Spring naar bijdragen

't Stamcafé; we praten over van alles!


Aanbevolen berichten

Op 21-6-2019 om 06:38 zei Fundamenteel:

Intel wijst daar inderdaad naar. Iran staat tegen hun grens in Syrië. Amerika beweert nu aangevallen te worden door Iran.

Moge Europa zich daar ver buiten houden.

Amerika heeft gewoon gelijk daarin en helaas omzeilt Europa de sancties. Hoe dan ook zal de nucleaire macht van Iran door onze Lieve Heer gebroken worden.  Zie Jeremia 49,39. Elams boog wordt gebroken. Elam is het huidige Iran. Ook wat er met Damascus, Syrië gebeurt, lees je eerder in datzelfde hoofdstuk. Syrië is Edom. 

Ik denk dat het Amerika is die dat gaat doen. Immers de VS hebben de Adelaar als logo.Als zij dat doen dan is het dus de Heer die hen daarin leidt.

Wat Iran (en andere islamitische landen, maar Iran het meest) zich al jaren ten doel stelt, is Israël uitroeien. 

bewerkt door Dolce Vita
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is de eerste week van advent.  En het is weer gezellig.  

moderatie: Dit topic heet 't Stamcafé; we praten over van alles! Wat dat betreft kunnen we hier misschien wel groots gaan wroeten in allerlei complotverhalen en ons wentelen in de modder die

Een café hier, gezellig!! En wat een ontspannen gesprekken, daar geniet ik weer eens van. Ik heb de wijn maar mee genomen, al zal hier ook wel een voorraadje zijn. Ik wilde ook kroketten bakken, maar

9 uur geleden zei Dolce Vita:

Dankzij de wetenschap weten we nu hoe het komt dat daar zo veel aardbevingen zijn, en hoeven we ons niet druk te maken over mensen die denken dat het hier om kwade goden gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit land is volslagen mesjogge geworden.  Ze moeten die gasten gewoon uitleveren aan Assad. Ze hebben oorlog gevoerd in een ander land.  Dat land mag hen berechten. Naar hun eigen islamitische recht.

https://www.nu.nl/syrie/5962398/om-eist-jarenlange-celstraffen-tegen-vermeende-syriegangers.html

 

bewerkt door Dolce Vita
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dolce Vita:

Dit land is volslagen mesjogge geworden.  Ze moeten die gasten gewoon uitleveren aan Assad. Ze hebben oorlog gevoerd in een ander land.  Dat land mag hen berechten. Naar hun eigen islamitische recht.

https://www.nu.nl/syrie/5962398/om-eist-jarenlange-celstraffen-tegen-vermeende-syriegangers.html

 

Ja, het is niet leuk, maar als ze hier niet berecht worden, gebeurd dat nergens . Ze worden dan vrijgelaten en komen ws stiekem Europa wel binnen. Ik hoop wel dat de kinderen weer naar Nederland kunnen komen, zo snel als mogelijk.

bewerkt door Lobke
Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Lobke:

Ja, het is niet leuk, maar als ze hier niet berecht worden, gebeurd dat nergens . Ze worden dan vrijgelaten en komen ws stiekem Europa wel binnen. Ik hoop wel dat de kinderen weer naar Nederland kunnen komen, zo snel als mogelijk.

En jij denkt dat ze na hun celstraf er beter uitkomen? De broodkruimeldieven studeren af tot bankrovers in gevangenissen. Er is overigens een geweldig radicaliserend probleem in de gevangenissen met moslims. 

Duw die moslims niet af op onze ordehandhaving en infrastructuren. Stuur ze terug en laat ze daar vervolgd worden volgens islamitisch recht. Bewezen IS strijder = doodstraf. En daar kost dat veel minder geld dan hier, ook veel minder bureaucratie.

De aanslagpleger van Battaclan krijgt nu 500 euro schadevergoeding wegens schenden privacy. Syriegangers ergo IS strijders krijgen gewoon verder hun uitkering en andere sociale rechten. Dat is de strafmaat van het westen. Goed wetende dat er een christelijke genocide gaande is. 

We willen ze niet, niet die kinderen, niet die moeders en al zeker niet die mannelijke haatbaarden. Weg ermee.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Stuur ze terug en laat ze daar vervolgd worden volgens islamitisch recht. Bewezen IS strijder = doodstraf.

Uit het islamitisch recht volgt niet dat IS strijders de doodstraf krijgen.

7 minuten geleden zei Fundamenteel:

De aanslagpleger van Battaclan krijgt nu 500 euro schadevergoeding

Dat kreeg hij niet want hij wilde dat niet hebben

8 minuten geleden zei Fundamenteel:

En jij denkt dat ze na hun celstraf er beter uitkomen? De broodkruimeldieven studeren af tot bankrovers in gevangenissen. Er is overigens een geweldig radicaliserend probleem in de gevangenissen met moslims. 

Wat dan ? Geen celstraf ? Is dat dan eerlijk ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

En jij denkt dat ze na hun celstraf er beter uitkomen? De broodkruimeldieven studeren af tot bankrovers in gevangenissen. Er is overigens een geweldig radicaliserend probleem in de gevangenissen met moslims. 

Duw die moslims niet af op onze ordehandhaving en infrastructuren. Stuur ze terug en laat ze daar vervolgd worden volgens islamitisch recht. Bewezen IS strijder = doodstraf. En daar kost dat veel minder geld dan hier, ook veel minder bureaucratie.

De aanslagpleger van Battaclan krijgt nu 500 euro schadevergoeding wegens schenden privacy. Dat is de strafmaat van het westen.

We willen ze niet, niet die kinderen, niet die moeders en al zeker niet die mannelijke haatbaarden. Weg ermee.

Het zijn ordinaire oorlogsmisdadigers en die dienen te worden uitgeleverd aan Assad.  De kinderen zijn beter af in het islamitische land van herkomst (dubbel paspoort). Zij kunnen niet meer aarden in een niet-islamitisch land. Vraag het de families maar in Afrika die die ontvoerde kinderen terugkregen. Die konden niet meer aarden en waren moordmachines geworden die daarna hun eigen families uitmoordden. 

 

bewerkt door Dolce Vita
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Uit het islamitisch recht volgt niet dat IS strijders de doodstraf krijgen.

Dat kreeg hij niet want hij wilde dat niet hebben

Wat dan ? Geen celstraf ? Is dat dan eerlijk ? 

In het Oosten worden zij berecht met de doodstraf. Die rechters lijken mij gewoon moslim? Ik kan me natuurlijk vergissen, maar in islamitische landen krijgen ze wel de doodstraf. Hier worden ze tot slachtoffer gekroond en krijgen ze schadevergoeding. Wat maakt het uit dat die jihadist ze weigerde? Hij kreeg ze wel he. Welke privacyrechten heeft een terrorist eigenlijk? Wij hebben geen privacy, jihadisten wel of hoe werkt dat? 

Geen celstraf zei ik niet, ik zeg ze terugsturen en daar laten berechten. Sowieso niet terug in huis nemen. Vertrekken = ambtelijk schrappen, voorgoed.

Er was overigens geen haan die kraaide om christenkinderen over te vliegen tijdens de genocide van de IS. Voor de Is kinderen aandacht teveel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

In het Oosten worden zij berecht met de doodstraf. Die rechters lijken mij gewoon moslim? Ik kan me natuurlijk vergissen, maar in islamitische landen krijgen ze wel de doodstraf. Hier worden ze tot slachtoffer gekroond en krijgen ze schadevergoeding.

En een uitkering.Volslagen mesjogge. 

bewerkt door Dolce Vita
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dolce Vita:

Het zijn ordinaire oorlogsmisdadigers en die dienen te worden uitgeleverd aan Assad.  De kinderen zijn beter af in het islamitische land van herkomst (dubbel paspoort). Zij kunnen niet meer aarden in een niet-islamitisch land. Vraag het de families maar in Afrika die die ontvoerde kinderen terugkregen. Die konden niet meer aarden en waren moordmachines geworden die hun eigen familie uitmoordden. 

Zo is dat. Het is geen Hitlerjeugd die je even kan deradicaliseren. 

Ik wou beelden tonen van die kinderen in actie, maar vreemd genoeg geeft youtube deze maal islamlovende films eerder dan wat ik in kern zoek. Ik vond die film eerder wel en er stonden er meer dan 1 op. 

Waar gaat dit heen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zo is dat. Het is geen Hitlerjeugd die je even kan deradicaliseren. 

Ik wou beelden tonen van die kinderen in actie, maar vreemd genoeg geeft youtube deze maal islamlovende films eerder dan wat ik in kern zoek. Ik vond die film eerder wel en er stonden er meer dan 1 op. 

Waar gaat dit heen.

In dat geval staat hij in je youtube geschiedenis, rijtje links, 5e van boven

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Dat beloof ik:

In dat geval staat hij in je youtube geschiedenis, rijtje links, 5e van boven

Ja maar dan moet je wel ingelogd zijn, scrollen scrollen maar niet terug gevonden. Hier wel een docu van een insider bij het kalifaat die over die kinderen spreekt. 

Het jongste kind dat zelfmoordterrorist wou worden was 8j oud. Zij hebben de dood gezien en de reflex was: dat wil ik ook doen. En als de EU zegt “kinderen” zij dat ook jongvolwassen mannen. Dat leerden we al met hun vluchtelingkinderen die ze redde, gros waren volwassen mannen.

Mijn inziens zouden politici en consoorten medeplichtig gesteld moeten worden aan alle misdaden gepleegd in de toekomst door deze mensen. Men zal snel van die gekke ideeën terugkomen maar ze zijn onschendbaar. Tot ze ondersteboven hangen gelijk Mussolini natuurlijk :)

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-7-2019 om 14:46 zei Fundamenteel:

Gisteren hebben ze hier wat verder ook iemand met mes moeten neerknallen.

Daar heb ik niets van gelezen ?

 

o, deze. https://www.ad.nl/buitenland/antwerpse-politie-schiet-man-in-bijzijn-van-moeder-dood-na-aanval-op-concierge~a21839aa/ 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid