Spring naar bijdragen

Nieuws en actualiteiten


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Kaasjeskruid ik vind het jammer en triest dat je opvoeders je met zo een negatief wereldbeeld hebben opgezadeld.Meer kan ik er niet over zeggen.

Ik vond Kuitert altijd wat sneu. Net als een Peter Nissen of een Oosterhuis: zo hard bezig je te verzetten tegen jezelf, zo hard bezig jezelf irrelevant te maken. En eens dat gelukt is van ellende nie

Kun je dat toelichten?

  • 1 month later...
Citaat

Het klinkt keihard, maar we hebben hier te maken met een onverbeterlijke crimineel.’ Woorden die haast in contrast stonden met de kleine, 82-jarige vrouw in het beklaagdenbankje. Toch was ze voor de zoveelste keer gesnapt voor winkeldiefstal.

http://www.dvhn.nl/drenthe/82-jarige-vrouw-uit-Hoogezand-kan-stelen-niet-laten-22711823.html

:+|:(

De wijsheid komt niet altijd met de jaren. :|

Citaat

 

Bejaarde vrouw (70) test zelfgemaakt gif op medebewoners verzorgingshuis 

Een bejaarde dame die in een Amerikaans verzorgingshuis zelf het vergif ricine bereidde,  heeft bekend het middel te hebben getest op haar medebewoners. Ze zou het vergif gedurende enkele weken in hun eten en drinken hebben gedaan.

 

https://www.ad.nl/bizar/bejaarde-vrouw-70-test-zelfgemaakt-gif-op-medebewoners-verzorgingshuis~acbe5bc9/

Ik kan werkelijk niet begrijpen hoe iemand zulke dingen kan doen met andere mensen.  Dat er mentale problemen zijn, vind ik geen verklaring, want ze komt toch maar mooi wel op het idee om eerst maar eens op anderen uit te testen of het middel wel voor een zachte dood kan zorgen, voordat ze het zichzelf aandoet.   Is het geen psychopatologische verpleegkundige die het doet, dan is het wel een medebewoner. :blink:

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Dolce Vita:

Ik kan werkelijk niet begrijpen hoe iemand zulke dingen kan doen met andere mensen.  Dat er mentale problemen zijn, vind ik geen verklaring, want ze komt toch maar mooi wel op het idee om eerst maar eens op anderen uit te testen of het middel wel voor een zachte dood kan zorgen, voordat ze het zichzelf aandoet.   Is het geen psychopatologische verpleegkundige die het doet, dan is het wel een medebewoner. :blink:

Een psychopathische medebewoonster.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid