Spring naar bijdragen
Thinkfree

schepping vs evolutie deel 4633

Aanbevolen berichten

41 minuten geleden zei Fundamenteel:
1 uur geleden zei Appie B:

Nogmaals, duidelijk! Als het over schepping vs evolutie gaat is er dus geen enkele reden om aan te nemen dat God de mens heeft geschapen. Er is namelijk geen enkel wetenschappelijk bewijs.

Dat is waar. Net zoals er geen enkel bewijs is voor het ontstaan van soorten. De ene geeft dat toe, de andere zoekt pietlulligheden om met die halve waarheden complete leugens te  verkopen. Dat is dat.

Als dit geen wetenschappelijk bewijs voor God is en als verder evolutie geen invloed heeft op het niet geloven in God. Waarom begin je er dan over?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Nogmaals: James Allan noch ik ontkennen evolutie, wij zien het gewoon anders verlopen dan hoe het ons wijsgemaakt wordt.

Misschien moet je hem dan eens beter lezen. Uit die link van jou (laatste paragraaf):

Citaat

It is also clear to me that if one wishes to believe in the theory of evolution, a great deal of Scripture, including Jesus’ own spoken word (Matt.19:4, 25:34; Mark 13:19; John 5:46–47), has to be discounted. So, whom must we believe, God or man? I believe that God gives us the answer when He says, “Stop trusting in man, who has but a breath in his nostrils. Of what account is he?” (Isa.2:22).

Ik geloof niet dat James S Allen ook maar één letter van de bijbel als onwaarheid zou willen bestempelen en zoals hij hierboven aangeeft impliceert dit dat hij de ET ontkent.

overroepen

Er is er maar één die dat hier continue doet. En ik ben het niet.

Snap jij niet wat het angular momentum is en hoe deze observaties aldus de big bang tegenspreken?

Snap jij niet dat de bing-bang theorie over het ontstaan en de ontwikkeling van het universum gaat en dat het voorbeeld dat jij aanhaalt gewone planetaire mechanica is? Dat bij de big-bang relativistische natuurkunde komt kijken en dat de planetaire mechanica alleen Newton om de hoek komt kijken. Heb je niet gelezen dat het vermoede is dat deze manen ontstaan zijn door botsingen. En wat gebeurt er bij botsingen? Jawel, alles gaat alle kanten op!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid