Spring naar bijdragen

Wek doden op genees de zieken en drijf demonen uit.


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Robert Frans:

Als ze in de oudtestamentische traditie stonden qua schrijven, dan wel. Het OT is namelijk nogal meedogenloos eerlijk over het falen en de mislukkingen van haar geloofshelden.

Is dat zo? En zelfs als dat zo is dan is Jezus nog een klasse apart in de categorie geloofshelden. Mijn persoonlijke overtuiging, voor wat die waard is op dit forum, is dat de mythologie rondom hem geen falen toestaat En oncontroleerbaar als het is dus ook niet vermeld wordt.

5 uur geleden zei vredestichter:

Super gaan we doen want denk je van volgende week wo avond 13 september om bijv 20.00 uur..

Zondag wordt voorgesteld, dus plannen we woensdag. Verder van zondag kan niet. Datum, de dertiende, ongeluksgetal. Ofde gebesgenezers zijn boordevol vertrouwen of alle excuses worden al subtiel in stelling gebracht :B

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 716
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu wil ik natuurlijk de pret niet drukken, maar laten we ook niet meteen de loftrompet afsteken over de geloofwaardigheid van Vredestichter.  Het is alsof een reeks van negatieve ervaringen op di

Vredetsichter, je hoeft van mij je spullen niet te pakken, hoor.

Ja, dat moet je nu net tegen diabeten zeggen.

Ik kan niet op woensdagavonden. Ik suggereerde reeds een zondag.

Hoe ik dit ga vaststellen? Nou simpel. Ik meet mijn suikerwaarde, daarna ga ik eten. Stijgt de suikerwaarde tot boven de 8 ben ik niet genezen. Daarna neem ik insuline (of niet, natuurlijk). In feite is dit zelfs de enige manier om het te doen. Als ik namelijk genees door Vredestichters acties, en ik neem insuline, dan heb ik grote kans te sterven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei DeThomas:

Lunch is aardig, maar gebed volstaat. Het zal een avond worden, of een middag in het weekend. Zondag lijkt me een goede dag.

Hallo Thomas ik begreep de zin iets anders: een avond /// of een middag in het weekend /// en zondag is ook een goede dag..

Op zondag spreek ik vaak s morgens en s avonds en soms ook s middags dus dan wordt het wat verder weg, of op een zaterdagmiddag begin van de middag is dat wat ??

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei DeThomas:

zaterdagmiddag is lastig voor mij. Laat maar weten wanneer je allemaal kunt, ik schuif wel aan.

Ik kan mijn eigen agenda bepalen, alleen op zondag zijn er vaak samenkomsten van mensen die in jezus geloven, deze zondag en de volgende zit ik mega vol maar de week daarna alleen s morgens en s avonds, dus dan kan ik s middags  24 september, door de weeks heb ik ook een paar vaste avonden wat, maar overdags door de weeks kan ik geweldig schuiven, dus dan zou het volgende week al kunnen..

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei DeThomas:

Ik kan niet op woensdagavonden. Ik suggereerde reeds een zondag.

Hoe ik dit ga vaststellen? Nou simpel. Ik meet mijn suikerwaarde, daarna ga ik eten. Stijgt de suikerwaarde tot boven de 8 ben ik niet genezen. Daarna neem ik insuline (of niet, natuurlijk). In feite is dit zelfs de enige manier om het te doen. Als ik namelijk genees door Vredestichters acties, en ik neem insuline, dan heb ik grote kans te sterven.

Je bent ook op de hoogte dat je eigen geest korte tijd kan bewerkstelligen dat het lijkt of je genezen bent, maar dat dat later dan toch niet zo blijkt te zijn? Daar zijn vele gevallen van bekend in het evangelicale wereldje. Begrijp me niet verkeerd, ik gun je van harte genezing, maar wees uiterst voorzichtig met jezelf.  Persoonlijk denk ik namelijk dat jij in deze casus wel eens als de genezer gebruikt zou kunnen worden (en de ander van zijn hoogmoed genezen moet worden).  Voor jou hoop ik dat niet en hoop ik dat je werkelijk genezing vindt . 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het 'help DeThomas van zijn diabetes af' experiment is erg interessant, maar het heeft nu al (voordat een en ander gaat plaatsvinden) een aantal elementen in zich waarop je tevoren kunt aan ziet komen dat het fout gaat. Met name bedoel ik dat het geheel niet is gedocumenteerd en niet onder gecontroleerde omstandigheden plaats vindt.

Het geheel is niet gedocumenteerd. Om wat zaken te noemen: er is tevoren niet bekend wat er nu precies aan de hand is met DeThomas en welke medicatie hij gebruikt. Feitelijk weten we niet eens welk type diabetes hij heeft. Er is niet bekend wie nu precies welke handelingen gaat verrichten en wat daarvan het gevolg gaat zijn. Het meten van bloedsuikerwaarden is een indicatie, maar het geeft niet aan wat er dan precies in het lichaam van DeThomas is veranderd. Het 'genezen van diabetes' kan niet door 1 enkele meting, maar is alleen door een arts vast te stellen. Net zoals de diagnose diabetes ook door een arts is vast gesteld. Lijkt me wel zo veilig; DeThomas loopt dan niet het risico te sterven.
Daarnaast vind het geheel niet plaats onder controleerbare omstandigheden. "we spreken wel een keer af ergens in Utrecht CS op een doordeweekse avond" is op dat gebied zo wel ongeveer het vaagste wat je kunt doen. Wie controleert er of DeThomas in het toilet niet even snel een blikje Redbull pakt, of dat de kok niet stiekum iets in het eten stopt?

Het klinkt wellicht wat flauw maar dit soort zaken moet je tevoren regelen om te voorkomen dat één van de partijen naderhand een excuus zoekt om zich niet aan de afspraken te houden. en ook die afspraken zijn te vaag. "Ik bekeer me"; ja maar tot welke god? Ik weet er nog wel een paar honderd. En vervolgens zal Vredestichter moeten aantonen welke god hem heeft geholpen (en dat kan hij waarschijnlijk niet). En aan de andere kant is terecht bij Vredestichter opgemerkt dat hij zich wel kan terugtrekken, maar onder een andere naam opnieuw kan beginnen.

Zoals nu het plan er ligt, is dit experiment gedoemd te mislukken.

Feitelijk zou DeThomas om het even welk kerngezondpersoon naar de ontmoeting kunnen laten gaan, een paar blikjes Redbull kunnen laten drinken en vervolgens de suikerspiegel meten (die dan echt hoger is dan normaal). Dat Vredestichter en anderen hier met open ogen in trappen zegt wat over hun gebrek aan kritisch nadenken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Het 'help DeThomas van zijn diabetes af' experiment is erg interessant, maar het heeft nu al (voordat een en ander gaat plaatsvinden) een aantal elementen in zich waarop je tevoren kunt aan ziet komen dat het fout gaat. Met name bedoel ik dat het geheel niet is gedocumenteerd en niet onder gecontroleerde omstandigheden plaats vindt.

Het geheel is niet gedocumenteerd. Om wat zaken te noemen: er is tevoren niet bekend wat er nu precies aan de hand is met DeThomas en welke medicatie hij gebruikt. Feitelijk weten we niet eens welk type diabetes hij heeft. Er is niet bekend wie nu precies welke handelingen gaat verrichten en wat daarvan het gevolg gaat zijn. Het meten van bloedsuikerwaarden is een indicatie, maar het geeft niet aan wat er dan precies in het lichaam van DeThomas is veranderd. Het 'genezen van diabetes' kan niet door 1 enkele meting, maar is alleen door een arts vast te stellen. Net zoals de diagnose diabetes ook door een arts is vast gesteld. Lijkt me wel zo veilig; DeThomas loopt dan niet het risico te sterven.
Daarnaast vind het geheel niet plaats onder controleerbare omstandigheden. "we spreken wel een keer af ergens in Utrecht CS op een doordeweekse avond" is op dat gebied zo wel ongeveer het vaagste wat je kunt doen. Wie controleert er of DeThomas in het toilet niet even snel een blikje Redbull pakt, of dat de kok niet stiekum iets in het eten stopt?

Het klinkt wellicht wat flauw maar dit soort zaken moet je tevoren regelen om te voorkomen dat één van de partijen naderhand een excuus zoekt om zich niet aan de afspraken te houden. en ook die afspraken zijn te vaag. "Ik bekeer me"; ja maar tot welke god? Ik weet er nog wel een paar honderd. En vervolgens zal Vredestichter moeten aantonen welke god hem heeft geholpen (en dat kan hij waarschijnlijk niet). En aan de andere kant is terecht bij Vredestichter opgemerkt dat hij zich wel kan terugtrekken, maar onder een andere naam opnieuw kan beginnen.

Zoals nu het plan er ligt, is dit experiment gedoemd te mislukken.

Feitelijk zou DeThomas om het even welk kerngezondpersoon naar de ontmoeting kunnen laten gaan, een paar blikjes Redbull kunnen laten drinken en vervolgens de suikerspiegel meten (die dan echt hoger is dan normaal). Dat Vredestichter en anderen hier met open ogen in trappen zegt wat over hun gebrek aan kritisch nadenken. 

Als het doel van DeThomas is zichzelf ergens van te overtuigen, dan zijn al de randvoorwaarden die je noemt niet nodig. Als de bedoeling zou zijn een wetenschappelijk experiment te herhalen dat al vaker is gedaan, dan wel natuurlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog even voor alle duidelijk, ik ben geen genezer, ik kan niemand genezen, en zal dit ook nooit gaan doen.

Daar in tegen: Ik heb wel een goede relatie met  ( de Vader , Zoon en de Heilige Geest ) en voor alle duidelijkheid ""zijn naam is Jezus"" 

Alle eer zal voor deze genezing aan hem toekomen..

op de vraag of ik heb uitgezocht of hij wel ziek is "'nee" ik geloof de Thomas, dat lijkt misschien wat tegenstrijdig ivm zijn naam, maar uiteindelijk geloofde @Thomas Jezus wel nadat Hij zich getoond had aan Hem.. 

wat zal het gevolg zijn , we zullen alle eer geven aan jezus, en misschien wordt Thomas uiteindelijk net zo gebruikt als  zijn naamgenoot uit de bijbel..

en als Hij niet geneest, zal ik zo als beloofd mijn conclusies moeten trekken..

en voor Thomas; de artsen hebben hem al gegarandeerd deze ziekte niet te kunnen genezen.. dus vanuit dat standpunt kan hij er alleen maar op vooruit gaan..

Het feit dat Thomas gaat komen ondanks jullie weerstand zegt mij genoeg..

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Mullog:

Het tweede deel wel en ik ben het met je eens dat het nogal flauw is. Maar mijn eerste zin is vooral bedoeld om duidelijk te maken dat er niet geluisterd (of gelezen) wordt. Menndraaft maar door in zijn enthousiasme.

DeThomas noemt ook doordeweekse avonden. Niets aan de hand dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@vredestichter. Wat is het dan precies wat je wel gaat doen en waarvoor het nodig is om DeThomas te ontmoeten ? Bidden kan dan toch ook ? Als alleen bidden tot nu toe niet helpt, en jij speelt geen enkele rol, heeft een ontmoeting ook geen enkel nut. Jij geneest immers niet en jou komt ook geen eer toe.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Dat beloof ik:

@vredestichter. Wat is het dan precies wat je wel gaat doen en waarvoor het nodig is om DeThomas te ontmoeten ? Bidden kan dan toch ook ? Als alleen bidden tot nu toe niet helpt, en jij speelt geen enkele rol, heeft een ontmoeting ook geen enkel nut. Jij geneest immers niet en jou komt ook geen eer toe.

Wij gelovige (wedergeboren) kregen een opdracht mee van onze oudste broer Jezus om hetgene wat Hij voordeed ook te gaan doen, zelfs toen Hij op aarde rondliep, instrueerde Hij zijn volgelingen (discipelen) om er op uit te gaan, en dit ook te gaan doen, meestal lukte dit ook zieken genazen en mensen werden bevrijd van demonen, en soms stonden er zelfs doden op, als dit niet lukte dan hielp jezus ze en vertelde waarom het niet lukte en wat ze verkeerd hadden gedaan zodat ze het de volgende keer beter zouden doen!!

dit is een proces (onderwijs) er staan vele manieren in de bijbel hoe genezing tot stand kwam (teveel om hier allemaal te benoemen) maar hoe het ook gaat gebeuren ?? uiteindelijk zijn wij slechts een kanaal door wie god heen werkt, net zoals de kraan bedanken voor water alsof hij dit geregeld heeft in jou huis, nee dus !!

Maar God gebruikt mensen om de tegenwoordigheid van de Hemel door te geven, (daar is niemand ziek namelijk)  en de opdracht om mensen de handen op te leggen van jezus zelf (veelvuldig gebruikt in de bijbel) in de tijd van Jezus maar ook daarna is om die power (zalving) door te geven (dunamis) en het werkt net zoals bij stroom door ons heen naar de ander toe, er staan zelfs voorbeelden in de bijbel dat de kleding van sommige personen zo gezalfd waren dat die er zelf niet meer bij hoefde te zijn om mensen te genezen, het aanraken op zich was al voldoende..

nou zoveel heb ik nog niet ontvangen !! dus ik leg hem de handen op en wacht verder af welke instructies de heilige geest me geeft.. 

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is verwarrend. Eerst stel je

2 uur geleden zei vredestichter:

Nog even voor alle duidelijk, ik ben geen genezer, ik kan niemand genezen, en zal dit ook nooit gaan doen.

en vervolgens het tegengestelde:

29 minuten geleden zei vredestichter:

Wij gelovige (wedergeboren) kregen een opdracht mee van onze oudste broer Jezus om hetgene wat Hij voordeed ook te gaan doen, zelfs toen Hij op aarde rondliep, instrueerde Hij zijn volgelingen (discipelen) om er op uit te gaan, en dit ook te gaan doen, meestal lukte dit ook zieken genazen en mensen werden bevrijd van demonen, en soms stonden er zelfs doden op, als dit niet lukte dan hielp jezus ze en vertelde waarom het niet lukte en wat ze verkeerd hadden gedaan zodat ze het de volgende keer beter zouden doen!!

In het eerste geval genees je niet, in het tweede wel. Kies iets en vertel dat de mensen. Maar nu zeg je tegenstrijdige dingen en dan sta je voor paal.

Wat betreft je vergelijking met stromend water: Als je de waterleiding bent, heb je toch een taak in de watervoorziening. Zonder leidingen geen water.

Dat je overal twee uitroeptekens, twee punten of twee vraagtekens achter zet verandert daar niets aan.

 

43 minuten geleden zei vredestichter:

dus ik leg hem de handen op en wacht verder af welke instructies de heilige geest me geeft.. 

 Je geneest dus wel, als je er op staat het zelf te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

@vredestichter. Wat is het dan precies wat je wel gaat doen en waarvoor het nodig is om DeThomas te ontmoeten ? Bidden kan dan toch ook ? Als alleen bidden tot nu toe niet helpt, en jij speelt geen enkele rol, heeft een ontmoeting ook geen enkel nut. Jij geneest immers niet en jou komt ook geen eer toe.

Als je had opgelet had je dat kunnen weten en je de vraag kunnen besparen. Loop niet zo overdreven moelijk te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik bedenk mij opeens dat ik aanstaande maandag avond ook kan.

Ik zal mijn diabetes verklaring en (als ik het kan vinden) medicijn paspoort meenemen, zodat we zeker weten dat ik het van te voren ook had.

Als ik genees dan beloof ik dat niet geheim zal houden.

Als ik niet genees idem dito.

Maar voordat ik afreis naar Utrecht wil ik dat @vredestichter even duidelijk verklaart of onderstaande statement correct is:

"DeThomas en Vredestichter ontmoeten elkaar op station Utrecht en daar zal genezing van de diabetes (type I) van DeThomas plaatsvinden. Of deze genezing plaatsvind door de handen van Vredestichter, Jezus of de Heilige Geest of een combinatie van deze factoren doet niet ter zake. Onder genezing wordt volstaan: het lichaam maakt op natuurlijke of bovennatuurlijke wijze weer zelf insuline aan en DeThomas is niet langer afhankelijk van zelf toegediende insuline. Er wordt geen enkel voorbehoud gemaakt over de ideeën die DeThomas heeft gehad, nu heeft of eventueel zal hebben over het al dan niet bestaan van God (al dan niet Christelijk) of het bestaan van gebedsgenezers. Indien DeThomas geneest zal hij het vanuit zijn kant NIET beschouwen als een statistische toevalligheid maar zal hij zijn genezing beschouwen als een direct gevolg van de acties van Vredetischter. Vredestichter vertrouwt DeThomas op zijn woord inzake het hebben via diabetes voor aanvang van het expiriement, en gelooft eventuele metingen die volgen." (ik zal proberen een filmpje te posten van een meting).

Aangezien ik al langere tijd diabetes heb is het "tijdelijk jezelf genezen voelen" waar iemand eerder aan refereerde niet van toepassing. Onder diabetici komt de zogenaamde "honeymoonfase" voor, een tijd na diagnose waarin het lichaam tijdelijk weer insuline lijkt aan te maken en de externe insuline behoefte sterk afneemt. Deze honeymoonfase heb ik ook gehad maar gezien het aantal jaren dat ik diabetes heb is de kans op een honeymoonfase bij zeer nauwkeurige benadering nog steeds 0. het drinken van grote hoeveelheden redbull heeft overigens wel invloed op de bloedsuiker spiegel van een gezond persoon, maar deze persoon zal niet snel bloedsuikerspiegelwaardes krijgen die in hoogte vergelijkbaar zijn met die van een diabetes patiënt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei DeThomas:

Ik bedenk mij opeens dat ik aanstaande maandag avond ook kan.

Ik zal mijn diabetes verklaring en (als ik het kan vinden) medicijn paspoort meenemen, zodat we zeker weten dat ik het van te voren ook had.

Als ik genees dan beloof ik dat niet geheim zal houden.

Als ik niet genees idem dito.

Maar voordat ik afreis naar Utrecht wil ik dat @vredestichter even duidelijk verklaart of onderstaande statement correct is:

"DeThomas en Vredestichter ontmoeten elkaar op station Utrecht en daar zal genezing van de diabetes (type I) van DeThomas plaatsvinden. Of deze genezing plaatsvind door de handen van Vredestichter, Jezus of de Heilige Geest of een combinatie van deze factoren doet niet ter zake. Onder genezing wordt volstaan: het lichaam maakt op natuurlijke of bovennatuurlijke wijze weer zelf insuline aan en DeThomas is niet langer afhankelijk van zelf toegediende insuline. Er wordt geen enkel voorbehoud gemaakt over de ideeën die DeThomas heeft gehad, nu heeft of eventueel zal hebben over het al dan niet bestaan van God (al dan niet Christelijk) of het bestaan van gebedsgenezers. Indien DeThomas geneest zal hij het vanuit zijn kant NIET beschouwen als een statistische toevalligheid maar zal hij zijn genezing beschouwen als een direct gevolg van de acties van Vredetischter. Vredestichter vertrouwt DeThomas op zijn woord inzake het hebben via diabetes voor aanvang van het expiriement, en gelooft eventuele metingen die volgen." (ik zal proberen een filmpje te posten van een meting). Aangezien ik al langere tijd diabetes heb is het "tijdelijk jezelf genezen voelen" waar iemand eerder aan refereerde niet van toepassing. Onder diabetici komt de zogenaamde "honeymoonfase" voor, een tijd na diagnose waarin het lichaam tijdelijk weer insuline lijkt aan te maken en de externe insuline behoefte sterk afneemt. Deze honeymoonfase heb ik ook gehad maar gezien het aantal jaren dat ik diabetes heb is de kans op een honeymoonfase bij zeer nauwkeurige benadering nog steeds 0. het drinken van grote hoeveelheden redbull heeft overigens wel invloed op de bloedsuiker spiegel van een gezond persoon, maar deze persoon zal niet snel bloedsuikerspiegelwaardes krijgen die in hoogte vergelijkbaar zijn met die van een diabetes patiënt.

Kunnen we onder genezing ook begrijpen dat herval niet plaats zal vinden? Alvast zeer benieuwd naar het resultaat, met diabetische (II) groet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei MysticNetherlands:

Als je had opgelet had je dat kunnen weten en je de vraag kunnen besparen. Loop niet zo overdreven moelijk te doen.

Dat Beloof Ik heeft gewoon gelijk. De Moederkerk heeft met haar Rota Romana zich dan ook nooit op deze manier met dit soort zaken bezig gehouden. Zij is altijd integer te werk gegaan en genezingen en andere wondere grondig en degelijk onderzocht.  En gelukkig wijkt zij daar bij mijn weten tot op heden niet vanaf. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei MysticNetherlands:

Als je had opgelet had je dat kunnen weten en je de vraag kunnen besparen. Loop niet zo overdreven moelijk te doen.

Lul toch op man. Als je dit topic leest zegt @vredestichter Dat als ik met de botten van mijn opa Langskom hij hem tot leven kan wekken. Uit een drugsverslaafde komt zinnigere praat alx hij om zijn shotje becelt?

Hoeveel onzin moet er getolereerd worden?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei DeThomas:

Ik bedenk mij opeens dat ik aanstaande maandag avond ook kan.

Maar voordat ik afreis naar Utrecht wil ik dat @vredestichter even duidelijk verklaart of onderstaande statement correct is:

"DeThomas en Vredestichter ontmoeten elkaar op station Utrecht en daar zal genezing van de diabetes (type I) van DeThomas plaatsvinden. Of deze genezing plaatsvind door de handen van Vredestichter, Jezus of de Heilige Geest of een combinatie van deze factoren doet niet ter zake. Onder genezing wordt volstaan: het lichaam maakt op natuurlijke of bovennatuurlijke wijze weer zelf insuline aan en DeThomas is niet langer afhankelijk van zelf toegediende insuline. Er wordt geen enkel voorbehoud gemaakt over de ideeën die DeThomas heeft gehad, nu heeft of eventueel zal hebben over het al dan niet bestaan van God (al dan niet Christelijk) of het bestaan van gebedsgenezers. Indien DeThomas geneest zal hij het vanuit zijn kant NIET beschouwen als een statistische toevalligheid maar zal hij zijn genezing beschouwen als een direct gevolg van de acties van Vredestichter. Vredestichter vertrouwt De Thomas op zijn woord inzake het hebben via diabetes voor aanvang van het experiment, en gelooft eventuele metingen die volgen." (ik zal proberen een filmpje te posten van een meting).

Dit statement kan ik helemaal onderschrijven @DeThomas goed dat je dit zo nog even duidelijk maakt.

A.s. ma kan ik ook, dan is alleen de tijd nog niet ingevuld, vanaf 20.00 uur is voor mij goed haalbaar ik zie er naar uit om je te ontmoeten, dus laat maar horen hoe laat jij kunt !!

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Mullog:

Lul toch op man. Als je dit topic leest zegt @vredestichter Dat als ik met de botten van mijn opa Langskom hij hem tot leven kan wekken. Uit een drugsverslaafde komt zinnigere praat alx hij om zijn shotje becelt? Hoeveel onzin moet er getolereerd worden?

Snap eerlijk gezegd de zin niet zo goed, om een shotje becelt? Ook dat van die botten niet eigenlijk. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Mullog:

Lul toch op man. Als je dit topic leest zegt @vredestichter

 Op de laatste dag van het feest, de belangrijkste dag, stond Jezus op en riep: "Als je dorst hebt, moet je naar Mij toe komen en drinken! 38 Als je in Mij gelooft, zullen stromen van water dat leven geeft uit je binnenste stromen!

Dat zegt de vredestichter !!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid