Spring naar bijdragen

Terug van weggeweest?


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Vleugeltje:

Hahahaaa geniaal ja die foto herinner ik me wel ja geloof ik. En ik liep rond kerst inderdaad in zo'n outfit rond. Goeie ouwe tijd haha! De outfit heb ik helaas niet meer, maar mijn liefde voor kerst is nog altijd even groot, al dan niet groter. (-S)

Hele jaar kerstliedjes? Ik luisterde ze al voor de pepernoten in de schappen lagen...

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Vleugeltje:

Dank! :)

Ik ben katholiek opgevoed, ben als pubertje gaan onderzoeken of ik nog wel echt geloofde en ben vervolgens mede dankzij Credible van mijn geloof afgestapt, haha. 

Echter, ik ben musicus en ben altijd wel in meer of mindere mate actief geweest in de kerk voor de muzikale omlijsting van een dienst of mis. Zo kom ik af en toe in katholieke kerken, protestantse kerken, en binnenkort speel ik in een evangelische viering voor homoseksuelen. Je komt nog eens ergens en je maakt nog wat mee! ;)

Of ik echt geloof... Ik denk dat ik kan antwoorden met 'ja', maar wel op mijn eigen manier. Ik geloof niet per definitie in een bepaalde geloofsrichting, maar meer in een algeheel bestaan van een universele energie waar wij als mensen soms namen aan geven als God. Wat ik wel merk is dat ik deze energie sterker voel wanneer ik bijvoorbeeld muziek maak in een kerk of naar Christelijke muziek luister. Maar ik kan het net zo goed voelen als ik over het strand loop of het gezellig heb met vrienden. De belangrijkste boodschap vind ik echter dat alle geloofsstromingen over het algemeen streven naar 'wat is goed' en hoe kunnen we het beste met elkaar omgaan. En ik denk dat dat, ondanks alle onderlinge verschillen tussen geloofsrichtingen, nog wel het belangrijkste is. En dat de daadwerkelijke geloofsrichting die je kiest eerder een ondersteuning van dat principe is dan een doel op zich. 

Ohja, wat ik daar nog aan wil toevoegen is dat ik verder ook erg geinteresseerd ben in dingen als de oosterse zienswijzen. Beetje mindfulness en 'in je eigen lichaam zitten' enzo. Dan ervaar ik ook eerder zo'n soort gevoel. Meditatie is ook gewoon een soort bidden. En andersom. Enzo. :P 

Does that make sense? :P

Dank!!! Geinig om weer terug te zijn.

Makes perfect sense to me.

May the Force be with you!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik aan meets denk, denk ik aan Glenn en z'n broertje, ArjenV, Michiel en Diana, Kenneth, Levi, Lisette, Nunc, Holla, JoostG... volgens mij was dat zelfs NOG eerder. X|

Daarna was er een soort meeting-*boom* maar daar heb ik geloof ik niet echt aan meegedaan. Kan me wel herinneren dat we een keer met een echt grote groep ergens zijn geweest. Iets met een grasveld en een groepsfoto. Weinig herinneringen meer aan, maar op de terugweg kreeg ik een boete voor te hard rijden. Verder ben ik er denk ik niet bij geweest.

Latere serie meetings was met Flash Gordon, wateengedoe2, bumblebee, Dostojevski, Machiavelli en cohorten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Naeva:

Als ik aan meets denk, denk ik aan Glenn en z'n broertje, ArjenV, Michiel en Diana, Kenneth, Levi, Lisette, Nunc, Holla, JoostG... volgens mij was dat zelfs NOG eerder. X|

Daarna was er een soort meeting-*boom* maar daar heb ik geloof ik niet echt aan meegedaan. Kan me wel herinneren dat we een keer met een echt grote groep ergens zijn geweest. Iets met een grasveld en een groepsfoto. Weinig herinneringen meer aan, maar op de terugweg kreeg ik een boete voor te hard rijden. Verder ben ik er denk ik niet bij geweest.

Latere serie meetings was met Flash Gordon, wateengedoe2, bumblebee, Dostojevski, Machiavelli en cohorten.

Ahhh zoveel namen! zoveel herinneringen!!!!!! :D 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid