Spring naar bijdragen

Wie is Thinkfree ?


Aanbevolen berichten

Hallo Thinkfree,

 

benieuwd naar je achtergrond en vanuit pb krijg ik vage antwoorden.

Je nickname valt op, draai ik het namelijk om, dan staat er Freethink.......zet er "er" achter, en dan heb je Freethinker, inderdaad die site.

Je geeft aan daar actief te zijn (geweest).

Ik kan me geen deelnemer herinneren met zulke ideeen als jij hebt (muv Karssenberg, maar die schreef heel anders).

Wat ik wel weet is dat op dit forum Magere Hein actief is geweest, die een ban heeft gekregen en later onder een andere naam hier heeft zitten trollen, door zich voor te doen als orthodox christen.

Als ik naar jouw taalgebruik kijk, zie ik daarin overeenkomsten. Nu schijn je niet Magere Hein te zijn, maar ik krijg de indruk door je bijdragen en je vage antwoorden in pb dat er iets aan de hand is.

Kun je gewoon openheid van zaken geven ? Ben je werkelijk orthodox christelijk of ben je eigenlijk atheist die zich voordoet als orthodox christen ?

Hopelijk kom je niet weer met vage antwoorden, zou je sieren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei HJW:

Hallo Thinkfree,

 

benieuwd naar je achtergrond en vanuit pb krijg ik vage antwoorden.

Je nickname valt op, draai ik het namelijk om, dan staat er Freethink.......zet er "er" achter, en dan heb je Freethinker, inderdaad die site.

Je geeft aan daar actief te zijn (geweest).

Ik kan me geen deelnemer herinneren met zulke ideeen als jij hebt (muv Karssenberg, maar die schreef heel anders).

Wat ik wel weet is dat op dit forum Magere Hein actief is geweest, die een ban heeft gekregen en later onder een andere naam hier heeft zitten trollen, door zich voor te doen als orthodox christen.

Als ik naar jouw taalgebruik kijk, zie ik daarin overeenkomsten. Nu schijn je niet Magere Hein te zijn, maar ik krijg de indruk door je bijdragen en je vage antwoorden in pb dat er iets aan de hand is.

Kun je gewoon openheid van zaken geven ? Ben je werkelijk orthodox christelijk of ben je eigenlijk atheist die zich voordoet als orthodox christen ?

Hopelijk kom je niet weer met vage antwoorden, zou je sieren.

Hoi HJW,

Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Thinkfree hier met slechte bedoelingen zit. Dan zou hij of zij ons niet naar Ravi Zacharias verwijzen. Ik begrijp wel dat je af en toe wat wantrouwend wordt, als je ziet hoe sommigen (daarmee bedoel ik niet Thinkfree) kans zien veel gesprekken op dit forum te vergallen. Dan zou je inderdaad het vermoeden kunnen krijgen dat ze dat bewust doen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei HJW:

Hallo Thinkfree,

 

benieuwd naar je achtergrond en vanuit pb krijg ik vage antwoorden.

Je nickname valt op, draai ik het namelijk om, dan staat er Freethink.......zet er "er" achter, en dan heb je Freethinker, inderdaad die site.

Je geeft aan daar actief te zijn (geweest).

Ik kan me geen deelnemer herinneren met zulke ideeen als jij hebt (muv Karssenberg, maar die schreef heel anders).

Wat ik wel weet is dat op dit forum Magere Hein actief is geweest, die een ban heeft gekregen en later onder een andere naam hier heeft zitten trollen, door zich voor te doen als orthodox christen.

Als ik naar jouw taalgebruik kijk, zie ik daarin overeenkomsten. Nu schijn je niet Magere Hein te zijn, maar ik krijg de indruk door je bijdragen en je vage antwoorden in pb dat er iets aan de hand is.

Kun je gewoon openheid van zaken geven ? Ben je werkelijk orthodox christelijk of ben je eigenlijk atheist die zich voordoet als orthodox christen ?

Hopelijk kom je niet weer met vage antwoorden, zou je sieren.

Met jou toestemming wil ik ze wel openbaar maken hoor ? (De pb's)

Verder is het duidelijk dat ik christen ben zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.

Ik bindt me niet aan de speciale groep hier op aarde ik geloof in een algemene kerk de kerk van Christus.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Thinkfree:

Met jou toestemming wil ik ze wel openbaar maken hoor ? (De pb's)

Verder is het duidelijk dat ik christen ben zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.

Ik bindt me niet aan de speciale groep hier op aarde ik geloof in een algemene kerk de kerk van Christus.

 

 

Amen Thinkfree.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Thinkfree:

Met jou toestemming wil ik ze wel openbaar maken hoor ? (De pb's)

Verder is het duidelijk dat ik christen ben zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.

Ik bindt me niet aan de speciale groep hier op aarde ik geloof in een algemene kerk de kerk van Christus.

 

 

Ik heb geen geheimen dus het staat je vrij de pb’s te melden. 

Je geeft nu in ieder geval duidelijkheid. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid