Spring naar bijdragen

Wek doden op genees de zieken en drijf demonen uit.


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 716
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu wil ik natuurlijk de pret niet drukken, maar laten we ook niet meteen de loftrompet afsteken over de geloofwaardigheid van Vredestichter.  Het is alsof een reeks van negatieve ervaringen op di

Vredetsichter, je hoeft van mij je spullen niet te pakken, hoor.

Ja, dat moet je nu net tegen diabeten zeggen.

Zojuist zei DeThomas:

Plaats en tijd?

ik haal Wdg en radicaal op, spreken ergens af op neutraal terrein, we doen dit geheel vrijblijvend, en uiterst prive het gaat over Jezus aan hem alle eer,

als Jij niet wordt aangeraakt en dus geen bovennatuurlijke ervaring ervaart..

Trek ik me voor altijd terug van dit Forum

maar als dit wel het geval is, dan zal ik heel erg op prijs stellen dat je dit deelt op dit Forum !!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei vredestichter:

soms zo ook in het geval van thomas moest die ff aanraken ff kijken..

De opdracht van jezus leg zieken de handen op en zij zullen genezen.

weet je de bloedvloeiende vrouw geloofde in haar hele hart, nadat ze jezus aan zou raken ze genezen zou,

aangezien wij nu een tempel zijn van God (Heilige geest) werkt aanraking het beste, contact punt met God, 

Thomas !!

U houdt alweer een slag om de arm door met dit voorbeeld aan te komen zetten. Als het wonder niet geschied kunt u zich vast beroepen op het gegeven dat er niet geloofd wordt zoals deze vrouw dat wel doet...

14 minuten geleden zei vredestichter:

zullen we kaasje ook meenenemen, soms door het zien van een wonder kan dit iemand versterken in zijn geloof !!

Dat is prima, ik neem mijn camcorder mee. En reken er maar op dat er ongecensureerd wordt uitgezonden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

U houdt alweer een slag om de arm door met dit voorbeeld aan te komen zetten. Als het wonder niet geschied kunt u zich vast beroepen op het gegeven dat er niet geloofd wordt zoals deze vrouw dat wel doet...

Dit was om uit te leggen dat het contact punt belangrijk is, je zou het met stroom kunnen vergelijken, maar ben ik niet duidelijk geweest met onderstaande tekst.

6 minuten geleden zei vredestichter:

als Jij niet wordt aangeraakt en dus geen bovennatuurlijke ervaring ervaart..

Trek ik me voor altijd terug van dit Forum

maar als dit wel het geval is, dan zal ik heel erg op prijs stellen dat je dit deelt op dit Forum !!

Wij hebben geloof, Wdg, Radicaal en ikzelf dat God in ons woont en door ons heen wonderen en genezingen doet, net zoals jezus dat vroeger ook deed met behulp van de heilige Geest..

Om God te verheerlijken, weet je wat Jezus zei: is het niet om wat ik gezegd heb, dan toch zeker om wat ik gedaan heb.. 

Dat zijn vader alle eer ontvangt geweldig toch En Thomas weer gezond !!

Zal er voor God iets onmogelijk zijn..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Om vervolgens als Radical, Drastic, Extremic of Eendracht, Harmonie, Geruststeller te verschijnen.

Lijkt me nogal ingewikkeld en zeker als Wdg en radicaal mee komen, lijkt me leuk om met jou kennis te maken.

 

Zojuist zei DeThomas:

Met suiker? :)

Toastje met kaas vind ik ook erg lekker, wel kruidig graag !! |:)|_O-

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7/22/2017 om 13:30 zei Mullog:

Of ze bij de VU gek geworden zijn weet ik niet. 

Of er vele gedocumenteerde gevallen zijn weet ik ook niet. Maar dat Janneke Vlot genezen is staat buiten kijf. Als je daar op zoekt is er niemand die ontkent dat ze genezen is, maar er zijn er maar weinig die bevestigen dat dit door gebed komt. Wat ik wel zie is dat er vooral naar Janneke gekeken wordt want als je dan verder zoekt kom je wel een scala aan gevallen tegen die niet genezen zijn, of zijn teruggevallen. Zoals bijvoorbeeld in onderstaande artikelen wordt vertelt:

Wat vooral opvalt is dat er heel veel mensen niet genezen en teleurgesteld worden. Maar ja die zullen Jezus wel niet oprecht als hun verlosser geaccepteerd hebben of zoiets. 

Ik denk inderdaad dat er iets anders aan de hand is, maar wel dat dat iets anders is dan jij bedoelt. 

Gezien de gekte in dit topic herhaal ik eerdere post van mij maar weer eens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Thorgrem:

De motivatie voor zowel kritische atheïsten als theïsten is: waarheid. 

Ook als gelovige mag je best kritisch zijn over alles wat men bij je naar binnen probeert te schuiven alszijnde afkomstig van God en als wonder. 

Je mag kritisch zijn. Dat betekent niet dat je alles moet afwijzen, als duivels moet betitelen, of bekritiseren. Jan Zijlstra organiseert meerdere genezingsdiensten per jaar. Feit is dat hij Christus alle eer geeft, feit is dat hij mensen tot Jezus brengt, en feit is dat er zeer veel mensen genezen zijn.

Daniël Peulen uit Venlo werd genezen van Gevolgen van ernstige hartinfarcten door de kracht van Jezus Christus. Bekijk ze op http://www.wingsofhealing.nl/getuigenissen, keuze genoeg. En, het is slechts een kleine greep uit het grote aantal genezingen. Onderstaand is maar een voorbeeld. Mensen kunnen zijn diensten bezoeken. Ik denk dat van alle kritische atheisten en theisten slechts weinigen de diensten van Zijlstra bezocht hebben. Waarom doen ze het niet? Omdat ze er niet in geloven en/of omdat ze bevooroordeeld zijn. Zoekt en gij zult vinden. Als je niet zoekt, vind je ook niet!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

U bekijkt maar even met zijn allen wanneer het u schikt. Ik verkeer in de luxe positie alle tijd van de wereld te hebben, dus naar alle waarschijnlijkheid zal het wat mij betreft geen probleem zijn. Kom voor de zekerheid met twee tijdstippen op de proppen, dan zit er geheid een mogelijkheid bij. Geef ff aan of u angst hebt voor een hond, dan kan ik daar rekening mee houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei WdG:

Feit is dat hij Christus alle eer geeft, feit is dat hij mensen tot Jezus brengt, en feit is dat er zeer veel mensen genezen zijn.

Kijk even naar de vorige Quotes, je hebt dezelfde Heilige Geest als Jan dus hoop dat je mee kunt..

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

  veronderstelde genezing meer indruk maakt dan 1000 mislukte genezingen.

Nou geloof me Kaasje als God je aanraakt ben je nooit meer dezelfde, dat kun je ook vergelijken met stroom 220v  wel te verstaan, kan geen misvertand over ontstaan als je dit ooit gevoeld hebt.

Je weet dat je weet dat je weet stroom bestaat echt. en zo is dat met de heilige Geest ook !! 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei DeThomas:

Ik heb ooit een stroomstoot van 220 V door me gehad, en een minuut of wat daarna was ik weer dezelfde.

Hoe staat het met de reactie van de handopleggers? Ik wil wel eens van mijn diabetes af.

Ik bedoel als reactie naar Kaasje, en gebruikte stroom als een metafoor, als ze tegen jou zeggen na jou ervaring met 220v, stroom bestaat niet zijn ze te laat, een man met een ervaring, wint altijd van iemand met overtuiging..

Wij hebben de overtuiging en ervaring dat jezus gisteren, heden, en morgen dezelfde is, deze openbaring heeft God zelf in ons hart gebracht..

dus wat mensen ook roepen, over God, ze zijn te laat we hebben een ervaring en geloof wat niets anders betekend dan(vertrouwen) een zeker weten.

7 minuten geleden zei Lobke:

zo'n kleinigheidje als diabetes

Klopt vanuit God's zijn perspectief wel, maar voor ons en zeker voor Thomas een hele grote deal..

Ik heb begrepen dat radicaal graag mee gaat, maar eerst op vakantie gaat deze week, van Wdg nog geen respons, en Kaasje en Thomas hebben voorlopig veel mogelijkheden, ik ben flexibel met het invullen van mijn agenda, dus dat moet zeker gaan lukken..

wacht dus even @WdG af :|:|

Link naar bericht
Deel via andere websites

Opvallend is dat genezingen door God bekritiseerd worden, omdat er zgn. "mislukte" genezingen zijn. Niemand vraagt zich af WAAROM niet iedereen geneest. Opvallend is dat er gezwegen wordt over de miljoenen mislukte genezingen in ziekenhuizen en door artsen. Als dit een argument zou zijn, moet men consequent zijn: artsen zijn oplichters. Immers, niet iedereen geneest!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid