Spring naar bijdragen

Monsterlijk Geniaal Plan (Eindtijd Revisited)


Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik haak na 20 seconden al af. Dan staat er "er bestaan veel theorieën over het ontstaan van de protocollen". Dat is onzin. Feit is dat ze verzonnen zijn. Dat er een hoop mensen zijn die dat niet willen accepteren en zelf allerlei theorieën verzinnen, is verder onnodige duimzuig onzin. Op die onzin is het verdere filmpje gebaseerd, niet op de feiten. Leuk hoor, dreigende muziek aan het begin en 'dit is geen antisemitisme'. Manman, wat een kul. Van begin af aan zijn deze teksten geschreven door een anti-semiet om mensen bang te maken voor Joden. Dat zijn de feiten over dit stuk.

Heb je de oefening nu al eens gemaakt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Inderdaad. Het discussieren over (vermeende) maatschappelijke of globale bewegingen en patronen is prima, maar laten we hier nu niet gaan doen alsof die Protocollen authentieke documenten zijn en geen

Ik haak na 20 seconden al af. Dan staat er "er bestaan veel theorieën over het ontstaan van de protocollen". Dat is onzin. Feit is dat ze verzonnen zijn. Dat er een hoop mensen zijn die dat niet wille

Het kon niet uitblijven, in dit topic richten we de aandacht niet enkel op de nogal controversiële 'Protocollen van Zion' maar ook op de - in volledige tegenstelling - talrijke sociale alternatieven.

21 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Als je mijn antwoord werkelijk hebt gelezen en tot je door hebt laten dringen, is dat een vreemde vraag.

Helemaal niet vreemd, als aan de randvoorwaarden niet voldaan wordt dan is het resultaat voorspelbaar. Er zijn wel meer mensen die dat weten en zien, net zoals dergelijke processen netjes gedocumenteerd worden.

yhdY8t0.png

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk zo'n gekleurd schema. In feit staat er alleen maar dat als mensen open staan voor feiten en meningen van anderen, ze kunnen leren. Zo niet, dan niet. Dat is een open deur, iedereen weet dit. Waarom dat in zo'n rookgordijn schema gieten, dat maakt het alleen maar ingewikkeld. niet nodig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Dat beloof ik:

Leuk zo'n gekleurd schema. In feit staat er alleen maar dat als mensen open staan voor feiten en meningen van anderen, ze kunnen leren. Zo niet, dan niet. Dat is een open deur, iedereen weet dit. Waarom dat in zo'n rookgordijn schema gieten, dat maakt het alleen maar ingewikkeld. niet nodig.

Het schema komt tot stand na heel wat onderzoek, eenvoudige oefeningen kunnen helpen om het - wanneer aan de basisvoorwaarden voldaan wordt - te toetsen op waarachtigheid. Naargelang het onderwerp kan dit leiden tot hoogoplopende meningsverschillen die echter niets aan het toeval overlaten. De voorgestelde oefening helpt om deze processen helder te krijgen, met inbegrip van de rookgordijnen die dat proces belemmeren. Ergo, het is niet omdat het jou niet interesseert dat anderen diezelfde mening/attitude onderhouden, dezelfde oefening kan op verschillende manieren opgelost worden.  

gAuEOaI.gif

Evaluatie

  • herleid alle schulden en vorderingen tot nihil => ok
  • de schuldeisers mogen geen verlies aan koopkracht lijden => ok
  • de schuldenaars hoeven niets te betalen => ok
  • de totale geldhoeveelheid (ic 600) mag niet veranderen => ok
  • de balansen mogen niet uit evenwicht raken => ok

Klopt het?

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Dat beloof ik:

En jij vindt dat je daarmee laat zien dat we niet anders meer kunnen denken dan wat een heersende (ic manipulerende) klasse ons telkens voorhoudt en zowaar opdringt.  Dat is echt ontzettend knap. Leg dat eens uit.

We hebben middels deze referentie-oefening de Nederlandse staat 13 miljard bespaard, en dat gaat nog maar enkel over de rente die jaarlijks betaald moet worden op de staatsschuld. Bevraag politiek hierover en zie dan wat er gebeurt, dezelfde vraag kunnen we aan jou ook stellen. De proef op de som maakt het duidelijk, het vereist uiteraard ook dat aan de basisvoorwaarden voldaan wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik lees wat er staat, ken alle woorden, maar wat je er van maakt in zinnen is totale onzin. 

http://www.destaatsschuldmeter.nl/

Ja, in die link kunnen we zien hoeveel schuld elke burger heeft, voor Nederland is dat nu 28.863 €. De oefening laat zien hoe we die schuld tot nihil kunnen herleiden zonder dat de schuldeisers er verlies aan lijden, er wordt niet gezegd hoe we hierna dan verder gaan. Uiteraard gaat het hier niet om nieuwe ideeën, veel mensen weten dit maar het betekent niet dat ze ook worden opgenomen in het maatschappelijke besluitvormingsproces. Het is net hierdoor dat die protocollen van Zion aan waarachtigheid winnen, de geest van de letter primeert hier. Jouw reactie spreekt dan ook boekdelen, dit is bijzonder leerzaam.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid