Spring naar bijdragen

't Stamcafé; we praten over van alles!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is de eerste week van advent.  En het is weer gezellig.  

moderatie: Dit topic heet 't Stamcafé; we praten over van alles! Wat dat betreft kunnen we hier misschien wel groots gaan wroeten in allerlei complotverhalen en ons wentelen in de modder die

Een café hier, gezellig!! En wat een ontspannen gesprekken, daar geniet ik weer eens van. Ik heb de wijn maar mee genomen, al zal hier ook wel een voorraadje zijn. Ik wilde ook kroketten bakken, maar

1 uur geleden zei Willempie:

Beangstigend? Of valt het allemaal wel mee?

Is het nodig dat de Schepper ingrijpt, voordat we onszelf en de rest van de schepping vernietigen? Of komen we er zelf wel uit?

Wat denken jullie?

 

Wat een nonsens. Wetenschappers die menen het Goddeeltje te hebben gevonden... Alsof God uit deeltjes bestaat en Zich laat vangen in een deeltjesversneller. Wat een lariekoek! Lachwekkend gewoon. Beetje interessant doen over een oerknal die men zou kunnen nabootsen... Zo is alles helemaal niet tot stand gekomen. Die oerknal bestaat gewoon niet. Wat mij betreft gewoon 3.75 miljard euro rechtstreeks door de plee gespoeld. En dan moeilijk doen over afval dat we vooral thuis moet scheiden. Hypocriete bende.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Kijk nou, Charles Darwin in de cirkel linksonder!

Is het niet Cydonia?

Martian_face_viking_cropped.jpg

16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zie de 666 verstopt in Cernlogo, Disney, Google Chrome, ...

Als je er naar zoekt of erdoor geobsedeerd bent of een '666' bril op hebt kun je overal 666 in zien.

vodafone2.jpg

003-LOGO-COLLECTION-666-03.png

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Bastiaan73:

Is het niet Cydonia?

Martian_face_viking_cropped.jpg

Als je er naar zoekt of erdoor geobsedeerd bent of een '666' bril op hebt kun je overal 666 in zien.

vodafone2.jpg

003-LOGO-COLLECTION-666-03.png

Niet overal. Wel bij organisaties die verbonden zijn aan de hierarchie van het beest. It is real brother, you are living in the greatest deception ever known to mankind. Mk ultra gaat zich weldra voltooien via 5G en niemand kan weldra betalen zonder het teken. Ergo, cash geld zal verdwijnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Niet overal. Wel bij organisaties die verbonden zijn aan de hierarchie van het beest. It is real brother, you are living in the greatest deception ever known to mankind. Mk ultra gaat zich weldra voltooien via 5G en niemand kan weldra betalen zonder het teken. Ergo, cash geld zal verdwijnen.

Kijk er zit een satanische boodschap tussen de tegels van mijn badkamer:

666.jpg

Wat nou als er 555 in Openbaring stond i.p.v. 666? Dan zou ik dát in de tegels kunnen zien:

555.jpg

En dan zouden de Samenwerkende Hulporganisaties wellicht als satanisch beschouwd kunnen worden i.v.m. hun gironummer: 555.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Bastiaan73:

Kijk er zit een satanische boodschap tussen de tegels van mijn badkamer:

666.jpg

Wat nou als er 555 in Openbaring stond i.p.v. 666? Dan zou ik dát in de tegels kunnen zien:

555.jpg

En dan zouden de Samenwerkende Hulporganisaties wellicht als satanisch beschouwd kunnen worden i.v.m. hun gironummer: 555.

Je maakt je er op een iets te oppervlakkige manier van af. Voor mij niet overtuigend. Daar ben ik nu weer te nieuwsgierig en te diepspitterig voor. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Bastiaan73:

Kijk er zit een satanische boodschap tussen de tegels van mijn badkamer:

666.jpg

Wat nou als er 555 in Openbaring stond i.p.v. 666? Dan zou ik dát in de tegels kunnen zien:

555.jpg

En dan zouden de Samenwerkende Hulporganisaties wellicht als satanisch beschouwd kunnen worden i.v.m. hun gironummer: 555.

He, he, he. Pas maar op. Voorzichtig douchen daarzo, of helemaal niet om maar zeker te zijn.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Willempie:
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Kijk nou, Charles Darwin in de cirkel linksonder!

En die rechts daarvan, ben jij dat?

Ik snap die rechtercirkel niet, ik zie daar niets.  Leuke ontwijkende beweging, maar de cirkel links is onmiskenbaar Darwin!

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Bastiaan73:
3 uur geleden zei Willempie:

 

De suggestie bij 7 minuut 4 seconden dat CERN/de LHC 'het universum' zou kunnen vernietigen is bangmakerij, doemdenkerij, paniekzaaierij, stemmingmakerij. De hele suggestieve sfeer van het filmpje, de muziek. Het getal 666 laten zien zonder enige verklaring bij 7 minuut 13. Ik ben afgehaakt

Dat is nog laat.

Het filmpje begint met een geluidsfragment, Genesis 1 voorgelezen door William Anders vanuit de Apollo 8, terwijl ze om de maan cirkelden.
Dit is natuurlijk al hilarisch. Het feit dat hij dat kon voorlezen vanaf die plek, maakt duidelijk dat de tekst die hij voorleest en waarin wordt beschreven hoe volgens mensen in de bronstijd de hemel in elkaar zat, niet klopt.

Vervolgens komt er een man in beeld die beweert dat er 10 dimensies zijn, dat we 6 daarvan niet zullen kennen, maar dat we het bestaan van die 10 kunnen beredeneren. Hoe dat is onduidelijk, want de man brengt zijn stadpunt ontzettend hortend en stotend, alsof hij niet goed weet hoe hij zijn idee onder woorden moet brengen. Elke regisseur van een fatsoenlijke film had hierbij gezegd "opnieuw". Dit soort zaken geeft de kwaliteit van het filmpje aan: compleet waardeloos.

Dat je het nog 7 hele minuten hebt uitgehouden, is voorwaar een flinke prestatie.

Ik heb nog even random vooruitgespoeld naar 18:20. Kom ik uit op een man die stelt "Als je mij 2 weken geleden had gevraagd wat anti-materie was, zou ik geen idee hebben waar je het over had."  Welnu, een gelovige die zoiets zegt en vervolgens gaat beweren dat hij nu snapt wat er in Cern gebeurt, staat te fantaseren of te liegen, één van de twee.  

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik snap die rechtercirkel niet, ik zie daar niets.  Leuke ontwijkende beweging, maar de cirkel links is onmiskenbaar Darwin!

Ik wel, iemand met getaande huid en nogal grote neus.

Edit: moeilijk uit te maken of het een man of vrouw is.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kaasjeskruid:

He, he, he. Pas maar op. Voorzichtig douchen daarzo, of helemaal niet om maar zeker te zijn.

Het is goed gekomen.

kruis.jpg

4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat je het nog 7 hele minuten hebt uitgehouden, is voorwaar een flinke prestatie.

Bedankt maar ik heb niet vanaf het begin 7 minuten zitten kijken en luisteren; beetje doorheen geklikt. Ik klikte toevallig op het stukje waar werd gesuggereerd dat de LHC het universum zou kunnen vernietigen en zag daarna 666 verschijnen. Toen wist ik voor mezelf al genoeg. Weggeklikt.

12 minuten geleden zei Fundamenteel:
37 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik snap die rechtercirkel niet, ik zie daar niets.  Leuke ontwijkende beweging, maar de cirkel links is onmiskenbaar Darwin!

Ik wel, iemand met getaande huid en nogal grote neus.

Edit: moeilijk uit te maken of het een man of vrouw is.

Pareidolie.

Citaat

Bij de aanslag op het WTC in 2001 werd gerapporteerd dat mensen het gezicht van de duivel in een wolk hadden gezien.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik wel, iemand met getaande huid en nogal grote neus.

Edit: moeilijk uit te maken of het een man of vrouw is.

Ok. Ik zie het niet, kennelijk niet voor iedereen zichtbaar.
Maar @Willempie heeft het filmpje gepost, zonder er bij te zeggen daar die cirkel nu voor staan.
Dat is wel jammer, misschien kun je ons helpen door eens te laten weten wat jij denkt dat het is Willempie?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ok. Ik zie het niet, kennelijk niet voor iedereen zichtbaar.
Maar @Willempie heeft het filmpje gepost, zonder er bij te zeggen daar die cirkel nu voor staan.
Dat is wel jammer, misschien kun je ons helpen door eens te laten weten wat jij denkt dat het is Willempie?

 

Ik dacht dat jij het was.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ok. Ik zie het niet, kennelijk niet voor iedereen zichtbaar.
Maar @Willempie heeft het filmpje gepost, zonder er bij te zeggen daar die cirkel nu voor staan.
Dat is wel jammer, misschien kun je ons helpen door eens te laten weten wat jij denkt dat het is Willempie?

 

Ik wil weten wie dat is en breek er hard mijn hoofd over. Ze komt alleszins bekend voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Vervolgens komt er een man in beeld die beweert dat er 10 dimensies zijn, dat we 6 daarvan niet zullen kennen, maar dat we het bestaan van die 10 kunnen beredeneren.

Die man is Chuck Missler. Zijn wetenschappelijke uitspraken kloppen meestal wel.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Snaartheorie

waarin je o.a. leest:

Deze theorie, waarbij de tien dimensies zouden kunnen herleid worden tot onze vier dimensies zou overeenkomen met de fysische waarnemingen in onze wereld, 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Willempie:

Die man is Chuck Missler. Wat hij zegt klopt meestal.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Snaartheorie

waarin je o.a. leest:

Deze theorie, waarbij de tien dimensies zouden kunnen herleid worden tot onze vier dimensies zou overeenkomen met de fysische waarnemingen in onze wereld, 

Was dat niet zo dat er 11 dimensies moesten zijn? De 11de dan als de oneindigheid en daaronder de 10 andere? Let wel dit is des duivels he.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Willempie:

Dit viel mij ook op. Dat appelleert te veel aan emoties. Dan denk ik die maar even weg en concentreer me op het verhaal zelf. Wat denk jij van de ernstige waarschuwingen van top wetenschappers?

In dit kader vind ik de suggestie dat we de enorme magneten als wiel moeten zien dat de hindoestaanse god Shiva daarin woont om zijn dans van vernietiging te doen, volkomen van de pot gerukt. Dat heeft niets, maar dan ook niets te maken met 'top-wetenschappers'.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik wil weten wie dat is en breek er hard mijn hoofd over. Ze komt alleszins bekend voor.

Dat is dus precies wat er aan de hand is: je hersenen proberen nu eenmaal altijd een onbekend fenomeen of patronen te linken aan iets dat bij jou bekend is.
Ook al is die link er helemaal niet. En dat laatst is hier zo: een patroontje van wolken en daarin meen je iets te herkennen waarvan je eigenlijk ook wel weet dat dit niet kan.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat heeft niets, maar dan ook niets te maken met 'top-wetenschappers'.

Dat klopt maar je haalt dingen door elkaar die weinig of niets met elkaar hebben te maken. Die uitspraak komt nu weer niet van een natuurwetenschapper. Je moet er geen bord spaghetti van maken, hoe lekker dat ook is.

 

1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is dus precies wat er aan de hand is: je hersenen proberen nu eenmaal altijd een onbekend fenomeen of patronen te linken aan iets dat bij jou bekend is.
Ook al is die link er helemaal niet. En dat laatst is hier zo: een patroontje van wolken en daarin meen je iets te herkennen waarvan je eigenlijk ook wel weet dat dit niet kan.

Ik houd het erop dat jij het bent. Probeer maar eens aan te tonen dat dit niet zo is.

50 minuten geleden zei Fundamenteel:

@Dat beloof ik

Ik krijg het idee niet afgeschud dat ze dat daar (op die specifieke foto) toch bewust voor gedaan hebben met photoshop. Ik snap wat je echter bedoelt, maar daar lijkt me dat toch sterk photoshop.

Ik kijk niet eens naar die dingen. Ik probeer me te concentreren op de boodschap en de ruis zoveel mogelijk uit te filteren. Als anderen zich juist op de ruis willen concentreren moeten ze dat maar doen. Maar dan gaat de boodschap dus wel verloren.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Willempie:
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is dus precies wat er aan de hand is: je hersenen proberen nu eenmaal altijd een onbekend fenomeen of patronen te linken aan iets dat bij jou bekend is.
Ook al is die link er helemaal niet. En dat laatst is hier zo: een patroontje van wolken en daarin meen je iets te herkennen waarvan je eigenlijk ook wel weet dat dit niet kan.

Ik houd het erop dat jij het bent. Probeer maar eens aan te tonen dat dit niet zo is.

Ik heb nooit zo'n baard als die van Darwin gehad.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Willempie:

.Ik kijk niet eens naar die dingen. Ik probeer me te concentreren op de boodschap en de ruis zoveel mogelijk uit te filteren. Als anderen zich juist op de ruis willen concentreren moeten ze dat maar doen. Maar dan gaat de boodschap dus wel verloren.

Wat zijn we met de boodschap als we er niets aan doen? Kijk naar de christenen in Amerika, die hebben ze met zware repressies pas voor de deuren van planned parenthood weg gekregen. Maar zie hoe ver de hele occulte onderwereld het drijft. Cern, Hollywood, Planned Parenthood, onderwijs, ... something is up. 10 a 20 jaar geleden werkte het “aluhoedje” nog als tegenargument bij sceptici, maar na alles wat gelekt is, kan niemand er toch nog naast kijken? Of is het onze,machteloosheid daarin die ons dan maar tot de ruis richt? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid