Spring naar bijdragen

Ben ik...


Aanbevolen berichten

Ahhh jammer! Naja ik ben zelf natuurlijk ook op een gegeven moment vertrokken dus ik ben er zelf ook schuldig aan. ;) 

3 minuten geleden zei Lobke:

Volgens mij maar een paar weken of maanden dat weet ik niet meer. Zelf ben ik lid vanaf 2012 las ik net. Een jongeren forum kun je het niet meer noemen, whatsapp heeft de fora de das omgedaan. Maar ik zou zeggen, trommel ze weer op die oud-vrienden.

Ah ja ik was hier voor het eerst in 2006 geloof ik, en was hier voor het laatst begin 2012. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn!!_:)_ Weer een kandidaat voor Zeven Provinciën, Robert Frans is de kapitein, een betere kunnen we niet hebben. Maar het schip ligt nogal vaak voor anker, de zeelui zijn steeds met Bijbelstudie bezig. Zou ik ook meer moeten doen. Dat vond ik het leuke van de begin tijd; toen ging het meer over geloof en maatschappij, hoe ga je om met geloven in het dagelijks leven. etc

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Lobke:

Fijn!!_:)_ Weer een kandidaat voor Zeven Provinciën, Robert Frans is de kapitein, een betere kunnen we niet hebben. Maar het schip ligt nogal vaak voor anker, de zeelui zijn steeds met Bijbelstudie bezig. Zou ik ook meer moeten doen. Dat vond ik het leuke van de begin tijd; toen ging het meer over geloof en maatschappij, hoe ga je om met geloven in het dagelijks leven. etc

Zou best kunnen. Ik volgde de echt intens serieuze discussies eigenlijk nooit heel erg zo. Ik kwam meer voor de sensatie topics als "goede tijden, credible tijden" en 'help ik ben zwanger maar nog niet getrouwd' topics, enzo. :P En natuurlijk het spelletjes subforum. 8-)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Lobke:

Nou dan ben jij een goede kracht op de Zeven Provinciën, mijn gebed is verhoord.|:) Topic; varen, varen. De ook bij credible horende spel en fantasie topics. Het is daar veel te stil, of iemand heeft een ban. Hadden jullie dat vroeger ook wel eens; een ban??

 

Zet maar wat op, ik doe mee.

Haha ik geloof dat bans inderdaad best regelmatig voorkwamen. Maar er was zoooooveel drukte op het forum. Het was niet bij te houden. Dus bans enzo zaten er soms ook gewoon tussen. :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan weet ik het ook niet...

17 uur geleden zei Vleugeltje:

Zou best kunnen. Ik volgde de echt intens serieuze discussies eigenlijk nooit heel erg zo. Ik kwam meer voor de sensatie topics als "goede tijden, credible tijden" en 'help ik ben zwanger maar nog niet getrouwd' topics, enzo. :P En natuurlijk het spelletjes subforum. 8-)

 

Hebben wij meer gemeen met elkaar dan ik dacht. Met uitzondering van de soap en zwangerschapsgesprekken...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid