boycotten, niemand van ons vroeg Khadaffi af te zetten, niemand van ons vroeg jihadisten te bewapenen om een IS te creëren. Toch heeft de linkerzijde het ons zo door de strot geramd en onze wereld in pure anarchie achtergelaten. Niemand wijst de schuldige aan, we wijzen de oplossing na en maken het zo vele malen erger. De waarheid MOET gezegd kunnen worden. Jeruzalem is de hoofdstad van de joden en Israël heeft daar rechtmatig aanspraak op. Het feit dat ze nog bereid zijn de hoofdstad in twee te delen bewijst hun intentie naar vrede. Palestijnen hebben helemaal geen zin in vrede met joden. Ze zijn doorspekt met jodenhaat en al wie dat (terecht) opmerkt krijgt de stempel moslimhater of whatever.
Moge deze tijd snel eindigen en ons in een nieuw tijdperk luiden. 2018 mag van mijn part beginnen met "een knaller". }-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Fundamenteel:

Neen dat heb JIJ ervan gemaakt. Dit gaat erover waarom christenen Trump steunen en Jeruzalem is daar 1 van. 

Nog even je gaat Trump koppelen aan het Zionisme? 

De zionistische plannen om van Palestina een zuiver Joodse staat met een sterke band met het Westen te maken, kregen vaste vorm op het zesde zionistencongres in 1903. Franz Oppenheimer verwoordde het als volgt: ‘We zullen een net van kolonies over het land spannen: eerst de haken en de sterke draden aan de randen, dan er sterke nerven door weven en ten slotte het geheel ragfijn opvullen.’  Deze strategie van de spin zou woordelijk gevolgd worden (ook vandaag nog, in de bezette gebieden).  (bron)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Nog even je gaat Trump koppelen aan het Zionisme? 

De zionistische plannen om van Palestina een zuiver Joodse staat met een sterke band met het Westen te maken, kregen vaste vorm op het zesde zionistencongres in 1903. Franz Oppenheimer verwoordde het als volgt: ‘We zullen een net van kolonies over het land spannen: eerst de haken en de sterke draden aan de randen, dan er sterke nerven door weven en ten slotte het geheel ragfijn opvullen.’  Deze strategie van de spin zou woordelijk gevolgd worden (ook vandaag nog, in de bezette gebieden).  (bron)

Ha! De zionisme kaart? Wat is zionisme überhaupt? Joden die streven naar een eigen staat. Alsof het een vies woord zou zijn? Dat men zo blind is voor het feit dat joden de Palestijnen ook hun staat gunnen, maar de jodenhaat van veelal Palestijnen de joden hun eigen staat niet gunt is beyond me! De wereld volgt in de haat....

Achja, haters gonna hate, players gonna play.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Ha! De zionisme kaart? Wat is zionisme überhaupt? Joden die streven naar een eigen staat. Alsof het een vies woord zou zijn? Dat men zo blind is voor het feit dat joden de Palestijnen ook hun staat gunnen, maar de jodenhaat van veelal Palestijnen de joden hun eigen staat niet gunt is beyond me! De wereld volgt in de haat.... Achja, haters gonna hate, players gonna play.

Wat in Amerika? Is er daar ook een strijd tussen verschillende staten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Ha! De zionisme kaart? Wat is zionisme überhaupt? Joden die streven naar een eigen staat. Alsof het een vies woord zou zijn? Dat men zo blind is voor het feit dat joden de Palestijnen ook hun staat gunnen, maar de jodenhaat van veelal Palestijnen de joden hun eigen staat niet gunt is beyond me! De wereld volgt in de haat....

Achja, haters gonna hate, players gonna play.

Zionisme is streven naar een eigen staat, omdat het in een boek geschreven staat. En daar gaat het mij om, daarom ben ik tegen zionisme (niet tegen joden of israel), omdat het volgens hun boek zo moet zijn en dat daar alles voor moet wijken.

Het slaat toch werkelijk nergens op dat mensen zich naar een boek moeten buigen en dat anderen daarom de dupe zijn? Stel dat andere volkeren met andere geloven zouden zeggen "volgens onze goden moeten wij een gebied krijgen en de rest moet wijken" dan zouden christenen en joden hier ook om moeten lachen en zeggen "jullie goden bestaan niet eens, dus waarom moeten wij daarnaar luisteren?".

Waarom men dan voor de joodse en christelijke god een uitzondering maakt, stop maar in mijn hoed. Daar snap ik niks van.

Dat is toch logica of snap je dit niet?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Foppe1986:

Zionisme is streven naar een eigen staat, omdat het in een boek geschreven staat. En daar gaat het mij om, daarom ben ik tegen zionisme (niet tegen joden of israel), omdat het volgens hun boek zo moet zijn en dat daar alles voor moet wijken. Het slaat toch werkelijk nergens op dat mensen zich naar een boek moeten buigen en dat anderen daarom de dupe zijn? Stel dat andere volkeren met andere geloven zouden zeggen "volgens onze goden moeten wij een gebied krijgen en de rest moet wijken" dan zouden christenen en joden hier ook om moeten lachen en zeggen "jullie goden bestaan niet eens, dus waarom moeten wij daarnaar luisteren?". Waarom men dan voor de joodse en christelijke god een uitzondering maakt, stop maar in mijn hoed. Daar snap ik niks van. Dat is toch logica of snap je dit niet?

Ja, en als alle partijen die mening zijn toegedaan dan hoeven we niet op verzoening te rekenen. Maar betekent dit dan ook dat Trump een zionist is? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Foppe1986:

Zionisme is streven naar een eigen staat, omdat het in een boek geschreven staat. En daar gaat het mij om, daarom ben ik tegen zionisme (niet tegen joden of israel), omdat het volgens hun boek zo moet zijn en dat daar alles voor moet wijken.

Het slaat toch werkelijk nergens op dat mensen zich naar een boek moeten buigen en dat anderen daarom de dupe zijn? Stel dat andere volkeren met andere geloven zouden zeggen "volgens onze goden moeten wij een gebied krijgen en de rest moet wijken" dan zouden christenen en joden hier ook om moeten lachen en zeggen "jullie goden bestaan niet eens, dus waarom moeten wij daarnaar luisteren?".

Waarom men dan voor de joodse en christelijke god een uitzondering maakt, stop maar in mijn hoed. Daar snap ik niks van.

Dat is toch logica of snap je dit niet?

 

Best de koran eens lezen en die toetsen op de eisen van Europese moslims. 

Joden zijn daar verdreven en zijn terug gekeerd naar een lap woestijn. Het is meer dan een religieuze kwestie. Het is als westerse autochtonen die uit Molenbeek verhuizen. Als de Belgische staat dat eindelijk opkuist en Belgen gaan daar terug wonen,, hebben ze die moslims dan iets afgepakt? Gij zou wellicht nog medelijden met dat schorem hebben en ons als racist bestempelen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Fundamenteel:

Best de koran eens lezen en die toetsen op de eisen van Europese moslims. Joden zijn daar verdreven en zijn terug gekeerd naar een lap woestijn. Het is meer dan een religieuze kwestie. Het is als westerse autochtonen die uit Molenbeek verhuizen. Als de Belgische staat dat eindelijk opkuist en Belgen gaan daar terug wonen,, hebben ze die moslims dan iets afgepakt? Gij zou wellicht nog medelijden met dat schorem hebben en ons als racist bestempelen? 

Gelukkig bestaan er ook nog andere levensvormen, meningen en attitudes, garantie op succes bestaat echter niet.

De zionistische immigratie kwam op gang vanaf 1882. Vooral in de vruchtbare kustvlakte kochten de kolonisten grond op, meestal van grootgrondbezitters die buiten Palestina verbleven. De immigranten gedroegen zich als volwaardige colons. De Joodse filosoof Ahad Ha’am schreef al in 1891: ‘Wat doen onze Joodse broeders in Palestina? In de diaspora waren zij zelf slaven, in Palestina voelen zij zich vrij. Dat nieuwe gevoel roept een verlangen op naar despotisme. Ze behandelen de Arabieren wreed en vijandig, ontnemen hun alle rechten, kwetsen hen zonder reden en gaan bovendien nog prat op hun handelwijze.’  Toen de Sursuk-familie haar landerijen in Marj ibn Amr aan zionisten verkocht, beslisten de nieuwe eigenaars om de 1.746 pachtgezinnen die daar woonden slechts een half pond schadevergoeding uit te betalen. De landarbeiders kregen niets. Voor de Palestijnen werd de aard van het zionisme dus al snel erg duidelijk. Steeds meer kwam er dan ook verzet tegen deze landaankopen. In een protesttelegram van 24 juni 1891 vroeg een groep notabelen uit Jeruzalem aan de regering in Istanbul dat ‘er een eind wordt gemaakt aan het opkopen van grond door Russische Joden en dat men de immigratie van deze groep verbiedt’. De kolonisten grepen op dit verzet in met geweld. Al in 1907 richtten zij hun eerste militie op, Bar Giora, die in 1909 haar naam veranderde in Hashomer. (bron)

Verder wat Trump en Amerika betreft:

Onderdeel van de plannen van Trump is om de de vennootschapsbelasting naar beneden te brengen van 35 naar 21 procent. Dat levert Shell een belastingvoordeel van 2 à 2,5 miljard dollar op in het lopende kwartaal. Shell berekende het verwachte voordeel over de resultaten van het derde kwartaal; het exacte voordeel is nog niet bekend. De belastinghervormingen, die vorige week werden goedgekeurd in het Huis van Afgevaardigden, worden per 1 januari doorgevoerd. Voor dit jaar wordt al een positief effect verwacht, vooral door de herwaardering van de uitgestelde belastingpositie. (bron)

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Best de koran eens lezen en die toetsen op de eisen van Europese moslims. 

Joden zijn daar verdreven en zijn terug gekeerd naar een lap woestijn. Het is meer dan een religieuze kwestie. Het is als westerse autochtonen die uit Molenbeek verhuizen. Als de Belgische staat dat eindelijk opkuist en Belgen gaan daar terug wonen,, hebben ze die moslims dan iets afgepakt? Gij zou wellicht nog medelijden met dat schorem hebben en ons als racist bestempelen? 

Moeilijk he, om gewoon eens te reageren op wat iemand schrijft?

Volgens de verhalen (waar joden in geloven en christenen ook) hebben de joden zelf de gebieden die men nu Israël noemt met geweld ingenomen. Dus het idee dat "historisch gezien de joden Israel behoren te krijgen" is gewoon niet waar. Want er woonden al mensen voordat de joden daar kwamen. Dus nogmaals, het idee dat de joden daar thuis horen omdat ze er ooit waren is gewoon een drogreden. 

Komt nog bij dat de joden israel en dergelijke gekregen hebben van Engeland en co (christelijke landen die dachten dat ze hiermee een profetie in vervulling lieten gaan, wat je dus een self fullfilling prophecy kan noemen) en dat de mensen die daar woonden lekker hutje mutje moesten wonen waardoor ze met 1,5 miljoen moesten wonen op een heel klein stukje land. Dan weet je gewoon dat het niet klopt. En dat het logisch is dat de palestijnen A) niet mee gaan met het twee landen systeem zoals het er nu voor staat en B ) in verzet gaan tegen de behandeling van Israel. Maar neen, jij bent zo eenkennig bezig dat je dit soort dingen niet doorhebt. En veel gelovigen durven niks tegen israel te zeggen, want ze zijn bang dat hun God dan iets doet omdat ze zichzelf hebben "wijsgemaakt" dat de joodse stamgod dezelfde is als de christelijke God. En dat wie israel zegent gezegend wordt en wie Israel vervloekt, vervloekt wordt. Wat overigens geen goede zaak is, want je moet landen en volkeren beoordelen op wat ze doen, en niet op wat ze zijn of waarin ze geloven. 

Goed is goed, slecht is slecht.

 

Je zou voor de grap de geschiedenis eens moeten lezen en dan in plaats van palestijnen isrealieten lezen en in plaats van israel Palestina. Dan zal je waarschijnlijk wel doorhebben hoe slecht het is.

 

11 uur geleden zei TTC:

Ja, en als alle partijen die mening zijn toegedaan dan hoeven we niet op verzoening te rekenen. Maar betekent dit dan ook dat Trump een zionist is? 

Op dat eerste heb je gelijk. Jammer dat alle partijen hun godsdienstige ideeen laten prevaleren boven het humanisme. Veel mensen die zich nu joden noemen zijn dat van "nature" helemaal niet. 

Verder geloof ik niet dat Trump een zionist is. Hij is alleen wel tegen de islam en iedereen die daarmee in overeenstemming is zoals Israël zal hij daarin steunen. Tevens weet Trump heus wel dat moslimlanden tegen zijn besluit in opstand kwamen en is dat precies waar hij op hoopte. Een beetje roeren in een kruitvat.    

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Foppe1986:

Op dat eerste heb je gelijk. Jammer dat alle partijen hun godsdienstige ideeen laten prevaleren boven het humanisme. Veel mensen die zich nu joden noemen zijn dat van "nature" helemaal niet. Verder geloof ik niet dat Trump een zionist is. Hij is alleen wel tegen de islam en iedereen die daarmee in overeenstemming is zoals Israël zal hij daarin steunen. Tevens weet Trump heus wel dat moslimlanden tegen zijn besluit in opstand kwamen en is dat precies waar hij op hoopte. Een beetje roeren in een kruitvat.    

Waarom zou Trump dan geen zionist kunnen zijn, is dat als roeren in het kruitvat om de aandacht af te leiden van iets ander?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Trump zegt (hier reeds voordat hij president werd) gewoon de waarheid over het christendom en wat men van overheidswege ermee heeft gedaan. 

 

Op 26-12-2017 om 18:24 zei TTC:

Wat in Amerika? Is er daar ook een strijd tussen verschillende staten?

Nou, daar vecht de staat tegen de deep state.  Een paar dagen voor kerst heeft president Trump de bezittingen van 13 leden van een wereldwijde corrupte bende die bovendien de mensenrechten schenden, in beslag genomen. Twee van de personen op de lijst zijn grootfinanciers van de Clinton Foundation _:)_

https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/executive-order-blocking-property-persons-involved-serious-human-rights-abuse-corruption/

Het gaat om een noodverordening (national emergency act) vanwege gevaar voor de binnenlandse veiligheid door die steenrijke internationale bende. Op ongeveer het midden laat BP Earthwartch de lijst met bedrijven zien. Het gaat om bedrijven die overal in de wereld de mensenrechten schonden, bijvoorbeeld kindermisbruik in de vorm van bijvoorbeeld slavernij in Afrikaanse diamantindustrie onder het mom van ontwikkelingshulp.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dolce Vita:

Nou, daar vecht de staat tegen de deep state.  Een paar dagen voor kerst heeft president Trump de bezittingen van 13 leden van een wereldwijde corrupte bende die bovendien de mensenrechten schenden, in beslag genomen. Twee van de personen op de lijst zijn grootfinanciers van de Clinton Foundation _:)_

https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/executive-order-blocking-property-persons-involved-serious-human-rights-abuse-corruption/

Het gaat om een noodverordening (national emergency act) vanwege gevaar voor de binnenlandse veiligheid door die steenrijke internationale bende. Op ongeveer het midden laat BP Earthwartch de lijst met bedrijven zien. Het gaat om bedrijven die overal in de wereld de mensenrechten schonden, bijvoorbeeld kindermisbruik in de vorm van bijvoorbeeld slavernij in Afrikaanse diamantindustrie onder het mom van ontwikkelingshulp.

Dank voor interessante info, dat is al een heel andere klok. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben na exact 1:18 in het 1e filmpje maar gestopt want, hoe triest het ook is, ik verslikte me in mijn thee van het lachen om de man.

Eerst haalt hij een tekst uit de brief aan Korinthen aan: daar waar de geest van God is, is er vrijheid.
20 seconden later vertelt hij over Syrie, waar christenen worden onthoofd.
Dat voorbeeld geeft hij om aan te geven dat er in dat land geen vrijheid is.
Kennelijk wordt dit als zoete koek geslikt, maar vraagt iemand zich haar dat niet af dat die geest dan toch met de Syrische christenen moet zijn geweest  en waar dan hun vrijheid was? 

Daar (1:18) ben ik maar afgehaakt, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat niet zien. die slikken de rest van het filmpje waarschijnlijk ook (zoals ik al zei) voor zoete koek.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Dolce Vita:

 

Iedere vezel in mijn lichaam protesteert tegen t zien van deze man als een christen.

 

En 'deep state'? @Dolce Vita waarom geloof jij toch zo maar alles klakkeloos wat er aan conspiracy theories bestaat? Waarom? Is dat een soort overblijfsel van je occulte verleden oid? Dat je graag alles wilt geloven, maar nu alleen nog maar de dingen wilt geloven die niet per se in strijd zijn met de Bijbel? Of wat anders? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei MysticNetherlands:

Iedere vezel in mijn lichaam protesteert tegen t zien van deze man als een christen.

Meerbepaald een protestant zoals hij aangeeft.

7 uur geleden zei Dolce Vita:

Trump zegt (hier reeds voordat hij president werd) gewoon de waarheid over het christendom en wat men van overheidswege ermee heeft gedaan. 

Veel zegt hij eigenlijk niet, wel dat godsdienstvrijheid terug meer op de voorgrond komt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎26‎-‎12‎-‎2017 om 10:23 zei Fundamenteel:

Toen was er geen sprake van moslims. Dus mogen we de moskee afbreken op de tempelberg en gelijk de tempel bouwen?

Mijn punt is dat alle aanspraken in basis ongegrond zijn.

Jou punt is, vanuit je islamofobie, dat alles wat met een "m" begint en op "oslim" eindigt bij voorkeur moet worden afgezonken in de Marianentrog.

Je zou eens "Het zijn net mensen" van Joris Luijendijk moeten lezen om te gaan begrijpen hoe je wordt ingepakt door verschillende propagandamachines.

Om een poging te doen je vragen te beantwoorden:

Op ‎26‎-‎12‎-‎2017 om 10:23 zei Fundamenteel:

Het feit dat ze nog bereid zijn de hoofdstad in twee te delen bewijst hun intentie naar vrede.

Je zou eens deze 20 feiten van 20 jaar Oslo akkoorden moeten lezen (en als je het boek van Luijendijk gelezen hebt dan begrijp je waarom dit soort info vrijwel onvindbaar is).

 

Op ‎27‎-‎12‎-‎2017 om 09:31 zei Fundamenteel:

Joden zijn daar verdreven en zijn terug gekeerd naar een lap woestijn

??????????

De Joodse Diaspora begon circa 600 voor Christus en toen de tempel in 70 AD vernietigd werd woonden er al meer Joden buiten Israel en Palestina dan erin. Wie werd waar vandaan verdreven?

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Mullog:

De Joodse Diaspora begon circa 600 voor Christus en toen de tempel in 70 AD vernietigd werd woonden er al meer Joden buiten Israel en Palestina dan erin. Wie werd waar vandaan verdreven?

In 135 verbande keizer Hadrianus alle Joden uit Jeruzalem en veranderde hij de naam van de stad in Aelia Capitolina. Aelia was zijn eigen familienaam. Ook veranderde hij de namen van Samaria, Judea en Galilea in Palestina, naar de Filistijnen, de aartsvijanden van Israël. Vanaf dat moment begint de tweede diaspora waarna werd verwezen. Er zijn altijd wel Joden in Palestina blijven wonen maar Jeruzalem is voor hen een tijd lang verboden gebied geweest. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Dolce Vita:

Nou, daar vecht de staat tegen de deep state.  Een paar dagen voor kerst heeft president Trump de bezittingen van 13 leden van een wereldwijde corrupte bende die bovendien de mensenrechten schenden, in beslag genomen. Twee van de personen op de lijst zijn grootfinanciers van de Clinton Foundation

Men spreekt hier over een 'Vierde Wending', als een poging om met de oude politieke orde te breken.

Zoals we hebben gezien in de afgelopen maanden, zijn de Trump-aanhangers, conservatieven en andere patriotten, niet bang van een confrontatie met de linkse activisten in de straten, en dit zal zich waarschijnlijk intensiveren naarmate deze DNC-gesteunde groepen meer wanhopig en confronterend worden in hun tactiek.  James Comey's getuigenis voor het Congres laat zien dat de Trump-regering inderdaad probeert om met de oude politieke orde te breken en met de veel-te-krachtige Deep-State. De scheuren komen nu aan het licht, en dit zal waarschijnlijk vele facetten versplinteren en overvloeien naar het maatschappelijk leven buiten de kringen van de politiek.  Deze crises-creatie-machine is afkomstig van de vervaardigers van afstammelingen die de nieuwe Republikeinse president verachten, en die de oude orde willen overschaduwen door een revolutionair nieuw wereldsysteem en het apparaat willen zijn dat dreigt te leiden tot de Vierde Wending beschreven door Strauss en Howe, en misschien de Grijze-Kampioen van de Apocalyps van Daniël en Openbaring.  Volgens de Vierde Wending heeft Amerika drie dergelijke grote crises eerder ervaren — de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog, de Burgeroorlog, en de Grote Depressie met de Tweede Wereldoorlog, elk gevolgd door hun respectievelijke perioden van wederopbouw. Deze tijden werden gekenmerkt door sociaal verval en burgerlijke angst die de Amerikanen een enorme last oplegden na het enorme conflict met een aanzienlijke schade om te herstellen en het opnieuw uitvinden van een betere toekomst. Naderen we de in gang gezette gebeurtenis en/of de chaosfase van een laatste Vierde Wending? (bron)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid